Ik heb hier de laatste jaren niet zo veel verstand meer van, dus ben ik gewoon een aantal weken deze kant van het forum gaan bekijken. Hier en daar al een aantal budgetsystemen voorbij zien komen en overal wat vandaan gepikt.
Door het na denken krijg ik alleen flink koppijn, want sommige zijn een euro of 5 duurder of weer goedkoper, maar dan vraag ik me weer af of dat je dat echt zult gaan merken.
Over het algemeen speel ik de wat oudere games, maar ik heb af en toe ook wel zin om een bf3 of zelfs bf4 te gaan spelen. (Ik geef niet veel om graphics, waardoor het makkelijker is om laag in budget te blijven). Ik speel wel meer FPS, soms ook RPG. Maar de RTS games die ik speel zijn allemaal oud, dus voor mijn gevoel moet ik me meer gaan richten op de GPU dan op de CPU.
AANGEPASTE WISHLIST:
Enige feedback? Wat kan er beter, of is juist niet nodig.. Randapparatuur heb ik al ivm dat ik me laptop altijd als desktop gebruikt heb. Ik wil absoluut niet over de 500 gaan mits het ECHT een verbetering is waar ik iets aan heb.
Het liefst zo laag mogelijk in prijs dus!
Door het na denken krijg ik alleen flink koppijn, want sommige zijn een euro of 5 duurder of weer goedkoper, maar dan vraag ik me weer af of dat je dat echt zult gaan merken.
Over het algemeen speel ik de wat oudere games, maar ik heb af en toe ook wel zin om een bf3 of zelfs bf4 te gaan spelen. (Ik geef niet veel om graphics, waardoor het makkelijker is om laag in budget te blijven). Ik speel wel meer FPS, soms ook RPG. Maar de RTS games die ik speel zijn allemaal oud, dus voor mijn gevoel moet ik me meer gaan richten op de GPU dan op de CPU.
AANGEPASTE WISHLIST:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed | € 71,10 | € 71,10 |
| 1 | ASRock FM2A88M-HD+ | € 47,70 | € 47,70 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7870 royalKing | € 141,50 | € 141,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Fractal Design Core 1000 USB 3.0 | € 32,52 | € 32,52 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | be quiet! System Power 7 400W | € 39,95 | € 39,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 438,62 | |
Enige feedback? Wat kan er beter, of is juist niet nodig.. Randapparatuur heb ik al ivm dat ik me laptop altijd als desktop gebruikt heb. Ik wil absoluut niet over de 500 gaan mits het ECHT een verbetering is waar ik iets aan heb.
Het liefst zo laag mogelijk in prijs dus!
[ Voor 15% gewijzigd door Chris van der G op 16-12-2013 14:49 ]
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED