[ Voor 36% gewijzigd door Mulder_fox op 13-02-2014 11:16 ]
Dit zijn niet de data-centers btw - dit is enkel het kantoor. Thuis heb ik iets wat dichter bij Cartman! in de buurt ligt.Mulder_fox schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:14:
Ik was al benieuwd wat ze bij jullie hadden prisonerOfPain!
Ik zit op AMS-IX. Om een speedtest te doen, moet ik alleen het internet even uitzetten voor Nederland
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ja ik zag 't net - die snelheden in Leiden
Kratje bier als je 't doet...BtM909 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:19:
Ik zit op AMS-IX. Om een speedtest te doen, moet ik alleen het internet even uitzetten voor Nederland
</thread>
[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 13-02-2014 11:21 ]
https://niels.nu
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Drie kratjes
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik haal ook 60/80. Ik heb nog steeds geen twee tientjes over voor een gigabit-switch, m'n 100 mbit Sweex-switch van tien jaar oud voldoet nog prima. Zolang dat zo blijft, gebruik ik maar de helft van m'n 200 mbit-abonnement.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
BlufBtM909 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:19:
[...]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja, nu je't zegt, waar blijft jouw bijdrage?! Met die toren van je!CodeCaster schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:36:
Of een toren!
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik wilde (ongeveer) weten hoeveel A4tjes dat zou zijn om een beetje te schatten hoe groot bepaalde tekstvelden nu moeten worden.
Wellicht iets met de wordwrap, want één keer op enter drukken om een nieuwe regel te krijgen duurt nu ook weer een paar minuten..
TIL hoe ik Word kan folteren met hele lange woorden.
10.000x de letter A is ongeveer 3 kantjes in de standaardsettings van Word 2007.Otherside1982 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:38:
Even 10.000 karakters 'a' allemaal aan elkaar plakken in een Word documentje. Gevolg: Word hangt voor enkele minuten![]()
Ik wilde (ongeveer) weten hoeveel A4tjes dat zou zijn om een beetje te schatten hoe groot bepaalde tekstvelden nu moeten worden.
Wellicht iets met de wordwrap, want één keer op enter drukken om een nieuwe regel te krijgen duurt nu ook weer een paar minuten..
TIL hoe ik Word kan folteren met hele lange woorden.
We are shaping the future
Nu.nl video: Eerste 3D-beelden van levend sperma gemaakt
Ik m'n 3d bril opzetten en kijken maar: wat een domper
Het mag duidelijk wezen dat we je niet geloven met je claims en er dus bier om durven verwedden
[ Voor 8% gewijzigd door azerty op 13-02-2014 11:44 ]
Werken? Ik bedoel, tijdens werktijden zit je te slacken dus....CodeCaster schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:38:
Ik ga toch zeker niet inzetten op het neerhalen van het internet! Wat moet ik dan tijdens het eten?
[ Voor 56% gewijzigd door CodeCaster op 13-02-2014 11:50 ]
Mijn kantoortijden zijn niet gebonden aan mijn werktijdenCodeCaster schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:49:
[...]
Mijn werktijden zijn momenteel gelukkig niet gebonden aan kantoortijden.
Dus je zit op kantoor zonder dat je dat als werktijd ziet? Wat doe je er dan?Firesphere schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:50:
Mijn kantoortijden zijn niet gebonden aan mijn werktijden
Beetje gamen.CodeCaster schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:52:
[...]
Dus je zit op kantoor zonder dat je dat als werktijd ziet? Wat doe je er dan?
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Verwijderd
Wie gebruikt er dan ook PHP...?incaz schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:54:
Pfffft, dacht ik bijna klaar te zijn, loop ik tegen een bug aan in serialize van php, en allerlei private properties in de base class die ik nodig heb (oa voor de workaround voor de bug), zodat ik die class alsnog zelf kan schrijven. Beetje jammer. Het lijkt zo'n leuk idee, dat extenden van base classes.
Geen idee
Overigens is dat private-gebeuren geen php-issue maar implementatie-issue. (En ik denk zelfs een die afkomt van Spring Authentication voor Java. Kejjenagaan!)
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Verwijderd
Niet veel reacties van zijn kant, wellicht heeft ie alleen z'n eigen internet gesloopt?Firesphere schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:10:
Hmmmm, heeft BtM de uitdaging geaccepteerd?
Ja, ik zit zelf op dit moment nog helemaal in de 9 tot 5 mindsetCodeCaster schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:49:
Mijn werktijden zijn momenteel gelukkig niet gebonden aan kantoortijden.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Building Web Apps with ASP.NET Jump Start - 8 Hours of FREE Training Videos - kies er één.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:39:
Lees-/kijkvoer voor tijdens lunch, anyone?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
https://news.ycombinator.com/Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:39:
Lees-/kijkvoer voor tijdens lunch, anyone?
Lijkt me een redelijke uitkomst.
Arme jij!Hydra schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:20:
[...]
Ja, ik zit zelf op dit moment nog helemaal in de 9 tot 5 mindset
En koffie drinken natuurlijk!
[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 13-02-2014 12:49 ]
[ Voor 73% gewijzigd door alienfruit op 13-02-2014 12:59 ]
Jesus fuck. Zo kun je toch niet werken, man. PBOR en zo.alienfruit schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:57:
Jullie hebben snel internet zeg. Sigh.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Hij zit in Engeland he, daar weten ze nog niet zo goed hoe internet werktKorben schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:01:
[...]
Jesus fuck. Zo kun je toch niet werken, man. PBOR en zo.
Ik zal morgen wel een speedtest doen op een vrijdag bij de klant op kantoor
Beste optie is zwevend boven de pagina in een modal. Is al een stuk beter dan inline, maar het wordt er inderdaad niet beter op.Alex) schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:04:
Zucht, het is echt zo vervelend dat ik in GMail het Nieuw bericht-venster niet meer in een los venster kan krijgen, maar alleen inline...
Ja, maar wel het verkeer even geroute (is ook meteen nieuws in deze komkommertijd): nieuws: NL-ix overschrijdt voor het eerst 500Gbit/sFiresphere schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:10:
Hmmmm, heeft BtM de uitdaging geaccepteerd?
[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 13-02-2014 13:09 ]
CTRL ( of shift voor nieuw window ) inhouden bij het drukken op de Opstellen/Compose knop.Alex) schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:04:
Zucht, het is echt zo vervelend dat ik in GMail het Nieuw bericht-venster niet meer in een los venster kan krijgen, maar alleen inline...
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Hoe heet de exchange hier in zweden eigenlijk, heb je enig idee?BtM909 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:09:
[...]
Ja, maar wel het verkeer even geroute (is ook meteen nieuws in deze komkommertijd): nieuws: NL-ix overschrijdt voor het eerst 500Gbit/s
Verwijderd
Wikipedia: List of Internet exchange points by sizePrisonerOfPain schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:12:
[...]
Hoe heet de exchange hier in zweden eigenlijk, heb je enig idee?
Jammer dat dat weer niet werkt met de reply knop.Woy schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:11:
[...]
CTRL ( of shift voor nieuw window ) inhouden bij het drukken op de Opstellen/Compose knop.
Heuj, dat werkt ook bij het pijltje van het compose-window.Woy schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:11:
[...]
CTRL ( of shift voor nieuw window ) inhouden bij het drukken op de Opstellen/Compose knop.
Klik op de knop linksboven je reply (Reply/Forward/etc), en kies voor de optie 'Pop out reply'. Zie dan bovenstaande.GateKeaper schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:14:
[...]
Jammer dat dat weer niet werkt met de reply knop.
[ Voor 35% gewijzigd door CodeCaster op 13-02-2014 13:15 ]
Zo werkt het voor mij normaal ook, alleen heeft dit bedrijf daar andere ideeen over. Maargoed. Dat is binnenkort afgelopen gelukkig.CodeCaster schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:47:
Arme jij!Ik ben nu in 'bursts' van 1-4 uur aan het werk, meerdere per dag, en hoe later op de dag hoe langer ze duren. Tussendoor hou ik me bezig met acquisitie (voor zover dat geen werk is), huishouden en vermaak, terwijl ik in m'n achterhoofd nadenk over het probleem waarmee ik bezig was. Ideaal.
En koffie drinken natuurlijk!
Dat is nog steeds stukken sneller dan de mijnealienfruit schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:57:
Jullie hebben snel internet zeg. Sigh.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Wauw, wat een ongelooflijk onlogische plek.CodeCaster schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:14:
[...]
Heuj, dat werkt ook bij het pijltje van het compose-window.
[...]
Klik op de knop linksboven je reply (Reply/Forward/etc), en kies voor de optie 'Pop out reply'. Zie dan bovenstaande.
En natuurlijk is die popout dan weer niet te resizen...
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Dat is een composer in een modal, geen nieuw venster. Zoals dus wel gebeurd bij de ctrl+klik op de knop voor een nieuw bericht.CodeCaster schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:14:
[...]
Klik op de knop linksboven je reply (Reply/Forward/etc), en kies voor de optie 'Pop out reply'. Zie dan bovenstaande.
Mozeskriebel wat een omslachtig gedoe.CodeCaster schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:58:
Dat modal venster kun je in een nieuw scherm openen door met Shift ingedrukt op het vergroot-pijltje te klikken.
Verwijderd
Wat heb jij een kleine wallpaper??? Waarom niet een schermvullende versie?Douweegbertje schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:01:
Nog betreft het nieuws; https://www.security.nl/posting/375391/
[afbeelding]
![]()
Meerdere schermen en één afwijkende resolutie waardoor hij er anders niet uit zietFiresphere schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:03:
[...]
Wat heb jij een kleine wallpaper??? Waarom niet een schermvullende versie?
Verwijderd
Als ik het goed zie, moet de data als volgt aangeleverd worden:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <!-- BEGIN OCI ARTICLE LOOP --> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-DESCRIPTION[1]" value="BROM-TEST 0.020 - 7.50 MG"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-MATGROUP[1]" value="32161002"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-QUANTITY[1]" value="1.000"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-UNIT[1]" value="PCE"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-PRICE[1]" value="25.200"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-CURRENCY[1]" value="EUR"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-LEADTIME[1]" value="0"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-VENDORMAT[1]" value="1.00605.0001"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-MANUFACTMAT[1]" value="1.00605.0001"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-EXT_PRODUCT_ID[1]" value="1.00605.0001"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-LONGTEXT_1:132[]" value=""> <!-- END OCI ARTICLE LOOP --> |
Wacht.... wat?Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:09:
Oh my god! Dit meen je niet...
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 <!-- BEGIN OCI ARTICLE LOOP --> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-DESCRIPTION[1]" value="BROM-TEST 0.020 - 7.50 MG"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-MATGROUP[1]" value="32161002"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-QUANTITY[1]" value="1.000"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-UNIT[1]" value="PCE"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-PRICE[1]" value="25.200"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-CURRENCY[1]" value="EUR"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-LEADTIME[1]" value="0"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-VENDORMAT[1]" value="1.00605.0001"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-MANUFACTMAT[1]" value="1.00605.0001"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-EXT_PRODUCT_ID[1]" value="1.00605.0001"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-LONGTEXT_1:132[]" value=""> <!-- END OCI ARTICLE LOOP -->
Sounds about right. SAP hè.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:09:
Oh my god! Dit meen je niet...
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 <!-- BEGIN OCI ARTICLE LOOP --> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-DESCRIPTION[1]" value="BROM-TEST 0.020 - 7.50 MG"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-MATGROUP[1]" value="32161002"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-QUANTITY[1]" value="1.000"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-UNIT[1]" value="PCE"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-PRICE[1]" value="25.200"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-CURRENCY[1]" value="EUR"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-LEADTIME[1]" value="0"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-VENDORMAT[1]" value="1.00605.0001"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-MANUFACTMAT[1]" value="1.00605.0001"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-EXT_PRODUCT_ID[1]" value="1.00605.0001"> <input type="hidden" name="NEW_ITEM-LONGTEXT_1:132[]" value=""> <!-- END OCI ARTICLE LOOP -->
Verwijderd
Daar zullen ze het ongetwijfeld in gooien. Heb alleen gehoord dat we het aan moeten leveren in het "Open Catalog Interface". Dat kan blijkbaar in meerdere varianten, dus ik vraag eerst maar eens een voorbeeld-bestand voordat ik er aan begin.
Mijn punt was dat OCI een formaat is wat is gedefinieerd door SAP. Er is inderdaad een XML-versie, maar dit is de algemeen geaccepteerde versie. Docs.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:18:
[...]
Daar zullen ze het ongetwijfeld in gooien. Heb alleen gehoord dat we het aan moeten leveren in het "Open Catalog Interface". Dat kan blijkbaar in meerdere varianten, dus ik vraag eerst maar eens een voorbeeld-bestand voordat ik er aan begin.
Nee, dat kwam doordat BtM z'n internetsnelheid moest testen.Dragor schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:23:
Ik dacht al wat is het rustig op het internet, blijkt dat ik per ongeluk de Coffee Corner tab had afgesloten...
Wat is de uitslag trouwens BtM?
Congrats.Hydra schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:27:
Hop! Aanbieding van bedrijf C binnen. Het wordt definitief bedrijf ASecundaire voorwaarden zijn veel beter.
Dank! Dus ik ben binnenkort weer full-blown dev
Hydra schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:27:
Hop! Aanbieding van bedrijf C binnen. Het wordt definitief bedrijf ASecundaire voorwaarden zijn veel beter.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
congratz HydraHydra schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:27:
Congratz!Hydra schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:33:
[...]
Dank! Dus ik ben binnenkort weer full-blown dev
En mogen we dan nu weten over welk bedrijf het gaat en wat je er juist mag gaan doen?
RTFM!
Verwijderd
Proficiat. Je bent niet meer van plan te onderhandelen met bedrijf C om te kijken of ze hun voorwaarden nog aanpassen?Hydra schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:27:
Geblocked op het woord 'Mature'
Lekker handig.........
Dat is wel bizar slecht zeg, of willen jullie geen volwassenen hebben daar?pdebie schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:56:
De website http://sass-lang.com werd hier op de zaak geblocked door de firewall. Ik vroeg me af waarom, dus ben even met iemand de firewall ingedoken.
Geblocked op het woord 'Mature'
Lekker handig.........
Als ik het goed heb mag je volgens de guidelines van Apple in-app purchases alleen gebruiken voor spullen die je ook daadwerkelijk in de app gebruikt (zoals extra levels of een digitaal tijdschrift) en niet voor fysieke goederen of diensten. Maar er meen me ook te herinneren dat het niet is toegestaan om externe payment services te gebruiken omdat Apple dan hun 30% niet krijgt...
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Nou volgens mij is er gewoon een blacklist met bekende pron termen geïmporteerdFiresphere schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:58:
[...]
Dat is wel bizar slecht zeg, of willen jullie geen volwassenen hebben daar?
Van mij mogen ze BigResource.com blacklisten.alienfruit schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:00:
Ach, hier is stackoverflow.comg geblokkeerd…
Die site verdient het om van het internet te worden verwijderd.pdebie schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:06:
[...]
Van mij mogen ze BigResource.com blacklisten.
Dit topic is gesloten.
![]()
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.