De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 116 Laatste
Acties:
  • 268.995 views

• TheDevilOnLine
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-02 23:31
Rutix schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:10:
[...]

Waar heb jij je domeinen dan dat ze maar €4 zijn?
Openprovider.nl

Ze hebben nu een actie waarbij je voor € 10,- per maand (per maand opzegbaar) je domeinen een heel stuk goedkoper krijgt:

.nl € 3,60
.be € 3,20
.eu € 4,20

Aangezien ik +/- 50 domeinen heb zorg ik dat ze allemaal tegelijk aflopen, betaal ik eenmalig € 10,- in de maand dat alles verlengt wordt (dus € 0,20 per domein) en zeg daarna het 'abonnement' weer op.

De normale prijzenlijst is te vinden op: https://www.openprovider.nl/tarieven/, het verhaal over de 'flat fee' abbonementen is te vinden op https://www.openprovider....ider.nl%5C%22#anchor-2801

P.S. Mocht je nou maar een heel klein aantal domeinen hebben en hiervan willen profiteren, stuur met dan even een PM, wil ik ze best tegen inkoopprijs op mijn account meenemen.

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
Rutix schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:01:
Voor de mensen die nog een goedkope nl/be/eu domein willen, ik zag dat hij maar €1,95 is bij flexweb: https://www.flexwebhosting.nl/domeinnaam.html
ffe 4 geregistreerd, maar ze zijn nog "in behandeling". Vind het raar dat ik niet direct moest betalen... Grappig dat ze het manueel doen.

Ik verhuis die domeinen volgend jaar naar mijn eigen provider, waar ik (als ik ze al voor 5 jaar betaal) resp. 2.8€ (BE) en 4€ (NL) betaal :)

Het leuke is natuurlijk, als ik nu domeinen neem waarvan ik niet weet of ik ze zolang ga houden, anders 5€/domein betaal, dus die 12€ is me wel 5 minuutjes waard :p

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 13:58

ZaZ

Tweakers abonnee

Ook effe gekeken naar dat speedreading ding, maar niet heel erg onder de indruk eigenlijk.
Zo snel kan ik ook door een document vliegen als het moet. Het probleem (bij mij althans) is dat wat je gelezen hebt een plekje moet geven, daar is geen tijd voor nu.
Dus ik lees eigenlijk alleen maar woorden en pas toen het 'verhaaltje' af was begon het een beetje te landen, maar dat hou ik geen heel document vol ofzo. Met zo'n kort stukje gaat het nog net.
Maar goed, dit kan ik ook zonder zo'n app alleen is het (voor mij) niet echt zinvol

Lekker op de bank

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:38

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-02 16:45

GateKeaper

#1 Procastinator

Ik snap niet dat ze voor dat soort dingen niet snel een scriptje schrijven. Een userId + aantal in een tijdelijk tabelletje smijten is toch veel makkelijker dan achteraf de aantallen uit de reacties vissen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Zouden ze serieus de reacties afgaan of zal een devver het uit de DB vissen? :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:50

TheNephilim

Wtfuzzle

GateKeaper schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:17:
Ik snap niet dat ze voor dat soort dingen niet snel een scriptje schrijven. Een userId + aantal in een tijdelijk tabelletje smijten is toch veel makkelijker dan achteraf de aantallen uit de reacties vissen.
Yup, de getallen uit de reacties vissen lijkt me lastig. Er zijn enkele manieren om een dergelijk getal te typen en dan moet je ook nog rekening houden met tekst ervoor en/of erna. Dan heb je nog quotes waar ook getallen in voorkomen... al met al een boel gezeur.

---

Kun je een Chrome window ook een hogere CPU prio geven? :o Ik word gek van het gestotter in Grooveshark als m'n PhpStorm probeert code aan te vullen :/

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
TheNephilim schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:28:
[...]

Kun je een Chrome window ook een hogere CPU prio geven? :o Ik word gek van het gestotter in Grooveshark als m'n PhpStorm probeert code aan te vullen :/
Zoek op welke chrome.exe's je nodig hebt voor het Grooveshark-tabblad en verhoog in Task Manager de priority voor die specifieke exe's (op basis van PID?)

We are shaping the future

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Alex) schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:29:
[...]

Zoek op welke chrome.exe's je nodig hebt voor het Grooveshark-tabblad en verhoog in Task Manager de priority voor die specifieke exe's (op basis van PID?)
Ja dat kan inderdaad, maar dat blijft natuurlijk niet :o Zal wel eens zoeken of er een 'plugin' is die een bepaalde website verhoogde prioriteit geeft.

• Douweegbertje

Douweegbertje

BtM909 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:19:
Stagiaires :+

Wel leuk hoor, uitzoeken uit de Db. De één met 101101 de ander met 1.100 en dan weer met tekst er direct voor11000

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

MoietyMe

zij/haar

Ze zoeken binnen de reacties natuurlijk gewoon op het winnende lotto nummer: 4.8.15.16.23.42 ;)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Douweegbertje schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:21:

Wel leuk hoor, uitzoeken uit de Db. De één met 101101 de ander met 1.100 en dan weer met tekst er direct voor11000
Hoezo? Gewoon regexen een paar string replaces doen en sorteren dan maar. Vervolgens ga je naar die specifieke post en check je of dat getal klopt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Douweegbertje

Douweegbertje

hm ja, ik dacht eigenlijk te ver. Meer omdat ik het zelf leuk zou vinden om een dikke lijst te zijn met wat iedereen ongeveer dacht. Met allerlei stats

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Of je roept heel hard ACM, KEES of CRISP en als je dat hard genoeg roept, reageert 1 van vast wel met inzicht hoe ze de winnende post gaan uitvogelen :+

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12-2025
:D die prijsvergelijker is wel strak trouwens!

Nothing to see here!

Verwijderd

Douweegbertje schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:21:
[...]

Stagiaires :+

Wat dacht je van "Tweehonderdzevenenvijftigduizend achthonderdvijfentwintig"?

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 20:07
Je kan het toch ook gewoon crowdsourcen? ;) "Het juiste getal was: xxxxx, wil de winnaar zich even melden?"

• Douweegbertje

Douweegbertje

Intru schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:39:
Je kan het toch ook gewoon crowdsourcen? ;) "Het juiste getal was: xxxxx, wil de winnaar zich even melden?"
nee.

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-02 16:45

GateKeaper

#1 Procastinator

BtM909 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:19:
Zal inderdaad vast met een regex uit de DB worden gevist. Maar een vote-scriptje was daar toch ook zo voor geschreven.

• Rutix
  • Laatst online: 22-12-2025
GateKeaper schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:51:
[...]

Zal inderdaad vast met een regex uit de DB worden gevist. Maar een vote-scriptje was daar toch ook zo voor geschreven.
ach een vote scriptje maakt het zo makkelijk ;) nu hebben ze wat uitdaging :D

Nothing to see here!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter

• Sardaukar
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-02 10:07
Iemand nog Bitcoins kwijtgeraakt? https://news.ycombinator.com/item?id=7295190

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Firesphere, wil jij even een aardig antwoord voor deze lieve recruiter voor me opstellen? :+ :
Hoop dat je het niet erg vindt dat ik je zo direct benader, maar ik ben op het moment op zoek naar een Java ontwikkelaar voor een interessante job in Amsterdam. Zou ik je wat info mogen toesturen? Jouw profiel past namelijk echt goed. Verder altijd goed om even te linken

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik hou goede hoop :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Alex)
EddoH schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:49:
Firesphere, wil jij even een aardig antwoord voor deze lieve recruiter voor me opstellen? :+ :

[...]
Dus heb je al met haar (hem?) gelinkt? Dat is altijd goed! :7

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02-2025

.Gertjan.

Owl!

[...]
:$ ik voel mij gevleid, maar dit zeg je vast tegen alle 100 kandidaten die je benadert

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Door de HTML comment zijn er geruchten dat MtGox alleen tijdelijk offline is ivm overname:
.
Hmm… has MtGox been acquired? Odd! (Comment in code: <!-- put announce for mtgox acq here -->)
Source: https://twitter.com/aral/status/438243585964912640

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Alex) schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:52:
[...]

Dus heb je al met haar (hem?) gelinkt? Dat is altijd goed! :7
Mocht ze willen..
.Gertjan. schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:53:
[...]
ik voel mij gevleid, maar dit zeg je vast tegen alle 100 kandidaten die je benadert
Volgens mij heb ik deze tekst letterlijk hier een keer voorbij zien komen :)

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04-2025

Swedish Clown

Erlang <3

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/500x/46470208.jpg

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Discussie van .Gertjan. afgesplitst naar \[C#/.NET]2 references naar zelfde object niet "Equal"

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

23? Op hun hoogtepunt waren Bitcoins meer dan 1000 euro per stuk waard. :o

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:57:
[...]

23? Op hun hoogtepunt waren Bitcoins meer dan 1000 euro per stuk waard. :o
Ik ben dan ook zo'n €10k kwijt.

Nou ja, m'n bedrijf, dus delen door 4 (2 man vof en vervolgens inkomstenbelasting) :+

[ Voor 82% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2014 15:59 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Maar hoeveel is dat dan van je totale winst? :P

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

1 a 2%? :Y)

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2014 16:00 ]

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04-2025

Swedish Clown

Erlang <3

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:57:
[...]

En dat noem je dan een success? _O-
Mwah gezien deze query over tabellen heengaat waar ik normaal gezien nooit naar omkijk en een aardige slag bewerkingen uitvoert toch best netjes. Geen typefout niks :P

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

• Sardaukar
OkkE schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:53:
[...]

Door de HTML comment zijn er geruchten dat MtGox alleen tijdelijk offline is ivm overname:
.

[...]

Source: https://twitter.com/aral/status/438243585964912640
Zoals je zegt: geruchten. De consensus in HN is meer dat iedereen die daar coins had kan fluiten naar zijn/haar centjes.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:30

Firesphere

Yoshis before Hoshis

[...]
* Firesphere doet hier even 2 aannames:
1. het betreft een man (hoewel dit niet noodzakelijk is)
2. jij kunt Java.
Beste {insert name here}

Hoewel ik me zeer gevleid voel dat je de moeite hebt genomen om mijn e-mailadres toe te voegen aan je mailinglist wil ik je toch vriendelijk vragen je spam ergens anders te spuien.

Het is niet dat ik geen verstand van Java heb, het is dat jij geen verstand van recruitment hebt.

En dat even linken doe je maar met degene die gek genoeg is om jouw te vertrouwen in het vinden van een nieuwe baan.

Vriendelijke groet,
EddoH
Kun je daar wat mee?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

.oisyn schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:58:
[...]

Ik ben dan ook zo'n €10k kwijt.

Nou ja, m'n bedrijf, dus delen door 4 (2 man vof en vervolgens inkomstenbelasting) :+
Oh, dat is netto niet zo heel veel dan ;) Volgens mij hebben ze voor jou een aparte belastingschaal gemaakt ;)

Wel zuur zeg....

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
AAARGH. ik heb weereens last van een gevalletje

"They could say "the connection is probably lost

• Alex)
Sardaukar schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:00:
[...]

Zoals je zegt: geruchten. De consensus in HN is meer dat iedereen die daar coins had kan fluiten naar zijn/haar centjes.
Je website op zwart (offeuh, wit) gooien bij een overname is niet echt slim, nee.

Ik gok op een faillissement :)

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:02:
[...]

* Firesphere doet hier even 2 aannames:
1. het betreft een man (hoewel dit niet noodzakelijk is)
2. jij kunt Java.

[...]

Kun je daar wat mee?
Perfect! Bedankt.
Het betreft een vrouw, maar dat maakt niet uit.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Sardaukar schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:00:
[...]

Ik heb HN niet gelezen maar heb ook weinig vertrouwen in een overnamen/doorstart/whatever. Denk inderdaad dat iedereen zijn coins kwijt is, maar ik wilde het gerucht hier toch delen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Sardaukar
OkkE schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:06:
[...]

Ik heb HN niet gelezen maar heb ook weinig vertrouwen in een overnamen/doorstart/whatever. Denk inderdaad dat iedereen zijn coins kwijt is, maar ik wilde het gerucht hier toch delen.
Interessant om te kijken hoe dit zich ontwikkelt en of het invloed heeft op de koers van Bitcoin.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Mag je zonder bitcoins nog wel mod zijn daar? :+

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Verwijderd

Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:09:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.switch180daily.com/.a/6a014e8b0ebca4970d01a510a77767970c-800wi

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:09:
[...]

.oisyn in "Cryptocurrency - handel en koers"

Gewoon opnieuw €10k geïnvesteeerd :7

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2014 16:29 ]

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

EddoH schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:04:
[...]

Perfect! Bedankt.
Het betreft een vrouw, maar dat maakt niet uit.
Ach, ik heb't vrij generiek gehouden.

Deze was trouwens nog best subtiel toch?

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:30:
[...]

_O- :Y

Tuurlijk ;)

• Alex)
[...]

Wel naar jouw maatstaven :Y

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:32:
[...]

Wel naar jouw maatstaven :Y
Ik begrijp dat mijn mening over subtiel iets minder subtiel is dan die van jullie.

Ik ben altijd zo benieuwd naar de reactie van zo'n recruiter op mijn vriendelijke verzoek op te tiefen.
Maar die heb ik nog nooit gehad :(

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:23

alienfruit

the alien you never expected

Alles is nu duidelijk waarom we zo goed waren tijdens de Winterspelen: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-26334026

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:39:
[...]

[...]

Ik begrijp dat mijn mening over subtiel iets minder subtiel is dan die van jullie.

Ik ben altijd zo benieuwd naar de reactie van zo'n recruiter op mijn vriendelijke verzoek op te tiefen.
:) Ik ben ook altijd benieuwd. De meeste kunnen niet eens mijn naam goed spellen, dus wijs ik ze daar graag even op en vraag ze of ze met de rest van hun werk net zo nauwkeurig zijn. Helaas heb ik daar nooit een antwoord op mogen ontvangen :+

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan. schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:44:
[...]

:) Ik ben ook altijd benieuwd. De meeste kunnen niet eens mijn naam goed spellen, dus wijs ik ze daar graag even op en vraag ze of ze met de rest van hun werk net zo nauwkeurig zijn. Helaas heb ik daar nooit een antwoord op mogen ontvangen :+
dotG/Chert{-}J/jandot toch?

[ Voor 2% gewijzigd door Firesphere op 25-02-2014 16:55 . Reden: Puntjes vergeten ]

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Klopt, je schrijft het zoals het klinkt ;)

Verwijderd

Wauw, jij hebt lef! Ik neem aan dat die €10k bestaat uit winst die je met Bitcoins gemaakt hebt?

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

[...]

Ja eigenlijk een beetje tamme reactie. De volgende mag wel iets meer pit hebben.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

EddoH schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:57:
[...]

Ja eigenlijk een beetje tamme reactie. De volgende mag wel iets meer pit hebben.
Ja, sorry, deze is een beetje tussen de projecten door geflanst. Als ik er even de tijd voor neem zijn ze meestal beter.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:39:
[...]

[...]

Ook nog geen reactie gehad nee :(

• azerty
Krijg nu al 2 dagen op een rij mail via mijn contactformulier van 1 of andere vage Duitser die ffe mijn help wilt om een "raar" emailadres (cd7909eb-160f-4afd-b4e1-f0fd79bc22d3@nameofthesite.de) terug om te zetten naar een gewoon...

Hoe heeft die mij in godsnaam gevonden en waarom vraagt hij dat aan mij? :'(

• Douweegbertje

Douweegbertje

alienfruit schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:42:
Alles is nu duidelijk waarom we zo goed waren tijdens de Winterspelen: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-26334026
Samenvatting?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Wij hebben vele miljarden meer in de ontwikkeling en training van het schaatsteam gestopt de afgelopen tientallen jaren.
(Ik heb't artikel trouwens niet gelezen, maar ik gok dat't daar op neer komt)

• Douweegbertje

Douweegbertje

nja na één minuut reclame even gechecked :+ Weet eigenlijk niet wat ze nu willen zeggen.. iets met van kinds af aan beginnen en wat kleding en "lager schaatsen" oid. Iets met open deuren en een niets zeggend artikel :p

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:22:
[...]

Wij hebben vele miljarden meer in de ontwikkeling en training van het schaatsteam gestopt de afgelopen tientallen jaren.
Breaking news hoor... Als je er meer geld tegenaan smijt heb je betere techniek waardoor je beter presteert... (waarom hebben we geen klappende smiley?)
:+

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:55
Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:22:
[...]
We leren schaatsen voordat we leren lopen... |:(

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:23

alienfruit

the alien you never expected

Goed bezig NS Hispeed in hun email van vandaag: &#8364 19

Over de video waar ik op doelde is dat mensen van Sochi in Heerenveen langs geweest zijn om vragen te snellen hoe ze het ijs maken etc. Sonchi ijsbaan was gewoon een semi-kloon van Heerenveen

[ Voor 65% gewijzigd door alienfruit op 25-02-2014 17:58 ]

• azerty
alienfruit schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:56:
Goed bezig NS Hispeed in hun email van vandaag: &#8364 19

Over de video waar ik op doelde is dat mensen van Sochi in Herenveen langs geweest zijn om vragen te snellen hoe ze het ijs maken etc.
Nu weten we waar F.West zijn stage doet :+

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:34

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Rutix schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 07:54:
[...]

Wat is er onzin dan? Het technasium?
De mate van documentatie. En het pietluttige gedoe eromheen.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:52:
Kewl: SAP Mobile Platform SDK for Xamarin :)

Tot nogtoe heb ik enkel goede dingen gehoord over Xamarin. Als ik me niet vergis waren er zelfs wat Tweakers die hier ervaring mee hebben of vergis ik mij? FWest98?
I wish :( Veel te duur

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Laat ik eens een simpele Recruiter-Reply-Dinges bouwen :D

• azerty
Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:07:
En host hem dan op je site, zodat ie voor iedereen bruikbaar is aub!

Ik stem voor!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

wsitedesign schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:18:
[...]

En host hem dan op je site, zodat ie voor iedereen bruikbaar is aub!

Ik stem voor!
Uiteraard pleur ik zo'n ding op m'n site :)

Verwijderd

Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:07:
Kan het niet wat universeler? Je hebt ook wel eens replies naar bijvoorbeeld designers nodig...

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:22:
[...]

Kan het niet wat universeler? Je hebt ook wel eens replies naar bijvoorbeeld designers nodig...
Sowieso moeten het redelijk universele zinnen zijn, aangezien het anders een hoop wartaal wordt.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
F.West98 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:07:
[...]

De mate van documentatie. En het pietluttige gedoe eromheen.

[...]

I wish :( Veel te duur
Academic license is niet zo duur toch?

• Ryur
  • Registratie: December 2007
Megamind schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:39:
[...]

Academic license is niet zo duur toch?
Moet je (meestal) student voor zijn ;) Soms moet je zelfs een .edu account hebben; wat wij dus niet in Nederland krijgen :(

En FWest is nog een kleuter :+

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Ohja FWest zit natuurlijk nog niet op hoger onderwijs :P Ik heb nogsteeds een studentenlicentie, kostte geloof ik 150$ per jaar.

Opzich is Xamarin leuk, maar duur voor wat je krijgt.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:34

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Onze school heeft niet eens een overeenkomst met surfspot.... En ik heb ook niet zomaar €150 liggen trouwens.
Misschien dat het vanuit school geregeld kan worden, nu we misschien ondersteuning vanuit school krijgen... wie weet.

Ik ben overigens net in België aangekomen, merk je duidelijk
* F.West98 en de familie hobbelen verder

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Mis ik een categorie?
Subtle
Mildly insulting
Insulting
You might as well die

Als ik tijd heb pleur ik er trouwens ook een Android app bij in, waar je met een paar simpele taps je mening terug kan sturen >:)

[ Voor 41% gewijzigd door Firesphere op 25-02-2014 19:05 ]

Verwijderd

Heb je al die tijd al de vaardigheid gehad om die categorie te hanteren, of regel je iemand anders om de content daarvoor te schrijven? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2014 19:07 ]

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:07:
[...]

Heb je al die tijd al de vaardigheid gehad om die categorie te hanteren, of regel je iemand anders om de content daarvoor te schrijven? :P
Het is mijn invulling van subtiel he :D

Verwijderd

Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:09:
[...]

Het is mijn invulling van subtiel he :D
Dan kan je het beste die categorie nu maar gewoon schrappen van de lijst :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

:Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:11:
[...]

Dan kan je het beste die categorie nu maar gewoon schrappen van de lijst :)
Och, ik vond "Beste {Insert name here}" best subtiel :Y
RobIII schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:12:
[html]
<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Updates to Web Essentials 2012 and 2013 has just been released. Download: <a href="http://t.co/wKO2j4mm3r">http://t.co/wKO2j4mm3r</a> Changelog: <a href="http://t.co/Q5IeI5BLVG">http://t.co/Q5IeI5BLVG</a></p>— Mads Kristensen (@mkristensen) <a href="https://twitter.com/mkristensen/statuses/438374200634380288">February 25, 2014</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]
:Y)
Hey, hoe doe je da... Laat maar, mod :(

[ Voor 55% gewijzigd door Firesphere op 25-02-2014 19:13 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Firesphere schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:12:
Hey, hoe doe je da... Laat maar, mod :(
O-) :P Ik moet zo nu-en-dan toch eens die [html]-tag gebruiken, anders ligt 'ie ook maar zo te verstoffen :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

BikkelZ

CMD+Z

F.West98 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:55:
Ik ben overigens net in België aangekomen, merk je duidelijk
* F.West98 en de familie hobbelen verder
Gezellig een dagje tanken met de familie in België :+

iOS developer

• Styxxy
  • Laatst online: 19:49
BikkelZ schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:10:
[...]
Gezellig een dagje tanken met de familie in België :+
"Tanken" => Ik denk dan spontaan aan bier :+ .

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Voorlopig alleen "Mildly insulting" beschikbaar.

http://casa-laguna.net/schrijf-een-response

*edit*
Momentje, even een bugje fixen

**editedit**
Fixed, sorry voor het ongemak.

[ Voor 32% gewijzigd door Firesphere op 25-02-2014 20:58 ]

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik ben wat zinnen aan het toevoegen aan "subtiel" en "You might as well die". Deze zou nu ook moeten werken.

De opening en sluiting zijn algemeen en meestal ook redelijk vriendelijk.

Teksten ter aanvulling zijn welkom.

*edit*
Ehhhh, jongens? 400+ gegenereerde mails al? Krijgen jullie zoveel spam van recruiters of wat?

[ Voor 35% gewijzigd door Firesphere op 25-02-2014 21:31 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:55
Ik zal wel iets missen, maar krijg je zo niet heel erg lange achternamen?
Kinderen die in België worden geboren, krijgen in de toekomst automatisch de achternaam van beide ouders, tenzij de ouders daar bezwaar tegen hebben. Een meerderheid in het Belgische parlement lijkt daar voorstander van te zijn.[...]

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Caelorum schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:29:
Ik zal wel iets missen, maar krijg je zo niet heel erg lange achternamen?

[...]
En wat is jouw naam jochie?
Pieter Vandenberge Jongehans Pietersen Vanstraatsburgen Bergenligging Overtoom Zetzevoorschutsen Deneersten Heldersten Metdenhooivork Vanhooivorken Fakkeling Overbergtop meneer.

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

BikkelZ

CMD+Z

"Ik voel me vereerd dat de acroniemendiarree op mijn CV ergens matchte met die geestdodende functie voor het onderhouden van oude rotzooi in Schubbekuttenveen waarvoor je zo wanhopig iemand probeert te plaatsen. Helaas heb ik al een nieuwe uitdaging, namelijk de vrijgezelle moeder die vorige week langs me is komen wonen."

iOS developer

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Even het "Schubbekuttenveen" vervangen door iets begrijpelijkers ;) Toegevoegd.

• azerty
Eerste generatie valt nog mee: Piet janssen en Sabine peters:

Kinderen:
Janssen
Peters
Janssen-Peters
Peters-Janssen

Natuurlijk, kinderen van 2e generatie (Kim Janssen-Peters en Henk Dupont-Calle), wat zou er dan mogelijk zijn?

Dupont-Calle-Janssen-Peters
Janssen-Peters-Dupont-Calle
Janssen-Peters
Dupont-Calle

of alle tussencombinaties?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Note to self, stuur geen e-mails met resultaten naar jezelf.

Pagina: 1 ... 73 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.