Als je het kan hebben in het budget is een 240GB wel aan te raden. Mijn 120GB staat aardig vol als ik de Adobe suite geinstalleerd heb, vooral vanwege de Cache's, zodoende is een adobe pakket al aardig wat groter dan 10GB, windows groeit helaas maar waar ook

Plus 240GB is significant sneller
Van de sandisk extreme II's zijn ook 240 en 480gb varianten hoor.
Naar mijn inschatting is een op een i7 4770 gebaseerde pc een prima instap voor je programma's. Als het allemaal niet te ingewikkeld wordt zal het redelijk vlotjes en soepel draaien. worden je projecten groter en tijd je waardevoller kan je natuurlijk een overstap maken. Hoe snel zie je het jezelf erg druk hebben? en heb je mogelijkheden je budget te vergroten? bedenk hierbij dat je een pc afschrijft over meerdere jaren maar dat je de btw gelijk al terug kunt krijgen, je pc is voor ondernemerds dus 21% goedkoper dan voor consumenten (plus dat je geen inkomsten belasting betaald over afschrijvingen).
Mbt de grafische kaart is met name het aantal cuda cores belangrijk.. dus binnen je budget eentje uitkiezen met zoveel mogelijk daarvan. Vanaf CC wordt ook AMD goed ondersteund en gezien die kaarten momenteel voordeliger zijn dan de Nvidia's is dat ook het overwegen waard lijkt me?
Maak anders even een wenstlijstje, dat maakt het geheel een stuk overzichtelijker. Vertel daarbij ook even je overwegingen, bedenkingen en vragen.. dan kan er wat gerichter advies gegeven worden.
[
Voor 12% gewijzigd door
analogworm op 28-12-2013 20:58
]