Hallo Allen,
Ik ben bij een aantal hifi speciaal-zaken geweest om mij te orienteren in de wereld van geluid..! Het is mij duidelijk geworden dat geluid niet alleen geluid is, maar dat het een hele belevenis kan worden!
In mijn zoektocht heb ik speakers gevonden die mij erg aanspreken qua geluid. Ik loop alleen vast op de grote mogelijkheid aan recievers.
De speakers die ik gevonden heb:
Koda HIFI
2 x 300 Watt
Hifi Luidspeakerset 5 weg 2 x 120 wat RMS
5 weg technologie met 8" Bass drivers
ingangsgevoeligheid 87db, +/-2db
impedantie 4 Ohm
frequentiebereik 50Hz - 20 kHz
Ik zit namenlijk ook met het probleem dat mijn maximale inbouw hoogte 156 mm is. Dus dit is erg weinig wanneer er een grote receiver nodig is..
Wanneer jullie deze informatie bekijken ben ik erg benieuwd wat jullie aanraden
De combinatie van reciever en speakers worden aangesloten op de tv, xbox, en blueray
het zou erg prettig zijn wanneer de receiver over een fm tuner beschikt en eventueel internet radio
Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen!
Met vriendelijke groeten
Bram
Ik ben bij een aantal hifi speciaal-zaken geweest om mij te orienteren in de wereld van geluid..! Het is mij duidelijk geworden dat geluid niet alleen geluid is, maar dat het een hele belevenis kan worden!
In mijn zoektocht heb ik speakers gevonden die mij erg aanspreken qua geluid. Ik loop alleen vast op de grote mogelijkheid aan recievers.
De speakers die ik gevonden heb:
Koda HIFI
2 x 300 Watt
Hifi Luidspeakerset 5 weg 2 x 120 wat RMS
5 weg technologie met 8" Bass drivers
ingangsgevoeligheid 87db, +/-2db
impedantie 4 Ohm
frequentiebereik 50Hz - 20 kHz
Ik zit namenlijk ook met het probleem dat mijn maximale inbouw hoogte 156 mm is. Dus dit is erg weinig wanneer er een grote receiver nodig is..
Wanneer jullie deze informatie bekijken ben ik erg benieuwd wat jullie aanraden
De combinatie van reciever en speakers worden aangesloten op de tv, xbox, en blueray
het zou erg prettig zijn wanneer de receiver over een fm tuner beschikt en eventueel internet radio
Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen!
Met vriendelijke groeten
Bram