Google chrome proberen...Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:34:
Er staat bij mij HELAAS, de pagina die u heeft opgegeven is niet gevonden. http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-54816
Ben ik serieus nu de eerste die buiten de boot is gevallen
Verwijderd
Haal nou gewoon BF4 en AC4. Voeg me toe op PSN: Acheron538 en we maken er wat leuke speelsessies van
Nogmaals, met 64 personen op een console in BF is uniek, dus next-gen voor consoles. Daarbij doen de grafische eigenschappen niet onder voor de PC.
Verwijderd
jaja ontvangenVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:35:
[...]
Haal nou gewoon BF4 en AC4. Voeg me toe op PSN: Acheron538 en we maken er wat leuke speelsessies van.
Nogmaals, met 64 personen op een console in BF is uniek, dus next-gen voor consoles. Daarbij doen de grafische eigenschappen niet onder voor de PC.
Verwijderd
Ik zit al de hele dag te twijfellen of ik wel of niet de gok zal nemen, heb al ergens 400 euro betaald en die is er ook nog steeds niet……..pfff lastige keus.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:35:
[...]
heel raar als ik op jou link klik no prob
Ik had er op launch Battlefield bij genomen. Die voelde toch niet helemaal Nex-Gen. Vooral in Multiplayer valt het wat tegen.
toen twee weekjes later ook ACBF ontvangen en die is echt fantastisch. Kan ik echt iedereen aanraden.
Gister ook even "Don't starve" geprobeerd, was zo een uurtje verder wat toch best een goed teken is .
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
speel BF4 wel is bij een maat van me, ik vond de grapics echt jawdropping voor console, en eindelijk 60fps voor BF op console wat echt super fijn speelt
Net de zending via Postnl ontvangen. Wat een prachtig apparaat is de PS4! Kom van de 360 en ook de DS4 voel gelijk goed in de handen. Ik heb trouwens mijn bestelling bij de prutsers van Wehkamp, Neckermann en Dixons geannuleerd. Besteld rond 18 december (dus iedereen schuift een plekje op).
Voor de BF4 spelers die nog squad members zoeken? BF4 squad up topic. Het topic om squads te vormen.
Voor de BF4 spelers die nog squad members zoeken? BF4 squad up topic. Het topic om squads te vormen.
Afhalen is net zo duur als verzenden
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Zo ik heb hem Ook besteld, dankzij jullie hebben jullie morgen er een lopend doelwit bij in bf4.
Thnx
Thnx
Als ik nu bestel bij BS, heb ik deze dan morgen ?? Dan zeg ik mijn MM pre order af..
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-54816 Deze linkt werkt niet bij mij? Ook niet in Chrome.. Graag reactie. Thanks!
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-54816 Deze linkt werkt niet bij mij? Ook niet in Chrome.. Graag reactie. Thanks!
Voor de mensen die wachten op geld terug van Wehkamp (eventueel betaaldmet AH Cadeaubonen).
Neem contact op met Wehkamp via twitter (https://twitter.com/wehkamp/) zo is het mij ook gelukt om me geld terug te krijgen deze week
Neem contact op met Wehkamp via twitter (https://twitter.com/wehkamp/) zo is het mij ook gelukt om me geld terug te krijgen deze week
Verwijderd
Doet t anders prima hoorManivado schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:45:
Als ik nu bestel bij BS, heb ik deze dan morgen ?? Dan zeg ik mijn MM pre order af..
- Idd, nu doet ie nie meer.....nu is ie stuk
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 13:49 ]
Nou, dan is Wehkamp niet rechtlijnig in hun aanpak. Bij mij bleven ze weigeren, kreeg dagen na de tweets nog een reactie op mijn email: sorry, daar kunnen wij niet aan beginnen. Maar goed, mijn tegoed is nu alweer naar normale proporties geslonken dus dat scheelt, de rest wat openstaat komt wel opProlution schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:46:
Voor de mensen die wachten op geld terug van Wehkamp (eventueel betaaldmet AH Cadeaubonen).
Minuut of 10 maximaal.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:50:
Besteld! Hoelang duurde die bevestiging bij jullie?
Overigens heb ik al een T&T gekregen via twitter
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Half uurtje...Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:50:
Besteld! Hoelang duurde die bevestiging bij jullie?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zojuist mijn geld ontvangen van de Wehkamp en mijn PS4 van de BS is onderweg... Wat een timing!!!
Heb 340 voor de bonnen betaald en de shopkorting is ook al een maand geleden goedgekeurd
dus gratis 75 euro
Heb 340 voor de bonnen betaald en de shopkorting is ook al een maand geleden goedgekeurd
Ik had gister een close combat game met 64 man, best lache als je dan 32 man ziet rennen naar zon vlagVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:35:
[...]
Haal nou gewoon BF4 en AC4. Voeg me toe op PSN: Acheron538 en we maken er wat leuke speelsessies van.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Ik heb hem zonder registratie besteld meer mensen hier ervaring mee?
Verwijderd
Kan dat ook al via twitter?Beerkeeper schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:51:
[...]
Minuut of 10 maximaal.
Overigens heb ik al een T&T gekregen via twitterDus morgen campen voor de brievenbus
Mijn zwagertje heeft dit gedaan, zojuist geleverd.baukie schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:52:
Ik heb hem zonder registratie besteld meer mensen hier ervaring mee?
Ik heb inmiddels een PS4.
Stelletje zuignappen!
Doe wat je moet doen en hou op met dat getwijfel hier!
Als je een PS4 wilt hebben, Amazon UK.
En nou ophouden svp!
Stelletje zuignappen!
En nou ophouden svp!
Verwijderd
En is die dan ook gewoon nederlands talig voor de kids in te stellen?TaFfin schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:55:
Ik heb inmiddels een PS4.
Stelletje zuignappen!
En nou ophouden svp!
Ik heb m gister 14:15 besteld maar meer dan een bevestiging heb ik nog niet gehad
.
Heb vanochtend al gebeld en moest gewoon wachten omdat er gister wat fout was gegaan bij distributie ofzo.
Hebben meer mensen dit?
Heb vanochtend al gebeld en moest gewoon wachten omdat er gister wat fout was gegaan bij distributie ofzo.
Hebben meer mensen dit?
Haha goed dat je het zegt bij mij is dat ook goedgekeurd voor m'n geannuleerde Wehkamp bestellingBPP schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:51:
Zojuist mijn geld ontvangen van de Wehkamp en mijn PS4 van de BS is onderweg... Wat een timing!!!![]()
Heb 340 voor de bonnen betaald en de shopkorting is ook al een maand geleden goedgekeurddus gratis 75 euro
Top! Ik heb hem laten bezorgen bij een bs. Werk onregelmatige diensten dus leek me slimmer.De Rikster schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:54:
[...]
Mijn zwagertje heeft dit gedaan, zojuist geleverd.
Slaap nogal vast.
JaVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:56:
[...]
En is die dan ook gewoon nederlands talig voor de kids in te stellen?
Verwijderd
welk ordernummer had je?Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:58:
Heb een t&t gekregen
Betekend toch dat ik hem sowieso krijg morgen of maandag?
Oke ik haal Killzone, AC en een extra controller en ik voeg je toe. DM me voor de zekerheid even je naam anders vergeet ik het wellicht.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:35:
[...]
Verwijderd
Oude link werkt niet, maar zojuist een andere link mogen ontvangen van bartsmit via de mail....
Ze geven aan dat deze alleen tot vandaag geldig is en ik me niet zorgen hoef te maken dat ik er geen een zal ontvangen want deze hebben ze gelockt voor de klanten die hem nog niet hebben besteld
Ben ik even blij!
Ze geven aan dat deze alleen tot vandaag geldig is en ik me niet zorgen hoef te maken dat ik er geen een zal ontvangen want deze hebben ze gelockt voor de klanten die hem nog niet hebben besteld
Ben ik even blij!
Verwijderd
Normaal wel, het is nu de taak van PostNL of welk koeriersbedrijf dan ookVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:58:
Heb een t&t gekregen
Betekend toch dat ik hem sowieso krijg morgen of maandag?
Ik denk dat BS door hun voorraad heen is
Nog een fabeltje.....
Garantie?
Die PS4 gaat naar Sony zelf, voor Sony ben jij de klant en dat wordt goed gerelgeld.
Als je nu werkelijk SNEL een PS4 wil hebben.
Amazon uk
Garantie?
Die PS4 gaat naar Sony zelf, voor Sony ben jij de klant en dat wordt goed gerelgeld.
Amazon uk
Verwijderd
Heb die van mij nooit mogen ontvangen. Was iets mis gegaan met de verzending, waardoor ik hem dus niet voor de kerst had. Daarom daar maar afgezegd en gewacht tot ik hem bij Sony kon bestellen.TaFfin schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:04:
Nog een fabeltje.....
Garantie?
Amazon uk
En qua garantie klopt, echter alleen met bepaald typenummers...dus niet alle PS'en!
Jep, dat vermoed ik ook ;-)
HELAAS
Wij konden de door jou opgevraagde pagina niet vinden. Gebruik het zoekveld bovenaan de pagina om te zoeken naar het gewenste onderwerp.
Gelukkig vanmorgen een besteld, en bevestiging van BS op Twitter gehad dat hij vandaag verzonden wordt
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
verdomme, dan zit ik er nu naast denk ik. haha geduld dan maar weer met Mediamarkt
andere link hierboven werkt nog gewoon hoor..Manivado schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:06:
verdomme, dan zit ik er nu naast denk ik. haha geduld dan maar weer met Mediamarkt
Playstation 5
Maar daar staat niet het aanmoedigende "Voor 15:00 besteld, morgen in huis" verhaaltje.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:07:
Nogmaals:
http://www.bartsmit.com//...d=-104&catalogId=10051#10
Deze link doet het bij mij.
Verwijderd
Dat klopt.. UITVERKOCHT. Lijkt mij.LaNageoire schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:08:
[...]
Maar daar staat niet het aanmoedigende "Voor 15:00 besteld, morgen in huis" verhaaltje.
wel als je uhm in je winkelmandje hebtLaNageoire schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:08:
[...]
Maar daar staat niet het aanmoedigende "Voor 15:00 besteld, morgen in huis" verhaaltje.
Playstation 5
Hoe hebben jullie jullie geld via Wehkamp terug gekregen? Ik wacht al bijna 2 maanden op mijn PS4 en kon via Bart Smit er een bemachtigen.
Tegen mij zeggen ze doodleuk: "Helaas is het niet mogelijk om het bedrag terug te storten op uw rekening omdat u betaald heeft met cadeaubonnen. Tegoeden ontstaan door waardebonnen of cadeaubonnen worden niet terugbetaald."
Het leuke is, dit werd mij pas verteld nadat de bestelling telefonisch geannuleerd was!?
Tegen mij zeggen ze doodleuk: "Helaas is het niet mogelijk om het bedrag terug te storten op uw rekening omdat u betaald heeft met cadeaubonnen. Tegoeden ontstaan door waardebonnen of cadeaubonnen worden niet terugbetaald."
Het leuke is, dit werd mij pas verteld nadat de bestelling telefonisch geannuleerd was!?
zojuist met BS gebeld omdat ik gister me bevestiging niet gehad had.
mevrouwtje aan de telefoon zegt het gaat om een ps3 met GT6?
ik nee het ging om een PS4.
zegt ze dat is raar ik ga het even uitzoeken bel u zo terug, ondertussen al 2 uur verder ....
ps. geld van de IT (via link) alweer terug toch netjes binnen 3 dagen
mevrouwtje aan de telefoon zegt het gaat om een ps3 met GT6?
ik nee het ging om een PS4.
zegt ze dat is raar ik ga het even uitzoeken bel u zo terug, ondertussen al 2 uur verder ....
ps. geld van de IT (via link) alweer terug toch netjes binnen 3 dagen
[ Voor 12% gewijzigd door newko op 24-01-2014 14:10 ]
Bij mij wel als ik naar het winkelwagentje ga..LaNageoire schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:08:
[...]
Verwijderd
Same here………….en nu? Toch maar bestellen?MrvH schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:10:
[...]
Bij mij wel als ik naar het winkelwagentje ga..
Gewoon doen, in het ergste geval krijg je je geld terug.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:11:
[...]
Same here………….en nu? Toch maar bestellen?
Vanmorgen besteld. Geen bevestiging ontvangen. Zojuist via Twitter te horen gekregen dat het maandag of dinsdag wordt. Dus niet morgen. Helaas.
Verwijderd
Ik kan zelfs als aflever datum morgen selecteren, jullie ook??MrvH schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:11:
[...]
Gewoon doen, in het ergste geval krijg je je geld terug.
Ik mag 2,5 uur eerder weg van m'n werk 
Dat wordt snel naar de BS fietsen!
Dat wordt snel naar de BS fietsen!
Uhm.. die van mij komt vanmiddag en heb geen interesse in nog een PS4Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:12:
[...]
Ik kan zelfs als aflever datum morgen selecteren, jullie ook??
is toch logisch het is nog geen 3 uurVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:12:
[...]
Ik kan zelfs als aflever datum morgen selecteren, jullie ook??
Vraag het anderen en zoek op wehkamp in dit topic. Ik snap het ook niet, vind het nogal meten met twee maten imho. Tegen mij zeggen ze: ja, sorry, foutieve toezegging. Toezegging is en blijft toezegging, ook eentje via de klantenservice, dus als consument mag ik er dan op vertrouwen dat het goed komt. Als ik dan bij anderen lees dat hun klacht is doorgezet naar de financiële afdeling waarna het handmatig wel wordt teruggestort heb ik zoiets: waar zijn we nu helemaal mee bezig Wehkamp? /oude kitkat reclame, nee niet van AndroidMyNameIs schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:09:
Hoe hebben jullie jullie geld via Wehkamp terug gekregen?
Mailen en zeuren op Twitter dat heeft voor mij geholpenJoosie200 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:14:
[...]
Vraag het anderen en zoek op wehkamp in dit topic. Ik snap het ook niet, vind het nogal meten met twee maten imho. Tegen mij zeggen ze: ja, sorry, foutieve toezegging. Toezegging is en blijft toezegging, ook eentje via de klantenservice, dus als consument mag ik er dan op vertrouwen dat het goed komt. Als ik dan bij anderen lees dat hun klacht is doorgezet naar de financiële afdeling waarna het handmatig wel wordt teruggestort heb ik zoiets: waar zijn we nu helemaal mee bezig Wehkamp? /oude kitkat reclame, nee niet van Android
Erg irritant, ik moest mijn wachtwoord opvragen en dat heeft even mogen duren. Uiteindelijk mail gekregen, wachtwoord gewijzigd en de ps4 die al even in mijn winkelwagen stond afgerekend. Na de idealbetaling ga je normaal terug naar de website van de leverancier. Maar nee.
1
_ERR_REMOTE_EXCEPTION
User xxxxxxx The system is unavailable due to "{0}".
System The following remote exception has occurred during processing: "{0}".
Geen idee of mijn bestelling nu goed geplaatst is. Het geld is wel afgeschreven.
1
_ERR_REMOTE_EXCEPTION
User xxxxxxx The system is unavailable due to "{0}".
System The following remote exception has occurred during processing: "{0}".
Geen idee of mijn bestelling nu goed geplaatst is. Het geld is wel afgeschreven.
Inderdaad, blijven stalken die lui. Dat is het enige dat helpt.BPP schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:15:
[...]
Mailen en zeuren op Twitter dat heeft voor mij geholpen
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht dat wij hebben ontvangen op 23-1-2014 om 15:xx:xx
24-1-2014
Geachte heer/mevrouw,
Wegens een technische storing op de website heeft u geen bevestiging gekregen en ziet u de bestelling (nog) niet terug in de bestelhistorie. Er wordt op dit moment hard gewerkt om deze problemen op te lossen.
Wij verwachten dat de order maandag zal worden ingepakt en verzonden. Indien u de bestelling om deze reden niet meer wenst dan kunt u deze kosteloos terugsturen.
Onze welgemeende excuses voor de vertraging.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
ik heb het gevoel dat het een beetje fout gaat daar
Hartelijk dank voor uw bericht dat wij hebben ontvangen op 23-1-2014 om 15:xx:xx
24-1-2014
Geachte heer/mevrouw,
Wegens een technische storing op de website heeft u geen bevestiging gekregen en ziet u de bestelling (nog) niet terug in de bestelhistorie. Er wordt op dit moment hard gewerkt om deze problemen op te lossen.
Wij verwachten dat de order maandag zal worden ingepakt en verzonden. Indien u de bestelling om deze reden niet meer wenst dan kunt u deze kosteloos terugsturen.
Onze welgemeende excuses voor de vertraging.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
ik heb het gevoel dat het een beetje fout gaat daar
hmm. leuk en aardig die link,
maar is het niet zo, als de pot leeg is, je de hond nog steeds vind ?
ik bedoel, je kan dan wel bestellen, en bartsmit kan dan wel zeggen dat je bestelling is bevestigd, maar als hun echte voorraad gewoon 0 op unno nope is. hoe willen zij dan nog gaan leveren?
kweet t verder niet hoor, maar ik wacht anders nog een weekend/weekje, want ik dacht te weten dat er volgende week weer een levering was aan bol.com, laat ik hem daar nu net hebben besteld.:)
ik bedoel, je kan dan wel bestellen, en bartsmit kan dan wel zeggen dat je bestelling is bevestigd, maar als hun echte voorraad gewoon 0 op unno nope is. hoe willen zij dan nog gaan leveren?
kweet t verder niet hoor, maar ik wacht anders nog een weekend/weekje, want ik dacht te weten dat er volgende week weer een levering was aan bol.com, laat ik hem daar nu net hebben besteld.:)
Net besteld bij Bol?????? Serieus???robn1994 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:18:
hahah in de zin van, laat ik um "net" bestelt hebben bij bol.com bedoel ik 2 november:) net te letterlijk lezen:P
Jij hebt nu net besteld bij Bol?!robn1994 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:18:
Ik heb ook nog niks terug, staat nog steeds op geannuleerd. Moet ik er weer achteraan.MyNameIs schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:09:
Hoe hebben jullie jullie geld via Wehkamp terug gekregen? Ik wacht al bijna 2 maanden op mijn PS4 en kon via Bart Smit er een bemachtigen.
Het leuke is, dit werd mij pas verteld nadat de bestelling telefonisch geannuleerd was!?![]()
En ik neem geen genoegen met cadeaukaarten, ik wil mijn geld terug. Want immers is er 2 keer via mail aan mij bevestigd dat ik in dec ps4 zou krijgen niet dus! In jan ook aan de tel gezegd u krijgt het bij de volgende rekening....niet dus.
En er staat nergens in hun voorwaarden dan als je met cadeaukaarten besteld dat je geen geld op je rekening krijgt.
Ah, ik schrok alrobn1994 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:24:
[...]
hahah in de zin van, laat ik um "net" bestelt hebben bij bol.com bedoel ik 2 november:) net te letterlijk lezen:P
Yeaah heb hem binnen! Let the games begin
te wachten op je 10de ps4 bedoel jeVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:31:
Ik zit nog in volle spanning te wachten op de bezorger
Verwijderd
BTW, dit is nog voor de mensen die hem nog niet hebben kunnen bestellen..
Deze Link kreeg ik ter mail van Bartsmit, ergens in Oktober had ik me al ingeschreven.
http://www.bartsmit.com//...ngId=-104&catalogId=10051
Veel plezier
Deze Link kreeg ik ter mail van Bartsmit, ergens in Oktober had ik me al ingeschreven.
Veel plezier
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:33:
[...]
No, niet eens! dit wordt de eerste die binnen gaat komenmaar krijg er inderdaad morgen nog een
Verwijderd
voor degene die mij aan willen melden.
Svensson24
Games:
Cod Gohst
Fifa 14
AC Black Flag
Killzone SF
Woon wel in het mooie Limburg (noord)
Svensson24
Games:
Cod Gohst
Fifa 14
AC Black Flag
Killzone SF
Woon wel in het mooie Limburg (noord)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 14:36 ]
Ik zou even wachten met bestellen bij de Bart. Ik ben 400 euro armer, maar door een foutmelding na betaling staat de bestelling niet bij mijn account, geen bevestigingsemail en weer een ps4 in de winkelwagen. Gaat weer lekker wat moeite kosten om te corrigeren.
Ik heb net even de algemene voorwaarden en cadeaubonvoorwaarden doorgelezen. Ze gaan geen geld terugstoren op je rekening, zie hier: http://www.wehkamp.nl/pdf/Algemene_Voorwaarden_Cadeaubon.pdfJay47 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:26:
[...]
Ik heb ook nog niks terug, staat nog steeds op geannuleerd. Moet ik er weer achteraan.
En ik neem geen genoegen met cadeaukaarten, ik wil mijn geld terug. Want immers is er 2 keer via mail aan mij bevestigd dat ik in dec ps4 zou krijgen niet dus! In jan ook aan de tel gezegd u krijgt het bij de volgende rekening....niet dus.
En er staat nergens in hun voorwaarden dan als je met cadeaukaarten besteld dat je geen geld op je rekening krijgt.
Wat me echter wel opvalt is dat er niets geschreven is op welke manier ze je eventuele cadeaubonwaarde dan wel terugbetalen. Persoonlijk verwacht ik dat je de waarde terug krijgt in cadeaubonnen en dat je daar maar gewoon content mee moet zijn.
Nou ja, bellen, briefsturen. Dat geld heb je echt wel met een maand terug.DinoPK schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:39:
Ik zou even wachten met bestellen bij de Bart. Ik ben 400 euro armer, maar door een foutmelding na betaling staat de bestelling niet bij mijn account, geen bevestigingsemail en weer een ps4 in de winkelwagen. Gaat weer lekker wat moeite kosten om te corrigeren.
Verwijderd
Kan via die link van zojuist inderdaad bestellen en kiezen voor morgen bezorgen dit toch maar doen dan of klopt het niet ?
Verwijderd
gewoon doenVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:44:
Kan via die link van zojuist inderdaad bestellen en kiezen voor morgen bezorgen dit toch maar doen dan of klopt het niet ?
Verwijderd
Ik heb hem net besteld, kon morgen als bezorgdag aanklikken, netjes een bevestiging gehad, lijkt dus goed te gaan.
Die BartSmit twitter is wel lekker snel zeg.
Gister na 15:00 besteld maar niets meer vernomen, twitter hem nu en binnen 2 minuten een tracktrace terug.
Wordt alleen wel naar de winkel verzonden met onze naam erop.
Weet iemand hoe dat werkt? Mail uitprinten of krijgen we nog bericht?
Gister na 15:00 besteld maar niets meer vernomen, twitter hem nu en binnen 2 minuten een tracktrace terug.
Wordt alleen wel naar de winkel verzonden met onze naam erop.
Weet iemand hoe dat werkt? Mail uitprinten of krijgen we nog bericht?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
T&T doen ze toch pas de deur uit als de verzendsticker is aangemaakt? En gezien voor 15:00 uur besteld? Morgen in huis hebben, zal BS alle bestellingen <15:00 uur verwerken, waarna PostNL ze oppikt en pas dan gaat de T&T actief worden. Wanneer ze dan de berichten met T&T codes doorsturen per e-mail is afwachten, maar dat zal deze middag nog wel het geval zijn. Zeg maar gelijk aan de situatie van gisteren lijkt me
En toch wil ik mijn geld terug, want ze hebben niet kunnen leveren wat ze wel toezeggen!Batiatus schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:41:
[...]
Ik heb net even de algemene voorwaarden en cadeaubonvoorwaarden doorgelezen. Ze gaan geen geld terugstoren op je rekening, zie hier: http://www.wehkamp.nl/pdf/Algemene_Voorwaarden_Cadeaubon.pdf
Wat me echter wel opvalt is dat er niets geschreven is op welke manier ze je eventuele cadeaubonwaarde dan wel terugbetalen. Persoonlijk verwacht ik dat je de waarde terug krijgt in cadeaubonnen en dat je daar maar gewoon content mee moet zijn.
500 is veel geld, nu word je verplicht het bij Wehkamp uit te geven! En anderen krijgen het wel terug dus ik ga ook terug eisen!
Durf het niet aan. hahah nog 10 minutenVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:32:
BTW, dit is nog voor de mensen die hem nog niet hebben kunnen bestellen..
Veel plezier
Heb je soms een emailtje met daarin de toezegging, ondertekend door mevr. Nibte?Jay47 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:48:
[...]
En toch wil ik mijn geld terug, want ze hebben niet kunnen leveren wat ze wel toezeggen!
500 is veel geld, nu word je verplicht het bij Wehkamp uit te geven! En anderen krijgen het wel terug dus ik ga ook terug eisen!
Zijn er nog meer mensen die gisteren besteld hebben en gekozen voor een levering op zaterdag? Ik heb namelijk wel een bevestiging gekregen, maar geen T&T nog. Ik wacht nog af tot 17:00 uur vanmiddag, maar daarna gaan ze hem echt niet meer aanbieden aan PostNL...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Verwijderd
gewoon doen, je verliest niks, ze storten het als je niks krijgt. en ze hebben hem nog op voorraad...
ik kreeg deze link met de beschrijving, maak je geen zorgen wij hebben het probleem van de vorige link verholpen en je kunt nu rustig bestellen zonder dat er iemand voor je pikt
Geduld is moeilijk ey?CSB schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:50:
Zijn er nog meer mensen die gisteren besteld hebben en gekozen voor een levering op zaterdag? Ik heb namelijk wel een bevestiging gekregen, maar geen T&T nog. Ik wacht nog af tot 17:00 uur vanmiddag, maar daarna gaan ze hem echt niet meer aanbieden aan PostNL...
Anders had je die wehkamp tegoedbonnen toch ook alleen maar daar kunnen besteden? Als je dat bedrag terug krijgt als 'tegoedbon' zou ik al tevreden zijn. Ze hoeven dat namelijk helemaal niet in contanten uit te betalen, ja het geld wat je er bij hebt gelegd om de tegoedbonnen aan te vullen om zo tot het uiteindelijke bedrag te komen.Jay47 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:48:
[...]
En toch wil ik mijn geld terug, want ze hebben niet kunnen leveren wat ze wel toezeggen!
Lijkt me nogal logisch. Maar ik kan je frustratie begrijpen als je je geld zsm terug wilt en van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.