Toon posts:

Voeding hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb een voeding nodig voor mijn moeder's editing/HTPC hybrid. Gaat een FX 8320 draaien (Om het editing onderdeel ietwat te helpen), een HD 6670 en 4 GB RAM.

Bij voorbaad dank!

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Als je verder niet 10 HDD of zoiets hebt dan raad ik je deze aan.
Heeft een 80+ bronze award, dus is best efficient, en is goed leverbaar tegen een goede prijs en ruim voldoende voor de specs zover ik zie.

Btw denk ik dat dit topic in Componenten Aankoopadvies hoort.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Verwijderd

Topicstarter
Gaat nog een ssd op en 1 hdd

• Spiritos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-06-2024
Persoonlijk vind ik dat je minimaal een 500W PSU moet hebben ongeacht je systeem. Je weet nooit wat je in de toekomst allemaal erbij koopt en hou er ook rekening mee dat PSU's in kracht verliezen in de loop der jaren.

Anders kun je ook een hypothetisch scenario invullen via deze link om je PSU-behoefte uit te rekenen:
http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

Win 10 64x/i7-4790K/Asus Z97-PRO/MSI GTX 960 GAMING 2G/Seasonic M12II Evo 620W/Samsung 850 Pro 256GB/Samsung 850 EVO 250GB/Crucial MX100 512GB/Barracuda STBD2000201 2TB(2x)/Barracuda STBD3000200 3TB/Corsair Vengeance LP CML1600/Noctua NH-C12P/Fractal R5

Verwijderd

Topicstarter
Spiritos schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:28:
Persoonlijk vind ik dat je minimaal een 500W PSU moet hebben ongeacht je systeem. Je weet nooit wat je in de toekomst allemaal erbij koopt en hou er ook rekening mee dat PSU's in kracht verliezen in de loop der jaren.

Anders kun je ook een hypothetisch scenario invullen via deze link om je PSU-behoefte uit te rekenen:
http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp
Hij is voor mijn moeder, dus waarschijnlijk gaan er niet veel aanpassingen gedaan worden aan de hardware later. Behalve misschien een i7 voor editing, maar die slurpen als het goed is minder dan de 8320

Verwijderd

oh met 400 watt van een goed merk moet je prima af zijn , neem een 80+ brons of iets in die trant en je zit goed, maar als je iets meer uit wild geven ( eigenlijk niet nodig voor dit systeem ) zou je hier voor kunnen gaan . http://tweakers.net/price...silent-pro-gold-450w.html

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum1:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviessubfora thuis. Er staat niet voor niets "lees dit eerst!" bij...

Ahum2:
CAA beleid
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen verplaatst naar Componenten Aankoopadvies en gesloten omdat je zelf de moeite niet gedaan hebt.

Zie trouwens:
[BBG aanschaf] Voedingen - Deel 29

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.