Hallo allemaal!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb. Er is ondertussen wel het één en ander gebeurt. Ik was bezig met Project Stealth toen ik mijn handen aan een Silencio 652 kon leggen, terwijl ik daarmee aan het spelen wat werd ik een beetje gek op de kast zodoende ik besloten heb Project Stealth door te starten met de Silencio 652. Het leek me beter om een schoon topic te starten met daarin de verwijzing naar Stealth. Welkom: Stealth MKII!
Meer nieuws: Zoals jullie kunnen zien begint de titel van dit topic met ZdMods. Meelobee en ik zitten vaak te chatten over mods en elkaar wat adviezen te geven wat misschien een leuker idee is of wat niet. Zo gezegd zo gedaan hebben we een keer afgesproken om samen te gaan modden en daarna bedacht dat we misschien wel als mod team door kunnen gaan. Aan de hand daarvan een nieuwe huisstijl gemaakt voor ZdMods welke jullie vast allemaal al gezien hebben op Facebook!
Ok, terug naar het vervolg: Stealth MKII.
vorige log: Klik
Hardware:
- Intel Core i7 3770
- Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3
- 8GB Corsair Vengeance lp
- 2way SLI Asus GTX 660Ti
- 2 x Plextor 256GB M2S SSD's
- Custom loop met de Cooler Master Eisberg
Wat van de plannen:
Omdat ik zo ontzettend weg ben van de 652 heb ik besloten dat het modden aan de binnenkant plaats gaat vinden. Ik wil de binnenkant zo clean mogelijk maken, dit doormiddel van wit plexiglas. Er komt zoals ik in Project Stealth (MKI) al heb besloten een custom stickerset op, welke ik nu opnieuw ga ontwerpen voor MKII. Naast het mobo wil ik een tuberes hangen, weet nog niet welke. Momenteel denk ik na over een BP 150 tube of een XSPC Photon 170. Wat denken jullie?
Sleeving zal gedaan worden met het nieuwe Teleios van E22, dat is echt zeer mooi spul om mee te sleeven!
Nu wat foto's van het werk tot nu toe.
Het groene laagje op het plexi is gewoon een bescherm laag, later word hij eraf getrokken en dan is het mooi glanzend wit!

Bezig met de decoupeerzaag!

Meelobee bezig met zijn nieuwe Project 720

Thats it for now, please let me know what you think!
Dat is het voor nu, snel een update naar een preview op de sleeving en wat onderdelen die ik ga gebruiken.
Thanks to my sponsors!
Cooler Master
Gigabyte
Plextor
E22
Bitfenix
Plakjesuf
[ Voor 5% gewijzigd door Falqoon op 03-03-2014 23:29 ]