• janvandijk96
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-05 09:06
Hi Tweakers,

Ik ben op zoek naar een webhost waarop ik een aantal CouchCMS installaties op kan zetten, ik weet alleen niet zo goed waar ik voor moet zoeken. De installaties staan nu op mijn eigen server, maar omdat er steeds meer websites op komen wil ik graag overstappen naar een webhost vanwege betrouwbaarheid. De website hosting heeft dus eigenlijk (volgensmij) de volgende functies nodig:
  • (My)SQL Database (Het liefst onbeperkt)
  • Een file manager/ftp of iets dergelijks
  • Het moet mogelijk zijn om vanuit het CMS bestanden op de server te zetten zoals afbeeldingen.
  • Het liefst zo veel mogelijk dataverkeer
  • Het liefst zo veel mogelijk schijfruimte
Zelf kwam ik uit bij Versio Webhosting, maar misschien zijn er wel veel betere alternatieven? Het is wel een must dat het goedkoop is, en er moeten in de toekomst nog (veel) meer sites op gehost kunnen worden.

Voor de domeinnamen van de sites gebruik ik nu HostingDiscounter. Is het gemakkelijk mogelijk om het hoofddomein over te zetten naar de nieuwe host? Bij HostingDiscounter heb ik nu het doorstuur pakket.

Alvast heel erg bedankt voor jullie ideeën!
Groeten van Jan

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 16:10

Midas.e

Is handig met dinges

Je kan eens kijken bij Transip, 2.99 per hosting account en natuurlijk de mogelijkheid tot een VPS.

Hacktheplanet / PVOutput

• janvandijk96
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-05 09:06
Midas.e schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:25:
Je kan eens kijken bij Transip, 2.99 per hosting account en natuurlijk de mogelijkheid tot een VPS.
Helaas is het bij Transip niet mogelijk om meer dan 10 databases te nemen bij je hosting en is het duurder dan Versio, en de VPS is ook al gelijk best duur.. Wel bedankt voor het zoeken :D Ik zoek zelf ook nog verder, als ik iets kan vinden. Het maakt trouwens niet uit waar de host staat voor mij.

• i7Grendel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-09 21:22
Versio staat er over het algemeen niet bekend over hun uitmuntende kwaliteit in zowel snelheid, uptime als ondersteuning. Meer daarover hier: Versio Hosting - ervaringen

Er zijn veel providers zoals Antagonist.nl die vanaf €30 per jaar een hosting account aanbieden inclusief domeinnaam. Als je voor minder dan dat kwaliteit zoekt zul je lang kunnen zoeken.

Helaas kunnen we hier geen aanbiedingen plaatsen, dus kijk eens op Vraag & Aanbod van Tweakers of zet je eisen eens op http://www.webhostingtalk.nl/ (een forum vol met hosting aanbieders).

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:27
Hier kan je ook kijken voor een overzicht van diverse hosting-partijen:
http://www.ispgids.com/webhosting