De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 116 Laatste
Acties:
  • 268.013 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
CodeCaster schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:52:
maar met het op deze manier aan de schandpaal nagelen van iemand die een grap maakt die door haar als seksisitsch wordt opgevat, bereikt ze helemaal niets. Ze pakt het probleem op de verkeerde plek aan.
Dat is eigenlijk precies wat Amanda Blum ook zegt :y En daar ben ik het mee eens. Dit levert alleen maar verliezers op, meer weerstand aan alle kanten, en wat ontslagen. Daar wordt de wereld niet beter van enh et wederzijds begrip beslist niet groter.

Maar ik wilde eigenlijk vooral reageren op Hydra's eerdere opmerking dat vrouwen omhooggevallen zijn - da's ook seksistisch, en op een vervelende manier. Dat had ik misschien wat duidelijker moeten maken.

Doen alsof er in de techniek geen probleem is, is in elk geval bewust wegkijken. (En ook dat opdelen in 'vrouwen hebben een ander gevoel voor humor' enzo - net niet helemaal jofel wat mij betreft.)

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
incaz schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:56:
[...]
Doen alsof er in de techniek geen probleem is, is in elk geval bewust wegkijken.
Ik vind het vooral een probleem waarom mensen als ze zich er niet comfortabel bij voelen dat niet gewoon zeggen. Ik durf te wedden dat als die dame tegen die man had gezegd "nou nou dat is niet zo heel erg netjes" of iets in die trant dat ze sorry hadden gezegd en dat het daarmee klaar was geweest. Afgezien van het feit dat het een gesprek was tussen twee collega's/vrienden. Mensen moeten zich niet zoveel overal mee bemoeien en dingen aantrekken. Ik zit in een rolstoel en mis een paar vingers, mijn vrienden mogen daar grapjes over maken. Rond oud en nieuw zei een vriend tegen mij op straat: "Pas op en zorg dat je je andere vingers niet kwijt raakt want dan heb je helemaal niks meer." Ik vond dat totaal niet erg maar een omstander begon meteen helemaal tekeer tegen die vriend te gaan. Mensen moeten niet zo gauw conclusies trekken.
(En ook dat opdelen in 'vrouwen hebben een ander gevoel voor humor' enzo - net niet helemaal jofel wat mij betreft.)
En waarom is die opmerking niet jofel dan? Groepen mensen hebben gewoon andere gevoel voor humor en dat zal altijd zo blijven. Je zult nooit allemaal dezelfde humor hebben en dat zou ik totaal ook niet willen want dat maakt het alleen maar saai. Het is bewezen dat mannen en vrouwen gewoon anders denken en dus ook een ander soort van humor hebben.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrouwen hebben toch helemaal geen humor?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Maar ik wilde eigenlijk vooral reageren op Hydra's eerdere opmerking dat vrouwen omhooggevallen zijn - da's ook seksistisch, en op een vervelende manier. Dat had ik misschien wat duidelijker moeten maken.
Waar zeg ik dat "vrouwen" in general omhooggevallen zijn?
Doen alsof er in de techniek geen probleem is, is in elk geval bewust wegkijken. (En ook dat opdelen in 'vrouwen hebben een ander gevoel voor humor' enzo - net niet helemaal jofel wat mij betreft.)
Jij leeft nog in de tijd dat vrouwen en mannen exact gelijk dienen te zijn? wake up call: dat zijn ze niet. Vrouwen en mannen zijn niet gelijk. Gelijkwaardig wel, gelijk absoluut niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 12-01-2014 13:20 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
Rutix: eigenlijk als alle stereotyperingen, en vooral die stereotyperingen die handig zijn om een keurige scheiding te trekken tussen een 'wij' die goed zijn en een 'zij' waar je je niet teveel in hoeft te verdiepen.
Zo zijn de verschillen tussen geslachten veel kleiner dan de individuele verschillen. De indeling doet meer kwaad dan goed.

En gevoel voor humor is vaak ook afhankelijk van de situatie: vanuit een veilige hoge-statuspositie is het altijd makkelijk grappen maken, en ook erg makkelijk om de gevoelens en ervaringen van de ander weg te wuiven.

(En dat is dan ook het punt met dat voorbeeld: het is een heel verschil of een vriend die grap maakt, of dat het gaat om bv een winkel die weigert om je te helpen want lastig, je aanspreekt of je debiel bent, en dan nog eens een 'lollige' opmerking maken over je vingers kwijtraken, terwijl ze gauw de deur voor je neus dichtdoen en elkaar schaterlachend op de schouder slaan.)

Wat betreft het rechtstreeks aanspreken: helemaal mee eens, dat betwist ik zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:44

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hydra schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:19:
[...]

Waar zeg ik dat "vrouwen" in general omhooggevallen zijn?
Ik denk dat Incaz hier aan refereert
Hydra schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 20:01:
Het nadeel van omgevingen waarin vrouwen veruit in de minderheid zijn is dat die vrouwen zo "aanbeden" worden dat het ze vaak een beetje naar hun hoofd stijgt.
[...]

Jij leeft nog in de tijd dat vrouwen en mannen exact gelijk dienen te zijn? wake up call: dat zijn ze niet. Vrouwen en mannen zijn niet gelijk. Gelijkwaardig wel, gelijk absoluut niet.
Dat ze niet gelijk zijn is ook deel van het probleem.
Zoals ik al zei, onderling (ook tussen vrouwen, denk ik), kunnen vaak de meest lompe en bizarre grappen gemaakt worden.
Maar zodra een buitenstaander een dergelijke grap maakt, is het hek van de dam.
Men beseft niet dat er een verschil is tussen gelijkwaardig en gelijk. Dit zie je heel goed terug bij het extreme feminisme, maar ook bij andere groepen. Zoals bijvoorbeeld Surinamers. Een beetje een Godwin, maar daar zie je het effect van een volksfeest voor kinderen, wat totaal uit verband wordt getrokken door een selecte groep, waardoor iedereen verontwaardigd is en zich er mee gaat bemoeien.

Het klopt dat vrouwen in de techniek minder aanwezig zijn. Wat mij betreft, moet je daar dan als vrouw ook rekening mee houden.
Een kennis van me is broeder. En dat zijn er niet veel, er zijn veel meer zusters. Met als gevolg, dat er bij hem regelmatig grappen worden gemaakt a'la "Alle mannen zijn honden" etc.
Hij is zich hier van bewust, en hij trekt zich er niets van aan. Tenzij iemand het serieus bedoelt.

Ik bedoel uiteraard niet te zeggen, dat andersom de meerderheid geen rekening moet houden met de minderheid.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 18:14
incaz schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:39:
Uit de al aangehaalde link:
En ook is het goed om je af te vragen hoe comfortabel je zou zijn bij sommige grappen als ze over jou gemaakt zouden worden, door een groepje homomannen.
Ook homo's maken wel eens grappen over piemels, inderdaad, en hoewel ik daar zelf geen moeite mee heb, kan het zijn dat sommige hetero's dat inderdaad niet leuk vinden.

Het cruciale verschil is echter dat als een heteroman zich bij de authoriteiten zou beklagen hij (terecht) weggelachen zou worden, terwijl de net zo belachelijke klacht van een vrouw wel serieus genomen wordt, simpelweg omdat ze als vrouw op een tech conference op een voetstuk geplaatst wordt. Dat de man in kwestie niet alleen uit de conference wordt verwijderd, maar zelfs wordt ontslagen, vind ik volslagen buitenproportioneel, en het geeft aan wiens belangen door die betreffende organisaties vooropgesteld worden. Dat zijn dus niet de belangen van mannen.

Dat jouw gevoelens bepalen hoe de mensen om je heen zich mogen gedragen is een privilege dat vooral voor vrouwen geldt, maar dat lijkt veel vrouwen (en zeker degenen die het graag hebben over de privileges van mannen) te ontgaan.
En gevoel voor humor is vaak ook afhankelijk van de situatie: vanuit een veilige hoge-statuspositie is het altijd makkelijk grappen maken, en ook erg makkelijk om de gevoelens en ervaringen van de ander weg te wuiven.
Ten eerste: je kunt je afvragen wie precies de hogere status geniet als de gekrenkte gevoelens van de eerste persoon het ontslag van de tweede tot gevolg hebben. Ten tweede: aan het wegwuiven van andermans gevoelens en ervaringen maken beide partijen zich schuldig. Je hoeft je als vrouw weinig zorgen te maken dat je ontslagen wordt wanneer een woord verkeerd valt bij een collega van het tegenovergestelde geslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
[b]Firesphere schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:34:

Hij is zich hier van bewust, en hij trekt zich er niets van aan. Tenzij iemand het serieus bedoelt.
Alleen... dat is niet zo absoluut. Want (en ach, dat mag je ook wel op de zwartepietdiscussie toepassen), onder heel veel van die zogenaamde geintjes zit werkelijk ongelijkwaardigheid. Die zogenaamde grappen worden bv regelmatig ook als eerste in stelling gebracht als men het inhoudelijk niet met elkaar eens is. (Het plaatsen van de foto bv is daar een prima illustratie van. Een pure ad feminam.)

Die grappen van Van der Gijp over homo's (en met al die andere grappen die er ook gemaakt worden) zijn toch mede oorzaak dat het nu wereldnieuws is dat er een voetballer uit de kast is gekomen. Gigantische pesterijen die tot zelfmoord of ernstige psychische schade leiden worden makkelijk afgedaan met 'geintje'. En die zijn lang niet altijd onschuldig en heel regelmatig wel degelijk opzettelijk kwetsend, 'je moet er maar tegen kunnen' is dan toch wel weer wat erg makkelijk. Je timmert anderen ook niet regelmatig een bloedneus voor de gein met een 'ach, je moet er maar tegen kunnen.' (En dan is het natuurlijk wel makkelijk dat 'psychisch' veel ongrijpbaarder is dan een bloedneus. Maar het is wel echt, en trouwens, een bloedneus herstelt ook prima.)

Dat doet niet iedereen, zeker niet, maar het wordt wel heel makkelijk geaccepteerd. En als je dat aan de orde wilt stellen wordt het heel makkelijk weggeredeneerd. En als je het wilt veranderen, dan staan er toch veel mensen klaar met de mening dat je het maar gewoon moet accepteren, omdat je dat vantevoren kunt weten. (Zo zijn kinderen / mannen / voetballers / collega's / vrouwen / Nederlanders nou eenmaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyPrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:07
Vrouwen klagen er in feite over dat ze het zelfde behandeld worden als mannen.. Want wat doen mannen onder elkaar? Juist.. grappen en grollen. Wat gebeurde er bij deze vrouw? Er worden grappen gemaakt (over beide sexes). Hoe vat de vrouw deze grappen op? Als discriminerend. Hoe vatte de mannen de grap op? Als grappig. Onthoud dat de grap over beide sexes ging.

Emancipatie iemand?

Gelukkig zijn er een HOOP vrouwen die dit ook zien en Adria de schuld geven van het 'probleem' (te weinig waardering/te weinig vrouwen in de industrie/seksueel getinte grappen).

Het is toch logisch dat je werkgevers, je collega's etc. huiverig worden als jij om ieder grapje gaat zeiken? Terwijl de mannen die de grap maken, je gewoon bij de groep willen betrekken. Jij als vrouw kan aangeven dat je de grap niet waardeert, en daar zal het overgrote deel van de mannen ook rekening mee houden. Maar als je dat niet doet, en meteen naar social media stapt om mensen voorschut te zetten, tja.....
Oh my. It seems Adria Richards has set the entire female gender back a good 40+ years in one fell swoop with this one. I find it very amusing that instead of being a champion for women like she thought she was being---she was in fact reinforcing sexist Victorian-era stereotypes of "it is improper for a women to laugh at crude jokes" and "men must speak delicately around a lady." Does that sound like gender equality to you? As for her self-righteous and very public way of creating this "situation" out of nothing, all I can say is that she got back exactly what she gave out. She wanted to publicly shame that harmless man who had done nothing to her, and instead she got publicly shamed. Rarely does such poetic justice occur in the real world. A beautiful thing. I love the internet.

[ Voor 48% gewijzigd door JoeyPrr op 12-01-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 18:14
incaz schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:11:
Gigantische pesterijen die tot zelfmoord of ernstige psychische schade leiden worden makkelijk afgedaan met 'geintje'.
... maar sommige geintjes zijn gewoon geintjes. Het onderscheid daartussen is nogal relevant, tenzij je alle geintjes wil uitbannen om zelfmoordslachtoffers te voorkomen.

Ik denk niet dat je met droge ogen kunt beweren dat bij dongle-gate sprake was van pesterijen die tot ernstige psychische schade leidden. Dat is precies waarom ik de sancties buitensporig noem. Ik snap niet waarom dat onderscheid niet gemaakt mag worden.
Je timmert anderen ook niet regelmatig een bloedneus voor de gein met een 'ach, je moet er maar tegen kunnen.'
Ik zou het eerder vergelijken met iemand die in de kroeg per ongeluk op je tenen staat. Moet dan direct de uitsmijter komen? Natuurlijk niet; je zegt er wat van, en in 99% van de gevallen zal de persoon in kwestie zich verexcuseren en is er verder niets aan de hand.

Dat is precies wat Amanda Blum ook zegt in haar stukje. En ze mag dan niet zo'n lekker ding zijn als Adria Richards, ze lijkt me een stuk fijner persoon om mee samen te werken.
En als je dat aan de orde wilt stellen wordt het heel makkelijk weggeredeneerd.
Het feit dat je niet serieus genomen wordt zegt niets over de validiteit van je argumentatie. Als je denkt dat een grapje vertellen dat iemand anders niet leuk vind even ernstig is als iemand een bloedneus slaan, dan vind ik het logisch dat je niet serieus genomen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Wat trouwens nog erger is, is dat ze zelf een "sexual" joke maakte toen ze op PyCon was:
http://imgur.com/V68tCoj
8)7 |:(

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Sorry hoor, maar Adria's website is "But You're a girl". Hoe duidelijker wil je het hebben?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Los van het hele feminisme/sexisme-verhaal lijkt het probleem me eerder dat veel mensen alles te pas en te onpas meteen op twitter gooien. Prima als je dat met je avondeten wil doen maar als je dit doet bij "problemen" kun je verwachten dat problemen alleen maar groter worden... Het escaleert meteen en als iemand er lucht van krijgt en het slaat een beetje aan dan ontploft het. En geen weg terug. Ook al heb je gelijk, je bent zelf schuldig aan de escalatie.

En daarom, jongens en meisjes, gebruik zo min mogelijk social media, dus alleen voor dingen die echt de hele wereld moeten weten. :*)

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

bwerg schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:58:
En daarom, jongens en meisjes, gebruik zo min mogelijk social media, dus alleen voor dingen die echt de hele wereld moeten weten. :*)
Nee. Daarom; denk na voordat je iets zegt! Of in dit geval op internet schrijft. Het feit dat jij social media zo min mogelijk gebruikt, wil niet zeggen dat een ander dat ook doet.

Kijk, wanneer je iets zegt kan het gelukkig uitpakken. Schrijf je iets op internet dan weet gelijk de hele wereld het. En bemoeit ook vooral iedereen zich ermee.

Ik heb het helaas ook eens mogen meemaken. Een voorval binnen de kennissenkring wat iemand op Facebook had geplaatst, maar uiteraard volledig heeft verdraait zodat het in zijn/haar eigen voordeel uitpakte. Gevolg; de bekende, en in dit geval onschuldige werd op diverse sociale media met zijn/haar leven bedreigt.

Niet door bekenden, nee, door de wijde omtrek, want de poster, had behoorlijk wat FB vriendjes, en die vriendjes moesten het uiteraard ook zo nodig delen. En tjah, dan gaat het snel.

Dus denk vooral na voordat je iets zegt of doet. Want de gevolgen van een bericht op het internet, zijn niet te vergelijken met een verkeerde uitspraak in besloten gezelschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20
Social media? Waarom zou je daar niet gewoon alles opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
On topic: ik geef Amanda Blum gelijk. Adria Richards is buiten haar boekje gegaan en heeft iemand die een relatief onschuldig grapje gemaakt veel problemen bezorgd. Dat ze nu zelf is ontslagen had ze waarschijnlijk niet zien aankomen.

Om er eens iets anders tussendoor te gooien: ik heb gisteren een beetje met AngularJS gespeeld. Het is even wennen, maar wat ik zie bevalt me wel. :)

edit:
Beetje jammer weer, de font-rendering van Chrome tegenover die van IE 11, op kleine fontgroottes toont Chrome de boel rafelig. Boven Chrome 32, onder IE 11:

Afbeeldingslocatie: http://www.xkcd.nl/s/2u6/643c34e688b2

[ Voor 25% gewijzigd door Alex) op 13-01-2014 01:27 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mogguh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:37
Mogge :)
Slecht geslapen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

mogguh :(

Koffie dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ryur schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:43:
[...]

Mogge :)
Slecht geslapen ofzo?
Het is maandag.

Maar GOEDEMORGEN! stuiterstuiterstuiter, ik heb zwaar energie over op dit moment.

[ Voor 9% gewijzigd door Ealanrian op 13-01-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:37
Maandag is juist bij mij de productiefste dag :)
Ja ik vind het heel vreemd, maar hoe later in de week hoe minder productief ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dat. Geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter

GZM

Volgens mij is dit wel de diepst geneste UBB ooit :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
BtM909 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:34:

[font=,80]GZM[/]

Volgens mij is dit wel de diepst geneste UBB ooit :+
En de week is nog maar net begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
[font=,80]GZM[/]
Dan is 'ie bij deze nog evene en niveau dieper geworden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:48
Afbeeldingslocatie: http://www.michellessecretariaat.nl/content/24118/news/clnt/3318565_1_org.jpg?2132011144847

Hoewel ik vandaag niet aanwezig zal zijn in dit topic, toch even hier een taart droppen ivm mijn verjaardag. Dat hij mag smaken mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Nu online
Dat lijk wel een hele gezonde taart....

Desondanks Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-03 17:02
pdebie schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:40:
[afbeelding]

Hoewel ik vandaag niet aanwezig zal zijn in dit topic, toch even hier een taart droppen ivm mijn verjaardag. Dat hij mag smaken mensen!
gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 12:25
Op je gezondheid pdebie! Iemand wat extra slagroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
'slagroom'

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQaJXIy4Vr3rqOJyIxj1UxvPikCpWpAmB1EzPr6NJN4AITd1BfpEw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Laatst online: 20-09 08:41
Ook van mij feli-citaties!
Bedankt voor de kans om mijn flauwe mop van vrijdag zo snel te mogen gebruiken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
Otherside1982 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:55:
[...]

[...]

Ook van mij feli-citaties!
Bedankt voor de kans om mijn flauwe mop van vrijdag zo snel te mogen gebruiken 8)
Dat noemen ze dom geluk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Gefelicitaart Yolo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Hier is ie bijna op, we staan effectief op rantsoen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appartement geregeld bij Airbnb. Omdat ze meerdere valuta ondersteunen, rekenen ze enkel met hele bedragen. Echter ronden ze zo te zien op het verkeerde moment af. Weet de exacte bedragen niet meer, maar komt neer op: 50 + 49 = 100. Ongetwijfeld is het stiekem om 50,3 + 49,3... :+

Die euro maakt me eigenlijk helemaal niks uit, maar eigenlijk wel slecht dat dit verkeerd gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
Vanochtend ging bij ons een of ander internet-verdeelkastje in het pand (meerdere bedrijven in 1 pand) de lucht in. Toen mochten wij weer naar huis en KPN aan de slag.

Dus nu maar internetten op Utrecht Centraal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Laatst online: 28-02 22:17
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:05:
Appartement geregeld bij Airbnb. Omdat ze meerdere valuta ondersteunen, rekenen ze enkel met hele bedragen. Echter ronden ze zo te zien op het verkeerde moment af. Weet de exacte bedragen niet meer, maar komt neer op: 50 + 49 = 100. Ongetwijfeld is het stiekem om 50,3 + 49,3... :+

Die euro maakt me eigenlijk helemaal niks uit, maar eigenlijk wel slecht dat dit verkeerd gaat.
Dat zijn soms echt bewuste keuzes hoor. Maak het vaak zelf genoeg mee. (Het bedrijf waar ik werk maakt software voor de reisindustrie.)

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grijze Vos schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:08:
[...]

Dat zijn soms echt bewuste keuzes hoor. Maak het vaak zelf genoeg mee. (Het bedrijf waar ik werk maakt software voor de reisindustrie.)
Waarom zou je daar bewust voor kiezen? In dit geval hebben ze er een euro winst aan, echter in het geval dat je 50,6 en 49,6 hebt, leveren ze er een euro op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:16:
[...]

Waarom zou je daar bewust voor kiezen? In dit geval hebben ze er een euro winst aan, echter in het geval dat je 50,6 en 49,6 = 101 hebt, leveren ze er een euro op in.
Nee hoor, ze zorgen wel dat ze altijd naar boven afronden. Goed voor de klant want het bedrag leest gemakkelijk, en goed voor hen want ze verdienen dr op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkige verjaardag pdebie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

pdebie schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:40:
[afbeelding]

Gefeliciteerd! ^^

---

Wow hey, zwaar weekend gehad xd Zaterdag op zondag nacht zijn er 3 pups geboren! :o Helaas heeft de eerste het niet gehaald. Maar goed, nu toch twee gezonde hondjes! :>

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ri0NdelxQSltOdgHbzGyUdCl/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:36:
[...]

Gefeliciteerd! ^^

---

Wow hey, zwaar weekend gehad xd Zaterdag op zondag nacht zijn er 3 pups geboren! :o Helaas heeft de eerste het niet gehaald. Maar goed, nu toch twee gezonde hondjes! :>

[afbeelding]
Ook gefeliciteerd in dat geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-03 17:02
[...]

Gefeliciteerd! ^^

---

[afbeelding]
overdosis monday morning cuteness O+

Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Awwwwwh O+

@pdebie: van harte gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CP3BEST
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
I want to hug them now O+

Oh ja, gefeliciteerd pdebie

Je weet zeluf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gefeliciteerd pdebie!

En succes met de mini-honden TheNephilim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Haha, thanks! 8) Smakken joh die twee :o

Gezien het er eigenlijk drie waren, zouden ze de namen van de StarCraft 2 thrilogie krijgen. Nu het er twee zijn, moesten we kiezen. Ze heten Wings of Liberty en Legacy of the Void; met natuurlijk kennelnaam etc er allemaal voor. B)

De honden zijn trouwens van m'n ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:44
[...] Wow hey, zwaar weekend gehad xd Zaterdag op zondag nacht zijn er 3 pups geboren! :o Helaas heeft de eerste het niet gehaald. Maar goed, nu toch twee gezonde hondjes! :>
[afbeelding]
Jammer van die eerste, maar zien er nu al uit als mooie hondjes :D gefeliciteerd!

En jij natuurlijk ook pdebie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het lijkt erop dat de GoT-indexer weggeëdite termen niet loskoppelt van de post:

1478, 1337.

:P
First!

[ Voor 35% gewijzigd door CodeCaster op 13-01-2014 12:13 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
CodeCaster schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:49:
Het lijkt erop dat de GoT-indexer weggeëdite termen niet loskoppelt van de post:

1478, 1337.

:P

[...]

First!
Het vreemde is dat bij de eerste link die je aanhaalt het niet eens weggeëdit is, de post is namelijk helemaal nooit aangepast.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:15:
[...]

Het vreemde is dat bij de eerste link die je aanhaalt het niet eens weggeëdit is, de post is namelijk helemaal nooit aangepast.
Jawel, in de post staat 1458, niet 1478.
Ninja-edit dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:16:
[...]

Jawel, in de post staat 1458, niet 1478.
Ninja-edit dus :)
Nope, als mod kan ik de historie van de post zien, en hij is niet aangepast ;). Bij de tweede heb je gelijk.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:17:
[...]

Nope, als mod kan ik de historie van de post zien, en hij is niet aangepast ;). Bij de tweede heb je gelijk.
Dan slaat het helemaal nergens op. Waarom wordt 1478 gevonden als het er nooit heeft gestaan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:44
Dan heb je een mooie bug te pakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
Ik zeg indienen bij de vliegenmeppers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:19:
[...]

Dan slaat het helemaal nergens op. Waarom wordt 1478 gevonden als het er nooit heeft gestaan? :p
omdat het relevant is. Het is ook helemaal geen match, aangezien het dan een kleurtje krijgt.
Als je op 8188 zoekt, vind je iemand die 888 (WIN het Tweakers kerstpakket) zegt. Als je 888 zoekt vind je die post maar dan met een exacte match.

Gewoon iets qua 'algoritme' en imo werkt het nog redelijk goed ook.

En ik zie ook niets raars in de 2e link overigens?

[ Voor 4% gewijzigd door Douweegbertje op 13-01-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het zal wel met stemming te maken hebben, neem ik aan, of wat is een vergelijkbaar algoritme voor getallen? Dat kan misschien handig zijn om typo's te compenseren.
Douweegbertje schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:33:
En ik zie ook niets raars in de 2e link overigens?
Dat was deze post, waar 1337 werd geëdit naar 1237. Die verschijnt nu niet meer op de tweede link, dus bijgewerkte posts worden wél geherindexeerd. Het duurt alleen even. :P

Subtiele Google-update: er staat nu: "missing: niet aanwezige zoektermen" onder je resultaten. *O*

[ Voor 100% gewijzigd door CodeCaster op 13-01-2014 14:13 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:08

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Jeuj, maandag, vroeg vrij, lekker programmeren leren, verslag maken en presentatie maken. En een 3D-model in ArchiCAD afwerken.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Volgens mij is iedereen druk bezig. :+
Mensen hier nog requests? Ik ga donderdag Tweakers HQ even op zijn kop zetten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Daarvoor bestaat natuurlijk maar één manier van voorbereiden:

Afbeeldingslocatie: http://mcphee.com/shop/media/catalog/product/h/o/horse-mask_stable.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:07

StM

Mijn programma voor de komende 2 weken:

- Afstuderen voorbereiden
- 400-500 blz wiskunde leren voor toelatingsexamen SNE master
- Bash ophalen
- 2 Tentamens leren
- Vechten met de opleiding omdat een vrijstelling wordt ingetrokken 2 weken voor het tentamen (samen met nog 16 man)
- 2 rootkits schrijven en nog 4 exploit labs (al is dat enkel nog uitschrijven)
- Woning fixen voor volgend collegejaar (ik weiger in een studentenhok te gaan zitten)

En daarnaast heb ik nog mijn reguliere klantenwerk.... Achja, dat is het leven van iemand die school nooit op de eerste plek heeft gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
hehehe
Firesphere schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:31:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bd0GWRJCUAAla5d.png:large
jQuery voor beginners, met katten :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Douweegbertje schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:17:
Mensen hier nog requests? Ik ga donderdag Tweakers HQ even op zijn kop zetten :Y
Wat ga je daar doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douweegbertje schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:17:
Oh tof! Ik moet er ook nog eens geraken. Vroeger deed Tweakers een opendeurdag voor abo's maar ik weet niet of dat nu nog het geval is. Hopen dat ik de volgende keer tijd heb om er naartoe te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Sowieso ergens kalken bij de redactie "Douweegbertje was here" en verder; Tweakers zoekt IT pro's voor deelname onderzoek Computable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douweegbertje schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:44:
[...]

Sowieso ergens kalken bij de redactie "Douweegbertje was here" en verder; Tweakers zoekt IT pro's voor deelname onderzoek Computable
Ik had er ook graag bij geweest maar heb al iets anders gepland die avond: Verwijderd in "Het grote motor topic deel 15"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

[...]

Huh? Ze zoeken toch pro's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
EddoH schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:56:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-cRwSEKNDRY0/UkdY4GERzxI/AAAAAAAAABI/6LzCGwceKT8/Ashton-Kutcher-Burn.jpg
:+

[ Voor 33% gewijzigd door Woy op 13-01-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

[...]

Ah! Bij dergelijke bladen heb ik altijd zo'n "Hoe maak ik mijn computer schoon?" en "10 tips voor een snellere computer!" gevoel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Ah! Bij dergelijke bladen heb ik altijd zo'n "Hoe maak ik mijn computer schoon?" en "10 tips voor een snellere computer!" gevoel :+
Dat dacht ik ook maar toen ik de website bezocht moest ik mijn visie toch wat bijstellen. Ziet er allemaal best interessant uit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:11:
[...]

Dat dacht ik ook maar toen ik de website bezocht moest ik mijn visie toch wat bijstellen. Ziet er allemaal best interessant uit imo.
Het ziet er vooral 'I DON'T KNOW WHERE TO LOOK' uit.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:56
Computable is meer voor het management.
  • Resultaat van (markt)onderzoeken
  • Bedrijf X gaat werken met [pakket|partij] Y
  • Bedrijf Z is failliet
  • etc
Gaat 0,0 over techniek, maar over bedrijf, processen en contracten.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPee schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:13:
  • Bedrijf Z is failliet
  • etc
Best interessant dus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:11:
[...]

Inderdaad, waar ik mijn visie op dergelijke nieuwsbladen van heb zal vooral van Computer Totaal en dergelijke komen :p
SPee schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:13:
  • Bedrijf Z is failliet
  • etc
Maar, wel allemaal in de richting van IT en dergelijke toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Ook staan er veel opinies op :). Niet helemaal mijn ding, ik heb liever een lekker technisch artikel maar soms is het weleens interessant.
TheNephilim schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:17:
[...]

Inderdaad, waar ik mijn visie op dergelijke nieuwsbladen van heb zal vooral van Computer Totaal en dergelijke komen :p

[...]

Ja allemaal gericht op IT en techniek ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Rutix op 13-01-2014 15:18 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:17:
[...]

[...]

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Briljant. Men keek hier raar op toen ik uit het niets hard moest lachen, geweldig dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

w00t, vandaag op de zaak een pricewatch: Synology DiskStation DS214+ aangeschaft met tweemaal een pricewatch: WD Red Network NAS HDD, 2TB erin.

Zit er aan te denken om er thuis ook een te kopen. Wel handig hoor en heb genoeg dingen die ik liever wat veiliger opgeslagen zou hebben. Syncen met Bittorrent Sync, dus onbeperkt ruimte! Een soort van Dropbox variant, maar dan anders. Enerzijds misschien een beetje minder gebruiksvriendelijk, maar nog wel erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

I divided by null oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
TheNephilim schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Je verwart het met ComputerIdee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Hydra schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:18:
[...]

Je verwart het met ComputerIdee.
Klopt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En de uitkoms is NaN? Infinity? 42? FireSphere? Vertel!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Creepy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:24:
[...]

En de uitkoms is NaN? Infinity? 42? FireSphere? Vertel!
Uitkomst is potato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Zucht hoe unit test schrijven voor websites… Zijn daar goede artikelen over geschreven? We hebben namelijk niet echt veel logica in de front-end. Alleen wat logica qua is het een Engelse of Franse gebruiker? En krijg alle klantlocaties etc. Daar wil ik wel unit tests voor schrijven. Alleen ik weet niet hoe je nou views zou willen testen bijv. een grid alles goed weergeeft. Twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Topicwaardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 11:13

markvt

Peppi Cola

alienfruit schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:36:
Zucht hoe unit test schrijven voor websites… Zijn daar goede artikelen over geschreven? We hebben namelijk niet echt veel logica in de front-end. Alleen wat logica qua is het een Engelse of Franse gebruiker? En krijg alle klantlocaties etc. Daar wil ik wel unit tests voor schrijven. Alleen ik weet niet hoe je nou views zou willen testen bijv. een grid alles goed weergeeft. Twijfel.
http://docs.seleniumhq.org/download/

Of html output comparen met een vooraf bekende output?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

markvt schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:40:
[...]
http://docs.seleniumhq.org/download/

Of html output comparen met een vooraf bekende output?
Dat is ook ranzig, en daarmee test je nog steeds de weergave niet.

Over het algemeen is een View ook gewoon een object wat je in een html jasje giet. In .net kan je ActionResult of ViewResult prima testen met Asserts.

Kwa unittests is het denk ik belangrijker om te testen of je Controller het object nog in dezelfde vorm aan de view geeft, dan het testen van de html output zelf.

Mocht je wel echt de html willen testen, dan zou je eens kunnen kijken naar iets als: https://github.com/HtmlUnit/NHtmlUnit

(post is .net minded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Of als je site veel JS heeft kan je een javascript test framework gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

EddoH schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:56:
[...]

hehe ik zat er al op te wachten :+
Ze zoeken ook gewoon mensen die ambitie hebben, naja verder heb ik ook gewoon meer als een jaar full-time voor mijzelf gewerkt en ben ik daar nog steeds mee bezig.

Daarnaast noemen de meeste zich zelf IT-pro's (net zoals software architect) dus ik pas daar heus wel bij haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Renderen... Full HD plaatjes met veel AA en hoge kwaliteit. Het krijgt ook mijn computer plat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
alienfruit schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:36:
Als je echt 100% wil testen of een layout niet fucked is om wat voor rede dan ook, zou ik het in JS testen, clientside. Echter, ik zei weinig voordeel om dit te doen. Views testen doe ik nooit verder dan de HTML output door een HTML parser gooien en kijken of bepaalde elementen wel/niet aanwezig zijn.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gamebuster schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:08:
[...]

Als je echt 100% wil testen of een layout niet fucked is om wat voor rede dan ook, zou ik het in JS testen, clientside. Echter, ik zei weinig voordeel om dit te doen. Views testen doe ik nooit verder dan de HTML output door een HTML parser gooien en kijken of bepaalde elementen wel/niet aanwezig zijn.
Nee, daar gebruik je Selenium voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mail uitgestuurd naar enkele hoge pieten binnen het management om ze mijn planning mee te delen.
Nog geen halve minuut later een mailtje: "Je bent je attachment vergeten". Ik recall de mail en stuur een nieuwe uit. Nog eens een halve minuut later: "Bedoel je niet 4 februari in plaats van 4 januari".

FML :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Als het naar hoge piefen is (of ieder secuur e-mailtje), gewoon eerst naar jezelf sturen en jezelf forceren om het door te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:23:
Als het naar hoge piefen is (of ieder secuur e-mailtje), gewoon eerst naar jezelf sturen en jezelf forceren om het door te lezen :)
Goeie tip inderdaad! Vorige keer had ik een mail gestuurd zonder subject. Niet echt een groot probleem natuurlijk, maar ik weet zelf hoe ik denk over mensen die mails sturen zonder subject.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:26:
[...]

Goeie tip inderdaad! Vorige keer had ik een mail gestuurd zonder subject. Niet echt een groot probleem natuurlijk, maar ik weet zelf hoe ik denk over mensen die mails sturen zonder subject.
Ze zijn irritant want alle mailtjes zonder subject worden gegroepeerd....

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gewoon sturen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 15:58

Ghehe

400 pound hacker

StM schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:25:
- 400-500 blz wiskunde leren voor toelatingsexamen SNE master
Wat ga je dan allemaal leren? :o Ik was gewoon van plan die documenten eens door te lezen en voor de rest op mijn algemene wiskundekennis te teren. Nu voel ik me zo'n slacker :'( Thanks a lot :P
Pagina: 1 ... 12 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.