2024 Tesla Model 3 RWD LR
Got is geen helpdesk namelijk. Inzet tonen wordt zeker gewaardeerd.
Om je toch een beetje op weg te helpen.
Wat heb je nodig op een moederbord?
Dus waarom zou je voor jezelf de ene of de andere kiezen .
Heb je geen idee. Neem de goedkoopste.
De Z kun je mee overclocken mits je ook de cpu er voor hebt. De B kun je dat niet mee.
[ Voor 45% gewijzigd door Arunia op 17-12-2013 16:10 ]
Eens. vul je andere componenten in zo kunnen Tweakers kijken wat geschikter voor je toepassingen is.Arunia schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:06:
Wat dacht je er van om zelf even de moeite te doen om een en ander tegenover elkaar te zetten?
Got is geen helpdesk namelijk. Inzet tonen wordt zeker gewaardeerd.
Misschien gebruikt ie wel Bing:
http://tinyurl.com/mzhtvjc of http://lmbtfy.com/?q=Helpdesk
[ Voor 5% gewijzigd door MuVo op 17-12-2013 16:20 ]
Inderdaad:hydrargyrum schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:14:
Optie 42 is altijd te beste. Tenzij dat pi een optie is. Dan pi.
Dat kan natuurlijk ook, misschien wel Tweakers?MuVo schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:12:
[...]
Mischien gebruikt ie wel Bing:
http://tinyurl.com/mzhtvjc of http://lmbtfy.com/?q=Helpdesk![]()
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Verwijderd
En bij de Z kan je natuurlijk overclocken mits je een K processor hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:21:
Duurder is altijd beter dus ja daar heb je je antwoord! Maar het enige verschil is wat extra features en misschien betere geluidskwaliteit
Verder ook geen eigen inzet maar een vraag die je met het lezen van reviews zelf had kunnen beantwoorden.
Doe mij een lol: ga je in een hokje zitten schamen en neem in dat hoekje de algemeen voorwaarden en forumregels nog eens door. Misschien snap je de reactie van mijzelf en anderen dan ook wat beter
TL;DR: als je je als een klein kind gedraagt, wordt je ook zo behandeld
[ Voor 5% gewijzigd door The Eagle op 17-12-2013 16:47 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Tevens heb ik weinig verstand van dit onderwerp en hoopte ik hier op een gesimplificeerd antwoord.
Als laatste ben jij wel zo ongelofelijk onbeschoft dat ik mij afvraag waarom jij nog geen ban hebt gehad
Zullen we het dan maar gezellig houden en het er op houden dat we beiden fout zaten?
Dat je weinig verstand hebt van een bepaald onderwerp snap ik (want anders vroeg je het hier niet
Lees even DAA beleid door, dan snap je e.e.a. misschien wat beter
En uiteraard had je denk ik Het algemeen beleid al ooit gelezen - die kreeg je als het goed is voor je neus als je je registreert. Dan snap je mijn reactie misschein ook wat beter
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 195% gewijzigd door SmokingCrop op 17-12-2013 18:29 ]
[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 17-12-2013 17:58 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Cullberg; bekijk eerst eens welke features er allemaal op zitten per moederbord. Via de Pricewatch van Tweakers kan je al een hoop te weten komen. Ook zie je dan (vaak) reviews van gebruikers die jou kunnen helpen met het maken van een keuze
Specificaties Asus B85m-g
Specificaties MSI Z87-g45
[ Voor 115% gewijzigd door Han op 17-12-2013 18:02 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
reviews: Vijf gaming-moederborden getest
reviews: Vier high-end Z87-moederborden getest
Ik weet niet hoeveel ongelezen TR's er staan voor dit topic, maar ik heb de indruk dat daar vroeger veel sneller op gereageerd werd, ik heb dat uren geleden al gedaan, en staat nog steeds op ongelezen ....NMe schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:56:
Hee, stelletje kleuters. Als je een topic ziet dat volgens jou niet door de beugel kan dan maak je een topic report aan. Je gaat niet snel vóór het slotje (waarvan je niet eens weet óf het komt) grappig lopen doen.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Dat mag je met de lokale mods uitvechten of desnoods met hun admin of zeef bespreken. Dit topic heeft intussen al meer dan genoeg offtopic-posts voorbij zien komen en ik ga als global mod de TS niet bestraffen voor het feit dat andere users een slechte topicstart aangrijpen om dan maar onzin te gaan posten. Als de lokale mods alsnog een slotje willen zetten komt dat later wel.u_nix_we_all schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:02:
[...]
Ik weet niet hoeveel ongelezen TR's er staan voor dit topic, maar ik heb de indruk dat daar vroeger veel sneller op gereageerd werd, ik heb dat uren geleden al gedaan, en staat nog steeds op ongelezen ....
En nu graag weer ontopic.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
(wat er precies veranderd is weet ik niet)
pricewatch: Asus B85M-G (C2)
de msi heeft meer features, zoals auto-OC en zou een betere audiokwaliteit bieden.
een van de belangrijkste vragen die je jezelf kunt stellen is of je een K-processor hebt of niet.
(bijv i5 4670 of i5 4670K)
en of je wilt gaan overclocken of niet, al raad ik je aan om je daar eerst goed in te verdiepen voordat je begint aangezien je vraag
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Ten eerste: Nogmaals excuses voor het niet volgen van het beleid (beide)
Ten tweede: Hartstikke bedankt voor de on-topic reacties (tevens moest ik wel lachen om de off-topic reacties)
Als laatste: Ik zal nog eens even goed kijken naar beide moederborden!
Ik heb overigens de volgende onderdelen al liggen:
Intel core i5-4430
Gigabyte ATI radaeon R9 270x 2G (BF4 Editie)
Crosair CXM 600W
2x Crosair Vengeance LP 1600 (4G p.s.)
Seagate Desktop SSHD 1TB
Oude Acer Aspire M7200 Kast
Oh, en: Let op: Reageer ontopic, plaats geen onzinnige reacties en ga niet flamen of uitlokken (trollen). Niet mij bashen als je zelf de regels aan je laars lapt.
Adieu!
Ja, dat geldt dus ook voor jouCullberg schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:44:
Oh, en: Let op: Reageer ontopic, plaats geen onzinnige reacties en ga niet flamen of uitlokken (trollen). Niet mij bashen als je zelf de regels aan je laars lapt.
Adieu!
Uitlokken wordt niet op prijs gesteld.
Zie je PM.
Dan aan de overige mensen hier; zoals college NMe al aangeeft is het niet de bedoeling matige reacties te plaatsen als het topic zelf ook matig is.
[ Voor 55% gewijzigd door Bolletje op 17-12-2013 21:12 ]
Dit topic is gesloten.
![]()