Ik zelf niet eens 430 XD 400 en daar houd het bij opKol Nedra schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:38:
Mensen blijven raar.
Im zal echt niet meer dan 430 euro uitgeven aan een kale ps4.
Precies, en goed voor de economie.BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:39:
€500,- is toch een prachtige prijs voor een kale playstation?
Meer geld uitgeven.
Verwijderd
Geen Mediamarkt of een Chinese PS4 voor mij, wacht nu geduldig op sony.nl voor een Japanse PS4 om te zien of deze merkbaar stiller is dan een Chinese versie. Zo niet kan die altijd weer de verkoop in.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 11:42 ]
Verwijderd
Nee haha, totaal niet stiller XDVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:41:
Geen Mediamarkt of een Chinese PS4 voor mij, wacht nu geduldig op sony.nl voor een Japanse PS4 om te zien of deze merkbaar stiller is dan een Chinese versie.
Ze zijn identiek aan elkaar.. ik had zelfs het gevoel dat de chinese ps4 tijdens Ghost stiller was dan de japanse
Had er 15 besteld en betaald bij Bart smit na de link:(
Kreeg deze mail haha:
Geachte heer/mevrouw,
Wij sturen u deze e-mail naar aanleiding van uw recente bestelling(en) op BartSmit.com van Playstation 4.
Het is ons duidelijk geworden dat u meer dan één spelcomputer Playstation 4 heeft besteld.
Bart Smit wil u meedelen dat wij geen groothandel zijn en dat aankopen via onze website niet bedoeld zijn voor wederverkoop. BartSmit behoudt zich het recht om bestellingen in de toekomst te weigeren als wij vermoeden dat deze bedoeld zijn voor de wederverkoop.
Wij hebben uw bestelling(en) geannuleerd en het aankoopbedrag op uw rekening worden terugbetaald.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bart Smit
Afdeling Klantenservice/Internet
Kreeg deze mail haha:
Geachte heer/mevrouw,
Wij sturen u deze e-mail naar aanleiding van uw recente bestelling(en) op BartSmit.com van Playstation 4.
Het is ons duidelijk geworden dat u meer dan één spelcomputer Playstation 4 heeft besteld.
Bart Smit wil u meedelen dat wij geen groothandel zijn en dat aankopen via onze website niet bedoeld zijn voor wederverkoop. BartSmit behoudt zich het recht om bestellingen in de toekomst te weigeren als wij vermoeden dat deze bedoeld zijn voor de wederverkoop.
Wij hebben uw bestelling(en) geannuleerd en het aankoopbedrag op uw rekening worden terugbetaald.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bart Smit
Afdeling Klantenservice/Internet
Zal een bezoekje aan de lokale Intertoys die over 20 minuten open gaat uitmaken?
Ik zeg we maken er een weddenschap van.
Karma is a..BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:42:
Had er 15 besteld en betaald bij Bart smit na de link:(

Verwijderd
uitmaken voor wat?Bron schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:43:
Zal een bezoekje aan de lokale Intertoys die over 20 minuten open gaat uitmaken?
Verwijderd
Je moet gewoon geluk hebben met die dingen, er zijn echt stille versies in de omloop had er zelf namelijk een gehad als ik had geweten dat die dingen zo zeldzaam zijn had ik de beschadiging op de behuizing gewoon geaccepteerd.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:42:
[...]
Nee haha, totaal niet stiller XD
Ze zijn identiek aan elkaar.. ik had zelfs het gevoel dat de chinese ps4 tijdens Ghost stiller was dan de japanse
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 11:52 ]
Ja, kreeg er maar 4 uiteindelijk. jammer he
Waarom zou de een stiller zijn dan de ander?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:43:
[...]
Je moet gewoon geluk hebben met die dingen, er zijn echt stille versies in de omloop had er zelf namelijk een gehad. En nu blijf ik maar PS4 kopen tot ik de juiste heb (al mijn andere alweer verkocht).
15 ook he, baasjeBekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:44:
[...]
Verwijderd
Ik heb er al 4 gehad en ze verschillen allen qua geluidsproductie dat is gewoon een feit, ik wil nu alleen weten of je misschien meer kans maakt op een stille PS4 bij een productie versie van een ander land.GateKeaper schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:44:
[...]
Waarom zou de een stiller zijn dan de ander?
Kan je beter simultaan 15 tabs open hebben staan + 15 losse accounts. En oh, elke PS4 naar een ander geadresseerde sturen (vriendin, broer/zus, ouders etc) Valt het minder opBekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:44:
[...]
Verwijderd
Of je besteld er 4 en verstuurd er weer 4 naar je buren en weer 4 naar de andere burenJoosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:46:
[...]
Kan je beter simultaan 15 tabs open hebben staan + 15 losse accounts. En oh, elke PS4 naar een ander geadresseerde sturen (vriendin, broer/zus, ouders etc) Valt het minder op
Lesje voor de PS5Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:46:
[...]
Kan je beter simultaan 15 tabs open hebben staan + 15 losse accounts. En oh, elke PS4 naar een ander geadresseerde sturen (vriendin, broer/zus, ouders etc) Valt het minder op
haha is dit iemand van dit forum? net besteld bij amazon:P?
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Leverbaar vanaf 22-01 haha
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Leverbaar vanaf 22-01 haha
Intertoys veranderde net naar: Bestel nu
Zou morgen geleverd worden.
Maar na een paar seconden bij afrekenen:
Let op!
Uit onze real time voorraadcontrole blijkt dat de artikel(en) met een '!' helaas uitverkocht zijn. Het betreffende artikel kan dus niet besteld worden. U kunt deze artikelen uit uw mandje verwijderen middels onderstaande 'verwijder' knop. Na het verwijderen van het artikel kunt u, indien gewenst, nog een alternatieve keuze(n) aan uw mandje toevoegen.
Zou morgen geleverd worden.
Maar na een paar seconden bij afrekenen:
Let op!
Uit onze real time voorraadcontrole blijkt dat de artikel(en) met een '!' helaas uitverkocht zijn. Het betreffende artikel kan dus niet besteld worden. U kunt deze artikelen uit uw mandje verwijderen middels onderstaande 'verwijder' knop. Na het verwijderen van het artikel kunt u, indien gewenst, nog een alternatieve keuze(n) aan uw mandje toevoegen.
En dan....? Ook betalen met 15 verschillende rekening nummers...?Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:46:
[...]
Dan val je denk ik alsnog door de mand.
En voor het zelfde geld hebben ze een IP adres log ofzo dat ze kunnen zien dat alles vanaf 1 IP is besteld. Maargoed zo snugger zullen ze niet zijn daar denk ik haha.
Mwah, mijn buren zou ik niet zo snel vertrouwen met pakjes aannemenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:48:
[...]
Of je besteld er 4 en verstuurd er weer 4 naar je buren en weer 4 naar de andere buren

heb ik niet gezienJoosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:49:
[...]
Mwah, mijn buren zou ik niet zo snel vertrouwen met pakjes aannemenStraks denken die een gratis PS4 te hebben gekregen want aan hun geadresseerd, kom je langs om het pakje op te halen: pakje van de BS? Hoe kom je daar nu bij?
Nee, met familie/vrienden valt zoiets beter af te stemmen. En oh, Bekside: dan overtref je mooi die ene video van de gast met 4 PS4's
Jij bent dom, het is alleen goed voor de economie als er BTW in het laatje komt, die semi-louche doorverkoop (waar ik niks op tegen heb hoor), levert niks op voor de economie…toch?skdevil schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:40:
[...]
Precies, en goed voor de economie.
Meer geld uitgeven.
Nog maar Wehkamp eens bellen waar mijn geld blijft.
Staat nog niet op de bank

+1 Maar iemand anders zei daarop op mijn reactie vanochtendfukijama schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:54:
Nog maar Wehkamp eens bellen waar mijn geld blijft.
Dus na 15:00 uur hang ik bij ze aan de lijn, mogen ze een spoedbetaling gaan klaarmaken mocht het er nog niet zijnMrvH schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:42:
[...]
Gebeurd in de middag.. Bij mij stond het er vorige week rond 14.30 - 15.00 uur op.
Dan wacht ik ook nog evenJoosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:56:
[...]
+1 Maar iemand anders zei daarop op mijn reactie vanochtend
[...]
Dus na 15:00 uur hang ik bij ze aan de lijn, mogen ze een spoedbetaling gaan klaarmaken mocht het er nog niet zijn
Want wil wel snel terug hebben omdat ik nu weer heb besteld via Amazon.fr
Verwijderd
Zojuist besteld bij Intertoys.nl 
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Veel plezier mensen
Veel plezier mensen
Ennnn weer wegVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:59:
Veel plezier mensen
Geen voorraad, heb daar 't afgelopen uur ook al een paar keer op F5 gedrukt.
Ik heb hem afgelopen 10 minuten zitten spammen om te zien of ik er door kwam aangezien die wel in mandje staat, maar geen succes.
Ik geloof je niet zit hele tjid al te kijken, maar keer bestel kunnen kiezen maar iedere keer niet kunnen betalenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:59:
Veel plezier mensen
Verwijderd
Nee, ik heb zo het gevoel dat Webshops vandaag hun voorraad van sony ontvangen 
Dit zal natuurlijk alleen maar mooi nieuws zijn! Maar dit zou ook inhouden dat Sony.nl en ToysXL zodoende ook straks hun voorraad online gooien
Dit zal natuurlijk alleen maar mooi nieuws zijn! Maar dit zou ook inhouden dat Sony.nl en ToysXL zodoende ook straks hun voorraad online gooien
Verwijderd
ik deed voor de grap 100 stuks kwam tot aan laatste tab bij betalen hahah
maja ik heb geen 40.000 op me bank
baseer je dat ook ergens op of is het gewoon een gok??Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:04:
Nee, ik heb zo het gevoel dat Webshops vandaag hun voorraad van sony ontvangen
Verwijderd
Ik baseer het op dat intertoys zojuist ook een kleine voorraad had. en omdat de 22ste bij MM een levering zal komen, dit betreft de filiaalen dus maandag/dinsdag verzenden en woensdag in de filiaalen? Zou ook gelden voor Intertoys en sony.nl i geuss...newko schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:05:
[...]
baseer je dat ook ergens op of is het gewoon een gok??
Verwijderd
Zit nog steeds in Stap 3 XD. Gewoon blijven refreshen daar hahaVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:09:
Wie is het gelukt om bij intertoys te bestellen dan?
Zou je delink van stap 3 kunnen opsturen. Dan kunnen wij ook profiteren:DVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:09:
[...]
Zit nog steeds in Stap 3 XD. Gewoon blijven refreshen daar haha
Dat gaat niet aangezien dat https://www.intertoys.nl/shop/Customer/CheckAddress is.HaskoF schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:10:
[...]
Zou je delink van stap 3 kunnen opsturen. Dan kunnen wij ook profiteren:D
Je moet hem eerst in je winkelmandje hebben.
Order geplaatst op Amazon.co.uk, +/- € 500, voor PS4 Killzone bundle, incl shipment.

Verwijderd
Uitleg: Ik ben ingelogd, dus mijn adres gegevens zijn al ingevoerd. Dus als jullie doorkomen betalen worden al jullie PS4's bij mij afgeleverd. Voor mij natuurlijk geen probleem, maar misschien wel voor jullie.HaskoF schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:10:
[...]
Zou je delink van stap 3 kunnen opsturen. Dan kunnen wij ook profiteren:D
Als ik jou was had ik gewacht.....GateKeaper schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:11:
Order geplaatst op Amazon.co.uk, +/- € 500, voor PS4 Killzone bundle, incl shipment.![]()
hij is daar toch pas vanaf de 25e op voorraad....
Nope, op voorraad stond d'r. Ineens, een kwartier ervoor nog niet, nu net wel.BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:12:
[...]
Als ik jou was had ik gewacht.....
hij is daar toch pas vanaf de 25e op voorraad....
Dex78 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:44:
Ik heb weer een workaround gevonden op de IT website. Gisteren besteld en T&T code net binnen!!
Ik zal jullie delen hoe je het moet doen:![]()
1) open https://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1
2) klik op volgende en account aanmaken vul adres gegeven in
3) je kan niet verder bij stap 3, maar verander url in adres balk naar https://www.intertoys.nl/shop/Order/Now
Betalen en hopen ^_^
Ik hoop dat ik hem wel binnen ga krijgen omdat ik dit deel, maar neem het risico wel om mede Tweakers te delen.. Veel plezier!
Oh raar.... nu niet tochGateKeaper schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:12:
[...]
Nope, op voorraad stond d'r. Ineens, een kwartier ervoor nog niet, nu net wel.
En ook schraal..... heb net bij .FR kunnen bestellen voor €440,-
[ Voor 12% gewijzigd door BekSide op 20-01-2014 12:14 ]
Denk bijna niemand hier hahaVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:04:
ik deed voor de grap 100 stuks kwam tot aan laatste tab bij betalen hahah
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Gewoon maar weer de gok gewaagd op die manier. Eerste keer was dagen nadat ze het op de site kort hadden in voorraad bij IT, daarnet wederom gedaan omdat ie voor 1min in voorraad was. Ben benieuwd of ze nu mijn order wel shippen 
Werkt wel anders hoor, zelfs inclusief betalenBedankt voor uw bestelling bij Intertoys.nl.
Uw ordernummer is: 140120-1426731
We adviseren om uw ordernummer zorgvuldig te bewaren. Deze bevestiging is tevens uw factuur.
[ Voor 47% gewijzigd door Joosie200 op 20-01-2014 12:17 ]
Verwijderd
Kan je even een link sturen waar je hem heb besteld ik kan hem zelf niet vinden.GateKeaper schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:11:
Order geplaatst op Amazon.co.uk, +/- € 500, voor PS4 Killzone bundle, incl shipment.![]()
Hij heeft 100 stuks in zijn winkelwagen dus alle voorraad staat op zijn naam gereserveerd. Hij moet zijn winkelmand leegmaken willen wij de actuele voorraad zien.
Verwijderd
Je kan wel betalen, maar als ze geen fysieke PS4 hebben dan kunnen ze het ook moeilijk opsturen..
Enige wat mis kan gaan is een annuleringsemailtje die ik van ze een week later ontving twee weken terug. Betaling zou weer via chargeback op mijn cc worden gezet, wat het geval is. Dus nu nogmaals geprobeerd
Grote kans dat je niets binnen krijgt en je of lang op je geld terug kunt wachten, of dat je achteraan in de rij komt te staan.
Of de kleine kans dat er op een vage manier iets fout gaat daar en ze hem wel verzenden.
Heb het ook geprobeerd^^ zien het welBron schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:18:
[...]
Grote kans dat je niets binnen krijgt en je of lang op je geld terug kunt wachten, of dat je achteraan in de rij komt te staan.
Of de kleine kans dat er op een vage manier iets fout gaat daar en ze hem wel verzenden.
Verwijderd
In november een ps4 gepreorderd bij intertoys, betekent dit dat ik hem straks kan bestellen, omdat hij net op voorraad was?
Verwijderd
dat had ik al gedaan zo ben ik ook wel weerHaskoF schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:17:
Hij heeft 100 stuks in zijn winkelwagen dus alle voorraad staat op zijn naam gereserveerd. Hij moet zijn winkelmand leegmaken willen wij de actuele voorraad zien.
Intertoys en preorder is iets wat niet samen gaat mijn vriend.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:19:
In november een ps4 gepreorderd bij intertoys, betekent dit dat ik hem straks kan bestellen, omdat hij net op voorraad was?
Alles is gewoon in de vrije verkoop gegaan geloof ik via de site.
Als iemand nog op zoek is naar Killzone Shadow Fall voor €34,99: link.
Je krijgt de versie die in de bundels verkocht werd. Verder niks mis mee er staat alleen op dat deze niet los verkocht mag worden. Dixons toch!
Je krijgt de versie die in de bundels verkocht werd. Verder niks mis mee er staat alleen op dat deze niet los verkocht mag worden. Dixons toch!
[ Voor 27% gewijzigd door LuPo op 20-01-2014 12:23 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik heb via een omweg maar met Afterpay besteld.
Verwijderd
Zeg me hoeskdevil schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:25:
Ik heb via een omweg maar met Afterpay besteld.
was die net nog in voorraad dan trouwens?
Verwijderd
Is er al iemand die een mail van MyCom heeft gehad over de ps4 bundels die ze niet meer kunnen uitleveren.
Zo ja wat stond er precies in die mail want ik heb geen mail gehad.
Zo ja wat stond er precies in die mail want ik heb geen mail gehad.
Mail gehad of wat? Want in mijn IT account zie ik niks aan lopende bestellingenskdevil schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:26:
aand it's cancelled.
Intertoys zal na deze rush op de PS4 ook wel denken dat het tijd is voor een website die niet zo brak is
Zie nu net op Dixons dat je alleen nog maar de kale PS4's kan pre-orderen. Ben benieuwd wanneer we wat horen over de preorders van de bundels.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Verwijderd
Mensen ik bel nu met intertoys, deze kunnen me order niet vinden maar ze proberen me wel goed te helpen...
wellicht is bellen handig, zodat ze je kunnen koppelen aan de voorraad die ze hebben.
wellicht is bellen handig, zodat ze je kunnen koppelen aan de voorraad die ze hebben.
Tien minuten daarvoor wel gedurende een minuut of iets dergelijks. Vorige keer had ik pas dagen nadat ie even online beschikbaar kwam dezelfde truc toegepast. Nu hoop ik dat nietsvermoedend een orderpicker mijn bestelling meeneemtjaaoie17 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:27:
[...]
was die net nog in voorraad dan trouwens?
Verwijderd
blijf net zo lang hangen tot ze hem versturen XDDVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:28:
Mensen ik bel nu met intertoys, deze kunnen me order niet vinden maar ze proberen me wel goed te helpen...
Verwijderd
KloptVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:30:
Klopt het dat de playstation 4 niet meer op de site van toysxl staat?
http://www.toysxl.nl/p/ga...gb-dualshock-4-controllerVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:30:
Klopt het dat de playstation 4 niet meer op de site van toysxl staat?
Net met intertoys gebeld en ze geven aan dat het een fout was in het systeem. Ze hebben niks en als je wilt moet je achteraan aansluiten. 150+ wachtende via webshop.
dat gaat hem dus niet worden
dat gaat hem dus niet worden

Net intertoys gesproken en degene die hem besteld en betaald hebben krijgen hun geld terug want ze hebben geen voorraad.
Nu ik over 4 dagen een ps4 heb.
Wil ik nog een aantal friends toevoegen die ook een ps4 hebben.
Dus add me alvast Fuki_Jama
Verwijderd
Kuuuut, Zojuist gebeld en wat blijkt?
Ja meneer er is iets fout gegaan bij ons! u hoorde hem niet eens te kunnen bestellen...
Wij zullen deze week het geld terug storten op u rekening, het bleek dus te gaan om een "Manko"
Zeer jammer dit
Ja meneer er is iets fout gegaan bij ons! u hoorde hem niet eens te kunnen bestellen...
Wij zullen deze week het geld terug storten op u rekening, het bleek dus te gaan om een "Manko"
Zeer jammer dit
Heel tweakers aan de lijn bij IT haha, maar ik kreeg hetzelfde bericht. Ach, wie niet waagt, wie geen PS4 in huis haaltskdevil schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:32:
Net intertoys gesproken en degene die hem besteld en betaald hebben krijgen hun geld terug want ze hebben geen voorraad.
En nu als je de PS4 pagina wilt bezoeken 
Het door u gevraagde product is op dit moment niet beschikbaar in de webshop. Wellicht is het artikel nog wel te vinden in een van onze winkels.
Leuk wanneer een website zo brak in elkaar zit.
Het door u gevraagde product is op dit moment niet beschikbaar in de webshop. Wellicht is het artikel nog wel te vinden in een van onze winkels.
Leuk wanneer een website zo brak in elkaar zit.
[ Voor 12% gewijzigd door skdevil op 20-01-2014 12:34 ]
Verwijderd
Mocht je NFS rivals gaan spelen, voeg mij dan maar toefukijama schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:32:
Nu ik over 4 dagen een ps4 heb.
Haha ik ondertussen ook gebeld^^ jammer dit zeg
Overigens wel raar dat die Bestel knop af en toe online kwam.....
Overigens wel raar dat die Bestel knop af en toe online kwam.....
[ Voor 41% gewijzigd door BekSide op 20-01-2014 12:35 ]
De PS4 is alweer van de webshop gehaald bij IT:Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:34:
[...]
Mocht je NFS rivals gaan spelen, voeg mij dan maar toe: Schizoguard
Heb je alvast toegevoegd.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:34:
[...]
Mocht je NFS rivals gaan spelen, voeg mij dan maar toe: Schizoguard
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.