[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.430 views

Verwijderd

Haha heeeeeerlijk.. Ben net gebeld door Bart Smit en ze gaven aan dat ze iedereen nog even bellen voor de ps4. Ze vroegen of ik het in Heemstede kon ophalen bij de lokale bart smit.. Ook gaven ze aan dat ze het vanochtend hadden opgestuurd:D en dat terwijl ik vanochtend pas had besteld!!

Ik werk zelf bij postnl en weet dat de dinsdag, donderdag en zaterdag het drukste is en dan ook het meest personeel ana het werk is. Als het pakketje vandaag is verstuurd dan komt i vast wel morgen aan door een chauffeer van postnl;)

Verwijderd

Joosie200 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:48:
T&T doen ze toch pas de deur uit als de verzendsticker is aangemaakt? En gezien voor 15:00 uur besteld? Morgen in huis hebben, zal BS alle bestellingen <15:00 uur verwerken, waarna PostNL ze oppikt en pas dan gaat de T&T actief worden. Wanneer ze dan de berichten met T&T codes doorsturen per e-mail is afwachten, maar dat zal deze middag nog wel het geval zijn. Zeg maar gelijk aan de situatie van gisteren lijkt me ;)
Uit ervaring met andere webshops verwerken ze lang niet alles voor 3 uur, maar als je voor 3 uur besteld hebt kunnen ze je een redelijke zekerheid geven dat het dan morgen binnen is. Ik heb ook wel een keer bij een webshop: voor 22:00 besteld, morgen in huis, om 23:30 besteld. Postbezorger stond gewoon volgende dag voor de deur.

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:46:
Die BartSmit twitter is wel lekker snel zeg.
Gister na 15:00 besteld maar niets meer vernomen, twitter hem nu en binnen 2 minuten een tracktrace terug.

Wordt alleen wel naar de winkel verzonden met onze naam erop.

Weet iemand hoe dat werkt? Mail uitprinten of krijgen we nog bericht?
Factuur meenemen en id mee nemen zij een mevrouw die mij belde.. Ik neem gwn de factuur mee die ik via mijn telefoon open. Dat kan wel denk ik

Verwijderd

Ja ja, het moment is aangebroken...
15:00 uur, ze zullen nu niet meer accepteren :D

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha dit : Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/erbbbr.png

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
iemand enig idee of ik mijn ps3 FIFA tegen korting kan omruilen met een ps4 versie ?

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:21
mrcosmo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:04:
iemand enig idee of ik mijn ps3 FIFA tegen korting kan omruilen met een ps4 versie ?
Is in Nederland niet gereguleerd volgens mij

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
damn dan maar marktplaats

• Donstil
  • Niet online
mrcosmo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:04:
Deed de GameMania dit niet?

Ik heb daar een BF4 PS3 voor 20,- naar een PS4 versie kunnen upgraden.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:19
Jay47 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:48:
[...]

En toch wil ik mijn geld terug, want ze hebben niet kunnen leveren wat ze wel toezeggen!
500 is veel geld, nu word je verplicht het bij Wehkamp uit te geven! En anderen krijgen het wel terug dus ik ga ook terug eisen!
Tsja, voorwaarden zijn voorwaarden hè. Wie voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten zit ook weleens op de blaren. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• JesseSebastian
  • Laatst online: 15:21
Donstil schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:06:
[...]

Deed de GameMania dit niet?

Ik heb daar een BF4 PS3 voor 20,- naar een PS4 versie kunnen upgraden.
Was alleen bij een perorder toch?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
BS bestelling van 9:59 vanochtend is verzonden naar de winkel, morgen ophalen :)

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
LuPo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Tsja, voorwaarden zijn voorwaarden hè. Wie voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten zit ook weleens op de blaren. :)
lijkt me niet echt van toepassing aangezien die er 500 voor neer heeft moeten leggen.

ik ben het volledig met hem eens. niet leveren is geld terug. punt.

Verwijderd

Gisteren rond 3 uur via de beruchte bs link een ps4 besteld en vandaag binnen gehad

Bedankt voor de link :-)

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-11 10:03
Wat wel apart is, is dat ik die mail ook heb gehad maar mij werd verteld dat ik mijn email adres er zoiezo bij moest zetten, denk dat dat was om juist dit soort zaken te voorkomen (link wordt nu overal verspreid). Maargoed, degene die hem wilde en hadden besteld hebben nu tijd genoeg gekregen. Ik heb m ook besteld en verwacht m binnen de aankomende 2 a 3 uur.

• Manivado
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-04 17:55
Heb het niet gehaald om te bestellen voor 15:00 ivm werk, helaas.

Verwijderd

Manivado schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:14:
Heb het niet gehaald om te bestellen voor 15:00 ivm werk, helaas.
Misschien als je kiest voor ophalen dat het dan nog wel moet lukken voor morgen ?

• Veerboot007
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09-2022
Yeah! Bestelling verzonden...!!! Gisteravond besteld!

• JJvanSteijn
  • Laatst online: 23-02 15:59
als ik nu bij bartsmit op de site kan bestellen, is het dan slim om dat te doen?

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 16:48
JJvanSteijn schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:24:
als ik nu bij bartsmit op de site kan bestellen, is het dan slim om dat te doen?
Ff terug lezen ;)

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
JJvanSteijn schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:24:
ja waarom niet alleen je krijgt m niet morgen,maar volgende week(maandag of dinsdag)

• LuPo
Flghter1982 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:08:
[...]

lijkt me niet echt van toepassing aangezien die er 500 voor neer heeft moeten leggen.
Omdat het 500 kost zijn de regels niet van toepassing? :?
ik ben het volledig met hem eens. niet leveren is geld terug. punt.
Iedereen wist dat cadeaubonnen bij AH inslaan met 15% korting een zeker risico met zich meebracht. Dat komt nu uit en dan gaan ze opeens allemaal lopen jammeren.

In de regels staat: betalen met cadeaubonnen en annuleren = geld terug in cadeaubonnen. punt.

[ Voor 8% gewijzigd door LuPo op 24-01-2014 15:28 ]

• JJvanSteijn
zakaro schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:26:
[...]

ja waarom niet alleen je krijgt m niet morgen,maar volgende week(maandag of dinsdag)
dat is vroeg genoeg voor mij hoor :p, allen mn ouders zijn niet thuis dus hoop dat ze over een half uurtje nog te bestellen zijn

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:20
Veerboot007 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:18:
Yeah! Bestelling verzonden...!!! Gisteravond besteld!
Gaat dus niet chronologisch hier gistermiddag besteld en nog steeds niks

• JJvanSteijn
zakaro schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:26:
[...]

ik zie net dat je nu ook met afterpay kan betalen :D, iemand ervaring daarmee?

Verwijderd

RenaldoN schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:27:
[...]

Gaat dus niet chronologisch hier gistermiddag besteld en nog steeds niks
Nee denk het ook niet.. Ik had vanmorgen om 9.55 besteld en ben net gebeld door iemand van Bart smit dat ik de ps4 morgen kan ophalen bij de lokale bart smit..

Ze zei ook dat zij meerdere zou bellen hiervoor.. Dus misschien word je zo ook nog gebeld?

Verwijderd

JJvanSteijn schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:29:
[...]

ik zie net dat je nu ook met afterpay kan betalen :D, iemand ervaring daarmee?
Werkt niet meer, Bart Smit heeft zo veel mensen die nog achteraf moeten betalen dat ze het niet meer gebruiken

• Flghter1982
LuPo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:27:
[...]

Omdat het 500 kost zijn de regels niet van toepassing? :?

[...]

Iedereen wist dat cadeaubonnen bij AH inslaan met 15% korting een zeker risico met zich meebracht. Dat komt nu uit en dan gaan ze opeens allemaal lopen jammeren.

In de regels staat: betalen met cadeaubonnen en annuleren = geld terug in cadeaubonnen. punt.
ah. ik had niet begrepen uit het verhaal dat het om deze 15% cadeaubonnen aktie ging. in dat geval. dikke pech :)

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Joosie200 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:08:
BS bestelling van 9:59 vanochtend is verzonden naar de winkel, morgen ophalen :)
Das raar, ik heb gister rond 18:00 besteld, maar die staat nog steeds in behandeling...

• Jay47
Flghter1982 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:36:
[...]

ah. ik had niet begrepen uit het verhaal dat het om deze 15% cadeaubonnen aktie ging. in dat geval. dikke pech :)
Hoezo dikke pech, omdat het bij appie met 15% korting was?
Dat moet helemaal geen ene reet uitmaken!

• Jay47
Ruben1075 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:38:
[...]

Das raar, ik heb gister rond 18:00 besteld, maar die staat nog steeds in behandeling...
Ja je hebt het laten versturen naar je huisadres? Zoja dan krijg je je T&T vandaag!

• JJvanSteijn
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:35:
[...]

Werkt niet meer, Bart Smit heeft zo veel mensen die nog achteraf moeten betalen dat ze het niet meer gebruiken
als ik em bestel, moet degene op wiens naam het pakketje staat (mijn ouders)

dan thuis zijn? of gewoon als een normaal pakketje bij de buren of bij bijvoorbeeld mij?

• Flghter1982
Jay47 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:38:
[...]

omdat je bij zo goed als elke winkel geen geld terugkrijgt voor cadeaubonnen. uiteindelijk betaal je hier met cadeabonnen dus feit blijft hetzelfde.

• MrvH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-11 11:58
Jay47 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:38:
[...]

Inderdaad en zeker omdat bij veel mensen hier op het forum het bedrag in cadeaubonnen gewoon als geld is uitgekeerd op de bankrekening, zoals bij mij is gebeurd.

• Flghter1982
MrvH schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:40:
[...]

Inderdaad en zeker omdat bij veel mensen hier op het forum het bedrag in cadeaubonnen gewoon als geld is uitgekeerd op de bankrekening, zoals bij mij is gebeurd.
als dat waar is dan zou ik er gewoon werk van maken. ze kunnen niet de 1 wel en dan ander niet doen.

het is het proberen waard in ieder geval.

• MrvH
Flghter1982 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:41:
[...]

als dat waar is dan zou ik er gewoon werk van maken. ze kunnen niet de 1 wel en dan ander niet doen.

het is het proberen waard in ieder geval.
Ik heb in dit forum nu al 2x een link geplaatst naar m'n dropbox, waar een screenshot in staat van mijn administratie bij Wehkamp.nl. Hier zie je staan dat ik met cadeaubonnen heb betaald, maar wel het gehele bedrag via een iDeal terugbetaling terug heb ontvangen. Ik plaats die link niet voor niets, doe er je voordeel mee bij Wehkamp. :)

• RegularJohn
  • Niet online
Jay47 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:39:
[...]

Ja je hebt het laten versturen naar je huisadres? Zoja dan krijg je je T&T vandaag!
Nee afhaal bij een vestiging gedaan, miss volgt het straks nog. Moet ook helemaal naar Groningen komen dus is vast wat langer onderweg ^^

• JJvanSteijn
als mn ps4 op naam van mn vader besteld wordt, en hij is niet thuis, maar ik wel...

krijg ik em dan gewoon, of moet hij echt thuis zijn? Ben geen 16 dus mag niet bestellen op de BM site

• Ploiink
  • Laatst online: 01-11 23:33
Ruben1075 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:45:
[...]

Nee afhaal bij een vestiging gedaan, miss volgt het straks nog. Moet ook helemaal naar Groningen komen dus is vast wat langer onderweg ^^
Je betaald dan vaak ook meer verzendkosten he, heb er ook vaak last van ;)

PSN: Ploiink Steam: Ploiink56 (Frankie Fourfinger)

• RegularJohn
  • Niet online
JJvanSteijn schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:46:
als mn ps4 op naam van mn vader besteld wordt, en hij is niet thuis, maar ik wel...

krijg ik em dan gewoon, of moet hij echt thuis zijn? Ben geen 16 dus mag niet bestellen op de BM site
Als je er wat ouder uit ziet zullen ze je vast laten tekenen. PostNL heeft het niet zou nou met regels.

Verwijderd

ik heb ook gekozen voor afhaal van een filiaal, ik heb ook even gevraagd wanneer je dan een TT code krijgt op twitter.

Medewerker van het twitteraccount vertelde dat om 4 uur de pakketten worden opgehaald en vanaf dan ook de TT codes zichtbaar worden.

Hou dus vanaf 4 uur je mail in de gaten, en je weet precies hoelaat je morgen met de lip aan brievenbus moet hangen :*)

• p0st
  • Laatst online: 01-11 14:58

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:47:
Medewerker van het twitteraccount vertelde dat om 4 uur de pakketten worden opgehaald en vanaf dan ook de TT codes zichtbaar worden.

Hou dus vanaf 4 uur je mail in de gaten, en je weet precies hoelaat je morgen met de lip aan brievenbus moet hangen :*)
Dank voor de info, we wachten met spanning *O* *O* *O* :Y

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:47:
ik heb ook gekozen voor afhaal van een filiaal, ik heb ook even gevraagd wanneer je dan een TT code krijgt op twitter.

Klopt meestal is het om 4 uur, maar ik hoorde net via de telefoon dat het vanochtend al was gestuurd en na het telefoontje kreeg ik meteen mijn T en T code via de mail.. Het lukt in ieder geval wel _/-\o_

• Florissant
  • Laatst online: 22:34
JJvanSteijn schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:46:

Ik hoefde niet eens te tekenen..

• Ploiink
  • Laatst online: 01-11 23:33
Zojuist besteld en bijna direct erna de bevestiging.

PSN: Ploiink Steam: Ploiink56 (Frankie Fourfinger)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:51:
[...]

Klopt meestal is het om 4 uur, maar ik hoorde net via de telefoon dat het vanochtend al was gestuurd en na het telefoontje kreeg ik meteen mijn T en T code via de mail.. Het lukt in ieder geval wel _/-\o_
Ik heb mijn TT code inderdaad ook al, via twitter gekregen, alleen er is nog geen verzending gevonden, dit zal dus na 4 uur komen.

1 ding is zeker, en dat is dat ik morgen FIFA 14 op de next-gen speel :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:53:
[...]

Ik heb mijn TT code inderdaad ook al, via twitter gekregen, alleen er is nog geen verzending gevonden, dit zal dus na 4 uur komen.

1 ding is zeker, en dat is dat ik morgen FIFA 14 op de next-gen speel :9
Haha precies:P ik kan niet wachten!! moet morgen vroeg tot 12 werken, daarna gelijk de ps4 ophalen.. Zit ook te denken om gelijk maar Fifa erbij te halen

• p0st
  • Laatst online: 01-11 14:58

p0st

Dutch Reefer

Had mijn T&T code vanmorgen al via Twitter gekregen, en zojuist ook via de mail: "De status van je bestelling met ordernummer 1007043 is veranderd van "wordt verwerkt" naar "verzonden". "

YEAH oOo

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:56:
[...]

Haha precies:P ik kan niet wachten!! moet morgen vroeg tot 12 werken, daarna gelijk de ps4 ophalen.. Zit ook te denken om gelijk maar Fifa erbij te halen
Ergste is nog, dat ik FIFA al vanaf november heb haha.

Best wel sneu om al 2 maand tegen dat hoesje aan te kijken .. |:(

• LuPo
MrvH schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:44:
[...]

Ik heb in dit forum nu al 2x een link geplaatst naar m'n dropbox, waar een screenshot in staat van mijn administratie bij Wehkamp.nl. Hier zie je staan dat ik met cadeaubonnen heb betaald, maar wel het gehele bedrag via een iDeal terugbetaling terug heb ontvangen. Ik plaats die link niet voor niets, doe er je voordeel mee bij Wehkamp. :)
Link werkt niet meer.

MrvH in "[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic!"

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10 15:52
'Krijg zojuist de bevestiging dat m'n ps4 is verzonden. Rond 1 uur vanmiddag besteld! Gaaf =D

- Bart smit

[ Voor 7% gewijzigd door Justdoit op 24-01-2014 16:05 ]

• RawChild
  • Laatst online: 00:02

RawChild

PSN: Rawchild

Ik ook rond 1 uur. Ik wacht nog :)

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-10 17:24
Weet iemand wat je moet tonen bij BS bij het afhalen van het pakket? Zie ik nergens staan namelijk.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
P. vd Loo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:06:
Weet iemand wat je moet tonen bij BS bij het afhalen van het pakket? Zie ik nergens staan namelijk.
Volgens...
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:54:
[...]
Factuur meenemen en id mee nemen zij een mevrouw die mij belde.. Ik neem gwn de factuur mee die ik via mijn telefoon open. Dat kan wel denk ik
Dus tja, smartphone mee + emailtje tonen met factuur als bijlage + ID tonen et presto

Verwijderd

P. vd Loo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:06:
in de bevestigingsmail van je bestelling die je hebt gekregen van Bart Smit heb je een Factuur gekregen.. Dat moet je laten zien en je ID

• Djiee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Heb de link van Bart Smit die als laatst geplaatst is nog net weten te gebruiken om 14.57 . Track and trace via twitter gevraagd, PostNl geeft morgen leveren aan!

Verwijderd

Zojuist TT code ingevoerd op postnl, morgen wordt de ps4 afgeleverd, tijd staat er nog niet bij..

• P. vd Loo
ok, smartphone voldoende, of moet ook een printje worden getoond?

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Pff...afzetters Bart Smit. Had aangevinkt cadeaupapier bijleveren, niks bijgekregen ...alleen luchtkussens :P :z

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Djiee schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:14:
Heb de link van Bart Smit die als laatst geplaatst is nog net weten te gebruiken om 14.57 . Track and trace via twitter gevraagd, PostNl geeft morgen leveren aan!
Ik zat ruim een uur voor je, nog niks vernomen, op Twitter reageert BS ook niet…….

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 17:59
Yellowneck schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:19:
Pff...afzetters Bart Smit. Had aangevinkt cadeaupapier bijleveren, niks bijgekregen ...alleen luchtkussens :P :z
first world problems

http://tinyurl.com/5sdar8p

Verwijderd

ja he ik ook!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10 15:52
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:19:
[...]

Ik zat ruim een uur voor je, nog niks vernomen, op Twitter reageert BS ook niet…….
Ik heb rond 1 uur besteld. Net T&T ontvangen. Zal 'm dus morgen wel kunnen ophalen bij de BS. :-)

Verwijderd

Kan je nog bij BS bestellen?

Verwijderd

Cadeautje van jezelf voor jezelf ;)

• Ienni1983
Beetje jammer dat mensen die speciaal gereserveerd hebben dus hier mogelijk hun plekje / ps4 voorbij zien gaan hier.

• P. vd Loo
Ienni1983 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:23:
Beetje jammer dat mensen die speciaal gereserveerd hebben dus hier mogelijk hun plekje / ps4 voorbij zien gaan hier.
zeker, maar dat ligt niet aan de bestellers hier.

Verwijderd

Ienni1983 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:23:
Ik zou me genaaid voelen als dat zo zou zijn,

andere kant ben ik wel heel blij dat ie morgen komt :D

Hoe luid dat gezegde ook alweer? .. De één zijn dood......

• Jay47
Zo eindelijk bevestiging van Wehkamp ze gaan 499 terug storten op mijn rekening :)
Maar ik zie dat ze 9,95 verzendkosten zijn vergeten, moet ik er weer achteraan :(

Verwijderd

Jeej, de mijne is ook binnen!
Vanavond meteen beginnen met BF4.
Maat van mij wil er eigenlijk ook 1, als hij er nu nog 1 besteld en afhalen kiest, zou hij hem morgen dan nog eventueel op kunnen halen of is die kans verkeken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:26:
Jeej, de mijne is ook binnen!
Vanavond meteen beginnen met BF4.
Maat van mij wil er eigenlijk ook 1, als hij er nu nog 1 besteld en afhalen kiest, zou hij hem morgen dan nog eventueel op kunnen halen of is die kans verkeken?
Morgen sowieso niet, dan wordt t maandag of dinsdag..

• Ienni1983
Afterpay manier bij Bart Smit is ook verpest....

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Jeej, track and trace code half uurtje geleden binnen, mijn collega die tien minuten later was nog niet overigens.

• MrvH
PS4 is binnen :P

Verwijderd

2 uur besteld, status staat nog 'in behandeling'. Hoe was dat bij anderen voordat ze T&T kregen?

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Die persoonlijke promotiecode die Bart Smit erbij hebben gedaan voor dat fotoboek, is net zo persoonlijk als hun persoonlijke links :P. :F

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:14:
Zojuist TT code ingevoerd op postnl, morgen wordt de ps4 afgeleverd, tijd staat er nog niet bij..
Bij mij staat er wel al een tijd bij tussen 12 en 14 uur :)

• Djiee
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:35:
2 uur besteld, status staat nog 'in behandeling'. Hoe was dat bij anderen voordat ze T&T kregen?
Stond er bij mij ook, heb eventjes voor 15.00 besteld. Om 16.00 via twitter T&T gevraagd en direct gekregen.. levering staat al ingepland voor morgen

Verwijderd

Ik zie alleen maar info over BS... zijn er mensen die al iets hebben gehoord van MM??

Verwijderd

Djiee schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:37:
[...]

Stond er bij mij ook, heb eventjes voor 15.00 besteld. Om 16.00 via twitter T&T gevraagd en direct gekregen.. levering staat al ingepland voor morgen
Super voor jou!!!

Ik zat zoals gezegd ruim voor je, wel bevestiging gehad, geen T&T, 3 x gevraagd op twitter maar nul reacties gehad via Twitter

Verwijderd

[...]

Dus als je hem morgen wil krijgen, moet je contact opnemen via twitter?

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:04
[...]

Het schijnt dat MM landelijk een vandaag een x aantal leveringen per filiaal heeft gekregen. Gaat dan wel om een paar filialen ( onbekend welke ) en deze zijn voor de pre-orders.

Heb vandaag daar m`n PS4 geannuleerd, duurde me allemaal te lang ( ja ja, ongeduldig ; ) )

• BerryGosie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:38:
Ik zie alleen maar info over BS... zijn er mensen die al iets hebben gehoord van MM??
Nee helaas, van MM Enschede nog niks gehoord van mijn bestelling (27-12-13 @ 14:10 uur besteld)

Ik wens iedereen geluk met zijn/haar Playstation van Bart Smit. Ik heb dit niet gedaan omdat ik druk ben met toetsweek :p.

• Donstil
  • Niet online
Nu we het hier toch over de BartSmit webshop hebben.

Ze hebben een PSVita voor 129,95 . Leek me wel leuk voor remote play.
Weet iemand hoe ik dat bestel?

http://www.bartsmit.com/n...72832&s2m_exaffid=1515226

Verwijderd

Als ik nu bij de BS bestel en zeg dat ik hem wil ophalen, wanneer krijg ik hem dan?

• Djiee
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:38:
[...]
Super voor jou!!!

Ik zat zoals gezegd ruim voor je, wel bevestiging gehad, geen T&T, 3 x gevraagd op twitter maar nul reacties gehad via Twitter
Balen voor jouw dan.. Verraste mij overigens ook hoor dat het zo snel ging. Ze gaven wel al aan dat sommige orders ertussen door waren geglipt en waarschijnlijk morgen pas T&T krijgen toegestuurd.. Hoop voor je dat het goedkomt en je snel kunt gamen!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:39:
[...]
Dus als je hem morgen wil krijgen, moet je contact opnemen via twitter?
Haha als het zo simpel ging _/-\o_ Nee, ik wilde gewoon even checken bij hun of ze al een T&T hadden voor mijn order. Las dat meerdere mensen ook lang moesten wachten op een bevestigingsmail en T&T. Dacht dit is de snelste manier om erachter te komen of ik eventueel morgen al geleverd zou krijgen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:44:
Als ik nu bij de BS bestel en zeg dat ik hem wil ophalen, wanneer krijg ik hem dan?
Maandag of dinsdag!

Verwijderd

Djiee schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:45:
[...]
Haha als het zo simpel ging _/-\o_ Nee, ik wilde gewoon even checken bij hun of ze al een T&T hadden voor mijn order. Las dat meerdere mensen ook lang moesten wachten op een bevestigingsmail en T&T. Dacht dit is de snelste manier om erachter te komen of ik eventueel morgen al geleverd zou krijgen..
Dus de T&T komt voor de anderen vanzelf wel een keer...

Verwijderd

Maandag bezorgt postnl niet meer;)

• applepeer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-04-2014
Bij Bart Smit nu te bestellen inderdaad :) Zag op ps4club ook een werkende link. Misschien meer kans dan bij die andere.

http://www.playstation4club.nl/bartsmit

Verwijderd

Ik wacht wel gewoon op Mediamarkt. Maar betekent dit dat BS door de pre-orders heen is?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:31
YES!!! goed nieuws voor mij:

De status van je bestelling met ordernummer *********** is veranderd van "wordt verwerkt" naar "verzonden".

bezorgdatum:
za 25 jan 2014
10:30-12:30

oh YEA!!! zaterdagmiddag gelijk aan de slag en zondag lekker alleen thuis :D
ik heb een zeer goed weekend >:)

nothing stops this train

• Djiee
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:47:
[...]

Dus de T&T komt voor de anderen vanzelf wel een keer...
Dat neem ik aan van wel ;) Overigens heb ik ook de T&T nog niet via de mail binnen gekregen.. maar alleen de code via twitter.

• Ienni1983
Denk dat ik volgend weekend maar gewoon naar Duitsland rij om mijzelf flink voor mijn kop te slaan.

Verwijderd

Ienni1983 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:52:
Denk dat ik volgend weekend maar gewoon naar Duitsland rij om mijzelf flink voor mijn kop te slaan.
Kun je dat niet in Nederland dan?

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:13

BPP

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:48:
[...]

Maandag bezorgt postnl niet meer;)
Pakketjes wel.

• Ienni1983
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:53:
[...]

Kun je dat niet in Nederland dan?
Nee want hier is de Xbone nog niet te koop.
iets wat in Duitsland tenminste wel in overschot is.

Ik weet het... ik spot hier met de duivel.
Mijn excuses

[ Voor 10% gewijzigd door Ienni1983 op 24-01-2014 16:55 ]

• Jay47
Ienni1983 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:54:
[...]

Nee want hier is de Xbone nog niet te koop.
iets wat in Duitsland tenminste wel in overschot is.
Tja wie wilt een Xdoos?

Verwijderd

Bij ons blijft just dance steeds hangen..
Iemand tips??
Pagina: 1 ... 75 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.