De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 116 Laatste
Acties:
  • 268.001 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hertog6 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:15:
Ja lekker Hylke94! Alleen suiker graag ;)

Het was te merken dat ik gisteren aan het eind van de dag er wel weer redelijk klaar er mee was.. want dan slippen er dit soort foutjes in je code...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
    public function getAmountOfPages($perPage, $cat_id = false)
    {
        if (isset($cat_id))
        {
            $sql = "SELECT * FROM `product` WHERE cat_id = ?";
            $query = $this->db->query($sql, array($cat_id));
        } else {
            $sql = "SELECT * FROM `product`";
            $query = $this->db->query($sql);
        }

return ceil($query->num_rows() / $perPage);
    }

En het raar vinden dat je 0 terug krijgt als je $cat_id leeg laat :X
"SELECT * FROM …", om vervolgens alleen "num_rows()" te doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog6
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 08:57
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:26:
[...]

"SELECT * FROM …", om vervolgens alleen "num_rows()" te doen? :+
Het was aan het einde van de dag en wou het klaar hebben ;) Vandaag tijd voor refactoring!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MPKdxgN.jpg

MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Je wou het klaar hebben, dus maak je een "ingewikkeldere" query? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douweegbertje schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:35:
Je wou het klaar hebben, dus maak je een "ingewikkeldere" query? :+
Hij is niet ingewikkelder: SELECT * FROM blaat is zowat de simpelste query die je kunt bedenken. Je moet niet eens denken welk veld in je tabel je moet gaan zoeken. Ik kan me dus wel inbeelden dat je voor * kiest als je wat lui bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Hertog6 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:34:
[...]

Het was aan het einde van de dag en wou het klaar hebben ;) Vandaag tijd voor refactoring!

[afbeelding]
:) Hopelijk heb je meer geluk dan mijn collega gisteren. Die begon eind van de middag met een werkende build en zat 2 uur later met 200 errors. Bij iedere gefixte error kreeg hij er 10 terug :/

Altijd leuk als je besluit om een oude architectuur, gebaseerd op statics, om gaat bouwen naar een non-static architectuur met DI / IoC...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog6
.Gertjan. schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:39:
:) Hopelijk heb je meer geluk dan mijn collega gisteren. Die begon eind van de middag met een werkende build en zat 2 uur later met 200 errors. Bij iedere gefixte error kreeg hij er 10 terug :/

Altijd leuk als je besluit om een oude architectuur, gebaseerd op statics, om gaat bouwen naar een non-static architectuur met DI / IoC...
Pijnlijk :( Wens je collega maar sterkte, hoop voor hem dat zijn dag beter zal verlopen dan gister ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:37:
[...]

Hij is niet ingewikkelder: SELECT * FROM blaat is zowat de simpelste query die je kunt bedenken. Je moet niet eens denken welk veld in je tabel je moet gaan zoeken. Ik kan me dus wel inbeelden dat je voor * kiest als je wat lui bent :D
M.i. is er geen enkel excuus om een select * te doen en de rowcount te pakken als je een aantal op wil halen. Dit is geen kwestie van 'later refactoren'. Dat soort shit ga je vergeten.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:42:
[...]

M.i. is er geen enkel excuus om een select * te doen en de rowcount te pakken als je een aantal op wil halen. Dit is geen kwestie van 'later refactoren'. Dat soort shit ga je vergeten.
Nee, tuurlijk, ik keur het ook totaal niet goed hoor. Ik zeg enkel dat een SELECT * FROM blaat in mijn ogen de gemakkelijkste query is (en daarom zeker en vast niet de meest performante ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

[...]

Heerlijk toch, om er na een lange tijd achter komen dat je applicatie zo veel sneller is na die ene optimalisatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
[...]

C#:
1
// TODO Refactor this

:+

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog6
@Hydra Wat ik standaard elke week doe, is door al mijn code heengaan. Terug lezen, commentaar veranderen (en soms gewoon toevoegen) en mijn TODO's er bij pakken en eventueel code refactoren want wat op dat moment de beste oplossing leek, is soms niet altijd de beste oplossing ;)

En dan zie je af en toe dit staan in je TODO lijst ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7xwhxId.png

[ Voor 16% gewijzigd door Hertog6 op 18-03-2014 09:49 . Reden: Ploatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Hertog6 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:46:
@Hydra Wat ik standaard elke week doe, is door al mijn code heengaan. Terug lezen, commentaar veranderen (en soms gewoon toevoegen) en mijn TODO's er bij pakken en eventueel code refactoren want wat op dat moment de beste oplossing leek, is soms niet altijd de beste oplossing ;)

[afbeelding]
Ik vergeet soms mijn TODO's te verwijderen. Dan kom ik nog TODO's tegen die allang zijn opgelost of waarvan ik geen idee meer heb wat ik er mee bedoelde... Die gaan dan ook snel weer van de TODO lijst af :+ Wat ook vaak gebeurt is dat ik een todo neerzet dat ik er nog naar moet kijken en dat ik mijzelf erop betrap dat ik het 10 minuten later al aan het refactoren/fixen ben :+

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hertog6 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:46:

[afbeelding]
Ow wat een verschrikkelijk (pijnlijk) herkenbare todo comments :D

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Je hebt in Visual Studio toch de Task List window ? ;)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:23

Acid_Burn

uhuh

Zucht... even VS2005 inrichten om WM 6.5 te kunnen developen... gaat niet helemaal soepel :(

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog6
.Gertjan. schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:51:
[...]

Ik vergeet soms mijn TODO's te verwijderen. Dan kom ik nog TODO's tegen die allang zijn opgelost of waarvan ik geen idee meer heb wat ik er mee bedoelde... Die gaan dan ook snel weer van de TODO lijst af :+ Wat ook vaak gebeurt is dat ik een todo neerzet dat ik er nog naar moet kijken en dat ik mijzelf erop betrap dat ik het 10 minuten later al aan het refactoren/fixen ben :+
Dat klinkt herkenbaar!
Firesphere schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:51:
[...]

Ow wat een verschrikkelijk (pijnlijk) herkenbare todo comments :D
Graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 12:25
Acid_Burn schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:54:
Zucht... even VS2005 inrichten om WM 6.5 te kunnen developen... gaat niet helemaal soepel :(
Wait what? Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Voor mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen: 2bitfinity.
Just like 2048, except there's no limit!

Net wat mijn eerste reactie was....

[ Voor 65% gewijzigd door Chris7 op 18-03-2014 09:57 . Reden: Firesphere-momentje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WM 6.5? Waarom zou je daar nog mee beginnen? Ik neem aan dat je geen nieuwe app moet maken maar een fix moet uitvoeren op een bestaande. Also: wie heeft er nu nog WM 6.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

DeluxZ schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:53:
Je hebt in Visual Studio toch de Task List window ? ;)
Dat ding gebruik ik nooit... Een tijdje de todo window van R# gebruikt, maar ook dat was niet praktisch. Inmiddels gewoon maar afgesproken zo min mogelijk TODO's in de code te gooien, soms gebruikte we het ook om elkaar op TODO's te wijzen... In grote projecten wordt het een gigantische zooi met die TODO's.

Als het niet urgent is loggen we het in onze issuetracker, is het wel urgent dan fixen we het meteen. Ik gebruik de TODO's enkel voor onderhanden werk en als ik release/een issue sluit probeer ik de TODO's weg te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Mogelijke toekomstige JS features gebaseerd op ECMA6 drafts:

https://github.com/google...ler/wiki/LanguageFeatures

Tevens een ECMA6 to JS compiler:
https://github.com/google/traceur-compiler

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
AngularJS 2.0 wordt ook al helemaal in ECMAScript 6 geschreven en maakt gebruik van die compiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
[...]

Afbeeldingslocatie: http://static.fjcdn.com/pictures/porgraming+in+a+nutshell_98d414_5044317.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Zo kwam ik op die compiler :P

Deze features zijn voor mij voldoende om NodeJS een serieuze vervanger te zien van mijn huidige development werk.

NodeJS vind ik heel interessant, maar Javascript heeft wat issues die mij niet helemaal aanspreken. Die compiler (en ECMA6 dus) lijkt dit te fixen. Met name die await is echt awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Gropah schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:57:
[...]

Overhead kosten, vaak net niet het goede bedrag dus dan moet je een stap groter kopen, waardoor er weer een bedrag overblijft waar ik meestal niets mee kan, het verloopt. Daarnaast ben ik ook gewoon huiverig voor het principe creditcard. Ik vind het een principeel onveilig product, voor zowel de bank (omdat je maar weinig info nodig hebt om te "checken" of iemand wel is wie die zegt dat hij is en het is geen two factor authentication) en voor de consument (want je kan geld uitgeven zonder dat je het hebt (en dat gebeurd veel, want anders zou het systeem niet meer bestaan omdat het te weinig geld in het laatje brengt)).
Het mooie van die prepaid dingen is dat je er een willekeurig bedrag op kan zetten, het op een willekeurig moment weer op je rekening kan laten storten of geld er bij storten en dat ze maar in beperkte maten "op naam" staan.

Toen ik ging backpacken heb ik speciaal z'n kaart meegenomen zodat ik minder vatbaar was voor skimmen of verlies van de kaart. Ook privacy is dan "wat beter". Ik ben er dus wel over te spreken, maar bedenk me nu dat ik nog maar is het geld van dat ding af moet halen dat ik nog over heb 8).

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Life of a programmer in a nutshell :)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Gamebuster schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:03:
Zo kwam ik op die compiler :P

Deze features zijn voor mij voldoende om NodeJS een serieuze vervanger te zien van mijn huidige development werk.

NodeJS vind ik heel interessant, maar Javascript heeft wat issues die mij niet helemaal aanspreken. Die compiler (en ECMA6 dus) lijkt dit te fixen. Met name die await is echt awesome.
ECMAScript 6 ziet er inderdaad heel goed uit. Node.js is leuke technologie, gebruik ik o.a. voor Grunt en ik wil ook eens kijken naar node-webkit, dat lijkt me ook wel interessant.
Firesphere schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:07:
[...]

Life of a programmer in a nutshell :)
^Dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Wow hey, ik krijg een melding voor een enquête! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Wow ik ook!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

TheNephilim schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:24:
Wow hey, ik krijg een melding voor een enquête! :o
De afdeling QA heeft een weekje vrij?
Hoe vaak je video's van Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:24
.Gertjan. schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:27:
[...]

[...]
Je video van Tweakers niet vaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/784/what-year-is-it-robin-williams.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Gertjan. schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:27:
[...]

[...]
Er staan wel meerdere fouten en onvolledigheden in ...

offtopic:
Thanks Firesphere

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Maar op GA maar wat feedback gestuurd omdat het niet kan in de survey zelf. Beetje jammer maar illustreert wel weer dat de kwaliteit naar mijn gevoel toch wat afneemt.. of ben ik ondertussen een oude zijkerd geworden? :>

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:33:
[...]

Er staan wel meerdere fouten onvolledigheden in ...
... "en" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verlaagde mij net even tot het niveau van Tweakers (.Gertjan. in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5") :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Electrowolf schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:35:
Maar op GA maar wat feedback gestuurd omdat het niet kan in de survey zelf. Beetje jammer maar illustreert wel weer dat de kwaliteit naar mijn gevoel toch wat afneemt.. of ben ik ondertussen een oude zijkerd geworden? :>
Het laatste sowieso, maar je hebt wel gelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Welke idioot heeft bedacht om het halverwege het 'onderzoek' naar tweakers het opeens over fucking headphones te gaan hebben?!

Ik krijg het idee dat de input over tweakers gewoon weggeknikkerd wordt en dat dit alleen maar in opdracht van een headphones-leverancier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:34
Hydra schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:49:
Welke idioot heeft bedacht om het halverwege het 'onderzoek' naar tweakers het opeens over fucking headphones te gaan hebben?!

Ik krijg het idee dat de input over tweakers gewoon weggeknikkerd wordt en dat dit alleen maar in opdracht van een headphones-leverancier is.
Ik had volgens mij helemaal geen vragen over headphones...Misschien is het een random bak met vragen?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_kingo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-03 11:17
Hydra schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:49:

Hmm, ik kreeg televisies voorgeschoteld, geen headphones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ondertussen heb ik of headphones of tv of laptop voorbij zien/horen komen.. het is dus random of er wordt misschien gekeken naar je websitegebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Electrowolf schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:52:
Ondertussen heb ik of headphones of tv of laptop voorbij zien/horen komen.. het is dus random of er wordt misschien gekeken naar je websitegebruik.
Dat laatste sowieso niet; ik heb uberhaupt nooit naar headphones gezocht. Dus is het compleet random. Wat een kolder. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Handig toch. Beter je vragen spreiden dan dat je iedereen 10 extra vragen gaat voorschotelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Laatst online: 21:35
Ik zit vast in de enquete... Als ik op volgende druk blijft hij aangeven dat ik iets moet invullen, maar heb gewoon al meerdere combinaties van vinkjes geprobeerd...

EDIT: oh.. er staat inderdaad max 3 |:(
Thanks McPoowl

[ Voor 15% gewijzigd door Erwin537 op 18-03-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
El_kingo schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:52:
[...]

Hmm, ik kreeg televisies voorgeschoteld, geen headphones...
Ik had ook televisies, wat een onzin zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 20:57
Erwin537 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:55:
Ik zit vast in de enquete... Als ik op volgende druk blijft hij aangeven dat ik iets moet invullen, maar heb gewoon al meerdere combinaties van vinkjes geprobeerd...
Ik had teveel checkboxjes aangevinkt. Max 3, ik had er 4 :x. Dan geeft ie ook de melding dat de vraag verplicht is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Laatst online: 10:24
Is dat niet een onderdeel waar je MAX 3 mag invullen maar hij als reden geeft dat 't niet werkt dat je "Een keuze moet maken"? Hoogwaardig enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kryptonite88
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2021
Dan mag je maximaal 3 antwoorden aanvinken. Had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:35
Ik krijg de melding dat ik geen vinkje heb aangevinkt terwijl ik iets heb ingevuld bij "anders" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_kingo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-03 11:17
PrisonerOfPain schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:55:
[...]

Ik had ook televisies, wat een onzin zeg.
Inderdaad, kolder, ik had verwacht een enquête in te vullen over de tweakers.net zelf. Niet over mijn televisie voorkeur dan wel aankoop gedrag. Zo krijg je dus dat mensen enquêtes opzettelijk verkeerd gaan invullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:28
Wenst U een TV te kopen, zo ja wanneer?

Meer dan 1 jaar, je hoeft geen aanbiedingen te doen :+

Gebruik je adblock: JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog6
Bij mij vroegen ze me wanneer ik een nieuwe telefoon ging kopen.. Ik heb net een nieuwe, maar kreeg niet de optie om te zeggen "Heb net een nieuwe" -.-'

Volgens mij is deze enquete net zo nuttige als de volgende foto

Afbeeldingslocatie: https://24.media.tumblr.com/ded0fcd765542b1aae175cd318b95181/tumblr_n25kc24igX1r1snf5o1_500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik zit nog te wachten op de eerste die zegt dat hij hem niet heeft ingevuld :+ Blijkbaar werken zulke push meldingen toch wel in het ratio van voltooide enquêtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:32
Hah, "The only winning move, is not to play", ik heb de enquete dus niet gedaan en vlug de melding weggeklikt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gingen de vragen over tablets. Best nog wel OK dus :)
Otherside1982 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:11:
Hah, "The only winning move, is not to play", ik heb de enquete dus niet gedaan en vlug de melding weggeklikt. :+
Door niet te spelen ga je in ieder geval geen cadeaubon winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik had halverwege de enquete enkel vragen over fototoestellen.
Ik geef helemaal geen fuck om fototoestellen.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertjuuhh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-09 09:39
Bij mij alleen maar tablets.
Ik heb niet eens een tablet en hoef er ook geen een eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:44

Pizzalucht

Snotneus.

Ik heb geen bericht gekregen, ik voel me buitengesloten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Wist je het nog niet?
Jij doet niet meer mee!

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Douweegbertje schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:55:
Handig toch. Beter je vragen spreiden dan dat je iedereen 10 extra vragen gaat voorschotelen.
Hoe waardevol denk je dat mijn antwoorden over headphones waren?
Martijndoes schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:59:
Ik krijg de melding dat ik geen vinkje heb aangevinkt terwijl ik iets heb ingevuld bij "anders" :(
Had ik ook idd.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 18-03-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:44

Pizzalucht

Snotneus.

ZaZ schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:17:
Wist je het nog niet?
Jij doet niet meer mee!
Jammer zeg, ik doe niets liever dan enquêtes invullen :+

YouTube: Je Doet Niet Meer Mee DEEL 2 - Jan Jaap van der Wal - Dit Was Het Nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Douweegbertje schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:08:
Ik zit nog te wachten op de eerste die zegt dat hij hem niet heeft ingevuld :+ Blijkbaar werken zulke push meldingen toch wel in het ratio van voltooide enquêtes.
Had ffe ontspanning nodig :+

Anders vul ik dat meestal toch niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Hydra schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:20:
[...]

Hoe waardevol denk je dat mijn antwoorden over headphones waren?

[...]

Had ik ook idd.
Niet, maar gaat het daar over? Het ging mij erom dat het wel handig is dat er verschillende enquêtes zijn zodat je dus niet over 10 producten het zelfde zootje hoeft in te vullen. Nu dus maar gewoon één, en andere vullen weer andere producten in. Even los van het feit hoe non-boeiend die vragen zijn.. is dat gewoon handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik denk dat de mijne dan ook stuk is want ik zie hem ook niet :(

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:23

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:57:
[...]

WM 6.5? Waarom zou je daar nog mee beginnen? Ik neem aan dat je geen nieuwe app moet maken maar een fix moet uitvoeren op een bestaande. Also: wie heeft er nu nog WM 6.5?
Omdat het niet voor een telefoon is, maar voor een barcodescanner met WEH6.5. Die draaien zo'n beetje allemaal op CE5.0 of WEH6.5.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Rutix schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:31:
[...]

Nee, dat klopt, had'm even offline gehaald, zat ergens een bugje irritant te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutix schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:31:
[...]

A LONG STORY. MY LIFE FELL APART. AND I'M REBUILDING

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Firesphere schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:35:
[...]

Nee, dat klopt, had'm even offline gehaald, zat ergens een bugje irritant te doen.
Ah nu zie ik hem inderdaad ;)

Edit: Ouch FS :(. Veel beterschap! Ik weet hoe het is om je hele leven te moeten vechten en het zal nooit echt heel erg makkelijker worden maar wel ietjes.

[ Voor 25% gewijzigd door Rutix op 18-03-2014 11:46 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Ik zou sowieso altijd voor de Large gaan, zolang er zeker 2.5x keer meer popcorn in de large tov de small zit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Wow hey, net een eerste stap gezet in de richting van 'git flow' :o Een branch gemaakt die 'develop' heet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

TheNephilim schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:02:
Wow hey, net een eerste stap gezet in de richting van 'git flow' :o Een branch gemaakt die 'develop' heet :+
Dat werd wel eens tijd, of niet dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
TheNephilim schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:02:
*pop* goes the cherry!
Douweegbertje schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:22:
Niet, maar gaat het daar over? Het ging mij erom dat het wel handig is dat er verschillende enquêtes zijn zodat je dus niet over 10 producten het zelfde zootje hoeft in te vullen. Nu dus maar gewoon één, en andere vullen weer andere producten in. Even los van het feit hoe non-boeiend die vragen zijn.. is dat gewoon handig.
Het punt is dus dat de antwoorden (en dus de enquête) dan volledig nutteloos worden. Je kunt praktisch bijna hetzelfde bereiken met Math.random().

[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 18-03-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Hydra op 18-03-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:57

vpm

Think, tinker, tank

Beetje foute statement, als we het gezondheidsaspect erbij halen. Maar... oh nee het is (Amerikaans) popie-jopie onderzoek, fuck logic. Sowieso zijn vrijwel al die "brain games" kapot..

[ Voor 6% gewijzigd door vpm op 18-03-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Hydra schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:16:
[...]

*pop* goes the cherry!

[...]

Het punt is dus dat de antwoorden (en dus de enquête) dan volledig nutteloos worden. Je kunt praktisch bijna hetzelfde bereiken met Math.random().
Dat is een gegeven feit en staat er even los van wat ik bedoel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:57

vpm

Think, tinker, tank

Firesphere schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:04:
[...]

Je moest eens weten hoeveel bedrijven nog geen enkele VCS hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Firesphere schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:04:
[...]

Ja dat is wel handig. Al moet ik nog een beetje uitvogelen hoe dat zit met pushen en dergelijke. Het mergen spreekt aardig voor zich gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, dat had je van te voren kunnen raden. In het casino zouden ze je zelfs nog geen 1:1 geven daarvoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:09
Pizzalucht schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:14:
Ik heb geen bericht gekregen, ik voel me buitengesloten :'(
IS DIZKRIMINAZIE!
* Caelorum voelt zich ook buitengesloten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Net Firesphere's laatste blogpost gelezen, is niet leuk. :(

Sterkte vuurbol!

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:49:
[...]
Ja, dat had je van te voren kunnen raden. In het casino zouden ze je zelfs nog geen 1:1 geven daarvoor :P
Ik had ook niet anders verwacht hoor, maar juniors moeten het nog leren ;) En leren doe je soms door kei hard op je gezicht te gaan :+

Op zich kun je redelijk lang een hybride model hanteren waarbij beide technieken samen leven. Maar klopt een dergelijke wijziging is redelijk breaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:38:
Net Firesphere's laatste blogpost gelezen, is niet leuk. :(

Sterkte vuurbol!
Ook gelezen... :/

Sterkte FS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Net gelezen, dat is niet leuk! Sterkte Firesphere!

[ Voor 31% gewijzigd door Chris7 op 18-03-2014 14:55 . Reden: snip link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
vpm schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:40:
[...]

Beetje foute statement, als we het gezondheidsaspect erbij halen. Maar... oh nee het is (Amerikaans) popie-jopie onderzoek, fuck logic. Sowieso zijn vrijwel al die "brain games" kapot..
Oh hoezo? Ik zelf zou echt niet denken "oh meer popcorn is slecht voor me dus ik neem de small" >.>

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
Dat verklaart in ieder geval al iets van je 'gebrek aan koffie' de laatste tijd Firesphere.

Voor wat het vanaf een openbaar forum betekend: sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
pdebie schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:04:
[...] Voor wat het vanaf een openbaar forum betekend: sterkte!
Ik vraag mij altijd af hoeveel zoiets betekend. Zelf laat ik het meestal maar achterwege. Als ik iemand niet ken kan ik er moeilijk ook gevoelens bij hebben en is zoiets eigenlijk alleen maar iets dat je zegt uit beleefdheid of sociale druk.
Maar misschien ben ik wel gewoon niet zo sociaal ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 18-03-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Amazon CloudSearch is vet maar wat is het traag als je een nieuwe index wilt, een index wil wegmikken of wilt herindexeren... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Chris7 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:49:
Net gelezen, dat is niet leuk! Sterkte Firesphere!
Fuck zeg! FS, heel veel sterkte!
Caelorum schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:06:
Ik vraag mij altijd af hoeveel zoiets betekend. Zelf laat ik het meestal maar achterwege. Als ik iemand niet ken kan ik er moeilijk ook gevoelens bij hebben en is zoiets eigenlijk alleen maar iets dat je zegt uit beleefdheid of sociale druk.
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ondanks dat ik 'em niet persoonlijk ken, vind ik het wel oprecht enorm klote voor hem.

[ Voor 57% gewijzigd door Hydra op 18-03-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Op de een of andere manier begin je toch een bepaalde band te ontwikkelen met de mensen in dit topic. Op andere delen van het forum is dat misschien niet altijd zo het geval maar ik vind dat we hier in de Devschuur toch nog een vrij hecht groepje zijn. Verwacht geen wonderen, het blijft nog steeds "het internet" maar ik leef toch echt wel mee met Firesphere zijn situatie en wat ik zeg is dus ook gewoon echt gemeend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:19:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Op de een of andere manier begin je toch een bepaalde band te ontwikkelen met de mensen in dit topic. Op andere delen van het forum is dat misschien niet altijd zo het geval maar ik vind dat we hier in de Devschuur toch nog een vrij hecht groepje zijn. Verwacht geen wonderen, het blijft nog steeds "het internet" maar ik leef toch echt wel mee met Firesphere zijn situatie en wat ik zeg is dus ook gewoon echt gemeend.
Precies dit. Ik ken hem ook niet persoonlijk maar ik ken hem wel hier. En ik weet hoe zwaar het zal zijn en vind het dus echt klote voor hem. Granted ik zal er niet van wakker liggen omdat ik hem alleen via internet ken maar dat betekent niet dat ik het niet klote voor hem vind.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Laatst online: 21:35
[...]

Hoe sta jij er tegenover bij mensen die je wel kent dan? Iemand die zegt 'Goh dat vind ik enorm klote voor je'. Uiteindelijk heb je er niets aan en (bij de mensen waar het om gaat) wist je toch al wel dat ze het klote zouden vinden. Maar uiteindelijk helpt het toch wel dat je het sowieso kwijt kan en dat mensen wat medeleven komen (en indien van toepassing met suggesties).

Ik denk dat het op een forum waar je veel zit niet anders is. Het lijkt allemaal niet zo veel voor te stellen, maar uiteindelijk is het prettig om het kwijt te kunnen en zien dat mensen er ook (op een bepaalde manier) op reageren.

@Firesphere: sterkte. Dieet zo ingrijpend aanpassen is zwaar maar de motivatie heb je. Beterschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Rutix schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:23:
[...]

Precies dit. Ik ken hem ook niet persoonlijk maar ik ken hem wel hier. En ik weet hoe zwaar het zal zijn en vind het dus echt klote voor hem. Granted ik zal er niet van wakker liggen omdat ik hem alleen via internet ken maar dat betekent niet dat ik het niet klote voor hem vind.
Met de mensen van de coffeecorner heb ik toch wel een andere "band" dan de mensen die elders op het forum rond hobbelen :) Heb het idee dat dit een wat meer "sociaal" topic is en dat je wel iets meer over mensen te weten komt en ze wat beter leert te kennen.

Het verhaal greep mij wel redelijk aan, werd er zelfs best wel chagrijnig van. Dit soort onderwerpen vind ik sowieso al niet erg tof, maar het feit dat ik regelmatig om hem kan lachen (en soms ook andersom hoop ik) maakte het verhaal wat "dichterbij". Daarnaast is hij van ongeveer hetzelfde bouwjaar, dus ik begon mij ook te bedenken hoe ik mij bij zulk nieuws zou gaan voelen...

Het is niet dat ik er wakker van lig, maar het was wel iets waar ik even stil van werd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Erwin537 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:27:
[...]
Hoe sta jij er tegenover bij mensen die je wel kent dan? Iemand die zegt 'Goh dat vind ik enorm klote voor je'. Uiteindelijk heb je er niets aan en (bij de mensen waar het om gaat) wist je toch al wel dat ze het klote zouden vinden. [...]
Meh, dat dus. Dat soort woorden zijn voor mij vrij betekenisloos. Als er iets gebeurt weet ik al dat mensen het klote vinden en dat is waar ik steun uit put. Woorden zijn wat dat betreft sowieso al vaak betekenisloos :P
Neemt niet weg dat ik het niet kut voor hem vind, maar zal er verder geen moment van wakker liggen. Dus of hij daar verder veel steun uit put weet ik ook niet.
Firesphere schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:32:
Ik kan jullie uit redelijk betrouwbare bron vermelden, dat het zeker wel betekenis heeft.
Is mijn vraag ook beantwoord ^^

[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 18-03-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik kan jullie uit redelijk betrouwbare bron vermelden, dat het zeker wel betekenis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Oeh dat ziet er naar uit Firesphere! Blijvende nierschade dus, waar je met een aangepast dieet geen last meer van hebt. Als ik het goed begrijp.

Maar veel sterkte en succes! Hopelijk slaat dat aan en is het goed te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie, de conference software is stuk dus geen meetings nu *O*
Helaas ligt onze issue tracker ook op zijn gat -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:31:
[...]

Meh, dat dus. Dat soort woorden zijn voor mij vrij betekenisloos. Als er iets gebeurt weet ik al dat mensen het klote vinden en dat is waar ik steun uit put. Woorden zijn wat dat betreft sowieso al vaak betekenisloos :P
Neemt niet weg dat ik het niet kut voor hem vind, maar zal er verder geen moment van wakker liggen. Dus of hij daar verder veel steun uit put weet ik ook niet.

[...]

Is mijn vraag ook beantwoord ^^
Wat dat betreft zou je natuurlijk alles door kunnen trekken(complimentjes en waardering tonen zijn dan ook niet meer nodig). Het is gewoon prettig om te horen dat iemand oprecht aan je denkt en dat ook laat merken. Je hoeft niet meteen beste vrienden te zijn natuurlijk.
Als je dit niet oprecht meent dan kun je het inderdaad beter achterwege laten ;) .

Firesphere sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Firesphere sterkte indeed!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:41:
Joepie, de conference software is stuk dus geen meetings nu *O*
Helaas ligt onze issue tracker ook op zijn gat -O-
Vrij vertaald, er zijn geen issues toch, sit back and enjoy.

[ Voor 84% gewijzigd door windwarrior op 18-03-2014 14:44 . Reden: Ik wou dit vakje invullen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Damn, Firesphere. Toch wel schrikken als je dat zo leest. Sterkte!

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Pagina: 1 ... 102 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.