De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 116 Laatste
Acties:
  • 267.980 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijkende naar de live-stream over de gemeenteraadsverkiezingen kan ik niet anders dan denken aan die gevleugelde uitspraak dat "democratie de minst slechte regeringsvorm is".
Heel het volk klaagt steen en been over de huidige regering en "Den Haag" in zijn algemeen. Eigenlijk lijkt het erop dat regerende partijen altijd moeten inleveren omdat een land "goed" regeren niet binnen 4 jaar kan en dat dat intrinsiek langere termijns processen zijn. Maar goed, het volk kijkt niet verder dan zijn neus lang is.

Wat ik mij nu afvraag is of dat altijd zo is geweest. Voor de wat "ouderen" ;) onder ons, was het imago van de regering en "Den Haag" anders in de financiele hoogtij dagen, bijvoorbeeld vroeg dit millenium voor de financiele crisis? Of was men toen ook gewoon ontevreden over alles wat met de politiek te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Douweegbertje schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:34:
[..] en ondersteund mijn punt alleen maar
Sorry, door die grammaticale fout kan ik je hele post niet meer serieus nemen. Als je post belangrijk was had je immers wel beter je best gedaan om correct Nederlands taalgebruik toe te passen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:29
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:40:
[...] Of was men toen ook gewoon ontevreden over alles wat met de politiek te maken heeft?
Uiteraard. Alleen hoe verder je terug gaat kijken in de geschiedenis hoe meer je een 'stabiel' politiek landschap ziet door de verzuiling enz. Tegenwoordig is dat allemaal compleet omgevallen en zijn korte-termijn denken van kiezers en afzetten tegen de "boze macht" daar nog aan toegevoegd. Echt dodelijk gewoon.
Ik ben ook echt absoluut niet tevreden met hoe de democratie in Nederland is geregeld momenteel.

[ Voor 10% gewijzigd door Caelorum op 19-03-2014 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:53
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:40:
Kijkende naar de live-stream over de gemeenteraadsverkiezingen kan ik niet anders dan denken aan die gevleugelde uitspraak dat "democratie de minst slechte regeringsvorm is".
Los van dat we geen democratie hebben maar een particratie is dat denk ik te kort door de bocht, zoveel experimenten zijn er nog niet geweest wat betreft regeringsvormen. Ik ben wel benieuwd hoe een technocratie in de praktijk zou werken bijvoorbeeld.

Wat mij betreft gaan we flink de verkeerde kant op met onze particratie. Het is in mijn ogen heel raar dat we partijen hebben die slechts de belangen van een klein groepje behartigen, denk aan moslimpartijen, ouderenpartijen, partij voor de dieren. What's next? Een partij voor transgenders? Een partij voor mensen tussen de 20 en 30 jaar oud? Een partij voor mensen met een allergie voor vezels?

[ Voor 27% gewijzigd door Avalaxy op 19-03-2014 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:50:
[...]

Los van dat we geen democratie hebben maar een particratie is dat denk ik te kort door de bocht
Ben ik met je eens, maar wat ik daar juist mee probeerde aan te geven is, dat ik ook denk dat de huidige "democratie" niet werkt. Het is daarmee ook maar net vraag of er ueberhaupt een systeem is dat "werkt" of op zijn minst een systeem dat beter functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
In dat opzicht is het jammer dat referenda uit den boze lijken te zijn in Nederland. Juist met referenda kun je veel meer peilen wat de mening van het volk over een bepaald onderwerp is, en kom je juist weer dichter bij een democratie.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:53
Tja, ik denk niet dat je de mening van het volk wilt weten. Het volk heeft nou eenmaal vrijwel nergens verstand van en heeft geen flauw idee wat de consequenties zijn van uit de EU stappen, het aanschaffen van de JSF, en noem meer op. Ik vind dat je zoiets aan experts over moet laten, hence de technocratie.

Veel stemmers stemmen ook ergens op zonder te weten waar ze nou precies op stemmen. Een populaire leus in het nieuws, trouw aan een partij vanwege religie, één standpunt waar ze het toevallig mee eens zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Avalaxy op 19-03-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

.oisyn schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:43:
[...]

Sorry, door die grammaticale fout kan ik je hele post niet meer serieus nemen. Als je post belangrijk was had je immers wel beter je best gedaan om correct Nederlands taalgebruik toe te passen.
Je bedoelt gewoon spellingsfout ;)

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:49
ZaZ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:26:
[...]
Je bedoelt gewoon spellingsfout ;)
Nee, dat was toch een grammaticale fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Alex) schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:33:
[...]

Het geeft onduidelijke foutmeldingen en je moet door een aantal rare hoepels springen om dingen te realiseren die toch wel redelijk basaal zijn. Unique constraints bijvoorbeeld.

Ik ben echt niet overtuigd van EF, geef mij maar gewoon een zelfontworpen database en zelfgeschreven queries. Het enige waar ik echt een bloedhekel aan heb is rijen uit resultsets mappen naar objecten :P
Technisch gezien zit LLBLGen wel goed in elkaar en het ondersteunt volgens mij vrijwel álles wat je in een database tegen kunt komen.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kryptonite88
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2021
Alex) schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:33:
[...]
Ik ben echt niet overtuigd van EF, geef mij maar gewoon een zelfontworpen database en zelfgeschreven queries. Het enige waar ik echt een bloedhekel aan heb is rijen uit resultsets mappen naar objecten :P
_/-\o_ Het kost meer tijd, maar je krijgt er zoveel vrijheid en controle voor terug. Voor kleine snelle klusjes gebruik ik wel graag EF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:59
Maar voor zoiets basisch als een unique constraint is was er inderdaad geen mogelijkheid om dat met data annotations te doen. Gelukkig is er sinds de EF 6.1.0 RTM (http://blogs.msdn.com/b/a...f6-1-0-rtm-available.aspx) wel support voor de [Index]. Dat is zeker een aangename verandering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 18:59
Mogguh! Iemand al koffie klaar staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:46
Afbeeldingslocatie: http://payload148.cargocollective.com/1/8/277005/5276320/BR%20koffie.JPG

Voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:54
Vandaag weer een dagje Spring.
Ik weet nog steeds niet of ik het juist lekker vind werken of dat ik het vreselijk vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Ryur schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:57:
Vandaag weer een dagje Spring.
Ik weet nog steeds niet of ik het juist lekker vind werken of dat ik het vreselijk vind!
Vreselijk zal het wel niet zijn, anders was je er waarschijnlijk al wel achter.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 09:31
Caelorum schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:49:
[...]

:(
Ik heb er alleen 1 probleem mee. Het telt op ipv alleen machten van 2 te gebruiken :/
Dan speel je toch deze variant: http://logarithmic-flappy-2048.ajf.me/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 13:11

StM

Ik vind Comic Sans eigenlijk wel een fijn font :) Als (zware) dyslect leest het relatief makkelijker / minder vermoeiend. Er zijn ook speciale dyslexie lettertypen en die lijken ook wel wat op Comic Sans.

[ Voor 5% gewijzigd door StM op 20-03-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Hmmm. Mogelijk gehele platform van werkgever herontwikkelen in Wordpress. Nu is het allemaal legacy php uit 2004(!). Nou heeft Wordpress verre van mijn eerste keus (ik wil gaan voor Laravel), maar realistisch gezien zou Wordpress, ondanks al het custom werk dat er gedaan moet worden een hoop tijd kunnen besparen. :(

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
diabolofan schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:47:
Maar voor zoiets basisch als een unique constraint is was er inderdaad geen mogelijkheid om dat met data annotations te doen. Gelukkig is er sinds de EF 6.1.0 RTM (http://blogs.msdn.com/b/a...f6-1-0-rtm-available.aspx) wel support voor de [Index]. Dat is zeker een aangename verandering :)
* Alex) kijkt naar release date: 2014-03-17

Had ik net een weekje later bezig moeten gaan met die unique constraints, dan had ik gewoon die [Index] kunnen gebruiken. Nou ja, tijd om code aan te passen :+
mbarie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:22:
Hmmm. Mogelijk gehele platform van werkgever herontwikkelen in Wordpress. Nu is het allemaal legacy php uit 2004(!). Nou heeft Wordpress verre van mijn eerste keus (ik wil gaan voor Laravel), maar realistisch gezien zou Wordpress, ondanks al het custom werk dat er gedaan moet worden een hoop tijd kunnen besparen. :(
Leesvoer: Wordpress: a fractal of bad design

Heb je ook al eens gekeken naar bijvoorbeeld Silverstripe? Daar schijnen mensen zoals Firesphere wel blij van te worden. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Alex) op 20-03-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
Ziet er goed uit! Heb hier ook eindelijk een bak koffie. Er moest eerst nog nieuwe koffie gehaald worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 17:46
hylke94 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:27:
[...]

Ziet er goed uit! Heb hier ook eindelijk een bak koffie. Er moest eerst nog nieuwe koffie gehaald worden ;).
Is gewoon random picture of the internet ;)
Mijn (automaten) koffie hier ziet er stukken minder spectaculair uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
pdebie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:31:
[...]

Is gewoon random picture of the internet ;)
Mijn (automaten) koffie hier ziet er stukken minder spectaculair uit :P
Maar dan ziet t er nog wel goed uit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:31
Ow cool Netbeans heeft ondersteuning voor Jira. Hoef ik niet meer die lelijke webinterface te gebruiken op het werk. :P

Mijn gehele tasklist dus gewoon in mijn IDE. Alleen het scrumboard heb ik dan volgens mij niet maargoed, care.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Vieze crosspost.... Maar wel grappig :D

It's taken me 20 years to get over skyline tetris.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zo, koffie idd

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:54
_/-\o_ (niet het koffie deel, ik hou niet van koffie)

[ Voor 0% gewijzigd door BtM909 op 20-03-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Is het al Comic Sans dag? Kan niet wachten oOo

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Kwam net deze tegen:

Persoon ziet baby en vraagt: "Is it a boy or a girl?"
Developer: "Yes"

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Als het een echte programmeur is, dan weet je dat het een girl is :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Vrouwen doen dat ook: "Wil je koffie of thee?", "- Ja".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
BtM909 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:06:
Als het een echte programmeur is, dan weet je dat het een girl is :Y
hoezo dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Alex) schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:22:
[...]

Leesvoer: Wordpress: a fractal of bad design

Heb je ook al eens gekeken naar bijvoorbeeld Silverstripe? Daar schijnen mensen zoals Firesphere wel blij van te worden. :)
I know, maar het zijn wel 4 blogs (weliswaar met ietwat afwijkende content hier en daar). Ik ga nog eens overleggen met wat mensen met meer ervaring. Ik ben blij dat dat deze keer eens kan, want werk hier als enige programmeur. Ik ga mijn best doen voor Laravel ;). Silverstripe zal ik nog eens naar kijken.

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

.oisyn schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:43:
[...]

Goed punt, en daar ben ik het ook mee eens. Wil je een beetje serieus overkomen dien je moeite te doen om een bepaalde uitstraling te hebben. Nu weet ik ook wel dat je dit nu even pakt om een totaal andere rede, echter als ik zelf elke zin
zou afkappen met een
enter dan neem je mijn
post al een stuk minder
serieus. Zelfde geldt voor
font, spelling en ga zo
maar door.

Overigens hoef ik absoluut niet mijn mening door te drukken, maar blijkbaar is het hier af en toe wel lastig om een inhoudelijke discussie te voeren. Vrij simpel om één zin uit een totaal verhaal te halen met het argument 'nietus', om vervolgens de rest te negeren. Dit is overigens meer naar RayNbow gericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebuster schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:04:
Kwam net deze tegen:

Persoon ziet baby en vraagt: "Is it a boy or a girl?"
Developer: "Yes"
A wife asks her husband, a computer programmer; "Could you please go to the store for me and buy one carton of milk, and if they have eggs, get 6!"

A short time later the husband comes back with 6 cartons of milk.

The wife asks him, "Why the hell did you buy 6 cartons of milk?"

He replied, "They had eggs."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Chris7 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:52:
[...]

Dat had inderdaad wel leuk geweest. Overigens is er ook nog deze variant, waarbij je geen limiet hebt. Dan kun je helemaal eindeloos doorspelen.
Er is altijd een limiet ;)

En die is (iig voor JS) 9007199254740992 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:37:
[...]

A wife asks her husband, a computer programmer; "Could you please go to the store for me and buy one carton of milk, and if they have eggs, get 6!"

A short time later the husband comes back with 6 cartons of milk.

The wife asks him, "Why the hell did you buy 6 cartons of milk?"

He replied, "They had eggs."
Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
mbarie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:21:
[...]

I know, maar het zijn wel 4 blogs (weliswaar met ietwat afwijkende content hier en daar). Ik ga nog eens overleggen met wat mensen met meer ervaring. Ik ben blij dat dat deze keer eens kan, want werk hier als enige programmeur. Ik ga mijn best doen voor Laravel ;). Silverstripe zal ik nog eens naar kijken.
Ik ben sinds deze maand over op Silverstripe en het is een verademing ten opzichte van WordPress. MVC-aanpak werkt veel gestructureerder en in de back-end dingen toevoegen of aanpassen kan heel snel. Bloggen kan ook prima met Silverstripe. Een voordeel van WordPress is de hoeveelheid gebruikers waardoor er al heel veel plugins voor zijn, maar zo gauw je iets wil doen dat nét van iets bestaands afwijkt wordt het in WP al gauw veel moeilijker dan het hoeft te zijn. En templating vind ik in Silverstripe veel beter werken dan in WordPress.
BtM909 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:38:
[...]

Die had ik gezien ja. In feite hetzelfde, zonder bot haal je toch nooit het eind. Hoewel bovenstaande wel een groter speelveld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Douweegbertje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:32:
Vrij simpel om één zin uit een totaal verhaal te halen met het argument 'nietus', om vervolgens de rest te negeren. Dit is overigens meer naar RayNbow gericht :)
Niet om het een of ander, maar die ene opmerking haalt wel het hele fundament van je punt onderuit. Je gaat namelijk uit van de premisse 'een goed font is belangrijk' en dat onderstreep je door te zeggen dat ie dat in wetenschappelijke papers ook doet. RayNbow geeft aan dat er stricte guidelines zijn voor wetenschappelijke papers, derhalve kun je niet concluderen dat hij het voor papers blijkbaar wel belangrijk vindt.

Het enige wat daarmee overeind blijft is je premisse, wat niets meer dan jouw mening is.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Nu maar weer eens koffie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

BtM909 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:38:
[...]

Een typische JS implementatie, die doubles gebruikt, kan wel hoger hoor. Het zijn altijd machten van 2, dus je bent niet gelimiteerd aan de precisie van de mantissa. De exponent van een double gaat tot +1023, dus de maximale macht van 2 is 21023 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 20-03-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

89884656743115795386465259539451236680898848947115328636715040578866337902750481566354238661203768010560056939935696678829394884407208311246423715319737062188883946712432742638151109800623047059726541476042502884419075341171231440736956555270413618581675255342293149119973622969239858152417678164812112068608

Dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

.oisyn schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:01:
[...]

Niet om het een of ander, maar die ene opmerking haalt wel het hele fundament van je punt onderuit. Je gaat namelijk uit van de premisse 'een goed font is belangrijk' en dat onderstreep je door te zeggen dat ie dat in wetenschappelijke papers ook doet. RayNbow geeft aan dat er stricte guidelines zijn voor wetenschappelijke papers, derhalve kun je niet concluderen dat hij het voor papers blijkbaar wel belangrijk vindt.

Het enige wat daarmee overeind blijft is je premisse, wat niets meer dan jouw mening is.
Uiteindelijk is alles je mening. Ik weet niet precies hoe ik dit moet verwoorden, maar jij gaat toch ook niet met carnavalskleding naar je sollicitatie voor een "fatsoenlijk" bedrijf, laten we even zeggen; Dice. Dus ik geef wat goede argumenten waar het font voor bedoelt is, waarom het zo 'doorgeslagen' is en dus blijkbaar is blijven hangen bij een x-aantal mensen. Vervolgens kom ik met iets extra's in de vorm van; als hij zo achter zijn font staat, dan gebruikt hij het overal. Er zijn dus guidelines, maar eigenlijk gebruikt hij het nergens behalve in zijn presentaties. Nu kun je inderdaad dit laatste argument dus wegslaan, alleen geeft niet weg dat ik nog wel wat meer had gezegd, zie nu weer mijn 'begin'.

Ik zie het meer als een ongeschreven regel dan daadwerkelijk een mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Crap. Ben bezig een tooltje te maken om comics te downloaden. O.a. XKCD. Kloterige is alleen dat er nergens in de pagina staat op welke datum een comic gepubliceerd is, en ook nog eens van alle eerste comics de last-modified datum op 2009-01-04 staat. :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Laatst online: 15-09 21:08
Heeft er van jullie iemand meegedaan aan de Pebble App Challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Hydra schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:26:
Crap. Ben bezig een tooltje te maken om comics te downloaden. O.a. XKCD. Kloterige is alleen dat er nergens in de pagina staat op welke datum een comic gepubliceerd is, en ook nog eens van alle eerste comics de last-modified datum op 2009-01-04 staat. :(
http://xkcd.com/archive/

Verder verklap ik niets. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
.oisyn schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:15:
[...]

Een typische JS implementatie, die doubles gebruikt, kan wel hoger hoor. Het zijn altijd machten van 2, dus je bent niet gelimiteerd aan de precisie van de mantissa. De exponent van een double gaat tot +1023, dus de maximale macht van 2 is 21023 ;)
Ja, maar het ging / gaat hier om een int:

http://ecma262-5.com/ELS5_HTML.htm#Section_8.5
http://stackoverflow.com/...er-can-go-t/307200#307200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ah, nice! De url titles!

Ik ben op dit moment bezig met een ander pad voor comics die ik via een archive page op moet halen, dus dit gaat wel werken :D

De last-modified klopt wel voor de nieuwere plaatjes, maar dit is een stuk zekerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Laatst online: 17-09 13:00
mbarie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:21:
[...]

Laravel *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scotix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Laravel is kut.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

BtM909 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:35:
[...]

Ja, maar het ging / gaat hier om een int
Javascript kent geen verschil tussen int en float. In een double passen alle integer getallen t/m 253 (9007199254740992). Daarboven passen ook integer getallen (sterker nog, daarboven passen louter integer getallen aangezien er geen ruimte meer is voor decimalen achter de komma), maar niet allemaal. Zo kun je 253+2 wel exact representeren, maar 253+1 niet. Machten van 2 kun je altijd exact representeren in een double zolang de exponent maar in het domein van -1074..1023 valt. En laat het spelletje nou alleen werken met machten van 2.

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 20-03-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Ik zat er op te wachten :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 00:29
Meh, begint bij 1 :P

On a different note:
Kan eindelijk verder gaan met mijn C++/opengl brouwsels. Jeeh! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Het volgende framework op mijn lijstje :p

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:40
*O* *O* *O* Laravel *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
_Moe_ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:57:
[...]

Het volgende framework op mijn lijstje :p
Misschien moeten we een keer een topicje maken met goede resources/packages voor Laravel dan. (En Firesphere daarvan buitensluiten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Barryvdh schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:58:
[...]

Misschien moeten we een keer een topicje maken met goede resources/packages voor Laravel dan. (En Firesphere daarvan buitensluiten ;))
Volgens mij vind Firesphere Laravel vooral slecht voor grotere projecten. Wat ik me wel kan voorstellen, uiteindelijk is geen enkel framework volmaakt en te gebruiken voor elk type/grootte project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Laravel is juist leuk. Laravel 3 was nog niet volwassen, maar Laravel 4 is echt wel een degelijk framework.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Chris7 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:00:
[...]

Volgens mij vind Firesphere Laravel vooral slecht voor grotere projecten. Wat ik me wel kan voorstellen, uiteindelijk is geen enkel framework volmaakt en te gebruiken voor elk type/grootte project.
Ik vind het ongeschikt voor grote projecten inderdaad, maar ik het is ook niet mijn eerste keuze voor kleine projecten.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Firesphere schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:24:
[...]

Ik vind het ongeschikt voor grote projecten inderdaad, maar ik het is ook niet mijn eerste keuze voor kleine projecten.
Wat vind jij dan het beste framework, ook voor kleinere projecten? Bij sommige van de meer bekende/betere frameworks krijg ik het gevoel dat je bij een klein projectje veel te veel spul krijgt dat je toch nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Gokje voor kleine projecten: Silex

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

^^ Met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Aha, dat had ik kunnen weten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Iemand al eens wat met Ghost gedaan?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

DeluxZ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:28:
Gokje voor kleine projecten: Silex
Ziet er strak uit! Lekker simpel, ga ik eens op mijn lijstje zetten om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Serieus, Entity Framework is bedacht door een stel apen. Wat een wanstaltelijk product is dat :r

[/rant]

(En nu zal ik erover ophouden, want ik ben het zelf ook beu. :+
BikkelZ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:37:
Iemand al eens wat met Ghost gedaan?
Norton Ghost? ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Alex) op 20-03-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
Firesphere schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:24:
[...]

Ik vind juist dat ze bij Laravel wel een goede balans hebben gevonden, zodat het ook fijn werkt met kleine projecten. Gewoon een goed startpunt, zodat je niet zoveel hoeft te configureren/instellen, maar toch veel functionaliteit direct kan gebruiken, mocht je het toch willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:38:
Serieus, Entity Framework is bedacht door een stel apen. Wat een wanstaltelijk product is dat :r

[/rant]

Ben wel benieuwd wat je er zo slecht aan vindt. Of heb je dat al ergens gepost? :P (Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb zelf ook niet veel met EF).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:46:
[...]

Ben wel benieuwd wat je er zo slecht aan vindt. Of heb je dat al ergens gepost? :P (Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb zelf ook niet veel met EF).
ORM is een lelijk antipattern en EF is ronduit vijandig voor developers wanneer er dingen mis gaan. Onduidelijke foutmeldingen, raar (slecht gedocumenteerd) gedrag en een berg zealots die het 'the best thing since sliced bread' vinden. Tot nu toe vind ik EF vooral contraproductief en contra-intuïtief werken.

Dit vind ik een typisch voorbeeld van wat er zuigt aan EF (en aan ORM in het algemeen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Zo te zien hebben we hier ook wat taalpuristen, dus wat maken jullie van het volgende: reviews: AMD Mantle en TrueAudio: de prestaties in Thief bekeken.

Voor mijn gevoel is er nogal wat onnodige gebruik van komma's, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, ik ben namelijk niet z'n fan van hele lange zinnen, dat is te veel gedoe. Waarom dat dan? Omdat het gewoon niet zo fijn leest, het verlaagt de informatiedichtheid, geeft meer langdradigheid, en staat gewoon niet zo mooi, basta! :P

Pareltje:
Dat is prettig, want meer zoals de werkelijkheid.

[ Voor 6% gewijzigd door Electrowolf op 20-03-2014 12:53 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:38:

[/rant]

[...]

Norton Ghost? ;)
Zal ik anders even een paar "frameworks" opnoemen? Daarbij valt het prutswerk van Entity nog in het niets hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Firesphere schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:51:
[...]

Zal ik anders even een paar "frameworks" opnoemen? Daarbij valt het prutswerk van Entity nog in het niets hoor.
Ga je gang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 10-09 20:32
Windows Workflow foundation

Ik gebruik overigens steeds meer micro-orm's, en als ik dan echt een ORM wil gebruiken dan is het de linq provider van NHibernate. Waarbij ik een micro-orm gebruik voor de gevallen dat de linq provider van NHibernate iets niet ondersteund.

[ Voor 81% gewijzigd door D-Raven op 20-03-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is geen gepruts!

Was het die term maar waard ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:49:
[...]

ORM is een lelijk antipattern en EF is ronduit vijandig voor developers wanneer er dingen mis gaan. Onduidelijke foutmeldingen, raar (slecht gedocumenteerd) gedrag en een berg zealots die het 'the best thing since sliced bread' vinden. Tot nu toe vind ik EF vooral contraproductief en contra-intuïtief werken.

Dit vind ik een typisch voorbeeld van wat er zuigt aan EF (en aan ORM in het algemeen).
De link die je post is een niet al te best voorbeeld. Het artikel is doordrenkt van racune's tegen ORM's. Er zit vast een kern van waarheid in, maar die komt nauwelijks naar boven.

De rest kan ik me niet echt in vinden zonder goede voorbeelden, buiten het contra-intuitieve dan. Ik vind EF net juist te makkelijk voor developers, waardoor de developers veels te makkelijk in de lazy loading ed.-pitfalls vallen... Daarnaast is het vrijwel onmogelijk om met de EF designer in multi checkout te werken. Ze hebben nog steeds niet geleerd dat je opmaak en data niet in 1 file moet gooien.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
.oisyn schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:47:
[...]

maar 253+1 niet. Machten van 2 kun je altijd exact representeren in een double zolang de exponent maar in het domein van -1074..1023 valt.
Waarom eigenlijk niet?

Echte talen doen toch aan short-circuit evaluation? :P

* BtM909 runs >:)

[ Voor 28% gewijzigd door BtM909 op 20-03-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:54:
[...]

Dat is geen gepruts!

Was het die term maar waard ;(
Wat vind jij het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

@BtM909
De mantissa heeft maar 52 bits. Samen met de implicite 1 zijn er in totaal dus 53 bits beschikbaar. 1 groter en de bit aan de andere kant valt er af.

Exacte machten van 2 kunnen natuurlijk altijd aangezien de doubel daadwerkelijk opgeslagen wordt als een macht van 2.

[ Voor 29% gewijzigd door Janoz op 20-03-2014 13:16 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:04
Hydra schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:37:
[...]

Ah, nice! De url titles!

Ik ben op dit moment bezig met een ander pad voor comics die ik via een archive page op moet halen, dus dit gaat wel werken :D

De last-modified klopt wel voor de nieuwere plaatjes, maar dit is een stuk zekerder.
je kan ook de JSON interface gebruiken, daar staat die info ook in: http://xkcd.com/json.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Mr_x007 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:18:
[...]

Of gewoon de JSON interface gebruiken, daar staat die info ook in: http://xkcd.com/json.html
^^ Met.

Veel handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:58:
[...]

De link die je post is een niet al te best voorbeeld. Het artikel is doordrenkt van racune's tegen ORM's. Er zit vast een kern van waarheid in, maar die komt nauwelijks naar boven.

De rest kan ik me niet echt in vinden zonder goede voorbeelden, buiten het contra-intuitieve dan. Ik vind EF net juist te makkelijk voor developers, waardoor de developers veels te makkelijk in de lazy loading ed.-pitfalls vallen... Daarnaast is het vrijwel onmogelijk om met de EF designer in multi checkout te werken. Ze hebben nog steeds niet geleerd dat je opmaak en data niet in 1 file moet gooien.
Neemt niet weg dat EF echt kut is voor developers om mee te werken zo gauw er problemen ontstaan. Als ik het zou gebruiken, zou ik het ook alleen voor hele kleine projecten gebruiken. Al hoewel ik voor die keren dat ik het gebruikte nu voor sneller naar micro-ORMs stap en voor grote projecten doe ik het zelf wel.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 17-09 09:37
Heel leuk. Server van ons reageert nergens meer op, maar is wel te pingen. Dit komt wel vaker voor en het enige wat dan helpt is een reboot op afstand. Ik ben onze provider op met de vraag: kun je server x even rebooten, want hij is niet te bereiken, maar wel te pingen. 'Is goed, ik zet u even in de wacht.' Na tien minuten in de wacht te hebben gestaan: 'Ja meneer, de server doet het weer, want hij pingt terug.' 8)7

Ik nog een keer uitgelegd wat het probleem is. 'Komt goed meneer, ik ga het direct oppakken.' Na een half uur in de wacht: 'Ik moet helaas een ticket inschieten naar de datacentrumengineer. Dit kan nog een half uur duren voordat het opgepakt is.' :F

Toen knapte er iets bij mij. :(

[/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Altijd leuk als je dependencies van Rubygems ge'yank't worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 20-03-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mr_x007 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:18:
je kan ook de JSON interface gebruiken, daar staat die info ook in: http://xkcd.com/json.html
Ik probeer het generiek op te lossen. Dan moet ik voor XKCD specifiek dingen gaan bouwen en dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Janoz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:14:
@BtM909
De mantissa heeft maar 52 bits. Samen met de implicite 1 zijn er in totaal dus 53 bits beschikbaar. 1 groter en de bit aan de andere kant valt er af.

Exacte machten van 2 kunnen natuurlijk altijd aangezien de doubel daadwerkelijk opgeslagen wordt als een macht van 2.
Ik ga me eens ff inlezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syl765
  • Laatst online: 12-09 14:47
dev10 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:27:
Heel leuk. Server van ons reageert nergens meer op, maar is wel te pingen. Dit komt wel vaker voor en het enige wat dan helpt is een reboot op afstand. Ik ben onze provider op met de vraag: kun je server x even rebooten, want hij is niet te bereiken, maar wel te pingen. 'Is goed, ik zet u even in de wacht.' Na tien minuten in de wacht te hebben gestaan: 'Ja meneer, de server doet het weer, want hij pingt terug.' 8)7

Ik nog een keer uitgelegd wat het probleem is. 'Komt goed meneer, ik ga het direct oppakken.' Na een half uur in de wacht: 'Ik moet helaas een ticket inschieten naar de datacentrumengineer. Dit kan nog een half uur duren voordat het opgepakt is.' :F

Toen knapte er iets bij mij. :(

[/rant]
Haha zo herkenbaar... Maar gelukkig komt het uiteindelijk allemaal weer goed.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pff. http://www.gocomics.com/calvinandhobbes/ geeft een 403 als je geen user-agent geeft. Nuttig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Electrowolf schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:49:
Zo te zien hebben we hier ook wat taalpuristen, dus wat maken jullie van het volgende: reviews: AMD Mantle en TrueAudio: de prestaties in Thief bekeken.
[...]
Heb je dit trouwens ook in het juiste subforum aangekaart? Anders kunnen we de kwaliteit niet verbeteren hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Bah, PhpStorm opent een meerdere projecten in één venster, zelfs als ik in de opties aangeef dat ik dat niet wil :/.

[ Voor 4% gewijzigd door TheNephilim op 20-03-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zit nog in de pre alpha fase. Laat ik het zo maar zeggen :+. Concept is goed, idee is goed. Uitwerking vind ik waardeloos.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een beetje laat... Maar ik zag Laravel voorbij komen. Heb ooit bedacht om hier nog eens een keer naar te gaan kijken, zojuist heb ik daar even 2 minuten aan verspild.

Ik zag al snel het volgende staan:
Blade is a simple, yet powerful templating engine provided with Laravel.
Natuurlijk, een templating engine in PHP... PHP ís een f^cking templating engine! 8)7

Yo dawg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:19:
[...]

Het zit nog in de pre alpha fase. Laat ik het zo maar zeggen :+. Concept is goed, idee is goed. Uitwerking vind ik waardeloos.
Over welke versie heb je het dan precies. Want er zit een wereld van verschil tussen de diverse versies. Geen enkele versie is backwards compatible met de vorige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
Hydra schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:53:
Pff. http://www.gocomics.com/calvinandhobbes/ geeft een 403 als je geen user-agent geeft. Nuttig 8)7
En waarom ehb je geen user-agent?

Zelf iets aan het schrijven om de boel te scrapen ofzo? :p

Edit: ik moet verder leren teruglezen :+

[ Voor 6% gewijzigd door azerty op 20-03-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PHP:
1
2
3
for ($client in $clients) {
    // ...
}

|:(

/me haalt PHP en Objective-C door elkaar... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 17-09 09:37
syl765 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:52:
[...]

Haha zo herkenbaar... Maar gelukkig komt het uiteindelijk allemaal weer goed.. :)
Inmiddels, na bijna twee uur, hebben ze de boel eindelijk gereboot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:22:
Wellicht een beetje laat... Maar ik zag Laravel voorbij komen. Heb ooit bedacht om hier nog eens een keer naar te gaan kijken, zojuist heb ik daar even 2 minuten aan verspild.

Ik zag al snel het volgende staan:

[...]

Natuurlijk, een templating engine in PHP... PHP ís een f^cking templating engine! 8)7

Yo dawg. :+
Ja, en een hele crappy one.
Er zijn vele voordelen op te noemen om een template engine over PHP heen te gooien, en veel frameworks doen dit dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noem eerst eens een voordeel voor het gebruiken van PHP, daarna zullen we het hebben over template engines. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Raven schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Over welke versie heb je het dan precies. Want er zit een wereld van verschil tussen de diverse versies. Geen enkele versie is backwards compatible met de vorige...
Hmm, ik gok een hele oude dan....

En binnen Dynamics CRM vind ik het niet fijn werken. Uberhaubt is het maken van custom workflows in Dynamics CRM wat mij betreft overbodig. Het is wel mooier dan de andere oplossingen binnen CRM, maar veel lastiger onderhoudbaar en te developen, terwijl de processing speed vrijwel gelijk blijft. En ook met data migratie of data issues zit je bij CRM vaak met de gebakken peren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:43:
Noem eerst eens een voordeel voor het gebruiken van PHP, daarna zullen we het hebben over template engines. :N
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ulcfmrA.jpg

Pagina: 1 ... 105 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.