Ik zoek een nieuwe printer....

Pagina: 1
Acties:

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Van de week is mijn printer overleden, en daarvoor wou ik vanavond even de stad in voor een nieuwe printer.

Weet iemand goede KWALITEITS vergelijkings sites? Ik heb al 50 prijs sites ofzo gevonden, dus die hoef ik niet... ik wil een paar sites waar een heel zootje printers getest is. Bij de Tweakers.NET revieuws kan ik niets vinden, en de meeste hardware sites gaan over alle computer componenten BEHALVE printers.

Wie helpt me verder?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Redje
  • Laatst online: 18-08 21:30
Echt veel printer reviews zijn er volgens mijn niet.

Alleen uit ervaring kan ik je zeggen:

Wil je vooral foto's printen neem Epson, nadeel de printkop zit in de printer, dus je moet hem regelmatig gebruiken.

Wil je gewoon een printer die het altijd doet en neem je genoegen met een tikkeltje minder foto kwaliteit neem je een HP.

Heb zelf een HP 980Cxi en moet zeggen fotokwaliteit is prima en sja tekst, volgens mij is dat zo'n beetje bij elke printer gelijk.

edit:

tiep fauten :P

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

kieskeurig.nl

HP heeft kennelijk een sterk imago...

btw: heb thuis inderdaad een HP'je staan (OfficeJet T45 :9~ )

Verwijderd

Als je alleen een printer voor zw/w tekst zoekt, ik heb hier een 3 jr oude HP Laserjet 6P staan die nog steeds perfect print met de originele (!) toner.

Mod-break : Hiervoor hebben we Vraag-en-Aanbod op T.net

• baardmans
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 12:55
Op ZDNet vind je redelijk zinvolle reviews http://www.zdnet.com/reviews/

Het onderscheid tussen kunstmatig en natuurlijk is even kunstmatig als natuurlijk

Verwijderd

Werk zelf met HP, Epson en Canon, HP is goed voor alles met redelijke kwaliteit.
Epson scoort leuk met foto's maar is nie zo snel.
Canon heeft nog kleurechtere kwaliteit en is ook nog redelijk snel.

Moet je natuurlijk niet de instapmodelletjes kopen he, dat is meer voor beginners :P

• maartena
  • Laatst online: 08-09-2025
Thanx allen!

Ik heb gisteren een HP PhotoSmart P1000 met C618 Digitale Camera gekocht in een bundel...

Mooiste komt nog, ze hebben er bij Office Centre 1299 excl. BTW voor gerekend ipv 1799 excl. BTW... en die camera alleen al kostte daar 1249 piek excl. BTW....

Iets van 1500 piek betaald dus incl. BTW, en ik had dus thuis pas door... Ik druk ook te snel op "JA" als ik aan het pinnen ben. :O
Bovendien was het display nauwelijks leesbaar, dus het hun eigen schuld denk ik dan maar >:) Snel 500 piek verdient.... meer zelfs, want er moet nog BTW bij :) Enne die bon die kreeg ik opgevouwen in mijn handen gedrukt. Ben ik nu slecht? :+ >:)

Anyways, die printer doet het *perfect* en die digitale camera ook!

:9~ >:) :9

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Voor de beste printer reviews ga je naar:
http://www.pcpro.co.uk

Eerst even aanmelden (gratis en geen gezeik) en check dan LABS.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Kijk eens op printer.pagina.nl

Daar vind je alle printers.
Pagina: 1