Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Ik heb mijn playstation 4 besteld bij Wehkamp. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik in de 3e levering zit, om dit zeker te weten moet ik nog even na Wehkamp bellen, maar ik heb een vraag, misschien dat jullie dit weten:

Ik woon in Limburg, is het een goede optie om een playstation 4 in Duitsland te halen?
Weten jullie toevallig of daar nog voorraden zijn?
Verschilt de Duitse PS4 met de Nederlandse PS4?

Al hartstikke bedankt voor jullie moeite!

Groetjes,

Nigel Uckerman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-06 13:11
Ik zou niet waarom je geen PS4 uit Duitsland zou kunnen halen. Ze zouden niet moeten verschillen.

Welke problemen verwacht je dan?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562463

de vraag is of ze over de grens wel beschikbaar zijn..

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-03 05:09
In Duitsland geld momenteel een levertijd van 5-7 werkdagen, tenminste dat is wat Mediamarkt en Saturn op hun website vermelden.
Ikzelf heb hem in NLD 29-11 besteld en 12-12 had ik hem al binnen uit de tweede levering, bij Saturn.
Waarmee ik wil aangeven dat bestellen bij een grote keten zoals Media-Saturn of Bol.com zeker helpt, die krijgen meer voorraad geleverd ;)

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
N.Uckerman schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:52:

Verschilt de Duitse PS4 met de Nederlandse PS4?
Nee, ik heb een "Duitse" PS4 , is geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
mistervis007 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:37:
In Duitsland geld momenteel een levertijd van 5-7 werkdagen, tenminste dat is wat Mediamarkt en Saturn op hun website vermelden.
Ikzelf heb hem in NLD 29-11 besteld en 12-12 had ik hem al binnen uit de tweede levering, bij Saturn.
Waarmee ik wil aangeven dat bestellen bij een grote keten zoals Media-Saturn of Bol.com zeker helpt, die krijgen meer voorraad geleverd ;)
Oke hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Dit hoeft niet in een los topic, maar kan prima in [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen - Deel 2 (welke tijdelijk gesloten is). Daarom gaat dit topic nu op slot
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.