[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.240 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Rikster schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:26:
[...]

Vind dat de mensen die zo lopen te miepen over handelaren om en wel dit bestellen zo hypocriet als het maar kan. BS heeft een link gestuurd naar mensen die op de lijst staan en nu niet kunnen bestellen omdat 'hun' PS4 gekaapt wordt.

De bek vol over mensen benadelen maar wanneer zelf de kans zich voordoet om zich er tussen te persen ten koste van iemand anders....
Ik zie dit meer als beleid van BS, zij maken tenslotte de reserveringen op en besluiten dit maar op een hoop te pleuren dat iedereen maar kan bestellen...
Plus dat mensen maar 1 ps4 claimen en de handelaartjes 8 of 10 en er vette winst op maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:28:
[...]

BS heeft het probleem allang door en ze voordat de vrachtwagen van PostNL vertrekt controleren ze of je wel echt op de lijst stond (zie twitter)
Buiten het feit dat BS een bende maakt van het hele PS4 verhaal was het dan ook meer gericht tegen de mensen die hier blijkbaar geen problemen mee hebben omdat het hun mogelijk een PS4 oplevert van iemand anders maar wel een probleem hebben met handelaren omdat zij daardoor geen PS4 konden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
zojuist op twitter gepost rofl! iemand al spijt?

Bart Smit ‏@bartsmitcom · 4m
@wouter0013 De mensen die niet op de reserveerlijst staan worden door de klantenservice geannuleerd.

Update: Met dank aan.

Wouter van der Wal ‏@wouter0013 · 7m
@bartsmitcom Ik weet niet of jullie het door hebben, maar die PS4 link is uitgelekt. Ik doe er niks mee omdat ik het niet zo eerlijk vind

[ Voor 36% gewijzigd door Flghter1982 op 23-01-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:28:
[...]

BS heeft het probleem allang door en ze voordat de vrachtwagen van PostNL vertrekt controleren ze of je wel echt op de lijst stond (zie twitter)
nou ik vind het BS hun eigen schuld en kunnen dit niet zomaar veranderen door de orders die niet op de reserveerlijst staan te weigeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scimitary
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-04-2022
Tweet van BartSmit 5 min geleden:

De mensen die niet op de reserveerlijst staan worden door de klantenservice geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:44
Scimitary schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:32:

De mensen die niet op de reserveerlijst staan worden door de klantenservice geannuleerd.
zuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 06:54
Flghter1982 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:31:
zojuist op twitter gepost rofl! iemand al spijt?

Bart Smit ‏@bartsmitcom · 4m
@wouter0013 De mensen die niet op de reserveerlijst staan worden door de klantenservice geannuleerd.

Ja omdat mensen als een gek lopen te bellen, ja ik heb illegaal besteld krijg ik het wel.
Sommige mensen zijn echt zo dom, hoop niet dat ze voor iedereen annuleren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta er wel degelijk op, maar een paar weekjes later :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat zo is dan is het jammer maja niet geschoten is altijd mis. En voor de mensen bij de klantenservice ik wens ze veel plezier met nachecken van al die orders 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zeggen ze maar of dit waar is , bij de Intertoys ook niet gebeurd . wrm zouden ze ze annuleren ? ze krijgen het geld toch wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:44
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:33:
[...]

dat zeggen ze maar of dit waar is , bij de Intertoys ook niet gebeurd . wrm zouden ze ze annuleren ? ze krijgen het geld toch wel
dat lijkt mij ook het beste verdien model voor hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scimitary
[...]

Zit ook wat in, maar ze zullen t wel doen voor de geloofwaardigheid van de winkel zelf. Alle mensen die wel "officieel" konden bestellen krijgen anders hun ps4 niet en gaan dan klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:49
De klantenservice kijkt wel welke er echt gereserveerd hebben en wie via Tweakers etc. Die worden geannuleerd.
Ze lezen hier dus ook mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-06 15:06
ik sta er wel degelijk op, maar een paar weekjes later :'(
??? wie wat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
  • Laatst online: 19-02-2022
Net bij mm ehv geweest verwachte datum is uitgesteld 1-2 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan het zien... Trouwens je kon toch ook gewoon via de site bij de mogelijkheid komen om te bestellen?
Ze hebben geen poot om op te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Laatst online: 12-09 18:40
Geld is geld voor hun. Ze gaan het niet allemaal checken. In "De race voor de PS4" heb ik al gemerkt dat klanten niet voorop staan, geld wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de reserveringslijst van bs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mopsel schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:35:
Net bij mm ehv geweest verwachte datum is uitgesteld 1-2 maanden
Had de medewerker toevallig een fles rum in z'n handen en zat die meth te snuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat krijg je je Track & Trace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:37:
Hoe laat krijg je je Track & Trace?
waarschijnlijk zogauw het met de vrachtwagen weg is neem ik aan teminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florissant schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:35:
Geld is geld voor hun. Ze gaan het niet allemaal checken. In "De race voor de PS4" heb ik al gemerkt dat klanten niet voorop staan, geld wel.
precies ze gaan echt niet heel de dag kijken van oww nr94 staat niet op de lijst.. geannuleerd maar nummer 140 wel..die mag blijven staan. ze hebben bij BS wel wat beters te doen dan heel de dag te gaan lopen controleren wie er wel of niet op staat .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Laatst online: 12-09 18:40
Mensen zeggen dat je hem zaterdag ontvangt, waarom niet op vrijdag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:36:
[...]

de reserveringslijst van bs.com
Waar zie je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

[...]
En voor de mensen bij de klantenservice ik wens ze veel plezier met nachecken van al die orders 8)7
Je begrijpt toch wel dat dit binnen 5 minuten automatisch te realiseren is hé? Ze adviseren immers ook om met hetzelfde emailadres te bestellen als dat je gereserveerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
Ondertussen bevestiging binnen.
Ik zie het wel, en anders annuleren ze het maar, dan heb ik het op z'n minst geprobeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kan je niet zien. Maar op twitter hadden ze gezegd dat alle reserveringen t/m 1 nov vandaag weggewerkt zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GateKeaper schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Je begrijpt toch wel dat dit binnen 5 minuten automatisch te realiseren is hé? Ze adviseren immers ook om met hetzelfde emailadres te bestellen als dat je gereserveerd hebt.
Als ze zo'n systeem hebben bij de BS dan heb ik botte pech zoals ik al zei ik nam gewoon de gok en ga niet pissed off worden als ze me eruit halen. Tis immers fair van hun kant uit. Ik ging van mijn logistieke ervaringen uit en niet bij alle grote bedrijven werken ze erg logisch waarbij alles snel nagetrokken kan worden vandaar die opmerking van mij.

Het is en blijft immers een gok die je neemt met dit soort gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:41:
[...]

Als ze zo'n systeem hebben bij de BS dan heb ik botte pech zoals ik al zei ik nam gewoon de gok en ga niet pissed off worden als ze me eruit halen. Tis immers fair van hun kant uit. Ik ging van mijn logistieke ervaringen uit en niet bij alle grote bedrijven werken ze erg logisch waarbij alles snel nagetrokken kan worden vandaar die opmerking van mij.

Het is en blijft immers een gok die je neemt met dit soort gevallen.
Precies dit.

Volgens mij heeft die dude die tegen Bart Smit meldde dat de link gelekt is nare berichten gekregen want z'n account is ineens afgeschermd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
[...]

Had de medewerker toevallig een fles rum in z'n handen en zat die meth te snuiven?
_/-\o_ 8)7 :*)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gaan mensen nou ook bellen :'( "hey ik heb via een dubieuze link een ps4 besteld, krijg ik m morgen 8)7 "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Rikster schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:26:
[...]

Vind dat de mensen die zo lopen te miepen over handelaren om en wel dit bestellen zo hypocriet als het maar kan. BS heeft een link gestuurd naar mensen die op de lijst staan en nu niet kunnen bestellen omdat 'hun' PS4 gekaapt wordt.

De bek vol over mensen benadelen maar wanneer zelf de kans zich voordoet om zich er tussen te persen ten koste van iemand anders....
En we hebben er weer 1!

1: Heb zelf niet besteld (heb die van mij sinds 9 Januari via sony.nl)
2: 10 januari van IT een belletje gekregen dat mijn PS4 er was. Deze aan de volgende in de wachtrij laten geven.
3: Wat verdien ik hier aan? Helemaal niets, dus iets met appels en peren... (De link kwam trouwens niet eens van mij :') )
3: Mensen worden door deze fout van Bart Smit niet in hun portemonnee benadeeld m.a.w. ze worden er financieel niet slechter van. Geldt ook voor de mensen die benadeeld worden qua levertijd.

Door fouten zoals deze, maar ook door de gasten die PS4's blijven opkopen moeten mensen langer wachten, daar geef ik je gelijk in.
Significant verschil is dat bijvoorbeeld Bart Smit de PS4 niet voor 500,- of meer zal aanbieden... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:44:
Waarom gaan mensen nou ook bellen :'( "hey ik heb via een dubieuze link een ps4 besteld, krijg ik m morgen 8)7 "
Hopenlijk vissen ze alleen die mensen eruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:38
terecht als ze deze orders annuleren.
Tenslotte is er niet voor niets een reserveringslijst.

Sorry maar als je zelf op de lijst zou staan en anderen piepen voor dan ben je ook pissig.
Of doe je dat bij de slager ook, iedereen opzij duwen en vooraan gaan staan en voor dringen?

Iedereen wil graag snel een PS4, maar dan moet je zelf maar reserveren ergens of wachten op vrije verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/6v9TF/0a5d11124a.png

:') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
Hier is trouwens te zien dat iedereen dezelfde link heeft ontvangen. Er is geen sprake geweest van unieke links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Postnl is niet bereikbaar, hoe wil BS controleren op Tweakers?
Kost hun alleen meer werk en geld! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Die jurgen van dorp naait de rest wel 8)7

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
1 wat?

Ik heb een PS4, en ik heb er genoeg aan eentje.

Verbaas me er gewoon over het feit dat iedereen hier collectief over mensen heen vallen die er meer dan voor eigen gebruik kopen maar ondertussen zonder schroom, en de nodige lol, vertellen dat ze zich tussen de lijst hebben geperst van mensen die er al maanden opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als BS heel het forum gaat nakijken zijn ze nogal even bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:50:
Als BS heel het forum gaat nakijken zijn ze nogal even bezig
Nog meer posten dus ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal nu eerlijk zeggen dat ik BS ook gewaarschuwd heb. Ik heb namelijk een sms gekregen dat ik kon bestellen alleen ik heb tot een uur of 6 geen beschikking over iDeal etc. Ik zag de link op dit forum voorbij komen en ik werd pisnijdig omdat er nu waarschijnlijk iemand met "mijn" PS4 vandoor gaat. Ik denk dat dit iets is wat iedereen zou doen in mijn geval en het spijt me dat ik de pret moet bederven. Ik wens jullie veel succes in de zoektocht naar jullie PS4

P.S., ik scherm mijn profiel altijd af maar volgens mij kunnen mensen mij niet antwoorden op twitter als ik mijn profiel afgeschermd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:51:
Ik zal nu eerlijk zeggen dat ik BS ook gewaarschuwd heb. Ik heb namelijk een sms gekregen dat ik kon bestellen alleen ik heb tot een uur of 6 geen beschikking over iDeal etc. Ik zag de link op dit forum voorbij komen en ik werd pisnijdig omdat er nu waarschijnlijk iemand met "mijn" PS4 vandoor gaat. Ik denk dat dit iets is wat iedereen zou doen in mijn geval en het spijt me dat ik de pret moet bederven. Ik wens jullie veel succes in de zoektocht naar jullie PS4

P.S., ik scherm mijn profiel altijd af maar volgens mij kunnen mensen mij niet antwoorden op twitter als ik mijn profiel afgeschermd heb
Hee ben jij Wouter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

En gelijk heb je kerel, ieder wacht maar op zijn beurt. d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door whyz op 23-01-2014 14:55 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk dit is karakter niet stiekem meepraten maar er gewoon voor uitkomen. Kan ik niks meer dan respect voor hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk heeft hij. Ik wacht nog tot maandag hopelijk dat ze mij dan bellen dat iemand zijn/haar PS4 niet opgehaald heeft dit weekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:55:
Gelijk heeft hij. Ik wacht nog tot maandag hopelijk dat ze mij dan bellen dat iemand zijn/haar PS4 niet opgehaald heeft dit weekend. :)
Succes word lastig denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scimitary

Ik dacht: niet geschoten is altijd mis, maar dat is gewoon egoïstisch ^^. Ik geef je groot gelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
Ik voel mij nu schuldig en heb een beetje spijt :@
Ik liet me gewoon opfokken :'( :'(

:') nee maar ik had er echt niet zo bij nagedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
LaNageoire schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:58:
Ik voel mij nu schuldig en heb een beetje spijt :@
Ik liet me gewoon opfokken :'( :'(

:') nee maar ik had er echt niet zo bij nagedacht
Het is je vergeven omdat je zo'n mooie naam hebt :>

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap z'n reactie wel.. Maarja die schaarste zorgt nou eenmaal voor dit soor taferelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Laatst online: 28-07-2023
Dit is 1 van de drukst bezochte PS4-discussies die er maar is (wat betreft leveringen).

Zoals eerder door iemand anders opgemerkt: de kans is groot dat er medewerkers van BS meekijken op dit soort topics.
Waarom zou je dan in godsnaam gaan bespreken of je wel of niet 'legaal' je bestelling heb gedaan?

Lekker laten voor wat het is en je ziet het vanzelf wel toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3nov besteld bij bartsmit, zou ik bestellen via die andere link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:03:
Het is 15:00 geweest, is denk ik te laat, maar je kan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:03:
Heb je meer kans denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het de vorige levering ging bij de MM? Gaven ze toen al lang van tevoren aan of er een levering kwam. Of werd dit pas duidelijk 1 a 2 dagen voor de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:38
Ralphoman schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:00:
Dit is 1 van de drukst bezochte PS4-discussies die er maar is (wat betreft leveringen).

Zoals eerder door iemand anders opgemerkt: de kans is groot dat er medewerkers van BS meekijken op dit soort topics.
Waarom zou je dan in godsnaam gaan bespreken of je wel of niet 'legaal' je bestelling heb gedaan?

Lekker laten voor wat het is en je ziet het vanzelf wel toch? 8)7
Het valt me sowieso op dat sommige mensen op dit forum verschrikkelijk ongeduldig zijn, de bevestiging kwam een aantal minuten later, hoppa gelijk BS bellen waar de bevestiging blijft en dat terwijl de factuur al lang aanwezig was 8)7

Verder zijn mensen ongeduldig als de bestelling geannuleerd wordt, ze willen dezelfde dag nog hun geld terug zien, het is geen fysieke winkel, normaliter duurt dit gemiddeld 3 - 15 dagen. Maar hoppa diezelfde dag gelijk bellen. Voel je niet gelijk aangesproken als het niet om jou gaat, maar sommige mensen hier gedragen zich als kleine kinderen en moeten toch echt leren hoe het in de grote mensen wereld werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
Nostordici schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Het valt me sowieso op dat sommige mensen op dit forum verschrikkelijk ongeduldig zijn, de bevestiging kwam een aantal minuten later, hoppa gelijk BS bellen waar de bevestiging blijft en dat terwijl de factuur al lang aanwezig was 8)7

Verder zijn mensen ongeduldig als de bestelling geannuleerd wordt, ze willen dezelfde dag nog hun geld terug zien, het is geen fysieke winkel, normaliter duurt dit gemiddeld 3 - 15 dagen. Maar hoppa diezelfde dag gelijk bellen. Voel je niet gelijk aangesproken als het niet om jou gaat, maar sommige mensen hier gedragen zich als kleine kinderen en moeten toch echt leren hoe het in de grote mensen wereld werkt.
BEDOEL JE SOMS MIJ :( :(

grapje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:38
Sowieso heeft een internetwinkel 30 dagen tijd om je geld terug te storten.
Dus als het 2 weken duurt dan voldoen ze nog prima aan de wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
[...]

Je ontvangt niet direct een mail van je bestelling.. dus ik verwacht dat ze alles met de hand gaan controleren

Ik heb verongeluk met een andere email adres besteld.. hoop niet dat ze moeilijk doen:S 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defqon5
  • Laatst online: 20-11-2021
Vandaag ook om 10:10 2 ps4's opgehaald in Mechelen. Ben wel door dat straatje heengereden en eerder ook al geflitst haha oops. Maarja wel een losse ps4 en eentje met bf4 weten te scoren. Dank voor de link naar FB van mechelen jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlasHie_FlaSh schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:12:
[...]

Je ontvangt niet direct een mail van je bestelling.. dus ik verwacht dat ze alles met de hand gaan controleren

Ik heb verongeluk met een andere email adres besteld.. hoop niet dat ze moeilijk doen:S 8)7 |:(
Ik ook! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Nostordici schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Nuff Said _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat zal hij vanaaf wel doen wanneer hij achter zijn PS4 kruipt..
7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Rikster schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:49:
[...]

1 wat?

Ik heb een PS4, en ik heb er genoeg aan eentje.

Verbaas me er gewoon over het feit dat iedereen hier collectief over mensen heen vallen die er meer dan voor eigen gebruik kopen maar ondertussen zonder schroom, en de nodige lol, vertellen dat ze zich tussen de lijst hebben geperst van mensen die er al maanden opstaan.
Hier had ik je al gelijk in gegeven :) , want ben er zelf ook de dupe van geweest.

Punt is dat de mensen die ze (vooral in het begin, maar nu nog steeds) voor hoge prijzen verkochten zich vooral daaraan schuldig hebben gemaakt: Misbruik maken van linkjes die bestemd waren voor mensen die nog aan het wachten waren, om ze vervolgens doodleuk voor 600,- door te verkopen. Hoe denk je dat ze aan meerdere consoles zijn gekomen? Juist door wat jij hier aanhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Hij staat ook gewoon op de site nu zo?

Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, volgende dag in huis

http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-43099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giga_ schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:26:

Waar zijn die mensen in volendam nou mee bezig 8)7 Echt raar dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Hier had ik je al gelijk in gegeven :) , want ben er zelf ook de dupe van geweest.

Punt is dat de mensen die ze (vooral in het begin, maar nu nog steeds) voor hoge prijzen verkochten zich vooral daaraan schuldig hebben gemaakt: Misbruik maken van linkjes die bestemd waren voor mensen die nog aan het wachten waren, om ze vervolgens doodleuk voor 600,- door te verkopen. Hoe denk je dat ze aan meerdere consoles zijn gekomen? Juist door wat jij hier aanhaalt.
Tja, in mijn ogen moet de webshop het dan maar beter dicht spijkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:29:
[...]

Waar zijn die mensen in volendam nou mee bezig 8)7 Echt raar dit
Kunnen ze ook geen orders meer annuleren. Kan iedereen zeggen: Ja ik heb toch gewoon via de site besteld? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Ben het niet eens met je, als iemand 600 wilt betalen ervoor dan is dat hun goed recht, is hun geld waarom maak jij je druk om ander mans geld?
BS mag blij zijn met ons omdat we dit aankaarten, ze falen keer op keer met het beveilligen van hun systeem.
En je had geen preorder link nodig om te bestellen, stond gewoon op hun site!

[ Voor 4% gewijzigd door Jay47 op 23-01-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:33:
[...]

Ben het niet eens met je, als iemand 600 wilt betalen ervoor dan is dat hun goed recht, is hun waarom maak jij druk om ander mans geld?
BS mag blij zijn met ons omdat we dit aankaarten, ze falen keer op keer met het beveilligen van hun systeem.
En je had geen preorder link nodig om te bestellen, stond gewoon op hun site!
Intertoys is precies hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:34:
[...]

Intertoys is precies hetzelfde...
Klopt maar BS en IT is van de zelfde eigenaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het de vorige levering ging bij de MM? Gaven ze toen al lang van tevoren aan of er een levering kwam. Of werd dit pas duidelijk 1 a 2 dagen voor de levering..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:33:
[...]

Ben het niet eens met je, als iemand 600 wilt betalen ervoor dan is dat hun goed recht, is hun waarom maak jij druk om ander mans geld?
Maak me niet druk om andermans geld, dat moeten ze ook helemaal zelf weten. Vindt het alleen jammer dat er mensen zijn met weinig fatsoen in hun flikker en misbruik maken van de schaarste.

En BS blij met jullie omdat jullie dit aankaarten? Je kunt er ook gewoon geen gebruik van maken en het aangeven zonder er 1 te bestellen........hoeveelste is dit nu van jou? 4? 5?, en allemaal van uitgelekte linkjes toch?

edit: Die link van BS was net nog niet openbaar. Dus mensen die nog geen PS4 hebben, bestellen maar weer :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:42:
[...]

Maak me niet druk om andermans geld, dat moeten ze ook helemaal zelf weten. Vindt het alleen jammer dat er mensen zijn met weinig fatsoen in hun flikker en misbruik maken van de schaarste.

En BS blij met jullie omdat jullie dit aankaarten? Je kunt er ook gewoon geen gebruik van maken en het aangeven zonder er 1 te bestellen........hoeveelste is dit nu van jou? 4? 5?, en allemaal van uitgelekte linkjes toch?
Dit is aangekaart bij BS er zijn dingen veranderd maar niet voldoende!
Dit is 3de, 1 van bol 1 van IT en ja via reservering dus niks illegaals! Al in juni 2013 gereserveerd en betaald! dus ik had het al op 29 nov! Had nog een preorder bij Wehkamp maar die heb geannuleerd, want ze leveren niet!

[ Voor 4% gewijzigd door Jay47 op 23-01-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 21:20
Op eBay Italie staan er ook nog wel enkele voor redelijk schappelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een ps4 bestelt via die link bij bart smit is dit een goede keuze geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:00:
nee })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
Waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Laatst online: 28-07-2023
Niet geschoten is altijd mis, ik zou lekker afwachten wat er gebeurt, ze zullen niet voor niets ineens de link online hebben staan toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralphoman schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:03:
[...]

Niet geschoten is altijd mis, ik zou lekker afwachten wat er gebeurt, ze zullen niet voor niets ineens de link online hebben staan toch??
Precies Ik heb de bevestigingsmail al wel gekregen en ik heb nog een bestelling bij bigu staan maar die schiet al helemaal niks op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:07:
[...]

Precies Ik heb de bevestigingsmail al wel gekregen en ik heb nog een bestelling bij bigu staan maar die schiet al helemaal niks op
Bigu is gewoon GAAR! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net even te kijken op mediamarkt twitter en dit is wat ik tegen kwam.
iemand die deze levering kan bevestigen?

in het systeem zien jullie dat er ps4 s binnen zijn..?? Bij welke filialen dan ..??

Media Markt ‏@mediamarkt_nl 57 min.

@faffilicious Rdam Beijerlandselaan, Rijswijk, Enschede, Akerpoort MAAR dit is geen garantie. Voor de zekerheid met/bij de winkel checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Giga_ schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:26:

Nou wij hebben er hier op de zaak een besteld. Ben benieuwd :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik ben ook benieuwd:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/6v9TF/0a5d11124a.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:24:
Even MM arena gebeld om te checken of ik mijn aanbetaling terug krijg (in het geval dat de BS link werkt). De mevrouw aan de lijn vertelde mij zonder dat ik mijn vraag gesteld had dat ze rond 1 februari een levering verwachten
Verwachting ArenA staat op midden februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvanSteijn
  • Laatst online: 23-02 15:59
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:09:
Ik zat net even te kijken op mediamarkt twitter en dit is wat ik tegen kwam.
iemand die deze levering kan bevestigen?

in het systeem zien jullie dat er ps4 s binnen zijn..?? Bij welke filialen dan ..??

Media Markt ‏@mediamarkt_nl 57 min.

@faffilicious Rdam Beijerlandselaan, Rijswijk, Enschede, Akerpoort MAAR dit is geen garantie. Voor de zekerheid met/bij de winkel checken!
rijswijk gebeld, die hebben ze niet :/ de rest is te ver van hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja dat zou ik ook roepen als grote speelgoedwinkel met een falende online afdeling ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
Donstil schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:18:
[...]

Ja dat zou ik ook roepen als grote speelgoedwinkel met een falende online afdeling ;)
Dit dus. Ik wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
Iemand al T&T? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gevraagd hoe laat je T&T kan verwachten. Waarschijnlijk morgen was het antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ben ik ook wel benieuwd naar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat ze straks voordat ze naar huis gaan er een massa mail uitgooien waarin ze zeggen dat je stout bent geweest en dat je bestelling geannuleerd is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:22:
[...]

hier ben ik ook wel benieuwd naar :?
Misschien kunnen jullie weer gaan bellen ;)

Gewoon wachten. Als er ineens honderden orders binnenkomen gaat het allemaal wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvthul84 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:24:
[...]

Misschien kunnen jullie weer gaan bellen ;)

Gewoon wachten. Als er ineens honderden orders binnenkomen gaat het allemaal wel even duren.
Ik heb niet gebeld en ik ga ook niet bellen. Ik was gewoon benieuwd of iemand hem al had meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
Mensen moeten er gwn niet heen bellen,stomste wat je kan doen.
Laat het voor vandaag rusten en zien morgen wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Geloof er niks van is gewoon bang makkerij! Want de PS4 kun je op BS bestellen zonder reserverings link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
zakaro schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:30:
Mensen moeten er gwn niet heen bellen,stomste wat je kan doen.
Laat het voor vandaag rusten en zien morgen wel verder.
Idd je snijd je eigen vingers maar sommige mensen zijn eemaal niet zo slim :)
Pagina: 1 ... 66 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.