Ik ben al een paar weken op zoek naar een nieuwe laptop en denk dat ik er nu eindelijk over uit ben welke het gaat worden of hebben jullie wellicht nog suggesties?
http://shop.lenovo.com/nl...s/e540/?cid=nl:sem:qBiDi3|g-c
Mijn voorkeur gaat uit Lenovo Edge e540 omdat deze een standaard een HD scherm heeft, nu twijfel ik alleen nog tussen de extra/ opties wat ze aanbieden bij het bestellen. Budget is maximaal 700€, moet minimaal 5 jaar meegaan.
Nu zit er over te twijfelen tussen de volgende keuzes:
Intel Core i3-4000M Processor (3MB Cache, 2.40GHz) of een Intel Core i5-4200M Processor (3MB Cache, up to 3.10GHz) meerprijs 56€
Graphics E540 Intel of E540 NV N14P-GV2+ Graphics,2GB meerprijs 60€
Sommige sites spreken elkaar tegen, ene zegt dat er een Geforce kaart bij inkomt andere niet.
Eventueel nog extra geheugen meerprijs 33€, als ik dit later altijd nog uit te breiden.
Wat ga ik met de laptop doen:
- Laptop gaat gebruikt worden voor huis-tuin-keuken activiteiten
- Geen zware game activiteiten
- Meeste surfen op internet, tekstverwerken etc.
- Lichte mate foto's bijwerken op amateur niveau (nog geen 1 uur in de week), wellicht in de toekomst iets meer.
Belangrijkste eigenschap waar de laptop aan moet voldoen is dat hij snel moet zijn ook over 2 jaar nog.
Mijn vraag is dus eigenlijk, welke extra's heb ik nodig voor bovengenoemde activiteiten op de laptop.
http://shop.lenovo.com/nl...s/e540/?cid=nl:sem:qBiDi3|g-c
Mijn voorkeur gaat uit Lenovo Edge e540 omdat deze een standaard een HD scherm heeft, nu twijfel ik alleen nog tussen de extra/ opties wat ze aanbieden bij het bestellen. Budget is maximaal 700€, moet minimaal 5 jaar meegaan.
Nu zit er over te twijfelen tussen de volgende keuzes:
Intel Core i3-4000M Processor (3MB Cache, 2.40GHz) of een Intel Core i5-4200M Processor (3MB Cache, up to 3.10GHz) meerprijs 56€
Graphics E540 Intel of E540 NV N14P-GV2+ Graphics,2GB meerprijs 60€
Sommige sites spreken elkaar tegen, ene zegt dat er een Geforce kaart bij inkomt andere niet.
Eventueel nog extra geheugen meerprijs 33€, als ik dit later altijd nog uit te breiden.
Wat ga ik met de laptop doen:
- Laptop gaat gebruikt worden voor huis-tuin-keuken activiteiten
- Geen zware game activiteiten
- Meeste surfen op internet, tekstverwerken etc.
- Lichte mate foto's bijwerken op amateur niveau (nog geen 1 uur in de week), wellicht in de toekomst iets meer.
Belangrijkste eigenschap waar de laptop aan moet voldoen is dat hij snel moet zijn ook over 2 jaar nog.
Mijn vraag is dus eigenlijk, welke extra's heb ik nodig voor bovengenoemde activiteiten op de laptop.