Sorry misschien heb ik iets gemist, en sorry om het zo bot te zeggen, maar zijn jullie wel goed wijs??
kier is letterlijk een van de reden dat ik regelmatig de CM sectie bezoek, zijn mods zijn een genot om naar te kijken en volgen......
Ik heb hem echt nog nooit iets zien doen wat algemeen aanvaardbare regels op forums overtreed, en als hij het wel doet is er iets imho mis met die regels.
* player-x is letterlijk met stomheid geslagen ............
Een van onze beste en meest populaire modders wegjagen omdat hij niet netjes genoeg zijn updates post, en andere regels? volgt, verdwijnt een van werelds beste modders van ons forum.kier schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:31:
Trouwe volgers en stille genieters,
Met veel pijn in m'n hart moet ik melden dat wegens enige kritiek op mijn manier van updates posten en het aanscherpen van de regels, ik na een goed overleg heb besloten dat ik niet meer zal updaten/ nieuwe builds starten op GoT. Deze en andere lopende builds worden op andere forums voortgezet. Mochten er vragen zijn omtrend deze builds of andere casemod issues..... DM staat altijd open.
Alle trouwe volgers en genieters hartelijk dank voor de altijd fijne reacties op mijn builds.

kier is letterlijk een van de reden dat ik regelmatig de CM sectie bezoek, zijn mods zijn een genot om naar te kijken en volgen......
Ik heb hem echt nog nooit iets zien doen wat algemeen aanvaardbare regels op forums overtreed, en als hij het wel doet is er iets imho mis met die regels.
* player-x is letterlijk met stomheid geslagen ............
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?