Wijziging User Review - [madmaxnl] [dudexx]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Beste Admins,

http://tweakers.net/aanbod/rating/179027/

Geen idee waar ik de volgende recensie aan te danken heb. Ik heb namelijk nooit contact gehad met dudexx. Ik weet niet eens wat hij zou hebben willen kopen. Ik heb mijn bankrekening nog gecontroleerd, maar ik zie nergens geld bijgeschreven dat ik niet thuis kan brengen. Ook heb ik mijn mailbox nog eens bekeken, maar ik zie geen mailtjes die hier over gaan. Ook niet in mijn ongewenste map.

Frappant is dat de account waarvan ik een negatieve recensie heb ontvangen op dezelfde dag is gemaakt als dat de recensie is ingediend.

Hoe dan ook, hier is iets niet in de haak. Ik zal de betreffende "Tweaker" verwittigen over dit topic.

Lijkt erop dat iemand mij zwart probeert te maken, zouden jullie s.v.p. het IP adres van deze Tweaker kunnen achterhalen en kijken of die onder een andere naam wellicht actief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Ik heb ondertussen bericht terug van dudexx en hij blijft volhouden dat ik hem heb opgelicht. Ik heb hem om de betreffende e-mails gevraagd en een bankafschrift. Ook heb ik hem gevraagd aan te geven naar welk e-mail adres hij zou hebben gemaild.

[ Voor 20% gewijzigd door madmaxnl op 04-12-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Ik heb niks meer vernomen van dudexx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Ik heb nog altijd niks vernomen van dudexx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Admins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:05

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Aangezien ie niet (meer) reageert, feedback verwijderd. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het verhaal toch wel heel duidelijk in de review. Mijn vraag aan de mod is ook te beargumenteren waarom mijn review zomaar verwijderd wordt.

Het slaat namelijk helemaal nergens op. Als dit zo werkt, dan zou iedereen z'n slechte reviews kunnen laten verwijderen door te zeggen dat de tegenpartij niet reageert. Onacceptabel.

Er is in dit geval dus vanuit gegaan dat deze tweaker gelijk heeft en mijn review geen enkele waarde heeft?
Zoals madmaxnl al had aangegeven, heb ik een reactie naar hem gestuurd. In de reactie heb ik hem ook laten weten dat ik niet tevreden was met zijn manier van zaken doen en communiceren en dat ik niet van plan was om de review weg te laten halen. Dat is ook de reden dat ik niet meer heb gereageerd.

Naar mijn weten was het gebruikelijk dat beide partijen het eens moesten zijn mocht een review verwijderd worden. In dit geval was dat niet zo noch was er contact met mij opgenomen door een mod.

Zelfde geld voor dit topic. Topic starter besloot eerst een topic te openen, vervolgens mij op de hoogte te stellen van het topic. Hij geeft dus duidelijk niet om het probleem, maar alleen om zn status.
Iedereen normaal persoon had eerst een bericht gestuurd, om het probleem op te helderen, alvorens direct een request te sturen tot verwijdering van de review.

Ik ben het er dan ook niet mee eens dat de review verwijderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:05

FlipFluitketel

Frontpage Admin
How to - V&A feedback laten aanpassen
•De tegenpartij heeft 2 weken om te reageren. Weigert de tegenpartij mee te werken, passen we de review eenzijdig aan. Als de tegenpartij in die twee weken niet op tweakers.net inlogt, dan krijgt hij nog twee weken verlenging.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.