[feat] Eerste 5 min. FP-reactie kunnen verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 13:58
Het lijkt mij handig als het mogelijk zou zijn om je geposte reactie op de FP de eerste 5 minuten nog te kunnen verwijderen vanwege vergissingen oid. Dat heeft als voordeel dat je zo'n reactie niet hoeft te gaan editten of doorstrepen of door 'Mod maar weg' te vervangen. Bovendien hoeft het dan niet ten koste van je karma te gaan als je naar -1 of -2 wordt gemod.
Een beperking zou kunnen zijn dat er nog geen reacties op zijn gevolgd. En misschien ook dat als iemand net zijn vervolgreactie wil versturen, hij een waarschuwing krijgt als de originele post intussen is verwijderd.

[ Voor 3% gewijzigd door torp op 05-01-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Je wil een heel systeem bedenken voor zoiets?
Moet je maar niet te snel willen posten ...

Daarnaast werkt dit natuurlijk first-posters in de hand, bij een mislukte poging om 1e te zijn verwijder je je reactie gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:14

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
En wat is er mis met de argumenten die we vanaf torp in "Het kleine-mismoderatietopic deel XII" hebben gepost? Het is veel werk voor een user die gewoon niet op zit te letten, dat vind ik de moeite niet waard.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:25
Om mezelf even te quoten:
Jorrit schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:01:
Het lijkt me gewoon verstandiger je post nog even door te lezen voordat je op verzenden klikt ;) Gebruikersfouten met techniek afvangen lijkt mij overbodig, zeker als het voorkomen kan worden door even na te denken voor je post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Jemig, ik wou jullie net uitnodigen maar jullie hebben mijn topic al gevonden... Dat ik overigens op voorstel van jullie collega Cloud heb geopend :P
Het is duidelijk hoe jullie erover denken. Maar misschien zien anderen het nut wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Onze mening is gewoon duidelijk zodra je het topic in TMF leest, dus het is nu gewoon aan de devvers/MT.

[ Voor 4% gewijzigd door Kixtart op 05-01-2009 21:26 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Ja hoor, maar jullie mening is nog niet zaligmakend, mag ik hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Met meer dan 250.000 gebruikers is de kans dat iemand op een reactie reageerd, of zelfs nog quote. En dat allemaal binnen 5 minuten mogelijk.

Op het moment dat je een complete reactie verwijderd, weet niemand meer (als threaded view) waarop gereageerd wordt.

Als je karma dusdanig belangrijk is, moet je maar eerst denken en dan pas je reactie toevoegen.

Edit:
Stel dat ik dus een reactie plaats, die ik na 3 mins zou kunnen verwijderen, terwijl er inmiddels 10+ reacties daar op zijn gevolgd. Verwijderen kost me dan geen karma, maar de mensen die +3 of +4 reageerde op mijn reactie, verliezen dus karma, omdat ze reageren op iemand die z'n eigen karma belangrijker vind dan die van anderen.

Lijkt me een slechte ontwikkeling dit idee...

[ Voor 35% gewijzigd door RaZ op 05-01-2009 21:35 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Nee mijn karma interesseert me geen fluit, ik wist niet eens dat ik karma had. Maar voor anderen is het wellicht wel belangrijk. Misschien ben ik de enige, maar ik zie toch best vaak overbodig geworden reacties staan als 'Sorry mod maar weg' of 'Je was me net voor' etc. Als dat voorkomen kan worden middels een of andere feature, waarom niet? En als er al iemand gereageerd heeft, dan natuurlijk niet. Zoals ik al in de OP heb gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

torp schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:28:
Ja hoor, maar jullie mening is nog niet zaligmakend, mag ik hopen.
M.a.w. wij hoeven hier niet meer te reageren ;)
'Sorry mod maar weg' of 'Je was me net voor'
Sorry, mod me maar weg -> opgelost door het te laten staan
Je was me net voor -> insgelijks, want het telt niet als dubbelpost

[ Voor 30% gewijzigd door Kixtart op 05-01-2009 21:40 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Je kunt hier natuurlijk reageren. Maar dan graag met een zinniger opmerking dan onderstaande, waarmee je volgens mij zegt Nu onze mening duidelijk is kan dit topic eigenlijk wel op slot.
Kixtart schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:26:
Onze mening is gewoon duidelijk zodra je het topic in TMF leest, dus het is nu gewoon aan de devvers/MT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Dat zet ik niet (of bedoelde het iig niet zo ;) ). Het was meer een reactie op het feit dat Jorrit zijn eigen reactie hier quote en ik vind het onnodig dat de discussie hier nogmaals gevoerd zou worden met dezelfde beargumentatie. Het is aan de devvers/MT om een oordel te vellen of het een nuttig idee is en die kunnen het linkje volgen van DirkW voor onze tegenargumenten.

[ Voor 15% gewijzigd door Kixtart op 05-01-2009 21:52 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:22

crisp

Devver

Pixelated

torp schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:09:
[...]
Een beperking zou kunnen zijn dat er nog geen reacties op zijn gevolgd. En misschien ook dat als iemand net zijn vervolgreactie wil versturen, hij een waarschuwing krijgt als de originele post intussen is verwijderd.
Dat zal degene die wil reageren waarschijnlijk niet fijn vinden; hij heeft dan immers een reactie voor niets getyped.

Ikzelf vind de voordelen niet opwegen tegenover de nadelen en de benodigde moeite; *denied* dus, maar wel bedankt voor het meedenken :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.