• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04-2025
Beste mensen,

ik ben me aan 't oriënteren op een mediaspeler, tot nu toe gebruik ik m'n smart TV (USB inpluggen en gaan). Maar merk dat dat wel erg beperkt is! (Geen MKV met geluid bijv.)

Maar, ik zie door de bomen het bos niet meer! allerlei opties en mogelijkheden. Ik hoop dat hier mensen zijn die mij advies kunnen geven.

Mijn eisen:
- speelt alle gangbare formaten af (doen ze volgens mij bijna allemaal)
- Geen XMBC, maar gewone mediaspeler
- budget: tot 120 euro
- Goede dolby ondersteuning

Wensen:
- 3D is mooi, maar niet noodzakelijk (heb geen 3d tv, gaat er ook niet snel komen)
- Airplay zou tof zijn
- ondersteuning van youtube
- automatisch downloaden ondertiteling en covers etc.

Maar in de basis wil ik een machientje dat alles afspeelt wat ik 'm voer!

Als iemand een goede link heeft waar ik wat meer informatie kan krijgen, is dat ook prima, maar ik kan eigenlijk geen recente reviews vinden over deze mediaspelers!

alvast bedankt!

Verwijderd

Wat heb je zelf al gevonden? Het forum staat hier vol met spelers en met eerdere vragen dus daar staat vast iets voor jou tussen. Zie ook de Pricewatch voor de mediaspelers en gebruikersreviews: http://tweakers.net/categorie/655/mediaspelers/producten/

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 16:49 ]

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:01

CeesKees

I rest my Kees

Check deze eens:

Mediaplayers, hoe ik het zie

En eventueel deze:

NAS – Mediaspeler – Streamen, hoe ik het doe

Of deze:
[Mediaplayer] Zie door bomen het bos niet meer...

En als je de zoekfuncite gebruikt kom je nog 128 van dit soort topics tegen.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04-2025
Ja, sorry. ik zag net inderdaad 't door jou genoemde topic in consumenten advies. hier mag slotje op wat mij betreft.