Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop 15 inch ongeveer 1500 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

• Jeff7
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-01-2022
Beste allen,

Paar dagen geleden een topic aangemaakt voor een 13 inch laptop, heb vandaag in de winkel rond gekeken en 13 inch is toch kleiner dan verwacht.

Dus zou ik graag voor een 15 inch willen gaan en ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen.

Graag zou ik een laptop willen waarmee ik gewoon simpel films kan kijken de basic stuff,en een beetje casual gamen zoals football manager.

Ook heb ik voorkeur aan een redelijk dun design zoiets als de macbook pro aangezien ik hem veel heen en weer neem.

Welke laptop raden jullie mij aan?

Zelf heb ik enkele macbooks op marktplaats gezien met deze specificaties

Quadcore i7 2,3 ghz
8gb intern geheugen
256 gb ssd
Nvidia geforce gt 650m met 1 gb

Hartelijk dank voor jullie hulp en fijne feestdagen

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 11:22
Jeff, doe zelf ook een beetje je best... Allereerst moet je eens uitzoeken wat je nu wil hebben. Wat wil je doen, wat zijn je eisen etc. Als je nog steeds een budget hebt van 1800 euro, waarvan je imo de helft zou kunnen besparen met je eisen, dan kan je gewoon lekker op Apple.nl een dikke MacBook aanschaffen als je een Mac wil en als je toch voor Windows wil gaan dan haal je de dikste versie van de nieuwe XPS 15 van Dell, die 1800 euro is als je een VIP account aanmaakt.

Mijn advies is echter om eerst zelf op onderzoek uit te gaan, want met slechts drie posts waaruit geen eigen inzet blijkt, zal je niet veel hulp ontvangen en kunnen wij je ook niet goed helpen. Lees eens een BestBuy, ga wat spelen met de Pricewatch, lees een review, neem een kijkje in de winkel en maak belangrijke keuzes omtrent wat je wil (zoals Mac vs Windows).

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:27

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica