Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken_82688
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-08 15:17
Hallo,

Pro_Tweakers heeft wat advertenties geplaats van computer onderelen. Ik heb gereageerd op 1 van zijn onderdelen het betreft een 1TB sdd van samsung. In het begin via DM reageerd die en zijn we uit gekomen tot een deal en ik heb op 2 december geld overgemaakt en de persoon heeft gecheckt dat die het ontvangen heb maar tot heden nog steeds geen ssd. Ik zou graag ik in contact willen komen met dezelfde mensen die ook iets gekocht hebben bij deze persoon zodat we allemaal aangifte kunnen doen tegen deze persoon van oplichting zodat we toch onze geld terug kunnen krijgen.

Ik raad iedereen aan om niet van deze persoon meer te kopen want hij is onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, je hebt ook iets gekocht bij iemand niet NET geregistreerd was, met een overduidelijk neppe goede beoordeling van een account dat ook NET geregistreerd was....

Alle rode vlaggetjes zijn aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:29
Wat heb je met hem afgesproken? Dat hij het gelijk op de bus zou doen?
Misschien kan hij alleen in het weekend naar het postkantoor (net als ik).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het volgende even op persoonlijke titel:

How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A!
1. Haal even diep adem. Hoe lang speelt het al? Waarom denk je dat er sprake is van bijvoorbeeld oplichting? Is er nog contact geweest? Soms is iemand onverwacht even niet bereikbaar, dat er een week geen contact is geweest hoeft niet te betekenen dat iemand bewust probeert de zaak te flessen. Dat je je er zorgen over maakt is begrijpelijk, maar probeer rationeel te blijven.
Je hebt 2 dec. geld over gemaakt; het is nu 6 december. Ben je niet een beetje (hééééél) vroeg met 't beschuldigen van oplichting en onbetrouwbaar zijn en daar bovenop nog eens mensen bijeen trommelen voor 't doen van aangifte?

Let wel: Ik zeg niet dat er niets aan de hand zou zijn, maar je trekt je conclusies wel heel erg vroeg en voorbarig IMHO (gebaseerd op de informatie uit je topicstart that is).

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 06-12-2013 14:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vcom
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 15:03
Check zijn profiel maar eens en kijk bij feedback. Een oplichter.