Niet verlengen maar overstappen zonder extra kosten ?

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 19:57

D33F

Tweelingtemmer

Topicstarter
Hallo Tweakers!

Vanaf donderdag mag ik mijn Vodafone abonnement verlengen en zit uit te kijken naar de Note 3.
Helaas zie ik dat de verlengaanbiedingen minder voordelig zijn dan een overstap naar Hi.

Mijn vraag is of ik nu (4 maanden voor het eind van mijn Vodafone abonnement) een nieuw abonnement zou kunnen afsluiten bij Hi, zonder dat ik nog 4 maanden extra abonnementskosten moet betalen bij Vodafone ?

Dus m.a.w. zodra het abonnement bij Vodafone ophoudt gaat het Hi abonnement pas in ? En is het dan wel al mogelijk om een nieuw toestel te ontvangen van Hi ?

Alvast bedankt!

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:37

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Stel deze vraag eens aan de klantenservice van Hi. Die kunnen je vraag (en overstap) prima voor je regelen. Of ze akkoord gaan met toestel direct opsturen en het abonnement pas 4 maanden later in laten gaan, kan Hi je het best zelf vertellen.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-10 08:47
David Regeling schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:56:
Hallo Tweakers!

Vanaf donderdag mag ik mijn Vodafone abonnement verlengen en zit uit te kijken naar de Note 3.
Helaas zie ik dat de verlengaanbiedingen minder voordelig zijn dan een overstap naar Hi.

Mijn vraag is of ik nu (4 maanden voor het eind van mijn Vodafone abonnement) een nieuw abonnement zou kunnen afsluiten bij Hi, zonder dat ik nog 4 maanden extra abonnementskosten moet betalen bij Vodafone ?

Dus m.a.w. zodra het abonnement bij Vodafone ophoudt gaat het Hi abonnement pas in ? En is het dan wel al mogelijk om een nieuw toestel te ontvangen van Hi ?

Alvast bedankt!
Waarom vraag je dit hier? en niet gewoon aan de klantenservice van Hi/Vodafone? Daarnaast begrijp ik ook niet wat je precies bedoelt.
Je eerste punt lijkt me uiteraard niet mogelijk: Vodafone gaat niet zomaar jouw resterende vier maanden kwijt schelden. Waarom zouden ze dit doen?

Je kunt zelf aanvragen of een evt. nieuw abonnement bij Hi pas in gaat nadat je abo bij Vodafone is afgelopen. Een nieuw toestel ontvangen kan dan meestal wel. Maar nogmaals: klantenserviceeee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Je contract bij Vodafone vervroegd opzeggen: Gaat niet gebeuren. Die moet je volledig betalen. Alleen als je bij vodafone verlengt kan dat eventueel wel volgens mij.

Om die reden zou ik vooral nog 4 maanden wachten, omdat de aanbiedingen voor bepaalde telefoons doorgaans beter worden en eigenlijk nooit slechter.

Verder weet de Hi klantenservice vast meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 21:47

Bear

wench

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Net als je eerder in Probleem met verlengen Vodafone is medegedeeld verwachten we eigen inzet op GoT. Dus, net als toen al werd gezegd, en nu weer, graag even de klantenservice bellen. Daarnaast kun je de voorwaarden voor verlengen op gewoon op de site van je provider vinden.

Dit topic gaat dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.