Handel jij in PS4's?Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 23:32:
Haha, alvast Sony.nl geopend en intertoys.nl
Nu maar afwachten!
BTW: ToysXL gaat ook weer wat online gooien! :-)
Wtf.. krijg nu ineens een berichtje van WAAHkamp (anderhalve week na oorspronkelijke e-mail) dat het bedrag binnenkort zal worden teruggestort. Nou, nog maar even geduld hebben dan, zou mooi zijn
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Ik zou vandaag het bedrag op mijn rekening moeten krijgen, maar voor als nog is er niets bijgeschreven door WaahkampC0nscious schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:36:
Wtf.. krijg nu ineens een berichtje van WAAHkamp (anderhalve week na oorspronkelijke e-mail) dat het bedrag binnenkort zal worden teruggestort. Nou, nog maar even geduld hebben dan, zou mooi zijn
Gebeurd in de middag.. Bij mij stond het er vorige week rond 14.30 - 15.00 uur op.Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:41:
[...]
Ik zou vandaag het bedrag op mijn rekening moeten krijgen, maar voor als nog is er niets bijgeschreven door Waahkamp
1 dag actief op marktplaats laat bij mij altijd alle alarmbellen rinkelen.zakaro schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:45:
Hey dudes een vraagje.
Is dit een oplichter?
http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Haha, 1 dag actief op marktplaats, dan weet je al.... weg blijven.zakaro schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:45:
Hey dudes een vraagje.
Is dit een oplichter?
Verwijderd
1 dag actief op Marktplaats en onder de winkelprijs.. Lijkt me niet heel vertrouwelijk op dit momentzakaro schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:45:
Hey dudes een vraagje.
Is dit een oplichter?
Al zie ik op de bovenkant van de doos wel een prijssticker zitten met: €349,99 wtfzakaro schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:45:
Hey dudes een vraagje.
Is dit een oplichter?
Of het is van de vrachtwagen gevallen en denk zo snel geld te krijgen.
Maar er staat optie tot afhalen... Nah je zal dan wel lichter thuis komen dan, zonder ps4
Maar er staat optie tot afhalen... Nah je zal dan wel lichter thuis komen dan, zonder ps4

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Verwijderd
LOL. Nog niet eens gezien. Wel heeeel bijzonder. Waar haalt die dat vandaan....BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:48:
[...]
Al zie ik op de bovenkant van de doos wel een prijssticker zitten met: €349,99 wtf
ja ik zat ook te twijfelen.had m gister gebeld en ik vroeg hem wat hij ervoor wilde hebben.
420 zei hij.
Ik prima.kan ik m nu metee ophalen?
Hij: nee dat kan niet heb geen tijd bla bla.Heb je whatsupp vroeg hij.
Ik: ja zeker.
Hij zou me whatsuppen dus vandaag wanneer ik m op kan halen.
jaja ik geloof er niks van aangezien hij een nieuwe advertentie had gemaakt,want die van gister was van tegen 22:00 uur en die er nu opstaat heft hij na 00:00 gemaakt.
420 zei hij.
Ik prima.kan ik m nu metee ophalen?
Hij: nee dat kan niet heb geen tijd bla bla.Heb je whatsupp vroeg hij.
Ik: ja zeker.
Hij zou me whatsuppen dus vandaag wanneer ik m op kan halen.
jaja ik geloof er niks van aangezien hij een nieuwe advertentie had gemaakt,want die van gister was van tegen 22:00 uur en die er nu opstaat heft hij na 00:00 gemaakt.
Weet iemand wanneer saturn de volgende levering ontvangt? Alvast bedankt voor de reacties.
Zijn ook altijd adressen in de uiteindes van het land.Mavel 128 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:48:
Of het is van de vrachtwagen gevallen en denk zo snel geld te krijgen.
Zodra je zegt af te willen komen halen zal je niets meer horen hoor.
Is een leuke toevoeging om vertrouwen te winnen.
''Nieuw in doos'' en dan wel een foto van de playstation en controller uit de doos.....
Met marktplaats gewoon oppassen..... en altijd alleen maar afhalen!
Staat er in jouw account iets van ideal terugbetaling? Bij mij niet namelijk.Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:41:
[...]
Ik zou vandaag het bedrag op mijn rekening moeten krijgen, maar voor als nog is er niets bijgeschreven door Waahkamp
Kerel heeft niet eens Facebook 
lekker laten gaan
lekker laten gaan
Verwijderd
Heb Marktplaats getipt. Vertrouw dat soort mensen niet en vind het niet kunnen.BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:52:
''Nieuw in doos'' en dan wel een foto van de playstation en controller uit de doos.....
Verwijderd
quote]BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:52:
[/quote]
Idd gewoon een oplichter, want op 1 van de foto's zie je ook een deel van het spel Fifa 14.
[/quote]
Idd gewoon een oplichter, want op 1 van de foto's zie je ook een deel van het spel Fifa 14.
Ik denk pondBekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:48:
[...]
Al zie ik op de bovenkant van de doos wel een prijssticker zitten met: €349,99 wtf
Ja ik vroeg ook aan hem of die nieuw was.BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:52:
Hij zegt ja is maar ander halve maand oud.Hij heft er dus anderhalve maand mee gespeeld en nog zegt die nieuw in doos
Sorry maar
Misschien moet ik maar betere vrienden zoeken
Iemand interesse?
Ben ook benieuwd wie de moeite neemt een moeilijk verkrijgbare ps4 te halen voor iemand die niet eens echt een gamer is.Ik heb de ps4 cadeau gekregen met alle toebehoren, aangezien ik niet echt een gamer ben wil ik het voor een leuke prijs verkopen.
Misschien moet ik maar betere vrienden zoeken
Iemand interesse?
Mensen ik heb 100% dat hij oplichter is
check deze link en kijk naar de advertentie die hij eerder had en heeft verwijdert
http://www.marktplaats.nl...0afa33e3a&previousPage=lr
Kijk bovenaan in het grijs en daar komt hij ineens uit NB?
haha wat een stakker
check deze link en kijk naar de advertentie die hij eerder had en heeft verwijdert
haha wat een stakker
Jaaa! Er staat bij mijn shoptegoed inmiddels 0 euro, dus zal inderdaad wel teruggestort worden (had volledig bedrag incl. verzendkosten met cadeaubonnen betaald). Snel 'verdiend' zo, tnx waahkamp.BPP schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:52:
[...]
Staat er in jouw account iets van ideal terugbetaling? Bij mij niet namelijk.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Volgens Facebook komt hij overigens wel oprecht uit Bakelzakaro schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:59:
Mensen ik heb 100% dat hij oplichter is
haha wat een stakker
misschien de echte davy ja.Waarom kon ik m dan in Leeuwarden ophalen?LaNageoire schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:02:
[...]
Volgens Facebook komt hij overigens wel oprecht uit Bakel
Ik heb m een whatsupp gestuurd waarom hij het leuk vind mensen op te lichten.
Ik ga de discussie graag aan.Heb een hekel aan oplichters.Liefst publiekelijk ophangen
Haha, dat is wel een makkelijke vraag die je stelt.zakaro schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:04:
[...]
misschien de echte davy ja.Waarom kon ik m dan in Leeuwarden ophalen?
Ik ga de discussie graag aan.Heb een hekel aan oplichters.Liefst publiekelijk ophangen
100% een oplichter, pas op en nooit geld overmaken zodat dat ze het kunnen opsturen. Altijd ophalen, kun je zien of het echt is!zakaro schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:45:
Hey dudes een vraagje.
Is dit een oplichter?
Verwijderd
Hou me op de hoogte hahazakaro schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:04:
[...]
misschien de echte davy ja.Waarom kon ik m dan in Leeuwarden ophalen?
hij heeft ook een aplle MacBook te koop met retina voor 750 hahaha.
en een paar schoenen...
en een paar schoenen...
Verwijderd
Om het vertrouwelijker te laten lijken waarschijnlijkzakaro schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:08:
hij heeft ook een aplle MacBook te koop met retina voor 750 hahaha.
en een paar schoenen...
Nou, een macbook pro met retina nieuw ga je niet krijgen voor €750,- dus denk dat dit gewoon ook een poging is om mensen zijn geld te krijgen...Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:09:
[...]
Om het vertrouwelijker te laten lijken waarschijnlijk
We gaan hier wel een beetje offtopic.... als we iedere oplichter op Marktplaats gaan bespreken hier dan heb ik geen playstation meer nodig...... geen tijd meer voor dan.
WAAR BLIJVEN DIE LINKS!?
Ach je kan er ook een belachelijke prijs voor vragen en doen alsof het een aktie prijs is
http://www.marktplaats.nl...ation-4-ps4-650-euro.html
http://www.marktplaats.nl...ation-4-ps4-650-euro.html
Verwijderd
Stond afgelopen vrijdag bij Intertoys Ermelo 4de op de lijst en belde net weer en sta nu 1e! Ben benieuwd.
hij had ook een foto op zn whatsupp ik wilde net kijken maar helaas heeft die m opeens verwijdert
Bestellen voor degene die hem nog niet heeft:
http://www.amazon.fr/Cons...-2&keywords=playstation+4
Verwijderd
levertijd naar Nederland?rvthul84 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:15:
besteldrvthul84 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:15:
Alleen heb ik Killzone nu wel dubbel...
[ Voor 6% gewijzigd door fukijama op 20-01-2014 10:21 ]
Ik twijfelde even maar ik ga het toch maar via winkels spelen denk ik, dat vind ik prettiger.
hier ook besteld, levering morgen 21 januari was 12 euro extra en dat was het voor mij wel waard.
amazon.fr levert netjes, ik had de mijne ook binnen no-time binnen, ook via amazon.fr besteldwoutwout schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:21:
[...]
hier ook besteld, levering morgen 21 januari was 12 euro extra en dat was het voor mij wel waard.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
En uitverkocht, zat te lang te twijfelen.
Idd al uitverkocht....
Goddomme dat ging snel!
Moest er nog een voor een kameraad bestellen, helaas.
Haha wat een ruktaal trouwens dat Frans.... had zelf wel een amazon.de account, kon gewoon inloggen. Was bij de laatste stap en ineens niet meer beschikbaar....
Goddomme dat ging snel!
Haha wat een ruktaal trouwens dat Frans.... had zelf wel een amazon.de account, kon gewoon inloggen. Was bij de laatste stap en ineens niet meer beschikbaar....
Verwijderd
Probeerde me pa nog te bellen maar die was druk haha. Nu maar weer wachten..Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:29:
[...]
je hebt tegenwoordig ook prepaid credit cards dat werkt ook wel
Wellicht Amazon.de in de gaten houden.
De nieuwe ladingen zullen dus waarschijnlijk weer uit Killzone bundels bestaan.
De nieuwe ladingen zullen dus waarschijnlijk weer uit Killzone bundels bestaan.
[ Voor 51% gewijzigd door BekSide op 20-01-2014 10:31 ]
Verwijderd
Automatisch google vertalen !koffieboontje schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:29:
Idd al uitverkocht....
Goddomme dat ging snel!
Ja dat had ik inderdaad ook al gedaan ;-)
Sommige knoppen wist ik vanzelfsprekend te vinden (in winkelwagen doen, afrekenen etc etc)
Maar toen ik allemaal meldingen en uitroeptekens kreeg dacht ik van, uhhhhh oke, wat staat hier....?
Verwijderd
is handiger als je zelf 1 hebt hoef je ook niet te wachtenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:29:
[...]
Probeerde me pa nog te bellen maar die was druk haha. Nu maar weer wachten..
en het is zo geregeld die prepaid credit card
Wat zijn goede opties? Neteller oid?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:35:
[...]
is handiger als je zelf 1 hebt hoef je ook niet te wachten
en het is zo geregeld die prepaid credit card
Verwijderd
Ik ga zo sporten blijf niet de hele morgen achter de PC zitten te wachten. Misschien dat als ik dadelijk weg ben dat ik weer buiten de boot pis. Maar dan is dat zo. om 4 uur heeft deze jongen weer avonddienst op het werk.
vorige keer kregen ze rond 8 uur s'ochtendsVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:43:
Hoe laat kreeg vorige keer de site van Sony weer voorraad?
http://www.bol.com/nl/p/s...troller/1004004013539792/
Extra informatie m.b.t. vijfde levering!
In februari 2014 verwachten wij een vijfde levering PlayStation 4 consoles. Helaas weten wij op dit moment nog niet hoeveel PS4’s wij gaan ontvangen en wanneer deze exact worden uitgeleverd. Zodra de informatie rondom de vijfde levering bekend is brengen wij iedereen per email op de hoogte. Ook de klanten die buiten de vijfde levering vallen worden per email op de hoogte gebracht. Iedereen rondom de vierde levering is ondertussen per email op de hoogte gebracht.
Februari pas...
In februari 2014 verwachten wij een vijfde levering PlayStation 4 consoles. Helaas weten wij op dit moment nog niet hoeveel PS4’s wij gaan ontvangen en wanneer deze exact worden uitgeleverd. Zodra de informatie rondom de vijfde levering bekend is brengen wij iedereen per email op de hoogte. Ook de klanten die buiten de vijfde levering vallen worden per email op de hoogte gebracht. Iedereen rondom de vierde levering is ondertussen per email op de hoogte gebracht.
Februari pas...
Tja, het gaat nu wel redelijk snel hoor.Quartje schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:45:
http://www.bol.com/nl/p/s...troller/1004004013539792/
Februari pas...
Er zijn steeds meer mensen die reeds voorzien zijn door meerdere reserveringen en een hoop mensen die verrast worden door een telefoontje dat ze er eentje kunnen halen maar nu bijvoorbeeld geen geld hebben. Stond van de week even te praten met het vrouwtje van de Bart Smit hier, ze kregen er 3 binnen en pas bij nummer 12 op de lijst was ze ze alle drie kwijt. (mede ook door packs gezever natuurlijk)
Verwijderd
Afhankelijk, laten we zeggen 1-2 per 2 wekenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:55:
Hoe vaak krijgt een Intertoys PS4's binnen ? Dus een filliaal
Verwijderd
Aantal maakt me niet heel veel meer uit(Sta 1e) ging me even om de weken! Bedankt!Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:57:
[...]
Afhankelijk, laten we zeggen 1-2 per 2 weken
Verwijderd
Nope, vorige keer was het al zo ver in de ochtend rond 8 uur....Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:58:
Lwdx?
Sony heeft vandaag niks op de site verkocht of wel?
Ik heb zelf zo wel het gevoel dat ze nog niks binnen hebben gekregen en dit uiterlijk pas vandaag krijgen of morgen.
Het gerucht gaat ook dat de 22ste Mediamarkt weer voorzien zal worden, en in zovere ik weet zijn Mediamarkt, Sony.nl en ToysXL vrij gelijk aan elkaar geweest kwa levertijden...
Bartsmit en Intertoys willen nog wel is afwijken maar over het algemeen is dit allemaal vergelijkbaar
Verwijderd
Je krijgt om de 18/19 dagen een mail van bol.com of je erbij zit. Dat zou betekenen dat je op 3/4 februari een mail krijgt.
Verwijderd
bol.com maakt er nog steeds een zooitje van ik geloof het pas als ik het zelf zie, tot dan ga ik voor andere opties.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:03:
Je krijgt om de 18/19 dagen een mail van bol.com of je erbij zit. Dat zou betekenen dat je op 3/4 februari een mail krijgt.
Verwijderd
Ja das is ook weer waar..Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:07:
[...]
bol.com maakt er nog steeds een zooitje van ik geloof het pas als ik het zelf zie, tot dan ga ik voor andere opties.
Geen idee, ik zou Astro tv eens proberen vanavond!Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:22:
Klopt het dat saturn vrijdag weer een levering krijgt?
Verwijderd
BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:23:
[...]
Geen idee, ik zou Astro tv eens proberen vanavond!

BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:23:
[...]
Geen idee, ik zou Astro tv eens proberen vanavond!
Verwijderd
Gelijk bellen/Twitter dienst inschakelen, je hoorde hem allang te krijgenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:21:
Zijn er mensen met nog steeds de status van wehkamp op 'in behandeling'? 20okt besteld

Nu staat er bij hun in het magazijn niks en betekend dit voor jou dat je pas bij de volgende levering je PS4 zult ontvangen.
Verwijderd
Kan je beter op Amazon.co.uk bestellen, daar is hij voor 422 euro..Bron schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:26:
http://www.overclockers.c...mpaign=pcm/skinflint-couk
blijkbaar 1 beschikbaar ~440 euro
Verwijderd
ASO TV? Dat is zon belachelijk programma dat ze de tekst van bol.com zullen gebruiken.
Ik: Hallo met jeffrey
ASTRO tv: hallo jeffrey, wat is jou probleem?
Ik: Ik zou graag willen weten wanneer mijn ps4 geleverd wordt..
ASTRO: Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren
Ik: Hallo met jeffrey
ASTRO tv: hallo jeffrey, wat is jou probleem?
Ik: Ik zou graag willen weten wanneer mijn ps4 geleverd wordt..
ASTRO: Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren
Verwijderd
Ik had ze al voor het weekend een mail gestuurd en nog geen antwoord. Ik zal zo na het douchen een belletje doenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:26:
[...]
Gelijk bellen/Twitter dienst inschakelen, je hoorde hem allang te krijgen![]()
Nu staat er bij hun in het magazijn niks en betekend dit voor jou dat je pas bij de volgende levering je PS4 zult ontvangen.
Marktplaats kan heel goed werken.
Ik heb er gisteren één vandaan. Netjes werkend te zien van tevoren.
Er zijn gelukkig ook nog eerlijke mensen op de wereld.
Ik heb er gisteren één vandaan. Netjes werkend te zien van tevoren.
Er zijn gelukkig ook nog eerlijke mensen op de wereld.

Wie wil er een ongeopende Killzone ruilen tegen Knack? Ik woon in Enschede en wil direct ruilen.
Stuur mij een bericht
Stuur mij een bericht
Ik heb er ondertussen ook al 2 verkocht via Marktplaats, er zijn wel eerlijke verkopers!
Schande!skdevil schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:31:
Ik heb er ondertussen ook al 2 verkocht via Marktplaats, er zijn wel eerlijke verkopers!
Is geen Playstation topic dit, is een handelsforum:D whaha
[ Voor 12% gewijzigd door BekSide op 20-01-2014 11:33 ]
Waarom? Makkelijk 2x 100 euro verdienen, zou iedereen hier doen als ze de kans kregen.
Maar niet op voorraad.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:27:
[...]
Kan je beter op Amazon.co.uk bestellen, daar is hij voor 422 euro..
Verwijderd
Verkoop ze de volgende keer hier op Tweakers! voor normale prijs natuurlijkskdevil schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:31:
mijn broer heeft knack gehad bij z'n ps4 pack, hij wil wel ruilen denk ik!fukijama schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:31:
Wie wil er een ongeopende Killzone ruilen tegen Knack? Ik woon in Enschede en wil direct ruilen.
Stuur mij een bericht
ik zal je even zijn info pm'en
400 euro is de normale prijs, ik heb mijn reservering bij Bart Smit al gratis weggegeven op Tweakers.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:33:
[...]
Verkoop ze de volgende keer hier op Tweakers! voor normale prijs natuurlijk
Vond 500 euro geen overdreven prijs, voor dit bedrag had ik hem ook op tweakers staan.
Voor 500 euro ben je hem ook binnen 15 minuten kwijt via MP
Verwijderd
Ik zelf heb mijn Knack bundel voor 470 euro verkochtskdevil schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:35:
[...]
400 euro is de normale prijs, ik heb mijn reservering bij Bart Smit al gratis weggegeven op Tweakers.
Vond 500 euro geen overdreven prijs, voor dit bedrag had ik hem ook op tweakers staan.
Voor 500 euro ben je hem ook binnen 15 minuten kwijt via MP
Aangekocht op 18-1-2014 voor 450
Mensen blijven raar.
Im zal echt niet meer dan 430 euro uitgeven aan een kale ps4.
Im zal echt niet meer dan 430 euro uitgeven aan een kale ps4.
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.