Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies aankoop laptop,totaal geen verstand!

Pagina: 1
Acties:

• Jeff7
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-01-2022
Beste allen,

Ik wil graag een 13 inch laptop kopen.

Ik zou het voornamelijk gebruiken om films te kijken,internet te browsen,school werk zoals essays en beetje casual gamen(denk aan Football manager etc).
Dus niks heavys zoals call of duty,battlefield etc.

Welke laptop raden jullie mij hiervoor aan?

Zelf kijk ik naar de macbook pro Retina 2.6,dus de zwaarste versie van de 13 inch macbook pros.
Zou dit voor mij een goede laptop zijn die aan mijn eissen zou kunnen voldoen?

Hartelijk dank voor jullie hulp

Met vriendelijke groet,

Jeff

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 16:52
Wat is je budget?
Natuurlijk is de macbook pro 'voldoende' echter denk ik dat je met een stuk minder ook vooruit kan.
Als je video's kijkt, lijkt mij 1080p ongeveer wat je zoekt. Wellicht dat een Sony Vaio Pro 13 of een Dell XPS 13 (met korting) qua performance etc. ook afdoende zijn voor een stuk minder knaken.

• Jeff7
Hartelijk dank voor je antwoord, mijn budget ligt rond de 1800 maximaal .
Ook is het belangrijk voor mij dat de laptop een tijd mee kan zonder onderdelen te
Hoeven upgraden.

• laptopsheerlen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-10-2020
Jeff7 schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:20:
Hartelijk dank voor je antwoord, mijn budget ligt rond de 1800 maximaal .
Voor de taken die jij hier beschrijft kun je met een derde van je budget uitkomen. Tenzij het geld echt geen rol speelt zou ik eens bij mediamarkt gaan kijken voor een leuke laptop van 500-600 euro.

• Jeff7
Hartelijk dank voor ieders antwoord, en de reacties hierboven hebben gelijk, zelf moet ik er inderdaad meer moeite insteken.
Helaas heb ik zeer weinig verstand van computer zaken,in iedergeval dit kan op slot want ik ben er al uit.

Neem de macbook pro met de nvidia 750m over van een goede maat van mij.

Wens ieder een fijn nieuwjaar