Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een blackberry q10 en volgens blackberry zou deze Bluetooth smart/BLE moeten ondersteunen. Echter krijg ik mijn H7 hartslag meter niet aan de praat. Hij connect voor 1 sec en verbreekt te verbinden.

Polar H7 werkt op basis van bluetooth smart (Low enegery)

Hartslag meter werkt perfect met Ipad mini... Is dit weer een typisch blackberry gebrek of doe ik wat verkeerd?

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Waarmee probeer je hem te verbinden? Probeer de Native app "Sports Tracker" eens, Android Ports als Endomondo en Runtastic ondersteunen nog geen HRM's.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Verwijderd

Topicstarter
Sports tracker heb ik geprobeerd maar ook zonder succes helaas. Hij lijkt gewoon niet te verbinden met de HRM. In het bluetooth instelling overzicht staat hij ook niet als verbonden. Als je dan wel wil verbinden zegt de blackberry dat verbinding niet mogelijk is. De reden wordt niet gegeven...

Via ipad mini werkt hij wel met endomondo.

• JunkieXP

JunkieXP

Toch vreemd. Ik heb een Polar WearLink+ (LS-14), non-smart en meen me te herinneren dat deze ook niet terug te zien was in het BlueTooth Menu.

Zover ik weet support BB10 wel degelijk BlueTooth Smart, kan het niet zo zijn dat de iPad Mini (of een ander BT Compatible apparaat) hem claimt? Misschien de BlueTooth expliciet uitzetten op de andere apparaten?

Online zie ik dat BlackBerry zelf pas op 22 juni BlueTooth Smart Support toegevoegd lijkt te hebben.

Er zwerven Topics online die jouw bericht inderdaad bevestigen (link 1, link 2).

De befaamde CascaRun Build for BlackBerry App claimt op 3 juli BlueTooth Smart toegevoegd te hebben, weet niet of dit voor de gratis variant Sports Tracker ook geld.

Welke BB10 versie draai je zelf?

[ Voor 46% gewijzigd door JunkieXP op 10-12-2013 10:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai 10.2.0.429 en er is geen update beschikbaar. Ik ga wel even die cascarun proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Net cascarun gekocht maar werkt ook niet... Geeft maar weer eens aan waarom ze dat blackberry gewoon moeten opdoeken.

Heb inmiddels al op meerdere fora gevonden dat blackberry wel smart bluetooth ondersteund maar niet in combinatie met een HRM....

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-10 11:13
Idd had deze hartslagmeter ook gekocht maar werkte niet met mijn z10.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• JunkieXP

JunkieXP

Op andere Fora lees ik dat het kan helpen om de H7 te verwijderen bij je BlueTooth instellingen en opnieuw toe te voegen, niet ideaal, maar als het zou werken is het in ieder geval iets.

Ben blij dat ik een Ouderwetse Polar WearLink+ heb welke wel gewoon wordt ondersteund in Sports Tracker (en waarschijnlijk dus ook in Cascarun).

Verwijderd

Topicstarter
Al meerdere keren geprobeerd helaas. Nu maar rennen met mijn ipad en wachten op een update...
Pagina: 1