Ik zie door de bomen het bos niet meer, of ik heb gewoon teveel eisen, hopelijk krijg ik hier wat meer duidelijkheid.
Ik ben al een tijd op zoek naar een nieuwe laptop/ultrabook en ik heb een aantal eisen:
- Haswell, i5 of i7
- minimaal 4GB maar beter 8GB memory (ivm vm's)
- Volledig keyboard, hoeft geen nummeriek gedeelte te hebben maar wel volledige pijl up en down keys...
- Voeding die er niet uitvalt (mijn laatste asus had dit probleem)
- Weinig geluid van een ventilator (mijn laatste asus had dit probleem)
- Liever geen apple (not a fan) en geen acer (slechte ervaringen)
- Touch screen, ips
- Full hd of beter
- Een onboard ethernet poort
- Minimaal 1 usb 3.0 poort
- Wifi n of ac
Ik heb gekeken naar de Lenovo x240 - Samsung ultra7 - Lenovo yoga pro 2 - Asus ca400s ca0021h, en allemaal hebben ze een aantal maar niet alle onderdelen van mijn lijst. Ik vind het ook prima om zelf uit te breiden, dus een ssd of ram plaatsen is geen probleem.
Is er een machine die wel aan mijn eisen voldoet ?
Prijs liever onder de 1500, gewicht maakt niet uit, batterijduur: langer is beter maar minimaal 3 uur.
Is er iemand die een van de boven genoemde machines bezit en kan vertellen dat 1 van mijn eisen voor hun geen probleem is en nergens op slaat, dan hoor ik dat ook graag.
Ik ben al een tijd op zoek naar een nieuwe laptop/ultrabook en ik heb een aantal eisen:
- Haswell, i5 of i7
- minimaal 4GB maar beter 8GB memory (ivm vm's)
- Volledig keyboard, hoeft geen nummeriek gedeelte te hebben maar wel volledige pijl up en down keys...
- Voeding die er niet uitvalt (mijn laatste asus had dit probleem)
- Weinig geluid van een ventilator (mijn laatste asus had dit probleem)
- Liever geen apple (not a fan) en geen acer (slechte ervaringen)
- Touch screen, ips
- Full hd of beter
- Een onboard ethernet poort
- Minimaal 1 usb 3.0 poort
- Wifi n of ac
Ik heb gekeken naar de Lenovo x240 - Samsung ultra7 - Lenovo yoga pro 2 - Asus ca400s ca0021h, en allemaal hebben ze een aantal maar niet alle onderdelen van mijn lijst. Ik vind het ook prima om zelf uit te breiden, dus een ssd of ram plaatsen is geen probleem.
Is er een machine die wel aan mijn eisen voldoet ?
Prijs liever onder de 1500, gewicht maakt niet uit, batterijduur: langer is beter maar minimaal 3 uur.
Is er iemand die een van de boven genoemde machines bezit en kan vertellen dat 1 van mijn eisen voor hun geen probleem is en nergens op slaat, dan hoor ik dat ook graag.