Nee, ik bedoel dus een draadje met een weerstandje aanleggen op je moederbord zodat je Vcore bijvoorbeeld van 1.85 V naar de 2,1 Volt gaat
Als ik niet wist hoe ik in me bios kon komen, had ik me proc niet kunnen overclocken
Als ik niet wist hoe ik in me bios kon komen, had ik me proc niet kunnen overclocken
De voltagemod voor de K7T Turbo is hetzelfde als voor K7T 2(a) dacht ik..
Zoek even op internet, en dan kun je deze mod wel vinden.. Controleer voor de zekerheid effe of het over dezelfde ic's gaat..
Zoek even op internet, en dan kun je deze mod wel vinden.. Controleer voor de zekerheid effe of het over dezelfde ic's gaat..
Hier was ik ook naar op zoek.. Maar kon nog niks vinden, ben nog zoekende....
ik had het ergens gevonden maak ik weer niet meer waar
.
edit
gevonden!
zoekt en gij zult vinden.

/edit
edit
gevonden!
zoekt en gij zult vinden.
/edit
Hartstikke leuk en aardig, maar de voltage controller die op een pro/2a plank zit is een andere als die op de trubo zit. Hier zit namelijk een Semtech 2422 op. in plaats van 11** . Het is vreemd, ik zie namelijk overal alleen vcore mods voor Abit KT7 asus en zelfs voor EPOX en uiteraard de MSI k7t Pro/2A , maar niet voor de Turbo
Verwijderd
het lijkt erg veel op de Msi K7T 2(a) jah
je moet nogsteeds BP_FID (AN 27, AL 27, AN 25, AL 25) signals en FID (W1,W3,Y1,Y3) signals onderscheppen en een resistortje tussen zetten.
zoek maar ff naar de F224 chip als die eropzit dan weet je zeker dan je het kan modden
enige verschil is dat de draadjes en chipjes een ander plekje hebben.
dacht dat je op de MSI page wel wat info kon vinden
je moet nogsteeds BP_FID (AN 27, AL 27, AN 25, AL 25) signals en FID (W1,W3,Y1,Y3) signals onderscheppen en een resistortje tussen zetten.
zoek maar ff naar de F224 chip als die eropzit dan weet je zeker dan je het kan modden
enige verschil is dat de draadjes en chipjes een ander plekje hebben.
dacht dat je op de MSI page wel wat info kon vinden
Verwijderd
Hmm is dat dan nodig. Als ik m'n voltage op 1,65 zet dan geeft hij volgens pc-alert en mbm rond de 1.74 aan m'n cpu. Dus ik heb eigenlijk geen mod nodig.

Ik zet hem op 1.85 en dan staat ie op 1.94 dus toch al redelijk hoog.. Maar kijk zeker naar die link. Eventueel kijken of je dezelfde IC hebt anders kijken naar volt-mod's voor andere mobo's met de zelfde ICtje
Ik zet hem op 1.85 en dan staat ie op 1.94 dus toch al redelijk hoog.. Maar kijk zeker naar die link. Eventueel kijken of je dezelfde IC hebt anders kijken naar volt-mod's voor andere mobo's met de zelfde ICtje
Verwijderd
Met het overclock bios w6330vsp.10.g van de K7T-turbo heb je al een max van 1.97 volt in de bios zitten, dus hoef je ook niet te solderen.
Hebben ze zo'n BIOS ook voor de Asus A7V133?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
mijn Vcor draait standaard al hoger dan waar de bios op ingesteld staat.
1.75V=1.88 V ik geloof dat er ook OC biossen zijn waarmee je dus niet eens een weerstand mod hoeft uit te voeren.
1.75V=1.88 V ik geloof dat er ook OC biossen zijn waarmee je dus niet eens een weerstand mod hoeft uit te voeren.
keedan, thnx, zal dat overclockbios eens checken
Er staat bij dat dat bios voor de pro / 2a is, kan dat gerust op mijn turbo worden geïnstaleerd?
Er staat bij dat dat bios voor de pro / 2a is, kan dat gerust op mijn turbo worden geïnstaleerd?
Verwijderd
in dat artikel staat dat t voltage naar de ongeveer 1.97 V gaat. Maar dat doet tie al bij mij, 1.98 om precies te zijn, gewoon in t bios de Vcore op 1.850 zetten...
Verwijderd
Ja, geld voor alle 6330 mobo'sOp vrijdag 08 juni 2001 14:36 schreef AaroN het volgende:
bij msi-computer.nl zit een dl link naar de ami bios 1.4beta (als ik mij niet vergis) msi support overclocking behoorlijk, standaard zit in de bios al een optie om je fsb met 1mhz per keer te uppen
Sinlath | Opinions may contain latency
Pagina: 1