Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Kan ik mijn reactie op een artikel verwijderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Heel domme vraag, en misschien niet de juiste plaats om hem te stellen, maar kan ik mijn reactie op een nieuws-artikel verwijderen? Ik meen me te herinneren dat het me jaren geleden eens gelukt is, maar de laatste paar keren kon ik telkens geen knop vinden. Ligt dat aan mij, of het de bedoeling? Op deze pagina heb ik per ongeluk een reactie in de hoofddraad geplaatst, terwijl ik wilde reageren op een specifieke reactie:
Cerberus_tm in 'nieuws: 'Samsung werkt aan tablets met goedkope flexibele touchscreens''

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, dat kun je niet. Ik kan het wel voor je doen, maar dat kost je een hoop karma en heeft dus niet de voorkeur.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ow wauw, kost dat karma ?

hoezo dan ? ja zal vast wel verstopt zitten in een faq, maar dit is de eerste keer dat ik het hoor

[ Voor 52% gewijzigd door Fish op 05-12-2013 21:44 ]

Iperf

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:54

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De reactie wordt uit 't zicht gehaald en krijgt een negatieve waarde. Net zoals je met -1 reacties negatief karma krijgt, krijg je met het 'verwijderen' van reacties op de FP ook negatieve karma.

Het is daarom beter om de reactie te bewerken en leeg te maken (of alleen de tekst "foutje" oid erin), dan een -2 aanvragen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:12
Maar dat is dan ook geen verwijderen, maar 'onzichtbaar' maken :)

The devil is in the details.

• Dirk

Dirk

fish schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:44:
ow wauw, kost dat karma ?

hoezo dan ? ja zal vast wel verstopt zitten in een faq, maar dit is de eerste keer dat ik het hoor
We verwijderen dan ook alleen reacties die serieus over de schreef gaan. Op dat moment is een 'straf' in de vorm van een karmaboete ook gewoon op zijn plaats. Een enkele keer, zoals hier, zou een andere vorm van verwijderen zonder karmaboete ook nuttig zijn, maar dat is maar zeldzaam.
Hahn schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:58:
Maar dat is dan ook geen verwijderen, maar 'onzichtbaar' maken :)
Hard-deletes zijn ieuw, dan ben je je historie kwijt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Cerberus_tm
  • Niet online
Okee, dan weet ik dat ook weer. Waarom is dat eigenlijk? Niet dat het super belangrijk is, maar het zou wel handig zijn als je zelf je eigen reactie zou kunnen verwijderen, b.v. binnen vijf minuten.

• Dirk

Dirk

Die discussie is wel eens gevoerd in [feat] Eerste 5 min. FP-reactie kunnen verwijderen :)

• Cerberus_tm
  • Niet online
OK dus te veel moeite voor iets wat niet super veel voorkomt.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:56
Cerberus_tm schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:16:
OK dus te veel moeite voor iets wat niet super veel voorkomt.
Yup. Dus ik gooi 'm met een ;) en een 'won't fix' op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.