• PietjeKlaassen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-01 15:54
Hallo tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe 40-42 inch tv voor op mijn kamer. De televisie zal puur en alleen voor de playstation 4 gebruikt worden. Dus het hoeft eigenlijk geen smart tv te zijn.

Ik hoopte tussen de 200-400 euro eraan te besteden, mocht het iets over de 400 euro zijn vind ik het geen probleem.

Zelf dacht ik dat deze tv mischien iets is, het is de 40 inch samsung 5 series tv. pricewatch: Samsung UE40EH5300W

Hopelijk hebben jullie een hoop televisies aan te raden. Alvast bedankt

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De laatste tijd komt deze vraag ontzettend vaak voorbij. Check de diverse topics eens zou ik zeggen. Naar mijn mening is de W-serie van Sony momenteel de beste budget-televisie, te koop in de formaten 32 en 42 inch.

• PietjeKlaassen
Zijn er mischien ook zeer goede 40 inch tv's die geen smart tv en en internet hebben die daarom in prijs wat minder zijn, maar die wel uitstekend beeld hebben voor te gamen?

Zoja, waar moet ik dan zoeken?

• S1NN3D
  • Niet online
De tv die je noemt in je openingspost is een oud model. Qua budget zit je met € 200 - € 400 aan de lage kant om een fatsoenlijke tv te kopen om te gamen met een PS4. Het lijkt me aan de lastige kant dus het zal een kwestie van keuzes maken zijn. Is 2e hand kopen ook een optie?

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
S1NN3D schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:17:
Qua budget zit je met € 200 - € 400 aan de lage kant om een fatsoenlijke tv te kopen om te gamen met een PS4.
Heb je argumenten voor die uitspraak?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-01 16:25
D vd V heeft mij deze ook aangeraden pricewatch: Sony KDL-42W655A Zwart

Heb hier goede reviews over gelezen, en vind het best een mooi model! Je kunt ook de 656 bestellen die is zilver. De televisie heeft voor gamen de laagste input, wat voor mij heel belangrijk is. Ik meen ook dat ik ergens las dat je een "muur beugel" erbij krijg. Dus hiervoor hoef je niets extra's aan te schaffen!

*Edit*
Morgen komt hij binnen zal nog wel wat laten weten als hij er is, als je dit wilt weten.
PietjeKlaassen schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:46:
Hallo tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe 40-42 inch tv voor op mijn kamer. De televisie zal puur en alleen voor de playstation 4 gebruikt worden. Dus het hoeft eigenlijk geen smart tv te zijn.

Ik hoopte tussen de 200-400 euro eraan te besteden, mocht het iets over de 400 euro zijn vind ik het geen probleem.

Zelf dacht ik dat deze tv mischien iets is, het is de 40 inch samsung 5 series tv. pricewatch: Samsung UE40EH5300W

Hopelijk hebben jullie een hoop televisies aan te raden. Alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door xenonNn op 09-12-2013 14:23 ]

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• S1NN3D
  • Niet online
xenonNn schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:22:
Ik meen ook dat ik ergens las dat je een "muur beugel" erbij krijg. Dus hiervoor hoef je niets extra's aan te schaffen!
Bij mijn ouders hebben we de tv niet gehangen maar gewoon op het meubel geplaatst. Maar het klopt inderdaad dat er materiaal bijgeleverd wordt om de tv op te kunnen hangen. Dit omdat de normale VESA formaten niet op deze tv van toepassing zijn. Het is echt specifiek voor deze tv.

• PietjeKlaassen
xenonNn schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:22:
Ik meen ook dat ik ergens las dat je een "muur beugel" erbij krijg. Dus hiervoor hoef je niets extra's aan te schaffen!

[...]
Ik zou niet weten waarom ik de televisie aan de muur wil ophangen, ik kijk veel liever op ooghoogte anders moet ik steeds omhoog kijken en krijg ik last van mijn nek. Vooral als ik maar 2 meter van de televisie vandaan zit.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zullen we het bij een enkel topic houden? Nieuwe aankoop tv, advies gevraagd. ;)

Als je je eigen topic niet terug kunt vinden, kun je op het driehoekje naast je nickname klikken (links naast je posts) en op "posthistorie" drukken. Dan vind je al je posts (recente eerst) op een rij.

[ Voor 49% gewijzigd door Grrrrrene op 09-12-2013 15:10 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.