[xbox one] importeren van je xbox one

Pagina: 1
Acties:
  • 717 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke22
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:08
Beste Tweakers,

Ik ben een zeer grote racegame fanaat, nu speel ik veel forza 4 op mijn xbox en dit blijft natuurlijk een briljant spel (in mijn ogen)

Sinds een paar maanden was ik nu geld apart gaan leggen voor het kopen van een xbox one met (logisch) forza 5... Tijdje terug las ik dus op tweakers dat de xbox werd uitgesteld voor Nederland.

Ik lees op internet nu verhalen over releases als maart... en zo lang kan ik dus echt niet meer wachten!!

Dus bij deze mijn vraag: zijn er tweakers die een geïmporteerde xbox hebben en wat hiervan dan de voor en nadelen zijn.. ik kom namelijk geregeld in Duitsland.

Alvast bedankt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

je hebt voor het gemak dit topic niet gelezen? [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen en google gebruiken kan ook geen kwaad

[ Voor 36% gewijzigd door Fietsbel op 05-12-2013 23:04 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Fietsbel schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:04:
je hebt voor het gemak dit topic niet gelezen? [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen en google gebruiken kan ook geen kwaad
Dat forum is een goede plek van informatie. Er zijn veel mensen die de One zowel in Duitsland als Frankrijk en Spanje besteld hebben. En sommige (zoals ik) die hem besteld hebben maar nog ongeduldig zitten te wachten :)

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 22:49
Je kunt ook eens op Matktplaats kijken. Daar staan ook wat xb's te koop. Ik had de mijne daar voor een dezelfde prijs als hij 'nieuw' kost en hij was binnen enkele uren bij mij thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:05
Hallo Luke,

Het is misschien het beste om even in de levertijden topic te kijken, hier staat een hele hoop info, volg de link die Hairball heeft gepost.

Even wat korte dingen: Een XB1 is gewoon makkelijk te importeren, alleen weet ik momenteel niet hoe het met de levertijden zit. Ikzelf heb een goeie anderhalve week geleden een Day One editie (met Fifa14 en een achievement) uit spanje laten komen vanuit amazon.es, deze was na ongeveer een weekje binnen.

Andere websites waar je een XB1 kan krijgen: Microsoft.de/Microsoft.es/Microsoft.fr, Amazon.co.uk/amazon.de/amazon.fr/Amazon.es, Comtech.de en zo zijn er nog wel een hoop meer websites waar je iets vandaan kan halen. Echte winkels in Duitsland zijn misschien een optie, maar ik weet niet in hoeverre ze daar uitverkocht zijn, als je Duits goed is zou je winkels kunnen gaan bellen, het laatste wat ik hoorde was dat 'ie inmiddels wel vrij lastig te krijgen was.

Let wel op dat als je een XB1 in de UK koopt, dat je er voor zorgt dat je een passende stroomkabel/stekker hebt, volgens mij is de aansluiting op de powerbrick hetzelfde als bij de X360. (Kan niet vergelijken, heb geen 360 meer).

Verder: je kan als locatie niet NL opgeven en dus ook niet Nederlands praten tegen je xbox, ikzelf heb als region UK genomen, en als ik een game wil downloaden verander ik mijn region naar USA, met een faktuuradres in Newark, Delaware, zodat ik games voor 38 euro per stuk (Ik betaal in Zweedse kronen) kan kopen zonder Sales Tax, met m'n Zweedse ceditcard.

Voor de rest heb ik geen problemen, ik moet alleen engels tegen m'n Kinect lullen, en de TV functionaliteit werkt hier nog niet echt (geen oneguide etc.) matchmaking, online gamen en games kopen is geen probleem.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke22
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:08
Bedankt voor alle reacties!

Ik denk dat ik hem gewoon uit duitsland haal met amazon ofzo!

Er is nog 1 resterende vraag wat ik mergens kan vinden:
Stel ik koop forza 5 erbij, ik wacht daarna tot nederlandse release en koop dan season pass, werken die duitse forza dan samen met die nederlandse dlc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Je vraag lijkt grotendeels beantwoord. Ik stel verder voor dat je de discussie in het levertijden-topic voortzet. ;)

- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.