hallo,
Ik zag een paar desks vooral die l3p vondt ik heel vet!
en toen kwam het probleem dat ik zelf ook wel zo'n desk wou (probleem 17jaar, op zaterdag baantje bij valk verhuur, voor de rest de zit ik in de tweede klas van Bouwkunde niv 4, moet me rijbewijs nog bij elkaar sparen) dus geld uitgeven is zo goed als onmogelijk! dus een nieuw bureau is onmogelijk denken in oplossing en de boel gaan modden!
eerste waar ik aan dacht was:
1, Hoe groot moet de glas plaat worden (het is 300mmx350mm geworden)
2, Airflow, ik wou graag rechte airflow (2 fans in 2 fans uit)
en we kunnen gaan zagen!

nog bezig geweest met de kabeltjes

Eind resultaat:

Het eind resultaat maar er naar mijn mening wezen
de kosten waren 1 lian-li test bench, een glas plaat, 2 silverstone fans en grondverf + zwarte verf
specs:
intel i7 2700k
msi g45 (volgens mij)
corsair vengeance 1600mhz 8gb
Asus GTX 580 matrix platinum (gekocht voor het licht omdat het vet zou staan in mijn desk)
corsair tx-750
ocz 128gb vertex 3
500gb hdd
Ik zag een paar desks vooral die l3p vondt ik heel vet!
en toen kwam het probleem dat ik zelf ook wel zo'n desk wou (probleem 17jaar, op zaterdag baantje bij valk verhuur, voor de rest de zit ik in de tweede klas van Bouwkunde niv 4, moet me rijbewijs nog bij elkaar sparen) dus geld uitgeven is zo goed als onmogelijk! dus een nieuw bureau is onmogelijk denken in oplossing en de boel gaan modden!
eerste waar ik aan dacht was:
1, Hoe groot moet de glas plaat worden (het is 300mmx350mm geworden)
2, Airflow, ik wou graag rechte airflow (2 fans in 2 fans uit)
en we kunnen gaan zagen!

nog bezig geweest met de kabeltjes

Eind resultaat:

Het eind resultaat maar er naar mijn mening wezen
de kosten waren 1 lian-li test bench, een glas plaat, 2 silverstone fans en grondverf + zwarte verf
specs:
intel i7 2700k
msi g45 (volgens mij)
corsair vengeance 1600mhz 8gb
Asus GTX 580 matrix platinum (gekocht voor het licht omdat het vet zou staan in mijn desk)
corsair tx-750
ocz 128gb vertex 3
500gb hdd
[ Voor 41% gewijzigd door firewagon007 op 23-12-2013 22:52 ]