[forum/feat]Uitbreiding members-only tag

Pagina: 1
Acties:
  • 694 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Ik ben fan van de mo-tag! Hulde dat deze er is.
Vooral voor het uitdelen van beta-keys of het posten van aanbiedingen vind ik het goed werken. Alleen zou ik meer invloed willen uitoefenen op de tag.

Zo kunnen keys nog steeds 'gejat' worden door nieuw geregistreerde mensen. Voor de HK en SG gelden ook 'dagen geregistreerd' minima. Zou dat voor de mo-tag ook kunnen?

Voorbeeld:
code:
1
[mo=50]Beta key: 123456790[/mo]

Deze zou dan zichtbaar moeten zijn voor iedereen die >=50 dagen geregistreerd is.
Afhankelijk van de gevoeligheid van de content kun je daar een getal neerzetten.
Van 1 tot 5475 (15 jaar ;)) wmb. Default 1, zoals het nu al is.

Nu is de members-only tag in bijvoorbeeld het 'Wat verdient een ICT'er'-topic een totale wasse neus. Iedereen die deze info alsnog wil lezen, hoeft zich maar te registreren en kan bij de data.

Jullie ideeën na de piep a.u.b. :> *piep*

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Lijkt me veel werk voor een functie die het probleem niet oplost. Als je je key aan actieve tweakers wil doneren lost dit het "probleem" niet op als een lurker/meelezer/idler ermee vandoor gaat. Ik vind dat persoonlijk trouwens geen probleem, als ik een key aan een echt actief iemand zou willen doneren dan zou ik al wel weten wie actief in dat topic is en wacht op een key. DM er tegenaan en klaar.

Checkt [mo] alleen op "ingelogd" of ook op "account aangemaakt voor de datum van vandaag"? Indien het eerste, dan zou ik dat graag veranderd zien naar het tweede. Net als bij bijv. de Tweakers Sinterklaas weggeef-actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ikzelf heb altijd een hekel aan forum waar je MOET inloggen om bepaalde FAQ' e.d. te zien. Voor mensen op het forum valt het niet op, maar voor buitenstaanders maakt je het juist opeens ongebruiks vriendelijk.

Los het lekker in DM(direct message) space op. Weet je ook nog waar het terecht komt ook.

Een dm tag (die ook waarschuwt of dm wel aanstaat) zou wel lekker zijn dan...;..

Overzicht van UBB-codes #tag_user

[ Voor 19% gewijzigd door leuk_he op 07-12-2013 19:46 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik ben het met je eens dat ingelogd moeten zijn soms knap vervelend kan zijn. Deze tag is dan ook niet bedoeld voor complete reviews/FAQs of andere nuttigheden, maar voor het delen van bijvoorbeeld keys/codes/vouchers. Lijkt me niet zo raar dat je die graag binnen de community wil delen. Het is dan jammer als een random meelezer 'm gebruikt en niet even de moeite neemt om aan de rest te laten weten dat ie gebruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Nee, dat gaan we niet doen. Member is member.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

crisp

Devver

Pixelated

De grote zeef heeft gesproken :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.