Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:03
De_Bastaard schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:56:
Haha, grappig om dit topic ge"necrod" te zien na die tijd :X

Inmiddels is bij ons alles wel goed gekomen hoor. N.a.v. dit topic en wat denkwerk hebben we dat jaar de broekriem stevig aangetrokken, flink gespaard en in September dat jaar een huis in Duitsland gekocht ;)

De oplossing was gewoon minder uitgeven, wat er kwam (en komt) opzich voldoende binnen om ook voldoende over te moeten houden.

Overigens inmiddels ook een andere baan die wat meer per maand binnenbrengt ;)
Ik hoor dit onderwerp ook vaak bij mijn ouders langskomen als optie (huis kopen in Duitsland), ik neem aan dat je in een grensgebied woonde anders is dit nogal een erg grote stap.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:20
De grens met NL is hemelsbreed 1km gok ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 13:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

douwe.nl schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 06:27:
Ken je geen hovenier waar je zaterdag zwart aan het werk kan ? Of iets dergelijks... Dan is die €500 een stuk realistischer en zit je niet met avonden door gaan e.d.
Zwart werken promoten? Buiten dat onwettige dingen niet zijn toegestaan op Tweakers, vind ik dat ook morel niet juist.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:20

CeesKees

I rest my Kees

Is het niet beter om je huidige baan in 4*10 uur te doen? Dan heb je zo een volle dag over.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Pagina: 1 2 Laatste