Voordat dit verder escaleert toch maar een kleine uitleg. Persoonlijk vind ik dat dit niet mijn taak is, maar mijn gevoel zegt dat dit naar jullie toe wel zo fair is.
Laat ik voorop stellen dat ik geen wrok koester tegen Tweakers, maar dat ik het wel zeer spijtig vind dat men deze weg ingeslagen is.
Banners en product foto's posten wordt aan banden gelegd wat aan de ene kant wel te begrijpen is.
Waar andere merken moeten betalen om reclame te plaatsen is reclame via modders een "goedkopere" manier van reclame maken en wat geen geld in het laatje van Tweakers brengt. Ik ben het eens dat dit niet helemaal fair is tegenover degene die wel betaald voor reclame, maar..... niet ben ik het er mee eens dat dit na jaren van op dezelfde manier buildlogs starten en onderhouden in eens niet meer kan.
Er is netjes gevraagd of ik dit eventueel niet anders wil doen. Helaas is mijn antwoord negatief omdat ik niet voor elk forum een buildlog ga aanpassen vanwege de wensen/ regels van hogerhand.
Zonder sponsors kan ik nu eenmaal niet zoveel bouwen en ben verplichtingen aangegaan met deze waar ik me zonder uitzonderingen aan houd.
Ik post op veel forums dus een forum meer of minder lig ik niet wakker van, en dan houd het gewoon op voor een forum die allemaal regels hanteert omtrent sponsoring.
In deze vind ik het wel zeer vervelend dat het Tweakers betreft omdat Ik hier altijd met zeer veel plezier gepost heb en ALTIJD mooie, leuke reacties + goeie opbouwende kritiek gehad, en zeker mijn favoriete NL forum was..... dit is dus wel extra zuur en zal dit missen. En zeker nu ik de reacties allemaal gelezen heb..... hiervoor