Audio voor PC, actief setje of passief met versterker?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik ben aan het denken om mijn audio set eindelijk eens te gaan vervangen in mijn hobby kamertje (ongeveer 3,5m x 3,5m), daar staat nog een simpel Logitech setje waar ik vanaf wil.

Het setje zal gebruikt gaan worden voor games, muziek en af en toe een filmpje en hangt aan een PC met een Asus Xonar DGX, geen geweldig ding, maar is upgradebaar.

Het enige wat vast staat is de sub, het is een actieve sub, de BK Gemini II.

Nu twijfel ik tussen een actief of passief setje.

1. Het actieve setje wat ik gezien heb is een audioengine A2 set, je kunt via de RCA inputs ook een subwoofer aansluiten blijkbaar, wat dus een optie is.

2. Passief boekenplanksetje met losse versterker. In de woonkamer heb ik een Onkyo TX-SR607 versterker met Mission speakers en een BK Gemini II wat prima bevalt. Voor deze setup heb ik echter alleen maar een simpele stereo versterker nodig met minimaal 1 RCA input en 1 subwoofer input, that's it.

Budget is ongeveer €250, maar ik vermoed dat ik met optie 2 een stuk meer waar voor mijn geld krijg, en dat is dan ook waar ik naar neig. Ik heb alleen geen idee welke receiver/speakers ik aan moet denken gezien ze normaal gesproken best dicht bij mijn oren staan (< 1 meter).

Kan iemand me wellicht in de juiste richting duwen? Nieuw of 2ehands maakt me niet uit verder, ik denk dat een oude simpele stereo receiver al goed genoeg is, is er verder nog iets waar ik op moet letten indien optie 2 de voorkeur geniet?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeantje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:05
Het enige wat ik hier aan kan toevoegen is dat de Audioengine A2 niet erg hard gaat. maar dat het voor dichtbij luisteren zeker beter is.

Daarnaast is een BK Gemini II veel te sterk voor zo'n setje als de A2.

dan zou ik inderdaad naar een receiver + speakers kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Okee duidelijk, heb je ook tips voor me waar ik ongeveer naar kan kijken en waar ik op moet letten?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
Als je voor tweedehands gaat dan kan je 'even' in dit topic rondneuzen Gebruik je nog vintage audio apparatuur? Deel 2. Hier komt echt heel veel leuk spul voorbij waar je voor relatief weinig geld veel plezier kan beleven aan een goed geluid.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Holy ***, dat is genoeg leesmateriaal inderdaad. Die had ik nog niet gezien, dankje. Kan daar wellicht ook even vragen als ik iets gevonden heb, of het wat is :)

EDIT: Ik kom erachter dat ik mijn subwoofer niet aan zal kunnen sluiten op een oude stereo versterker, ze zijn allemaal 2.0 ;(

[ Voor 28% gewijzigd door Sp33dFr34k op 02-01-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Er zijn stereoversterkers met een low level sub output. Ik had laatst nog een Kenwood miniset (losse componenten) tweedehands gekocht met zo'n output. Dan zit je wel te kijken vanaf het jaar 2000 schat ik.

Edit: dat was dit setje, zonder casettedeck en boxen http://www.gumtree.com/p/for-sale/kenwood-a-601-t-601-x-601-dp-601-component-midi-hifi-stereo-system/1040995075. De set was wel goedkoper, 25 euro in de kringloopwinkel :)

[ Voor 46% gewijzigd door j-phone op 02-01-2014 20:05 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:54

DjVe

Hatsaflats!

Gewoon een surround receiver voor weinig op de kop tikken. Heb je een echte sub out en ook een goede DAC ingebouwd. Ik heb een tijd terug een mooie Sony STR-DB930 op de kop weten te tikken voor €50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:27

M-ThijZ

Riding on Rails

Nou ik heb vorig weekend een set pricewatch: M-Audio Studiophile AV 40 gekocht.

De set moeite heeft om wat laag op te bouwen, en ik moet eerlijk bekennen dat ik dit meer mis dan verwacht. Als het volume hoog staat zijn ze best indrukwekkend hoor, maar bij gematigd volume mis ik gewoon het volle warme (diepe?) geluid die mijn Jamo '98 die in de woonkamer staan wel hebben. En zo bijzonder zijn die Jamo's ook weer niet.

Ja, ik weet dat ik monitor luidsprekers heb gekocht die een eerlijk geluid geven. En van mijn pricewatch: Beyerdynamic DT 770 Pro (Grijs, Zwart) ben ik enorm fan. Dus ik had wel een idee wat ik kon verwachten.

Eigenlijk wou ik net een topic starten om wat advies te vragen, maar dit topic gaat eigenlijk over hetzelfde, dus ik kan dit net zo goed kapen. ;)

Mijn budget van een ruime €100,- is echter net iets lager. Is zo'n M-Audio AV40 het beste wat je voor dit geld koopt? Of had ik beter een paar goede boekenplank speakers van marktplaats kunnen plukken met daarbij een goede oldies jaren tachtig stereo versterker?

Waar ik echter bang voor ben is dat het opbouwen van laag meer te maken heeft met de form-factor en dat het met boekenplank-speakers altijd behelpen blijft. Is dat waar?

[ Voor 4% gewijzigd door M-ThijZ op 02-01-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:54

DjVe

Hatsaflats!

Het is altijd lastig om een lekker geluid uit speakers op een bureau te krijgen. je zet ze vaak toch te dicht op de muur wegens de ruimte en zit er veel te dicht op. Ik heb in mijn zoektocht al redelijjk wat speakers gehad voor bij de pc en de Sony SSLA500 en mijn huidige Mirage omni150 speakers vind ik persoonlijk erg fijn klinken op korte afstand. De Sony is zeer makkelijk te plaatsen en klinkt zonder sub al erg goed (en het is een plaatje om te zien) de Mirgae speakers zijn lekker ruimtelijk, maar nemen redelijk wat ruimte in. Ik heb ook goede ervaring met de Eltax Monitor series, die je nu nog wel tegen moet komen op marktplaats voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003

M-ThijZ

Riding on Rails

Mijn bureau had ik ook wat ongebruikelijk midden in mijn werkkamer staan. Dan doen die basreflex poorten natuurlijk ook weinig meer.

Voor de grap mijn bureau eens een kwartslag gedraaid, tegen de muur aan. Wat een verschil in laagweergave maakt dat zeg.

Vaak staan zet je speakers inderdaad te dicht tegen de muur, ik heb het idee dat de M-Audio AV40's het eigenlijk wel nodig hebben om een beetje te kunnen genieten een wat dieper geluid.

Als monitoren werken ze dan natuurlijk niet meer, maar als PC-speakers om muziek te luisteren te gamen komen ze beter uit de verf.

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Ik heb besloten om toch te gaan voor een goedkope AV receiver, op die manier kan ik ook makkelijk meerdere apparaten switchen op mijn monitor.

Nu heb ik het volgende op het oog:

Receiver: Onkyo TX-SR313
Speakers: Hecor Victa

Zou dat een goede combinatie zijn? Ik heb ook nog Mission speakers waarvan ik het type zo niet weet, ooit gebruikte is ze als rears maar wellicht dat ik ze ook eens bij mij PC kan proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Okee, ik de 313 ondertussen staan voor €100, geweldig ding, wat meer basic dan mijn 607, maar met bv hmdi passthrough wel ideaal.

Nu dus alleen nog de speakers, ik zie even door de bomen het bos niet meer namelijk :) Ik heb alles hierboven al opgezocht, maar daar kom ik niet echter verder mee...

Iemand die me een richting in kan duwen voor max. €100?

EDIT: zouden de Sony SS-MB250H iets zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Sp33dFr34k op 17-02-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
.

[ Voor 98% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Per paar helaas :'(

Denk je dat de Sony SS-MB250H een goed alternatief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Ik zou goed nadenken over de speakers en sowieso niet zomaar wat van marktplaats kopen omdat je voor het beste geluid de meeste speakers toch een beetje van je af moet zetten (en van de muur).

Die van Teufel zijn inderdaad goed en ook op een bureau of dicht tegen de muur te gebruiken. Misschien kun je eens naar passieve monitor speakers kijken, die zijn vaak gemaakt om dichtbij te staan en kun je op je receiver aansluiten. Je hebt al een receiver maar ik weet in ieder geval dat ik de audioengine A5 (zonder sub) erg goed vind.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Boston Acoustics A25 iets? Volgens mij wel het beste in zijn prijsklasse en ze gaan vrij hard :P

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Zien er leuk uit, maar helaas ook erg duur :'(

@Sluw: heb je daar een voorbeeld van buiten de Audioengine, en binnen het budget? :)

• pptw
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
Boston A25 duur? Voor 140 euro heb je een set in huis. Koop daar voor een paar tientje een wat oudere (maar goeie!) versterker bij. Paar kabels kopen en je bent voor onder de 200 klaar.

Ik heb thuis de A25 staan en voor het geld zijn ze echt fantastisch. Ik kan me niks beters wensen.

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Ik kan ze vinden voor €75 p/s, dat is toch €150 ipv €100, en een receiver heb ik al zoals hierboven vermeld.

2ehands zie ik ze helaas helemaal niet, de reviews zijn inderdaad wel goed.

• pptw
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
Sorry, ik had niet goed naar de rest van het topic gekeken en was nog in gedachte bij de 250 euro budget.
Als je ze voor een mooie prijs kan vinden zou ik het zeker doen. Goed MP in de gaten houden, er staat regelmatig wel een setje op :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Alsjeblieft :)

Broertje van de A25

pricewatch: Boston Acoustics A 23 (Zwart)

Is wel 20 euro boven je budget

[ Voor 9% gewijzigd door Knamix op 21-02-2014 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar zeker het vermelden waard: pricewatch: Creative Gigaworks T40 Series II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Sp33dFr34k schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:11:
Zien er leuk uit, maar helaas ook erg duur :'(

@Sluw: heb je daar een voorbeeld van buiten de Audioengine, en binnen het budget? :)
Je had nog een budget van rond de 100 euro toch? Ik zie dat de meeste actief zijn (wat niet perse nodig is met je receiver maar ook niet erg). Een setje van een redelijk bekend merk zoals Fostex (actief) of DAP of Behringer moet ook wel voldoende zijn met je sub.

Edit: Maar die boston A25 is inderdaad ook erg goed! Als je die betaalbaar kunt vinden...

[ Voor 4% gewijzigd door Sluw op 21-02-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Bedankt iedereen voor het meedenken. Die A23 zijn inderdaad wat vriendelijker qua prijs, maar ik ben het wat dat betreft wel eens met Brazos. Ik zal nog even wachten en kijken of ik de A25 betaalbaar tegen kom (deze komen erg goed uit de reviews en lijkt precies wat ik zoek), en anders spaar ik nog even door. Bedankt! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Sp33dFr34k op 21-02-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
Heb even marktplaats voor je gekeken op 25 km van Venlo en er staan in jouw prijskassen weinig boekenplank luidsprekers te koop. Wil je verder rijden (50km) of hou het een week in de gaten en het is zo-wie-zo bingo.

Kon wel voor 150 euro deze luidsprekers vinden http://link.marktplaats.nl/m772966207
Zelf geen ervaring met Dali, maar verwacht dat je er zeker tevreden over zult zijn.
(Per stuk helaas.)
Even wat verder gekeken, als je bereid ben een uurtje te rijden staat er veel meer te koop. Bijvoorbeeld :

http://link.marktplaats.nl/m779191011 mb quart 390 (tweeters wel licht beschadigd)
http://link.marktplaats.nl/m776338452 B&W Dm23
http://link.marktplaats.nl/m773376880 Vintage Kef
http://link.marktplaats.nl/m774790222 Elac (als je deze voor 30 euro weet te krijgen heb je een topper, het merk is niet zo bekend in Nederland)

Je kan zelf ook nog kijken naar het aanbod in heel Nederland en dan de optie verzenden aanklikken. Kleine luidsprekers wil men vaak nog verzenden. Heb zo zelf een paar keer luidsprekers gekocht en verkocht en dit ging prima (bijvoorbeeld in een stevige verhuisdoos)

Dat is de opbrengst na 25 pagina's op marktplaats doorgespit te hebben, inderdaad is de keuze wat karig als je het vergelijkt met het midden van het land alleen er is zeker wat te kiezen. Ik persoonlijk zou voor die Dali gaan, alleen probeer de Elac voor een net prijsje te krijgen of als je van een meer laid-back Engelse sound houd kan je gaat voor de B&W of KEF.

[ Voor 64% gewijzigd door Roderiktweaker op 21-02-2014 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Luidsprekers zijn de belangrijkste schakel in je set die (meetbaar) meer vervorming hebben dan de versterker waarop ze gebruikt worden. Als ik jou was zou ik het budget iets opschroeven en aanschaffen wat je lekker vindt klinken. Oftewel ga erop uit en luister even rond in winkels die een aparte luisterruimte hebben om, in ieder geval, daarachter te komen.

De één zweert bij Klipsch en de ander bij B&W, ikzelf zweer bij Audiolab. Luister even rond en probeer dan een deal te vinden op marktplaats of een andere online resource.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Bedankt voor het zoekwerk Roderik! Ik heb die man van de Elac's gemaild voor een vraagprijs en de Dali's toch maar gevraagd of het per set is of echt per speaker (normaal gaan ze voor minder dan dat voor een set zag ik).

Nu ik bij Dali was, hoe verhouden de Concepts zich tot de Zensor? Ik lees hier en daar dat de laatste beter klinken, en ze hebben ook wel een interessante prijs? Bijkomend voordeel is dat ik die laatste ook kan luisteren hier in de buurt :)

pricewatch: Dali Zensor 1 2.0 (Wit, Zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dit zijn ook leuke speakers voor bij de PC :

http://www.alesis.com/m1activemkii

Heb ze hier staan en ben er reuze tevreden over :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Roderiktweaker schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:50:
Heb even marktplaats voor je gekeken op 25 km van Venlo en er staan in jouw prijskassen weinig boekenplank luidsprekers te koop. Wil je verder rijden (50km) of hou het een week in de gaten en het is zo-wie-zo bingo.

Kon wel voor 150 euro deze luidsprekers vinden http://link.marktplaats.nl/m772966207
Zelf geen ervaring met Dali, maar verwacht dat je er zeker tevreden over zult zijn.
(Per stuk helaas.)
Even wat verder gekeken, als je bereid ben een uurtje te rijden staat er veel meer te koop. Bijvoorbeeld :

http://link.marktplaats.nl/m779191011 mb quart 390 (tweeters wel licht beschadigd)
http://link.marktplaats.nl/m776338452 B&W Dm23
http://link.marktplaats.nl/m773376880 Vintage Kef
http://link.marktplaats.nl/m774790222 Elac (als je deze voor 30 euro weet te krijgen heb je een topper, het merk is niet zo bekend in Nederland)

Je kan zelf ook nog kijken naar het aanbod in heel Nederland en dan de optie verzenden aanklikken. Kleine luidsprekers wil men vaak nog verzenden. Heb zo zelf een paar keer luidsprekers gekocht en verkocht en dit ging prima (bijvoorbeeld in een stevige verhuisdoos)

Dat is de opbrengst na 25 pagina's op marktplaats doorgespit te hebben, inderdaad is de keuze wat karig als je het vergelijkt met het midden van het land alleen er is zeker wat te kiezen. Ik persoonlijk zou voor die Dali gaan, alleen probeer de Elac voor een net prijsje te krijgen of als je van een meer laid-back Engelse sound houd kan je gaat voor de B&W of KEF.
Maar let hierbij wel op dat de plaatsing erg belangrijk is. Sommige speakers moeten goed los staan voo een mooi resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderiktweaker
@sluw

Klopt, realiseerde mij dat ze eigenlijk wat te groot zijn inderdaad. Ideaal zou een reflexpoort aan de voorkant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Je zou misschien kunnen denken aan speakers waarvan de bass reflex port aan de voorkant zit. Dit model bijvoorbeeld van Mission waar ook wall brackets voor te krijgen.
Die speakers zijn ontworpen om aan de muur te hangen en minder kritisch in aansturing Bosten modellen.

http://www.tesaudio.nl/mission_M3i-serie_m30i.html

[ Voor 6% gewijzigd door Lip op 22-02-2014 20:24 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Wederom dank voor de reacties. Ze komen inderdaad bijna tegen de muur aan te staan, dus ik moet er op letten dat ze een bassport aan de voorkant hebben begrijp ik.

Mission hou ik wel van, heb ik in de woonkamer staan. Ik heb even gevraagd wat ze moeten kosten.

Vallen de Dali's en Elacs nu ook af? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Okee, ik heb het antwoord gevonden, ik ben dus beperkt tot speakers met een bass reflex port aan de voorkant. De Mission is een optie, nog enige andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Okee, nu breng je me aan het twijfelen :)

Ik sta op het punt om die Mission 30i's te kopen (+- 50EUR voor de set), lijkt me niet verkeerd.

Ze komen echt bijna tegen de muur aan te staan, daar zitten niet veel centimeters tussen, dus als ik de plaatsing bekijk, zou zo'n poort aan de voorkant toch beter zijn?

http://www.alpha-audio.nl...aatsing-van-luidsprekers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Aan die Mission M30i, doe je geen verkeerde koop. En omdat die port aan de voorkant zit, heb je minder snel last van "staande golven". Mocht alsnog niet bevallen naderhand, kan je de speakers natuurlijk weer doorverkopen. :)

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Niet online
.

[ Voor 105% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Alweer bedankt voor de reacties heren, dan ga ik die gewoon aanschaffen en laat me verrassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Laat t.z.t nog even weten, hoe het bevallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Zal ik zeker doen :)

Krijg alleen van allebei de verkopers (MP) geen reactie meer vreemd genoeg, dus kan nog even duren haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Ik heb de Mission M30i inmiddels gekocht en ontvangen, zojuist aangesloten en wát een geluid van zulke kleine speakertjes, dat had ik niet verwacht. Ze klinken standaard al heel goed, heb even mijn favoriete nummers getest, zelfs de bass valt me helemaal niet tegen. Ze staan maar op een klein kamertje van 10-12m2 dus daarvoor zijn ze perfect. Met muziek luisteren op een niet-asociaal volume heb ik helemaal geen subwoofer nodig, alleen voor films kunnen ze wel een subwoofer gebruiken. Uiteindelijk voor €55 incl. verzendkosten gekocht, helemaal niet verkeerd lijkt me. Nu staat er overal Mission hier haha :)

Afbeeldingslocatie: http://i1051.photobucket.com/albums/s434/Sp33dFr34k85/Buys/th_speakers_zpseb258c94.jpg

Special thanks to Lip, Sluw en Roderik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderiktweaker
Goede keuze, lekker compact en nette prijs. Mission maakt goede kleine monitoren, De Mission 760 is ook een bekende compacte speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

YW, blij je dat je tevreden mee bent.
Welke missions heb je in de living staan?

[ Voor 42% gewijzigd door Lip op 01-03-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Inderdaad lekker compact, ziet er niet zo lomp uit :)

In de woonkamer staan de Mission 701's als fronts, 731i's als rears en de 73C als center.

Pagina: 1