Mensen die link van de Bart Smit kan je ook gewoon via de zoekfunctie van de website vinden. Dan staat die er keihard erin, om in je winkelwagen te zetten. Niks persoonlijk, blijkbaar kunnen ze niet stealth mode de ps4 voor reserveringen plaatsen.
Het lijkt mij alleen zo jammer als ik dat kreng bestel bij BS en achteraf toch blijkt dat ik 4 maanden moet wachten, terwijl hij later gewoon in de winkel op het dorp ligt, bij wijze van spreken. En dan de boel maar weer annuleren en hopen dat je je geld terugkrijgt, ipv een tegoedbon...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
op de factuur staat dit:
"PlayStation 4 2e Levering
Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, volgende dag in huis"
is dit pas de tweede levering van BS? misschien toch een foutje
"PlayStation 4 2e Levering
Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, volgende dag in huis"
is dit pas de tweede levering van BS? misschien toch een foutje
Ik hoor morgen wel of ik spijt moet hebben dat ik getwijfeld heb.
Verwijderd
Same hereLaNageoire schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:42:
Heb ook bested,als ik m morgen of zaterdag heb,dan annuleer ik die van MM.
Lang genoeg gewacht.Als ik mijn aanbetaling maar terug krijg...
Lang genoeg gewacht.Als ik mijn aanbetaling maar terug krijg...
Verwijderd
Ook besteld, mocht ik hem krijgen annuleer ik direct mm zodat de gene na mij een plekje opschuift
Wacht maar tot je spijt krijgt
Verwijderd
Ik ook, de vorige keer met toysxl kon ik mooi achter m'n geld aan en kon hierdoor niet naar de mediamarkt waar ze een dag later volop te krijgen warenLaNageoire schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:42:
Voor diegene die een link heeft gehad maar al is voorzien en mij en onze vriendengroep een link gunnen:
Ik ben al weken lang aan het speuren naar een PS4.
Ik ben zelf al voorzien van een PS4. Onze vaste vriendengroep bestaat uit 4 jongens waarmee we al jaren gamen.
Een daarvan had de console al op dag van release (augustus gepreorderd bij Game Mania)
Ikzelf had hem als tweede, via Mycom in Eindhoven opgehaald, was toevallig een geannuleerde pre-order.
2 weken terug heb ik via een bepaalde link op intertoys voor de 3e persoon uit de groep een PS4 weten te regelen.
Het wachten is nu op de 4e en laatste persoon.
Ik kan garanderen dat dit niet voor verdere verkoop bestemd zal zijn en dat we eerlijke jongens zijn die gewoon met elkaar online willen gamen (BF4).
Om te verifieren mag je onze gamertags hebben:
1. zweverd
2. Djinnax (ik zelf)
3. dracuhl
4. Bustahhh
Nummers 1 tot 3 zijn dus voorzien. Nummer 4 ben ik dus nu al 2 weken dagelijks elk uur elke webshop, forum, tweet etc etc. in de gaten aan het houden.
En voor diegene die zin heeft: join ons team een keer om een potje mee te doen (BF4) Mooi met 5 man in één squad.
Mijn dank is bij voorbaat enorm groot!
Ik ben zelf al voorzien van een PS4. Onze vaste vriendengroep bestaat uit 4 jongens waarmee we al jaren gamen.
Een daarvan had de console al op dag van release (augustus gepreorderd bij Game Mania)
Ikzelf had hem als tweede, via Mycom in Eindhoven opgehaald, was toevallig een geannuleerde pre-order.
2 weken terug heb ik via een bepaalde link op intertoys voor de 3e persoon uit de groep een PS4 weten te regelen.
Ik kan garanderen dat dit niet voor verdere verkoop bestemd zal zijn en dat we eerlijke jongens zijn die gewoon met elkaar online willen gamen (BF4).
1. zweverd
2. Djinnax (ik zelf)
3. dracuhl
4. Bustahhh
Nummers 1 tot 3 zijn dus voorzien. Nummer 4 ben ik dus nu al 2 weken dagelijks elk uur elke webshop, forum, tweet etc etc. in de gaten aan het houden.
En voor diegene die zin heeft: join ons team een keer om een potje mee te doen (BF4) Mooi met 5 man in één squad.
Verwijderd
je kan nu bij bartsmit bestellen en heel grote kans dat je hem morgen krijgt!!koffieboontje schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:45:
Voor diegene die een link heeft gehad maar al is voorzien en mij en onze vriendengroep een link gunnen:
1. zweverd
2. Djinnax (ik zelf)
3. dracuhl
4. Bustahhh
Verwijderd
Hele grote kans?! Je bedoelt 0% kans en 2 weken wachttijd op het terugstorten van je geld..Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:48:
[...]
je kan nu bij bartsmit bestellen en heel grote kans dat je hem morgen krijgt!!
laat het even wetenVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:51:
ik bel ze nu voor een bevestiging
Wat een prutsers werken daar zeg... elke keer die openbare link...
zo duurt het wel erg lang voor de wachtlijst daar weg is.
zo duurt het wel erg lang voor de wachtlijst daar weg is.
[ Voor 52% gewijzigd door Arjant2 op 23-01-2014 13:55 ]
Ik ook, we zullen het allemaal wel zien.Florissant schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:50:
Heb het er ook maar op gewaagd..
Inderdaad, want dan bestel ik ook wel
Verwijderd
wacht ook nog..newko schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:50:
nog iemand die geen bevestiging gekregen heeft ?
5 min geleden besteld bij BS maar nog geen bevestiging via mail

Verwijderd
Ben ze ook maar ff aan t bellen natuurlijk iedereen in gesprek wil weten of dit echt klopt want dan druk ik direct op bestellen
Ik heb inderdaad ook maar eens de gok gewaagd, maar ook nog geen bevestiging in de mailbox. wel 401 euro armer...
same hereMagistraal91 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:53:
Ik heb inderdaad ook maar eens de gok gewaagd, maar ook nog geen bevestiging in de mailbox. wel 401 euro armer...
Verwijderd
en?Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:54:
ik heb een bevestigingsmail gekregen en heb ze nu aan de lijn.
Verwijderd
Inmiddels orderbevestiging binnen!Jay47 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:53:
5 min geleden besteld bij BS maar nog geen bevestiging via mail
Nu hopen dat er niet meer kapers op de kust ( lees: door verkopers ) waren.
Heb wel gewoon een factuur gekregen via de website van Bart Smit. Daar zit ook een odernummer in.
De bevestigings mail die jij krijgt zal wel precies hetzelfde zijn, dus maak me daar niet zo druk om..
Bij Bol.com of andere winkels duurt het ook weleens lang.
EDIT: Heb de bevestiging inmiddels ook al!
De bevestigings mail die jij krijgt zal wel precies hetzelfde zijn, dus maak me daar niet zo druk om..
Bij Bol.com of andere winkels duurt het ook weleens lang.
EDIT: Heb de bevestiging inmiddels ook al!
[ Voor 8% gewijzigd door Florissant op 23-01-2014 13:55 ]
Even voor de duidelijkheid, dit komt van de klantenservice van BartSmit:
Het is niet mogelijk om zelf een bestelling te annuleren. Om dit te regelen zult u contact op moeten nemen met onze klantenservice. Aan het annuleren van een bestelling zijn geen kosten verbonden, wel zal het een aantal werkdagen duren voordat uw aankoopbedrag teruggestort wordt op uw rekening. Als uw bestelling al in het verwerkingsproces is opgenomen, is het niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren. U kunt dan de bestelling naar ons retourneren zodra u deze heeft ontvangen.
Het geld wordt volgens hen dus binnen een paar dagen teruggestort en het is iig te annuleren
Het is niet mogelijk om zelf een bestelling te annuleren. Om dit te regelen zult u contact op moeten nemen met onze klantenservice. Aan het annuleren van een bestelling zijn geen kosten verbonden, wel zal het een aantal werkdagen duren voordat uw aankoopbedrag teruggestort wordt op uw rekening. Als uw bestelling al in het verwerkingsproces is opgenomen, is het niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren. U kunt dan de bestelling naar ons retourneren zodra u deze heeft ontvangen.
Het geld wordt volgens hen dus binnen een paar dagen teruggestort en het is iig te annuleren
Yep heb nu ook bevestiging, waarom gaan mensen nu lopen bellen naar BS of het wel door komt?Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:54:
[...]
Inmiddels orderbevestiging binnen!
Nu hopen dat er niet meer kapers op de kust ( lees: door verkopers ) waren.
Tja dan hebben ze het gelijk door je snijd in je eigen vingers!
waarom mensen dat doen??Jay47 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:55:
[...]
Yep heb nu ook bevestiging, waarom gaan mensen nu lopen bellen naar BS of het wel door komt?
het is toch 401 euro en dan hoop je toch dat het wel goed gaat ?
Verwijderd
Inderdaad, wacht ff op je T&T... zo niet: Bel gwn rond sluitingstijdJay47 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:55:
[...]
Yep heb nu ook bevestiging, waarom gaan mensen nu lopen bellen naar BS of het wel door komt?
Verwijderd
ze kunnen vandaag niet ingepakt worden omdat het magazin eens per jaar gecheck wordt.
wat inhoudt dat ze vrijdag of zaterdag er zijn maar ze zijn er wel!!!!
Het heeft een kwartier geduurd voordat ik de mail binnen kreeg. Maar daarin wordt hij wel bevestigd. Ik betaal overigens met creditcard, zodat ze gelijk versturen, maar niet afschrijven voordat de order ook daadwerkelijk in behandeling is genomen.EDTO01 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:29:
Voor wie snel is en het wil proberen....... graag wel even hier posten of het is gelukt
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-43099
Je besteld toch zelf iets, dan loop je zelf dit risico.newko schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:56:
[...]
waarom mensen dat doen??
Om dan meteen te gaan bellen
Omdat dit link niet bedoeld is om te delen, en je krijgt je geld zeker terug als BS het gaat annuleren.newko schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:56:
[...]
waarom mensen dat doen??
Zometeen cancelen alle orders en dan?
Verwijderd
Dus op z'n vroegst morgen pas T&T en zaterdag de bezorging?Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:56:
ze kunnen vandaag niet ingepakt worden omdat het magazin eens per jaar gecheck wordt.
iddrvthul84 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:57:
[...]
Je besteld toch zelf iets, dan loop je zelf dit risico.
Om dan meteen te gaan bellen
ik wacht wel geduldig af tot ik aan de beurt ben in de winkel 
ga geen risico lopen en zoals ik al eerder zei. het is voor mij op het moment meer voor de heb want er zijn nog geen interesante games vindt ik.
ga geen risico lopen en zoals ik al eerder zei. het is voor mij op het moment meer voor de heb want er zijn nog geen interesante games vindt ik.
Ik durf nog steeds nietVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:00:
uuggh ik ben zo hypocriet... ik heb het ook maar geprobeerd
Als het er vanavond nog steeds op staat bestel ik met creditcard.
Afterpay wat weer eens niet werkt, geen random readert bij
Het maakt ze dus geen ene donder uit aan wie ze het ding leveren.
Als ze hem maar verkopen.
Als ze hem maar verkopen.
dan zijn ze zo en zo opLaNageoire schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:01:
[...]
Ik durf nog steeds niet
Verwijderd
Ik denk dat je dan te laat bent manLaNageoire schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:01:
[...]
Ik durf nog steeds niet

Verwijderd
Raar, als ik via bart smit . nl er naar een ps4 gaat staat er dat hij niet te bestellen is……via de link hierzo wel……meer mensen hier last van?
Komt omdat achter de link hier, een code staat. Is dus niet hetzelfde "product" als die je in de webshop ziet staan.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:02:
Raar, als ik via bart smit . nl er naar een ps4 gaat staat er dat hij niet te bestellen is……via de link hierzo wel……meer mensen hier last van?
Verwijderd
In feite dus net zo'n geintje als van de week bij IT?GateKeaper schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:03:
[...]
Komt omdat achter de link hier, een code staat. Is dus niet hetzelfde "product" als die je in de webshop ziet staan.
ik zou wel eens willen weten of de link van iemand anders die vandaag de mail gekregen heeft hetzelfde is als de mijneGateKeaper schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:03:
[...]
Komt omdat achter de link hier, een code staat. Is dus niet hetzelfde "product" als die je in de webshop ziet staan.
Yep, dit is ongeveer een soort vrije verkoop, ze hebben de link wederom niet uniek gemaakt voro iedereen.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:04:
[...]
In feite dus net zo'n geintje als van de week bij IT?
Verwijderd
Hopen dat jullie ze z.s.m. binnen krijgen.....en hopen dat dit nog vaker gaat gebeuren zodat de handelaartjes met hun overige PS4's blijven zitten, om ze vervolgens onder de marktprijs te moeten verkopen aangezien ze volop in de winkel te verkrijgen zijn
Oke fuck it ik bestel.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:06:
Hopen dat jullie ze z.s.m. binnen krijgen.....en hopen dat dit nog vaker gaat gebeuren zodat de handelaartjes met hun overige PS4's blijven zitten, om ze vervolgens onder de marktprijs te moeten verkopen aangezien ze volop in de winkel te verkrijgen zijn
Ja precies, want terug sturen binnen 14dagen die wet die vergeet je gewoon even. hou toch op over je handelaartjes allemaal.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:06:
Haha mooie kerel. Zo herkenbaar dit.
Terwijl zowel in de mail als in de sms die ik kreeg stond dat dit wel het geval wasHansAnders07 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:05:
[...]
Yep, dit is ongeveer een soort vrije verkoop, ze hebben de link wederom niet uniek gemaakt voro iedereen.
In de mail:
Let op: deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen vandaag dus wees er snel bij! Het is belangrijk de bestelling te plaatsen met het e-mailadres waarmee de reservering geplaatst is om de bestelling af te ronden.
En in de SMS staat:
Check je e-mail voor unieke link
lekker uniek hoor
Ja het is risico's nemen hoorMagistraal91 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:08:
[...]
Haha mooie kerel. Zo herkenbaar dit.
Ja dit zeiden ze de vorige keer dus ook maar ik heb toen ook 2 PS4's besteld met dezelfde link en een verschillend emailadresEDTO01 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:08:
[...]
Terwijl zowel in de mail als in de sms die ik kreeg stond dat dit wel het geval was
In de mail:
Let op: deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen vandaag dus wees er snel bij! Het is belangrijk de bestelling te plaatsen met het e-mailadres waarmee de reservering geplaatst is om de bestelling af te ronden.
En in de SMS staat:
Check je e-mail voor unieke link
lekker uniek hoor
Als hij zo uniek is, waarom zou je er dan "snel bij" moeten zijn? En waarom werkt hij dan "alleen vandaag!"?EDTO01 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:08:
[...]
Terwijl zowel in de mail als in de sms die ik kreeg stond dat dit wel het geval was
In de mail:
Let op: deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen vandaag dus wees er snel bij!
Je hebt gereserveerd, en ze raken de voorraad echt wel kwijt. Ze kunnen dus ook prima die ps4 een week voor je vasthouden. Als je ergens in november hebt gepreorderd dan is het gewoon belachelijk om te verwachten dat iemand dagelijks zijn email leest, en vandaag dus gelijk kan bestellen.
Tenzij ze geen andere keuze hebben, en weten dat die link in no-time over het internet waait.
Verwijderd
ahahha ja preciesGateKeaper schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:11:
[...]
Als hij zo uniek is, waarom zou je er dan "snel bij" moeten zijn? En waarom werkt hij dan "alleen vandaag!"?
Je hebt gereserveerd, en ze raken de voorraad echt wel kwijt. Ze kunnen dus ook prima die ps4 een week voor je vasthouden. Als je ergens in november hebt gepreorderd dan is het gewoon belachelijk om te verwachten dat iemand dagelijks zijn email leest, en vandaag dus gelijk kan bestellen.
Tenzij ze geen andere keuze hebben, en weten dat die link in no-time over het internet waait.
Verwijderd
hoop dat jullie allemaal een ps4 zullen ontvangen...
Ik heb er over nagedacht maar heb mijn hoop op saturn gevestigd.
Ik heb er over nagedacht maar heb mijn hoop op saturn gevestigd.
Iedereen een bevestigingsmail ondertussen?
Ik nog niet
Ik laat hem wel mooi bij de Bart Smit in mijn stad afleveren, dan kan ik hem zelf ophalen. Wel zo prettig.
Ik nog niet
Ik laat hem wel mooi bij de Bart Smit in mijn stad afleveren, dan kan ik hem zelf ophalen. Wel zo prettig.
Verwijderd
Iemand voelt zich aangevallenBekSide schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:08:
[...]
Ja precies, want terug sturen binnen 14dagen die wet die vergeet je gewoon even. hou toch op over je handelaartjes allemaal.
Lijkt er in ieder geval op dat de voorraad steeds beter gaat worden!
Verwijderd
de enige reden die ik kan bedenken voor een toch niet zo'n "unieke" link is dat men anders bang is dat heel veel ps4's blijven staan in het magazijn omdat er inmiddels toch een hoop mensen via andere kanalen al eentje hebben weten te bemachtigen. Nu hoeven ze niet te wachten of ps4's vast te houden en cashen ze zo snel mogelijk.
Verwijderd
ja , als ik een bedrijf zou hebben dat ps4 verkoopt , zou ik dit ook doen xDVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:14:
de enige reden die ik kan bedenken voor een toch niet zo'n "unieke" link is dat men anders bang is dat heel veel ps4's blijven staan in het magazijn omdat er inmiddels toch een hoop mensen via andere kanalen al eentje hebben weten te bemachtigen. Nu hoeven ze niet te wachten of ps4's vast te houden en cashen ze zo snel mogelijk.
Verwijderd
Link werkt nog bij mijVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:16:
Zijn de PS4's al op??
wees snel
En maar 1 p.p he!
Duurde bij mij ook iets meer dan een kwartier. Geduld is een schone zaak.LaNageoire schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:14:
Iedereen een bevestigingsmail ondertussen?
Ik nog niet
Ben vooral benieuwd naar de eerste die een T&T nr binnen krijgt.
Dat zal na drieën zijn, waarschijnlijk begin van de avond.GateKeaper schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:18:
[...]
Duurde bij mij ook iets meer dan een kwartier. Geduld is een schone zaak.
Ben vooral benieuwd naar de eerste die een T&T nr binnen krijgt.
Al je een T&T nummer hebt komt hij sowieso.
Verwijderd
Ja, dat dachten sommige vorige keer bij IT ook....LaNageoire schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:19:
[...]
Dat zal na drieën zijn, waarschijnlijk begin van de avond.
*positieve instelling*
Komt wel goed, schatje
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 14:20 ]
Verwijderd
Inderdaad, ik geloof het pas als ik met die doos in m'n handen sta. En dan nog bidden dat je geen DOA hebtVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:20:
[...]
Ja, dat dachten sommige vorige keer bij IT ook....
Verwijderd
of je krijgt dan een doos met daarin een A4'tje met daarop .. 1 April !!( ook al is het Januari) xDLaNageoire schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:19:
[...]
Dat zal na drieën zijn, waarschijnlijk begin van de avond.
Verwijderd
Hallo iedereen,
heb me zojuist aangemeld op dit fora na al enige tijd meegespiekt te hebben
Wou degene die de BS link had gedeelt mijn dank betuigen want bestelling gedaan 20 minuten terug en gelijk bevestiging per mail. Ik weet dat het nog niet zeker is totdat ik bericht heb gekregen tot die daar de deur is uitgegaan maar ik wou de gok wel nemen na nu al maanden te wachten en nog steeds niks te hebben.
Dus voor degene met de link
Wou degene die de BS link had gedeelt mijn dank betuigen want bestelling gedaan 20 minuten terug en gelijk bevestiging per mail. Ik weet dat het nog niet zeker is totdat ik bericht heb gekregen tot die daar de deur is uitgegaan maar ik wou de gok wel nemen na nu al maanden te wachten en nog steeds niks te hebben.
Verwijderd
0,4 % van alle PS4's schijnen dit maar te hebbenVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:21:
[...]
Inderdaad, ik geloof het pas als ik met die doos in m'n handen sta. En dan nog bidden dat je geen DOA hebt
maar of dat ook echt waar is weet ik niet
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 14:24 ]
Verwijderd
Even MM arena gebeld om te checken of ik mijn aanbetaling terug krijg (in het geval dat de BS link werkt). De mevrouw aan de lijn vertelde mij zonder dat ik mijn vraag gesteld had dat ze rond 1 februari een levering verwachten
Graag gedaan hoorVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:23:
Hallo iedereen,
Verwijderd
Oh dat is wel heel weinigVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:23:
[...]
0,4 % van alle PS4's schijnen dit maar te hebben
maar of dat ook echt waar is weet ik niet
Vind dat de mensen die zo lopen te miepen over handelaren om en wel dit bestellen zo hypocriet als het maar kan. BS heeft een link gestuurd naar mensen die op de lijst staan en nu niet kunnen bestellen omdat 'hun' PS4 gekaapt wordt.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:06:
De bek vol over mensen benadelen maar wanneer zelf de kans zich voordoet om zich er tussen te persen ten koste van iemand anders....
Verwijderd
BS heeft het probleem allang door en ze voordat de vrachtwagen van PostNL vertrekt controleren ze of je wel echt op de lijst stond (zie twitter)De Rikster schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:26:
[...]
Vind dat de mensen die zo lopen te miepen over handelaren om en wel dit bestellen zo hypocriet als het maar kan. BS heeft een link gestuurd naar mensen die op de lijst staan en nu niet kunnen bestellen omdat 'hun' PS4 gekaapt wordt.
De bek vol over mensen benadelen maar wanneer zelf de kans zich voordoet om zich er tussen te persen ten koste van iemand anders....
Wat is DOAVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:21:
[...]
Inderdaad, ik geloof het pas als ik met die doos in m'n handen sta. En dan nog bidden dat je geen DOA hebt
Dead On Arrival. Dus dat hij kapot uit de doos komt en bij eerste keer aanzetten het al niet doet.
Inderaad. Dankzij alle pannenkoeken hier die direct bellen en op Twitter kon je wel eens pech hebbenVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:28:
[...]
BS heeft het probleem allang door en ze voordat de vrachtwagen van PostNL vertrekt controleren ze of je wel echt op de lijst stond (zie twitter)
ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen nog blij zijn met hun PS4 als ze m een maand of wat in huis hebben..
Heb m zelf sinds release maar afgelopen weken maar zelden aan gehad, er is gewoon amper aanbod aan games. en wat er is valt tegen..
Heb m zelf sinds release maar afgelopen weken maar zelden aan gehad, er is gewoon amper aanbod aan games. en wat er is valt tegen..
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.