Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Speaker advies gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben Steven, en ik zoek dus leuke goede nieuwe speakers.
Ik heb momenteel Yamaha speakers,maar ik wil een wat steviger geluid als het ware.
De Jamo s604 vielen mij op, maar ik lees overal andere dingen over deze speakers.
Het is voor een kleine ruimte,een slaapkamer.
Kan iemand mij misschien verder helpen met wat advies..?

ik zoek speakers voor ongeveer 300 euro.

Groeten.

Steven

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:57

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:49
maar ik lees overal andere dingen over deze speakers
Over elke speaker zul je overal wat anders lezen, daarom moet je zelf in de winkel gaan luisteren wat je mooi vindt klinken.
Of je gaat blind mee met de "flavor of the month", op dit moment is dat de Boston Acoustics A25, valt nog binnen budget ook.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Flavor of the month? wisselt dat zo erg? en zijn er dan nog speciale dingen waar ik op moet letten,hoeveel watt enzo?

zoals jullie misschien al merken, heb ik totaal geen verstand hiervan. wil gewoon iets dat mooi klinkt. haha.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 07:37

FeaR

In GoT we trust

Als het mooi moet klinken is er maar één manier om daar achter te komen: naar de winkel en luisteren. Letten op cijfers zou ik niet doen. Maakt het onnodig gecompliceerd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
ah top, dan ga ik binnenkort maar eens naar de bcc/saturn.. las ook dat er hele goede winkels als Hobo HiFi zijn, maar die vallen buiten mijn prijsrange denk ik?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-11 13:18

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ze hebben vast spul binnen prijsrange staan, maar als ze je even alleen laten om zelf te luisteren kom je vanzelf duurder uit. Gebeurde mij in ieder geval :)
Zeker in instap speakers merk je echt dat je beter geluid krijgt als je net wat meer neerlegt.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Verwijderd

Topicstarter
in dat geval spaar ik nog wel even door.. vind het nog aardig lastig.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:27
Gewoon gaan luisteren! Je kan wel 300 per speaker gaan uitgeven omdat mensen dat hier zeggen maar als voor jou een speaker van 150 euro ook goed klinkt waarom zou je dan meer uitgeven? Dus gewoon gaan luisteren in de winkel totdat je iets tegenkomt wat je lekker vind klinken, dan kan je altijd nog beslissen of dat je dat het waard vind om voor te sparen of toch liever iets goedkopers wil.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1