Hierbij vraag ik toestemming voor een nieuwe CIP: Project Stealth.
Inleiding
Hallo allemaal, hierbij start ik met een nieuwe build, genaamd: Project Stealth. Ik heb deze naam gekozen omdat de case die ik voor de build ga gebruiken (CM Storm Trooper) erg mooie en "stealthy" lijnen heeft en ik de binnenkant ook uiteraard mooi af ga werken met aluminium plaatmateriaal en er zo dus een hoop verborgen is.
Updates
Reden van het project
De reden dat ik begin met een nieuwe build is omdat ik van Cooler Master de kans heb gekregen om met een ruimere en nog mooiere kast aan de slag te gaan. Zij sponsoren mij voor deze build de geweldige CM Storm Trooper.

Wat gaat er allemaal gebeuren
Een deel van mijn vorige plannen word overgeschakelt naar deze case, het word wel allemaal op nieuw op maat gemaakt uiteraard. Het lijstje ziet er als volgt uit:
- Afdek plaat materiaal aan de binnenkant
- Decals ontwerpen voor binnen in de kast op de covers wat matcht met het theme
- Voeding sleeven in een ander kleurpatroon
- Kabels mooi routen
- Custom front panel inlay maken
Hardware specificaties
De hardware die in de build gebruikt gaat worden is iets anders als in de vorige en ziet er als volgt uit:
- Intel Core i7 3770
- Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3
- 8GB Corsair Vengeance (low profile)
- HD 7850 RQ
- XFX Pro 550w Cooler Master Silent Pro M2 620W
Sponsors
Zonder mijn sponsors had ik deze build niet kunnen beginnen, ik ben hun hier dan ook ZEER dankbaar voor.
Cooler Master sponsort mij met de case: CM Storm Trooper
Ontzettend bedankt Cooler Master, en uitgelicht: Marco.
Gigabyte wilde mij sponsoren met een moederbord en gaf mij daarmee de kans om een intel build te maken, het moederbord dat zij mij sponsoren is het mooie GA-Z68X-UD4-B3 bordje.
Ontzettend bedankt Gigabyte, en uitgelicht: Bernice.
Thanks to my sponsors!

Cooler Master Benelux

Gigabyte Benelux
[ Voor 6% gewijzigd door Falqoon op 10-06-2013 09:33 ]