Verwijderd
Hehe ik wilde dat net posten. Iemand heeft wat gesloopt denk ik, want er wordt ook coherent gespammed in chat.Megamind schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:45:
Volgens mij is de parser hier ook vastgelopen
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
Ben nog even de style aan het aanpassen. Hoop echter wel dat Twitch zo'n game toelaat als "stream" (guess the number game). Ik zet het spel op "Chrome" aangezien dat mijn browser is
Uiteindelijk wel leuk projectje om dit in PHP voor elkaar te krijgen.
Staat op Twitch.Chat servers are undergoing maintenance. We are doing this one at a time to reduce impact. Thanks for your patience!
Ja, komt vast wel goed. En anders gaan ze maar naar de afvaldienst, dat interesseert me eigenlijk niet echt.Megamind schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:42:
[...]
Ligt eraan, je kán ze er netjes uithalen mits ze dik genoeg zijn. Ik heb de plavuizen uit een woonkamer gehaald, daarna schoongemaakt aan de onderkant weer verkocht (dat was ook de laatste keer dat ik dat gedaan heb).
We are shaping the future
Oh noes.From: CrashPlan
To: Alex)
Subject: Critical : [Alex’s MacBook Air] not backed up
Backup Alert!
Computer "Alex’s MacBook Air" has been unable to reach any backup destinations for 3 MINS. Back up to multiple destinations to reduce your risk of losing data.
Hopen dat het een beetje stabiel is. Het is een mix van half kloot werk, en wat alcohol
Dusss
Verder zit ik met een niet meer reagerende VS die een debug-sessie probeerde te stoppen, direct na starten ervan...
[ Voor 89% gewijzigd door F.West98 op 22-02-2014 00:43 ]
2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Hm, wat dat betreft, als ik even terugblader in de geschiedenis van LXTerminal op mn wekker, kan ik de volgende tegenkomen:Firesphere schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:31:
[...]
Da's toch logisch, anders kun je het eiland niet op afstand besturen!
ssh root@keuken
Ziet er leuk uit. Het is geweldig wat je met dit soort dingen zou kunnen maken met Twitch en de API!Douweegbertje schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:40:
http://www.twitch.tv/guessthenumber/![]()
Hopen dat het een beetje stabiel is. Het is een mix van half kloot werk, en wat alcohol
Alleen, 61 is het enige winnende getal geweest zover ik kan zien. Is dat expres of is het misschien een bug?
Off-topic: Hierdoor moest ik wel glimlachen:
1
2
3
4
5
6
| remi@2014-01-16:~$ stuff Sorry, command-not-found has crashed! Please file a bug report at: https://bugs.launchpad.net/command-not-found/+filebug Please include the following information with the report: command-not-found version: 0.2.44 remi@2014-01-16:~$ |
Meestal kies ik voor een radio op Spotify van Spotify. Cardio vaak, anders een radio stream gebaseerd op mijn luistergeschiedenis.Rutix schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:51:
Wat voor muziek luisteren jullie vooral als je eens goed door wilt coden?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik denk dat het een bug is, bij iedereen is het winnende getal 61Remi1115 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:11:
[...]
Ziet er leuk uit. Het is geweldig wat je met dit soort dingen zou kunnen maken met Twitch en de API!
Alleen, 61 is het enige winnende getal geweest zover ik kan zien. Is dat expres of is het misschien een bug?
En toen was de stream al offlinekoesie10 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:22:
[...]
Ik denk dat het een bug is, bij iedereen is het winnende getal 61

nja eigenlijk moest er iets gebeuren als
1
2
3
4
5
| $this->guessed = 1; maar er stond $this->guessed == 1; |
[ Voor 97% gewijzigd door Douweegbertje op 22-02-2014 10:41 ]
Behalve dat er geen API is voor de chatRemi1115 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:11:
[...]
Ziet er leuk uit. Het is geweldig wat je met dit soort dingen zou kunnen maken met Twitch en de API!
...
Ah oke.Douweegbertje schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 11:08:
[...]
Behalve dat er geen API is voor de chatIs puur een IRC channel.
Dat heeft ook weer zijn voordelen lijkt mij
Alleen PHP is natuurlijk gewoon een taal waar je vrij weinig mee kan
[ Voor 37% gewijzigd door Douweegbertje op 22-02-2014 12:34 ]
[ Voor 7% gewijzigd door StM op 22-02-2014 15:42 ]
https://niels.nu
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik zou gewoon Twitch Plays BF4 maken, dan hoef je 'm alleen maar te laten crashenFiresphere schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:10:
Heeft BF3 een API, dan ga ik voor Twitch Plays BF3
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
.edit: whoa er is eindelijk gewoone en functie WEEKNUM
.edit2: maar die suckt want dan krijgt woensdag 1 januari 2014 ineens een ander weeknummer (1) dan disndag 31 december (53)
[ Voor 52% gewijzigd door .oisyn op 23-02-2014 00:15 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verder: kloten met 2 divs. ééntje content width, rechts. andere opvullend, en de overflow moet een ellipsis hebben.
Het lukt niet
Misschien het verschil tussen Amerika en Europa?.oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 23:59:
Bah de nieuwe google spreadsheets ondersteunen de (ongedocumenteerde) weeknummer niet meer in een date format
.edit: whoa er is eindelijk gewoone en functie WEEKNUM
.edit2: maar die suckt want dan krijgt woensdag 1 januari 2014 ineens een ander weeknummer (1) dan disndag 31 december (53)
http://www.calendar-365.com/week-number.html
Euh, nee.
Afgezien van de verschillende telling is het bij geen van beide het geval dat het weeknummer halverwege de week ineens verandert omdat het nieuwe jaar begint. Óf 31 december is week 1, óf 1 januari is week 53.Megamind schreef op zondag 23 februari 2014 @ 00:28:
[...]
Misschien het verschil tussen Amerika en Europa?
http://www.calendar-365.com/week-number.html
http://stackoverflow.com/...idly-slower-than-printingAll this answer is missing is a link selling crystal balls just like yours.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Helderziendheid? Zo iets heet m.i. gewoon ervaring. Die knakker is een keer tegen een soortgelijk probleem aangelopen.RobIII schreef op zondag 23 februari 2014 @ 01:33:
De vraag is een WTF, het proces van reproduceren e.d. laat ook te wensen over enz. Maar het antwoord (momenteel "accepted" als énige antwoord) is van epische helderziendheid proporties zoals ook in de comments opgemerkt wordt:
Tsss, moet je wel het hele plaatje posten natuurlijk
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Programma afsluiten en opnieuw opstarten was al voldoende.... maf
[ Voor 12% gewijzigd door 4Real op 23-02-2014 10:43 ]
je moet ook niet proberen een schroef in een muur te draaien met een moker.. dat werkt nietDouweegbertje schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:30:
!)@*( PHP...
Na lang rommelen eindelijk mijn "twitch bot"** gemaakt, maar hij ging niet zo goed vanwege "flush" wat niet echt normaal werkte
**chat uitlezen via irc
Bij mij wel. Ik overdenk de problemen vaak en met wat alcohol op heb ik dat niet meer
*er staat ook niet voor niets een fles whiskey naast mijn scherm. Als ik er echt niet meer uitkomt (eens per maand ofzo) dan neem ik gewoon een glas of twee en dan komt het allemaal wel weer goed ^^
[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 23-02-2014 11:47 ]
Volgens Wikipedia:.oisyn schreef op zondag 23 februari 2014 @ 01:17:
[...]
Afgezien van de verschillende telling is het bij geen van beide het geval dat het weeknummer halverwege de week ineens verandert omdat het nieuwe jaar begint. Óf 31 december is week 1, óf 1 januari is week 53.
Het weeknummer is het volgnummer dat een week in een jaar krijgt. Volgens de internationale standaard ISO 8601 is de eerste week van een jaar de week die vier of meer dagen van dat bewuste jaar bevat.
Dus het is wel mogelijk. Vanaf dat soms ook week 53 en 1 dezelfde week zijn.
Code technisch maakt het geen verschil. Dus daar moet je niet zoeken. Dan blijft er over waar(in) het wordt gedraaid. Hoogstwaarschijnlijk in de console, dus moet je het daar zoeken.RobIII schreef op zondag 23 februari 2014 @ 01:33:
De vraag is een WTF, het proces van reproduceren e.d. laat ook te wensen over enz. Maar het antwoord (momenteel "accepted" als énige antwoord) is van epische helderziendheid proporties zoals ook in de comments opgemerkt wordt:
[...]
http://stackoverflow.com/...idly-slower-than-printing
Expert weten allerlei leuke dingen die bash en consorten kunnen. Dus moet je het antwoord daar zoeken.
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat een (Java) applicatie langzamer draaide wanneer er gelogd werd naar de (dos) console. En het ook afhangt van de settings daarvan (bv de buffer).
Dus: Think outside the box (applicatie). Bekijk het van een (grote) afstand.
let the past be the past.
Je begrijpt het nietSPee schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:32:
[...]
Volgens Wikipedia:
Het weeknummer is het volgnummer dat een week in een jaar krijgt. Volgens de internationale standaard ISO 8601 is de eerste week van een jaar de week die vier of meer dagen van dat bewuste jaar bevat.
Dus het is wel mogelijk. Vanaf dat soms ook week 53 en 1 dezelfde week zijn.
Het is nooit zo dat woensdag 1 januari een ander weeknummer heeft dan dinsdag 31 december. Die hebben altijd hetzelfde weeknummer (het is immers dezelfde week). Of dat week 53 van het oude jaar of week 1 van het nieuwe jaar is, daar zijn verschillende regels over, maar dat is niet wat er bij WEEKNUM misgaat, want die zegt doodleuk dat dinsdag week 53 is terwijl de volgende woensdag ineens week 1 is.
[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 23-02-2014 13:23 ]
Dat is toch ook gewoon goed mogelijk? Volgens mij is dat met een schrikkeljaar, waarbij er gerekend wordt tot het einde van het jaar (week 53) en de volgende dag weer week 1 is..oisyn schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:18:
[...]
Je begrijpt het niet
Het is nooit zo dat woensdag 1 januari een ander weeknummer heeft dan dinsdag 31 december. Die hebben altijd hetzelfde weeknummer (het is immers dezelfde week). Of dat week 53 van het oude jaar of week 1 van het nieuwe jaar is, daar zijn verschillende regels over, maar dat is niet wat er bij WEEKNUM misgaat, want die zegt doodleuk dat dinsdag week 53 is terwijl de volgende woensdag ineens week 1 is.
Zie 2009: http://www.kalender-365.nl/kalender-2009.html
En dat is volgens mij iets Amerikaans, WEEKNUM heeft totaal geen ISO. Not sure if dit werkt, maar:
1
| =INTEGER((A1-DATUM(JAAR(A1-WEEKDAG(A1-1)+4);1;3)+WEEKDAG(DATUM(JAAR(A1-WEEKDAG(A1-1)+4);1;3))+5)/7) |
Dat is volgens mij de ISO "functie" binnen excel om tabel A1 te berekenen. (even gejat van: http://office.microsoft.c...in-excel-HA010258100.aspx )
En zie vervolgens 2010: http://www.kalender-365.nl/kalender-2010.html 1 januari is in week 53, niet in week 1. 365/7 = 52.142857, dus een jaar heeft altijd 52 weken + 1 dag (tenzij het een schrikkeljaar is, dan zijn het 2 dagen). Afhankelijk van in welke week 1 januari van dat jaar valt is 31 december dus in week 52 of week 53.Douweegbertje schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:13:
[...]
Dat is toch ook gewoon goed mogelijk? Volgens mij is dat met een schrikkeljaar, waarbij er gerekend wordt tot het einde van het jaar (week 53) en de volgende dag weer week 1 is.
Zie 2009: http://www.kalender-365.nl/kalender-2009.html
Voor alle duidelijkheid: je bent toch niet vergeten het jaartal aan te passen? M.a.w.: je hebt toch getest met 1 januari 2014 en 31 december 2013?.oisyn schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:18:
[...]
Je begrijpt het niet
Euh, nee.Douweegbertje schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:13:
[...]
Dat is toch ook gewoon goed mogelijk?
Mits die volgende dag het begin van de week is (zondag of maandag, afhankelijk van het systeem dat je aanhoudt), anders niet.Volgens mij is dat met een schrikkeljaar, waarbij er gerekend wordt tot het einde van het jaar (week 53) en de volgende dag weer week 1 is.
Wat moet ik daar zien? 31 december 2008 is toch gewoon week 1? 1 januari 2010 is toch gewoon week 53?
Het kan me vrij weinig schelen welk systeem er wordt gebruikt, zolang hij halverwege de week maar niet ineens een ander weeknummer terug gaat geven alleen maar omdat we een jaar verder zijn. Hoe je het ook wendt of keert, WEEKNUM bugt.En dat is volgens mij iets Amerikaans, WEEKNUM heeft totaal geen ISO
Mijn eigen workaround is vrij simpel: IF(WEEKNUM(A2)=53,1,WEEKNUM(A1))
Want zoals ik al zei, het weeknummer kan me weinig schelen, zolang het maar consistent is. Op deze manier is 31 december iig altijd dezelfde week als 1 januari zolang beide dagen in dezelfde week vallen.
[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 23-02-2014 17:06 ]
https://docs.google.com/s...jdfTMu3A/edit?usp=sharingedeboeck schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:30:
[...]
Voor alle duidelijkheid: je bent toch niet vergeten het jaartal aan te passen? M.a.w.: je hebt toch getest met 1 januari 2014 en 31 december 2013?
Ik kan op Live Connect het hoofddomein niet veranderen, nu ik het op een domein wil proberen ipv de fake home.loc die verwijst naar 127.0.0.1.
edit:
Oh wacht, het verandert automagisch mee met redirect-url's. Lekker duidelijk ook
Maar nu heb ik dus die redirect-url's EXACT gespecificeerd zoals het is, maar het werkt niet
[ Voor 37% gewijzigd door F.West98 op 23-02-2014 18:35 ]
Misschien moet je eens MSDN lezen voordat je rantF.West98 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:55:
Ook leuk
Ik kan op Live Connect het hoofddomein niet veranderen, nu ik het op een domein wil proberen ipv de fake home.loc die verwijst naar 127.0.0.1.
edit:
Oh wacht, het verandert automagisch mee met redirect-url's. Lekker duidelijk ook
Maar nu heb ik dus die redirect-url's EXACT gespecificeerd zoals het is, maar het werkt niet
Nothing to see here!
Daar staat waar je wat moet specificeren. Niet dat de eerste automagisch meeverandert als je de tweede verandert. De eerste was disabled...Rutix schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:38:
[...]
Misschien moet je eens MSDN lezen voordat je rant
edit:
Overigens werkt het daadwerkelijk inloggen na 100x proberen nog niet. Ik krijg de foutmelding (naja, krijg niet, maar die staat in de URL) dat "redirect_uri" niet overeenkomt met die in de settings. Detail: ik heb 'm 1-op-1 (zonder parameters, dat wil MS niet) gekopieerd naar die interface. En het werkte ooit. Paar weken geleden.
* F.West98 gaat boos verder zoeken
(en ja, ik heb deze, deze, en nog vele andere tutorials al doorgenomen)
edit2: Chrome en font-rendering
Mijn iconfont is vreselijk lelijk omdat 'ie niet aan AA doet. ALLE browsers doen font-weight 600 goed, Chrome niet, daar moet je font-family: "... Semibold" doen, en dan OOK nog font-weight 600.
Allerlei UI-elementen heel anders dan native windows, dus ik raak in de knoop met margins voor scrollbars e.d. (ja, ik weet het, slecht idee)
SVG wissel duurt lang (halve seconde), ik heb een item met een svg icon (bij gebrek aan beter) en onhover wordt het een gekleurde (zelfde) svg. Wissel van die SVG's is overal instant, Chrome doet er een halve seconde over.
In de Nav is er iets net één pixel anders (nergens terug te vinden in de models qua margins oid), waardoor het net lelijk is (gaat niets mis verder)
// zo dat was het voor vandaag, dit weekend, en deze week
[ Voor 85% gewijzigd door F.West98 op 24-02-2014 02:42 ]
Koffie ja.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Geen zin meer, en ik moet nog een dikke maand
Nog wat bugs aftikken en enkele dingen overdragen, en dan een weekje vrij en beginnen aan een verse uitdaging.
KWGSHydra schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:06:
Juh
Geen zin meer, en ik moet nog een dikke maand
[ Voor 3% gewijzigd door Alex) op 24-02-2014 09:14 ]
Gaat de goede kant op.
en omg, gangnam style op de radio.. ik dacht dat we daar overheen waren?
Why the fuck moet iemand custom assemblies van de TFS build updaten? En dan nog doodleuk een mailtje rondsturen met: Hee maat! Ja ik heb de assemblies geupgrade kun je ff kijken of je build het nog doet?
[/rant]
Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90
Ik ben voor een rant UBB-codeMTWZZ schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:21:
[rant]
Why the fuck moet iemand custom assemblies van de TFS build updaten? En dan nog doodleuk een mailtje rondsturen met: Hee maat! Ja ik heb de assemblies geupgrade kun je ff kijken of je build het nog doet?
[/rant]
Koffie erbij?
En dan in comic sans en vuurwerkgifjes als achtergrondCor453 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:28:
[...]
Ik ben voor een rant UBB-code
Koffie erbij?
En als je 2x op een dag die rant-tag gebruikt, dan krijg je cornify er gratis en voor niets bij
[ Voor 17% gewijzigd door BtM909 op 24-02-2014 09:34 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hydra schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:43:
Ik neem aan dat voor F.West die tag dan gewoon uit staat?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
BtM909 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:51:
Nee, hij ziet cornify altijd al; hij weet niet beter dan dat het bij het GoT template hoort
Hebben jullie trouwens wel eens geprobeerd een tekst voor te dragen die in Comic Sans is geprint? Onbegonnen werk kan ik je vermelden.
"Sorry, maar ik kan dit niet lezen. Heb je ook een leesbare versie voor me?"Cor453 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:55:
[...]
Hebben jullie trouwens wel eens geprobeerd een tekst voor te dragen die in Comic Sans is geprint?
Ik heb bij de lokale omroep wel eens meegedaan met de Comic Sans-dag (a la 3FM). Ik moet zeggen dat het nieuwslezen een stuk stressvoller wordt dan. Op een of andere manier hebben je ogen een soort stack overflow ofzo.Alex) schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:56:
[...]
"Sorry, maar ik kan dit niet lezen. Heb je ook een leesbare versie voor me?"
Gewoon mails terugsturen in windingsVerwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:58:
Een collega van mij (klant), stuurt altijd mails in Comic Sans.
Ben je masochistisch aangelegd?Cor453 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:58:
[...]
Ik heb bij de lokale omroep wel eens meegedaan met de Comic Sans-dag (a la 3FM). Ik moet zeggen dat het nieuwslezen een stuk stressvoller wordt dan. Op een of andere manier hebben je ogen een soort stack overflow ofzo.
Je weet dat je fonts ook kunt uninstallen hè?Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:58:
Oh... my... MEER KOFFIE!Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:58:
/me Slingert koffiekan met tornadokracht door schuur
Niet bepaald, ik weet alleen dat m'n collega's toen even niet zo'n leuke nieuwslezer aan mij hadden. Ik geloof dat ik ergens halverwege in het heetst van extreme marteling iets heb geroepen op zender als: "dondert op met dit klerebericht, ik lees wel niks. Dit was het regionieuws."
Het was een weddenschap en er stond een krat Hertog-Jan op het spel. Ik was vastbesloten heb te winnen. En toen ging het fout.
Cor453 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:02:
[...]
Niet bepaald, ik weet alleen dat m'n collega's toen even niet zo'n leuke nieuwslezer aan mij hadden. Ik geloof dat ik ergens halverwege in het heetst van extreme marteling iets heb geroepen op zender als: "dondert op met dit klerebericht, ik lees wel niks. Dit was het regionieuws."
Het was een weddenschap en er stond een krat Hertog-Jan op het spel. Ik was vastbesloten heb te winnen. En toen ging het fout.
Volledig terecht ook. Klerelettertype.
Ik ken Skyradio/Veronica-nieuwslezer Harry van der Heijden persoonlijk. Die vind dat dus echt niet om te lachen, dat Comic Sans. Als je hem stoom wilt laten blazen moet je hem een mailtje sturen in dat font.
@Robbiedobbie: lees dat maar eens op NOS Journaal snelheid foutloos voor. Ik wed om een volle koffiekan dat je twee keer je eigen hersenen wilt schoppen.
[ Voor 17% gewijzigd door Cor453 op 24-02-2014 10:05 ]
Verwijderd
Ik stuur gewoonlijk geen mails terug. Ze houdt zich bezig met allerhande praktische zaken. Denk bijvoorbeeld aan het ophangen van het weekmenu, mails doorsturen van het management in verband met beveiliging, de kerstboom versieren, ...
Daar heb ik al veel aan gedacht. Maar ik hou Comic Sans wel even installed zodat ik weet welke mails ik niet moet lezen. Is er een optie in Excel om een rule te bouwen die mails die in Comic Sans geschreven zijn meteen naar de trash verplaatst?Alex) schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:59:
[...]
Je weet dat je fonts ook kunt uninstallen hè?
Jij leest je e-mails in Excel? BikkelVerwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:04:
[...]
Daar heb ik al veel aan gedacht. Maar ik hou Comic Sans wel even installed zodat ik weet welke mails ik niet moet lezen. Is er een optie in Excel om een rule te bouwen die mails die in Comic Sans geschreven zijn meteen naar de trash verplaatst?
Natuurlijk zelf geimplementeerd met vb-script
Dan maak je gewoon van een Raspberry een e-mailcrawler die een alarm (optisch en geluid) laat afgaan. Dan weet je zeker dat je het niet moet lezen.
Zo van: dit is een Peugeot 107. Laten we er een bestelbus van maken.Alex) schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:07:
Ik ben ooit wel eens een webmailclient tegengekomen op basis van SharePoint. En dan niet "we bouwen een .aspx die we naar _layouts deployen", maar een volwaardige implementatie met custom content types e.d.
Ik zeg: hij heeft zo gelijk, laten we allemaal een smogdeken aanleggen. Goeie bescherming tegen de Russen. Noord-Korea zou dan zelfs z'n eigen bevolking verstikken om aanvallen van de westerlingen te weren.
[ Voor 22% gewijzigd door TheNephilim op 24-02-2014 10:21 ]
Zal wel meevallenTheNephilim schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:21:
Cillit Bang op een Ikea aanrecht, zou dat goed gaan?Zijn daar unit tests voor?
Om met jou te spreken: wtfuzzleTheNephilim schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:21:
Cillit Bang op een Ikea aanrecht, zou dat goed gaan?Zijn daar unit tests voor?
Dit topic is gesloten.
![]()
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.