Goedemorgen mede tweakers!
Mijn ouders zijn op zoek naar een nieuwe desktop voor in de woonkamer.
Het apparaat dat ze er nu hebben staan stijgt zowat op als je internet al opstart, laat staan als je er echt iets mee wilt gaan doen.. Dingen die ze er vooral mee doen zijn vooral internet, emailen, bankzaken etc. office dingen, en af en toe wat filmpjes/uitzendiggemist dingen. Geen hardcore gamers dus
.
Nu kwam ik vanmorgen in mijn mail de volgende aanbieding van de Saturn tegen:
Asus Essentio CM6830-BN003S
Intel Core i5-3330 processor
8 GB werkgeheugen
1 TB harde schijf
NVIDIA GeForce GT 640 grafische kaart (3 GB)
Besturingssysteem Windows 8
Dit moet €699,- kosten
Is dit een beetje in verhouding qua prijs kwaliteit? Qua set up lijkt het me verder wel prima voor een huiskamer pc, ook omdat er geen gedeelde grafische kaart in zit zoals in veel standaard pc's. Maar nu heb ik hier niet heel erg veel verstand voor dus daarom wil ik hier graag wat advies in winnen
!
Dit is ook een beetje het budget wat m'n ouders ervoor uit willen geven, zo'n 7 á 800 euro.
Bedankt!
Gr. Jurgen
Mijn ouders zijn op zoek naar een nieuwe desktop voor in de woonkamer.
Het apparaat dat ze er nu hebben staan stijgt zowat op als je internet al opstart, laat staan als je er echt iets mee wilt gaan doen.. Dingen die ze er vooral mee doen zijn vooral internet, emailen, bankzaken etc. office dingen, en af en toe wat filmpjes/uitzendiggemist dingen. Geen hardcore gamers dus
Nu kwam ik vanmorgen in mijn mail de volgende aanbieding van de Saturn tegen:
Asus Essentio CM6830-BN003S
Intel Core i5-3330 processor
8 GB werkgeheugen
1 TB harde schijf
NVIDIA GeForce GT 640 grafische kaart (3 GB)
Besturingssysteem Windows 8
Dit moet €699,- kosten
Is dit een beetje in verhouding qua prijs kwaliteit? Qua set up lijkt het me verder wel prima voor een huiskamer pc, ook omdat er geen gedeelde grafische kaart in zit zoals in veel standaard pc's. Maar nu heb ik hier niet heel erg veel verstand voor dus daarom wil ik hier graag wat advies in winnen
Dit is ook een beetje het budget wat m'n ouders ervoor uit willen geven, zo'n 7 á 800 euro.
Bedankt!
Gr. Jurgen
[ Voor 8% gewijzigd door HansAnders07 op 05-12-2013 09:14 ]