Wijziging User Review - [Yousif] [Sjaakhaak]

Pagina: 1
Acties:
  • 832 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:54
Sjaakhaak heeft een review bij mij achtergelaten ondanks dat ik geen contact met hem heb gehad.

Hij heeft mij één DM achtergelaten op Tweakers waar ik niet op heb gereageerd.

Mijn user gallery:
gallery: Yousif

De advertentie:
V&A aangeboden: Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:42

InFamous

excommunicado

Heb je deze stappen ondernomen?
How to - V&A feedback laten aanpassen

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
Ik had misschien wat duidelijker kunnen zijn met de uitleg, maar als je sjaakhaak’s feedback leest dan wordt dat al duidelijk:

«heb meerdere malen geprobeerd contact te leggen, helaas geen reactie mogen ontvangen, via marktplaats als tweakers geeft deze verkoper nergens antwoord op.»

Ik heb niet op zijn DM gereageerd, voor wat voor reden dan ook (het is al een tijd geleden dus ik kan het niet meer herinneren).

En ik heb hem twee DM’s gestuurd (op 6 dec), met een link naar dit topic, waar hij niet op heeft gereageerd.

Ik zou niet weten wat ik er nog aan kan toevoegen om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De persoon is sindsdien niet meer online geweest, en heeft je berichten dus nog niet gelezen. Ik heb even een mail gestuurd met link naar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 10:12:
De persoon is sindsdien niet meer online geweest, en heeft je berichten dus nog niet gelezen. Ik heb even een mail gestuurd met link naar dit topic.
Ik neem aan dat er hier niets meer van gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:42

InFamous

excommunicado

De 4 weken wachttijd zijn inmiddels al een tijdje voorbij, aangezien ik niet verwacht dat er nog antwoord komt verwijder ik de beoordeling.

Done.

[ Voor 3% gewijzigd door InFamous op 21-01-2014 13:58 ]

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.