Gelukkig gaat alles naar een aparte mailbox.
WTF? 580+ gegenereerde mailtjes ondertussen!
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dat nog niemand XSS heeft geprobeerd!
*edit*
Waar is dat "wat heb je gemaakt" topic? Volgens mij past dit geweldige *kuch* scriptje daar wel
[ Voor 46% gewijzigd door Firesphere op 25-02-2014 21:54 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Wel leuke spam. Dat wel.
[Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IVFiresphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:43:
Waar is dat "wat heb je gemaakt" topic? Volgens mij past dit geweldige *kuch* scriptje daar wel
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Nu tevreden?
Helaas ben ik zeker niet van plan op uw aanbod in te gaan, laat staan de moeite te nemen om zelf een originele reactie te schrijven.
[ Voor 32% gewijzigd door azerty op 25-02-2014 22:14 ]
Ehhh, is het je ook echt gelukt? Ik zie namelijk geen error-attempt mail
Haha ja (;, hij heeft zijn reacties snel verwijderd ;-)Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:21:
Heeft RobIII nu z'n reactie verwijderd?
Hint:wsitedesign schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:22:
Het moet zijn...
En het is nog niet gelukt... Straks nog wat andere pogingen wagen
Ik escape alle input voor het uberhaupt een executionpoint tegenkomt
Nu toch ffe een 500 teruggekregenFiresphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:23:
[...]
Hint:
Ik escape alle input voor het uberhaupt een executionpoint tegenkomtDaarnaast komt dit frutseltje sowieso nooit in een executionpoint
Ik moest effe kijken of m'n Chrome b0rked was of GoTFiresphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:21:
Heeft RobIII nu z'n reactie verwijderd?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Wie verandert er trouwens telkens jouw avatar? Gloeiende irritant.RobIII schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:28:
[...]
Ik moest effe kijken of m'n Chrome b0rked was of GoTChrome dus
As expected...
Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:37:
[...]
Wie verandert er trouwens telkens jouw avatar? Gloeiende irritant.
Leuk dat jullie even m'n database vol plempen met bergen aan test-mails, maar een paar extra regeltjes die ik kan toevoegen zou leuk zijn hoor!
Verwijderd
Was het maar dat men weer de achternamen van de oude Belgica stam ging invoeren.Caelorum schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:29:
Ik zal wel iets missen, maar krijg je zo niet heel erg lange achternamen?
[...]
Vandenprinsgeenkwade, Vandenregenindendruppe en Vandendomme blijven gewoon prachtnamen
We are shaping the future
Danku. U bent de eerste die dat erkent.
Voor de liefhebber, wsitedesign zijn "error" is een out-of-bound, geen echte bug, slechts iets waar ik nog niet de tijd voor heb genomen om af te vangen.
[ Voor 29% gewijzigd door Firesphere op 25-02-2014 22:50 ]
Ik heb niet direct ideëen op dit momentFiresphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:41:
Jongens, kom op!
Leuk dat jullie even m'n database vol plempen met bergen aan test-mails, maar een paar extra regeltjes die ik kan toevoegen zou leuk zijn hoor!
Er zijn er velen die jouw stiekem vereren hoor. Er staat hier een fotokader met jouw facebook foto erin waar ik mijn gebedjes tot richt elke dagFiresphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:49:
[...]
Ergens heb ik zo het idee, dat je me probeert te beledigen...wsitedesign schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:50:
[...]
Er zijn er velen die jouw stiekem vereren hoor. Er staat hier een fotokader met jouw facebook foto erin waar ik mijn gebedjes tot richt elke dag
Tip, doe dat maar niet, daar ben ik namelijk beter in
Enneuh, wat heeft grumpy cat er mee te maken?
[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 25-02-2014 22:56 ]
Dat zijn alle bugs toch?Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:49:
[...]
Voor de liefhebber, wsitedesign zijn "error" is een out-of-bound, geen echte bug, slechts iets waar ik nog niet de tijd voor heb genomen om af te vangen.
Niet helemaal
In dit geval, vang ik het niet zelf af, maar laat het over aan het framework. Wat prima werkt trouwens
Zelf afvangen is eigenlijk zinloos, maar toch wel een goed idee in dit geval.
Hoewel, hoe vaak stuur je een recruiter een "error 500" bericht?
Nee echt niet hoor. Waarom zou ik je willen beledigen? Ik zit hier geregeld te lachen met al je bijdrages, dus waarom zou ik zo iemand willen beledigen?Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:55:
[...]
Ergens heb ik zo het idee, dat je me probeert te beledigen...
Tip, doe dat maar niet, daar ben ik namelijk beter in
Enneuh, wat heeft grumpy cat er mee te maken?
En ik doelde op je vorige foto, met dat bier
Ow, mijn profielfoto bedoel je?wsitedesign schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:12:
[...]
Nee echt niet hoor. Waarom zou ik je willen beledigen? Ik zit hier geregeld te lachen met al je bijdrages, dus waarom zou ik zo iemand willen beledigen?![]()
En ik doelde op je vorige foto, met dat bier
Dit is wel een heel generiek "Ik heb je profiel niet eens bekeken, het is maar goed dat de naam van het bedrijf waarvoor je werkt standaard bij zoekresultaten verschijnt"-mailtje.Hoi Alex,
Mag ik je vragen hoe jouw huidige werksituatie in elkaar steekt?
Vanwege je profiel ben ik benieuwd of je open staat voor mogelijkheden buiten <werkgever> om. Hoor het graag van je,
Groet,
<naam>
<functietitel bestaande uit een paar duur klinkende woorden>
<duur klinkende bedrijfsnaam>
Waar "hem" uiteraard betreft
Een response a'la Firesphere
[ Voor 29% gewijzigd door Firesphere op 25-02-2014 23:22 ]
Dank voor de moeite om mijn profiel te bekijken.
Mijn huidige werksituatie is echter meer dan bevredigend genoeg (dankzij de secretaresse, letterlijk!), dus tenzij je mij gelijkaardige voordelen in natura kunt aanbieden, ben ik niet geneigd om op je aanbod in te gaan.
Mvgr,
Naam
Oef, daar vraag je me wat!Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:22:
Wat had u precies voor ogen qua response, en wat is het soort vrager? Dan voeg ik'm toe.
Waar "hem" uiteraard betreft
[...]
Ik dacht aan iets met daarin "Je kent me niet dus je hoeft niet met me te connecten, op straat word ik tenslotte ook niet aangesproken door wildvreemden die vriendjes met me willen worden." en "Nee, dat mag je niet vragen. Ga weg."
Maar dan op z'n Firespheres.
Die zitten er al in hoorAlex) schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:28:
[...]
Oef, daar vraag je me wat!
Ik dacht aan iets met daarin "Je kent me niet dus je hoeft niet met me te connecten, op straat word ik tenslotte ook niet aangesproken door wildvreemden die vriendjes met me willen worden." en "Nee, dat mag je niet vragen. Ga weg."
Maar dan op z'n Firespheres.
Een voorbeeldje:
Let wel, het is beta-stage, andere vakgebieden voeg ik later toeIk weet niet hoeveel mensen je hebt aangesproken, maar degenen die serieus op je aanbod ingaan, zullen waarschijnlijk niet staan te springen om echt met je te praten. Medelijden doet veel met mensen.
Iets anders: mag drimble.nl dood a.u.b.? Op Twitter zie ik met enige regelmaat nieuwsberichten voorbijkomen afkomstig vanaf die site. Op die site staat echter niets meer dan de kop en de eerste zin, met eronder een linkje "Lees meer bij bron". En natuurlijk advertenties en andere spam eromheen.
Nee, dat was ikVerwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:52:
Kewl: SAP Mobile Platform SDK for Xamarin
Tot nogtoe heb ik enkel goede dingen gehoord over Xamarin. Als ik me niet vergis waren er zelfs wat Tweakers die hier ervaring mee hebben of vergis ik mij? FWest98?
Iemand nog geintresseerd in een Help DVD van Visual Studio?
[ Voor 17% gewijzigd door diabolofan op 26-02-2014 00:45 ]
Verwijderd
Oh, tof! Wat heb je zoal gemaakt met Xamarin?diabolofan schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:43:
[...]
Nee, dat was ikNog steeds zeer tevreden. Sinds kort ook de Portable Class Libraries volledig ondersteund, dus nu is het echt ideaal!
Iemand nog geintresseerd in een Help DVD van Visual Studio?
[afbeelding]
Also: je plaatje is kapot.
Grootste probleem dat ik had dat ze de Android 2.3 compatibility libraries er niet in hebben zittendiabolofan schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:43:
[...]
Nee, dat was ikNog steeds zeer tevreden. Sinds kort ook de Portable Class Libraries volledig ondersteund, dus nu is het echt ideaal!
Medische applicatie voor een project in Zuid-Afrika. Kan ik verder weinig over kwijt...Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 00:00:
[...]
Oh, tof! Wat heb je zoal gemaakt met Xamarin?
Also: je plaatje is kapot.
Mmh, eerst deed de afbeelding het wel, nogmaals gedaan nu via andere foto upload dienst
Huh, hoezo niet? Mijn apps draaien op devices met Android 2.1, terwijl ik ze op 4.3 compileer! Werkt als een trein.Megamind schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 00:14:
[...]
Grootste probleem dat ik had dat ze de Android 2.3 compatibility libraries er niet in hebben zittenNu moest ik mijn eigen sliding menu e.d. maken.
http://components.xamarin...androidsupportv7appcompat
http://components.xamarin.com/view/xamandroidsupportv4-18
Die zullen er vrij weinig zijn verwacht ik. En de inhoud van die DVD zal vast niet zo uitgebreidt zijn dat elk probleem wat je tegenkomt ermee opgelost kan worden._js_ schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 00:01:
Doen ze dat eindelijk weer? Dat is wel mooi voor dev machines die niet aan het net hangen.
[ Voor 23% gewijzigd door diabolofan op 26-02-2014 00:48 ]
Ik heb die optie niet in mijn VS2013 professional?diabolofan schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 00:43:
[...]
Die zullen er vrij weinig zijn verwacht ik. En de inhoud van die DVD zal vast niet zo uitgebreidt zijn dat elk probleem wat je tegenkomt ermee opgelost kan worden.
Ik heb hem wel in VS2013 ultimate dus misschien is die optie alleen in ultimate?Megamind schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 00:51:
[...]
Ik heb die optie niet in mijn VS2013 professional?
Nothing to see here!
EDIT:
Ze hebben zelfs dezelfde methodnamen gekozen... nouja, betekent in ieder geval dat ik op het goede pad was.
[ Voor 16% gewijzigd door armageddon_2k1 op 26-02-2014 08:29 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
Dan alleen nog wekelijkse StackOverflow updates op DVD leveren…_js_ schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 00:01:
Doen ze dat eindelijk weer? Dat is wel mooi voor dev machines die niet aan het net hangen.
Koffie.
Ik zie pas net je 'schrijf vriendelijke reactie naar een recruiter'-scriptje. Held.
Idem! Eindelijk eens iemand die nuttige software schrijft. Top1Intru schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:11:
[...]
Ik zie pas net je 'schrijf vriendelijke reactie naar een recruiter'-scriptje. Held.
Request: een checkbox voor 'Ik haat je zo grondig dat ik liever schurft aan mijn aars heb dan een vriendelijke aanhef en groet te schrijven"
edit: Gefeliciteerd NMe!
[ Voor 3% gewijzigd door EddoH op 26-02-2014 09:39 ]
Hoho, ik ben niet degene die de mailtjes stuurt he, ik help alleen maar een beetje bij het schrijven van een antwoord.Alex) schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:22:
Aan de andere kant, volgens mij moeten we ons zorgen gaan maken wanneer we geen spam meer krijgen van recruiters (en dan niet t.g.v. een mailtje van Firesphere).
Voorbeeldje uit de krant:Caelorum schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:29:
[...]

Wel veeeeeeel keuzemogelijkheden
@Firesphere: zwart alsjeblieft. En wat is er precies mis met recruiters, behalve dat sommigen er soms echt naast zitten qua benadering?
Verwijderd
Dat lijkt me echt een domme beslissing: het construeren van een goede stamboom wordt zo wel heel erg moeilijk. Ik zie overigens ook helemaal geen voordeel...Caelorum schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:29:
[...]
De Buckshot recruiters gaat het om, niet de goede recruiters die goed hun werk doen. Het verschil tussen die 2 is ook wel zeer duidelijk.Cor453 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:43:
Gefeliciteerd NMe! Maak er een Tweakers-waardige verjaardag van.
@Firesphere: zwart alsjeblieft. En wat is er precies mis met recruiters, behalve dat sommigen er soms echt naast zitten qua benadering?
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Meest logische lijkt mij bij Jan keuze 1 en bij Lena keuze 3 zoals het ook in Spanje e.d. gebeurt.wsitedesign schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:39:
[...]
Voorbeeldje uit de krant:
[afbeelding]
Wel veeeeeeel keuzemogelijkheden
Oke dan snap ik je.Firesphere schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:45:
De Buckshot recruiters gaat het om, niet de goede recruiters die goed hun werk doen. Het verschil tussen die 2 is ook wel zeer duidelijk.
Maar waarop baseer je dat dat "logisch" is?Hipska schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:48:
Meest logische lijkt mij bij Jan keuze 1 en bij Lena keuze 3 zoals het ook in Spanje e.d. gebeurt.
Sterker nog, onze hele naamgevingsregelgeving is een rotzooi omdat we aan de ene kant traditioneel een patriarchale afstamming gebruiken, terwijl de enige altijd met zekerheid vaststaande ouder de moeder is.
Elke optie waarin je de naam van pa verwerkt gaat al uit van het bekend zijn van pa, het erkend worden door pa - en als je echt in de genalogie wilt duiken - het daadwerkelijk zaaddoneren van pa.
Het is traditie - sure. Maar dat feit an sich zegt niets over logica
Simpel. Maak een taartdiagram.HuHu schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:56:
Aarrrghhh... hoe ga ik een miljoenmiljard automatisch gegenereerde resultaten in 1 grafiek/tabel proppen.
1. Resultaten boven de mediaan
2. Resultaten onder de mediaan
Ik wil je de grafiek wel aanleveren als de berekeningen te zwaar worden?
[ Voor 20% gewijzigd door Dido op 26-02-2014 10:01 ]
iemand uit de dev-schuur interesse? ik weet niet of deze key, net als mijn persoonlijke, ook voor andere beta-events geldig blijft...
Zo is er ook een of andere regel die zegt dat een bepaald percentage binnen het management van een groot bedrijf vrouwen moeten zijn. Terwijl ik zoiets heb van, geef de job gewoon aan diegene die er het meest competent voor is. Of dat nu een vrouw of een man is maakt toch niets uit.
RTFM!
Lijkt me reuze gaaf, maar ik ben bang dat ik dit weekend zomaar eens geen tijd heb om er echt goed voor te gaan zittenKips schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:20:
* Kips heeft een friendkey voor de betatest van The Elder Scrolls Online voor komend weekend...
iemand uit de dev-schuur interesse? ik weet niet of deze key, net als mijn persoonlijke, ook voor andere beta-events geldig blijft...
Damn waar zijn die 15.00-uur-smiddags-vrij dagen, uit school, meteen achter de PC duiken om je favoriete RPG te spelen, waar je jezelf helemaal in kon verliezen
Het is toch om te huilen:
Kortom, je app roept dat je een transactie nog een keer moet proberen, terwijl de transactie al gelukt was. De klant doet dat braaf en dan ga je als bank roepen dat het de verantwoordelijkheid van de klant is omdat je op Twitter iets hebt geroepen.Tijdens een langdurige storing van ING, werden sommige transacties dubbel uitgevoerd door klanten. ING wijst op de eigen verantwoordelijkheid van de klant en gaat de dubbele transacties niet terugdraaien.
Aan het begin van de ING-storing gisteren meldde de Mobiel Bankieren-app kort bij sommige boekingen dat klanten het opnieuw moesten proberen.
...
ING is niet van plan die ongedaan te maken. ING raadde het doen van transacties onder meer via Twitter af, kort daarna waren overboekingen helemaal niet meer mogelijk.
Echt, die banken van tegenwoordig.....
[/rant]
Doet de rant tag het nou nog steeds niet?
Gelukkig hebben we nu de generator van Firesphere voor dit soort mailtjesBeste,
Op basis van jouw opleiding technische informatica en jouw “oude” Stageplaza profiel is er interesse in jou bij onze klanten, waaronder Philips en IBM. Zij zoeken via ons naar geschikte kandidaten die zij een interessante baan willen aanbieden. Indien je interesse hebt, stuur even je CV dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet,
Rob Kriegsman
Directeur Stageplaza
[ Voor 21% gewijzigd door TheDevilOnLine op 26-02-2014 10:42 ]
Blij dat ik daar niet zit.
FU!Jouw profiel lijkt er goed te passen. Mag ik je wat informatie mailen? Verder altijd goed om even te linken.
De rest is niks beter...D-Raven schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:43:
Wat een ballentent is de ING ook zeg.
Blij dat ik daar niet zit.
Verwijderd
Je weet wat je er voor kan gebruiken...EddoH schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:43:
OMFG: Krijg ik net weer een bericht van een andere recruiter, maar van hetzelfde bedrijf als die recruiter van gister! Zelfs de afsluiting is hetzelfde:
[...]
FU!
Gewoon de subtiliteit een stapje verder richting "You might as well die" zetten!EddoH schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:43:
OMFG: Krijg ik net weer een bericht van een andere recruiter, maar van hetzelfde bedrijf als die recruiter van gister! Zelfs de afsluiting is hetzelfde:
En de issue zat uiteindelijk in.... Het gebruik van floats?PrisonerOfPain schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:46:
3 Dagen achter een bug aan gezeten waarbij een waarde van 1.000121 de complete berekening opblies en resulteerde in een uit de hand gelopen bloom filter (heel wit scherm)
De issue was een saturate() call (die de waarden tussen exact 0 en 1 clamped) die iemand had verwijderd. Overigens gebeurde dit met 16-bits floats.TheDevilOnLine schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:47:
[...]
En de issue zat uiteindelijk in.... Het gebruik van float's?
Verwijderd
Dat is inderdaad net wat ik er over dacht. Ik ben er van overtuigd dat vrouwen minstens even goed kunnen zijn op het werk dan mannen. Vorige week hadden we een community event waarbij ik echt onder de indruk was van de "speach" van een vrouwelijke collega van me. Ik was echt overdonderd door haar (technische) kennis. Een maatregel als "minstens X% van het management moet een vrouw zijn", vind ook ik belachelijk. Het is zoals je zegt beter gewoon de functie toe te kennen aan de meest competente persoon, man of vrouw maakt niet uit._Moe_ schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:34:
Mja de vrouw wordt gediscrimineerd, dus verzinnen we allerlei domme regels om ze er toch in te betrekken.
Zo is er ook een of andere regel die zegt dat een bepaald percentage binnen het management van een groot bedrijf vrouwen moeten zijn. Terwijl ik zoiets heb van, geef de job gewoon aan diegene die er het meest competent voor is. Of dat nu een vrouw of een man is maakt toch niets uit.
Er is blijkbaar het gevoel dat zonder de minstens X% regels er nooit "genoeg" vrouwen aan de top zullen komen. Het lijkt mij ook een beetje een door getrokken emancypatie maatregel...Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:55:
[...]
Dat is inderdaad net wat ik er over dacht. Ik ben er van overtuigd dat vrouwen minstens even goed kunnen zijn op het werk dan mannen. Vorige week hadden we een community event waarbij ik echt onder de indruk was van de "speach" van een vrouwelijke collega van me. Ik was echt overdonderd door haar (technische) kennis. Een maatregel als "minstens X% van het management moet een vrouw zijn", vind ook ik belachelijk. Het is zoals je zegt beter gewoon de functie toe te kennen aan de meest competente persoon, man of vrouw maakt niet uit.
Nee het word alleen discriminatie als je tot een minderheid behoort in dat gevalAlex) schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:59:
Afgewezen worden op basis van je geslacht omdat er nog niet genoeg mensen van het andere geslacht werken in de positie waarin je naar solliciteert. Pure discriminate
En toch zijn er kennelijk heel veel mensen die ervan overtuigd zijn dat vrouwen ondanks die competentie nog steeds niet overal gelijke kansen krijgen om hogerop te komen.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:55:
Dat is inderdaad net wat ik er over dacht. Ik ben er van overtuigd dat vrouwen minstens even goed kunnen zijn op het werk dan mannen.
We kunnen allemaal wel een roze bril opzetten en heel hard roepen dat vrouwen volledig geemancipperd zijn in Nederland, maar dat is helaas nog steeds niet het geval.
Nu ben ik op zich ook geen groot voorstander van zogenaamde positieve discriminatie, maar het is in ieder geval beter dan niets doen en doen of je neus bloedt. Ik ben ervan overtuigd dat als je met een beter iedee komt om het glazen plafond te slechten, dat met gejuich ontvangen zal worden
Is het ook nog positieve discriminatie als de eisen voor een vak worden verlaagd omdat anders vrouwen het niet aan kunnen? (dit zou bij de commando's gebeurt zijn)Dido schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:06:
[...]
En toch zijn er kennelijk heel veel mensen die ervan overtuigd zijn dat vrouwen ondanks die competentie nog steeds niet overal gelijke kansen krijgen om hogerop te komen.
We kunnen allemaal wel een roze bril opzetten en heel hard roepen dat vrouwen volledig geemancipperd zijn in Nederland, maar dat is helaas nog steeds niet het geval.
Nu ben ik op zich ook geen groot voorstander van zogenaamde positieve discriminatie, maar het is in ieder geval beter dan niets doen en doen of je neus bloedt. Ik ben ervan overtuigd dat als je met een beter iedee komt om het glazen plafond te slechten, dat met gejuich ontvangen zal worden
Geen idee wat voor label je er dan aan moet hangen, ik gaf al aan dat ik zeker niet alle emancipatiemaatregelen voorsta allen vanwege het beoogde doel. Dat commando-verhaal (als dat inderdaad gebeurt is) lijkt me een goed voorbeeld van een doorgeslagen maatregel.Ealanrian schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:07:
Is het ook nog positieve discriminatie als de eisen voor een vak worden verlaagd omdat anders vrouwen het niet aan kunnen? (dit zou bij de commando's gebeurt zijn)
Het glazen plafond is in veel bedrijven echter nog steeds een realiteit. Er wordt vol trots gewezen op de enkele vrouw die er wel doorheen komt, maar die uitzondering bevestigt de regel niet. Het is nog steeds vaak zo dat een vrouw (veel) betere qualificaties zal moeten hebben dan een man om voor een positie in aanmerking te komen. Dat er dan een keer expliciet de voorkeur gegeven wordt aan vrouwen bij gelijke geschiktheid is niet heel raar.
RTFM!
Verwijderd
Hahaha_Moe_ schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:18:
[rant]En dan komen er vrouwen aan de top en dan verzinnen ze iets als: "Dubbele achternamen"[/]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Waar om?BtM909 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:29:
Jullie vragen er ook om he?
Glazen plafond fysiek maken, alle mannen onder het plafond zetten, alle vrouwen er boven. Probleem opgelostDido schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:06:
Ik ben ervan overtuigd dat als je met een beter iedee komt om het glazen plafond te slechten, dat met gejuich ontvangen zal worden
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
QFTMueR schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:35:
[...]
Glazen plafond fysiek maken, alle mannen onder het plafond zetten, alle vrouwen er boven. Probleem opgelost
Ik hou mijn opmerking maar voor meMueR schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:35:
[...]
Glazen plafond fysiek maken, alle mannen onder het plafond zetten, alle vrouwen er boven. Probleem opgelost
Ik weet niet precies wat dat met de productie zal doen, maargoed... Een idee is beter dan geen idee.MueR schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:35:
[...]
Dat merken jullie vanzelf wel
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
[rant]Die mods tegenwoordig, ook alleen maar vage antwoorden en niks bruikbaars.[/]
[ offtopic]
Ik zit bij triodos en ben er eigenlijk heel over te spreken.
Alles is online. Werkzaamheden aan de website worden goed van te voren aangekondigd. Inloggen kan alleen met een apparaat wat specifiek voor jouw is (en een apparte pincode heeft) en de klantenservice is tot nu toe erg goed. Ik heb het maar 2x nodig gehad, maar beide keren goed geholpen en snel. 1e keer was toen ik de rekening wou openen maar ik nog geen 18 was. Bij andere groene banken (zoals ASN) was dit niet mogelijk. Bij triodos was het antwoord: het is niet normaal, maar laat je ouder tekenen als 2e eigenaar en zet er bij dat dit een ouder is. Dan moet het lukken.
Daarnaast is het een groene bank, wat ik wel waardeer.
Enige nadelen zijn de relatief hoge kosten (ongeveer 2 euro per maand) en het feit dat om in te loggen je alleen je persoonlijk apparaat kan gebruiken en dus niet iemand anders zijn random reader, maar goed, niemand heeft triodos, dus dat was sowieso al mogelijk.
Had laatst trouwens ook het probleem dat mijn bankrekeningnummer verkeert naar IBAN was omgezet, ze dachten dat het een rabo nummer was. Maar goed, dat ligt aan de service die het heeft omgezet, want online doen ze allemaal gewoon keurig omzetten naar triodos.
@hierboven
Was bovenstaande vaag genoeg?
so temptingFiresphere schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:52:
[...]
[rant]Die mods tegenwoordig, ook alleen maar vage antwoorden en niks bruikbaars.[/]
Dit topic is gesloten.
![]()
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.