Ships waarom moet jij overal bijna in dit topic een slotje opzetten dit forum heet toch stuffis generalis? Dus gewoon troep van alles en nog wat? Want nu vroeg iemand over het mooiste dorp komt er bij te staan dat mag niet vanwege opsomming? Nou dat vond ik nou nog eens een stuffis generalis.
Tell me!
Den ut ook
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
SG is voor geblaat over auto`s, polls (
), en andere ot dingen.
Niet om een topic te openen die nergens over gaat.
Niet om een topic te openen die nergens over gaat.
Weet je wat? Zal ik jouw account even op slot zetten totdat je de FAQ gelezen hebt? Dan zal ik je even overhoren en als je een voldoende haalt (dus minimaal 7 van de 10 vragen goed beantwoord) dan mag je terugkomen.
LOLOp donderdag 07 juni 2001 12:25 schreef obsidian het volgende:
Weet je wat? Zal ik jouw account even op slot zetten totdat je de FAQ gelezen hebt? Dan zal ik je even overhoren en als je een voldoende haalt (dus minimaal 7 van de 10 vragen goed beantwoord) dan mag je terugkomen.
Ok done, stuur maar een mailtje als je hem gelezen hebt.Op donderdag 07 juni 2001 12:27 schreef invisibilty_one het volgende:
Dat is goed zet mijn account op slotWaarom ook niet
Dan zie je meteen hoe lame jij bent.
yeah en daarna gewoon de boel automatiserenOp donderdag 07 juni 2001 12:25 schreef obsidian het volgende:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Gefeliciteerd, je kan mijn naam goed copy-pasten
.
Welk topic heb ik dan volgens jou onterecht op slot gegooid.
een linkje zou mij enigszins op de goede weg kunnen zetten. 
Ik meen iig te modden volgens de richtlijnen zoals we die hebben afgesproken, dus ik ben benieuwd
Welk topic heb ik dan volgens jou onterecht op slot gegooid.
Ik meen iig te modden volgens de richtlijnen zoals we die hebben afgesproken, dus ik ben benieuwd
bah wat zijn jullie weer kinderachtig bezig
Huh? Hoezo dat dan? Hij wil de FAQ niet lezen. Dat is mijn schuld toch niet? Hij wil hier onzin kunnen posten en weigert zich aan de regels te houden. Ik geef hem gewoon de kans om dat te veranderen. Misschien dat de manier waarop een beetje overdreven is, maar dat is zijn gedrag ook. Je weet niet hoe lang de crew al bezig is geweest om hem bij te brengen dat niet alles toegestaan is hier.Op donderdag 07 juni 2001 12:58 schreef zeef het volgende:
bah wat zijn jullie weer kinderachtig bezig
Je moet gewoon niet in ellenlange discussie gaan. Topic dicht ivb "overtreding" FAQ en daarmee klaar. We weten allemaal wie hier lame bezig is en wie niet.Op donderdag 07 juni 2001 13:02 schreef obsidian het volgende:
[..]
Huh? Hoezo dat dan? Hij wil de FAQ niet lezen. Dat is mijn schuld toch niet? Hij wil hier onzin kunnen posten en weigert zich aan de regels te houden. Ik geef hem gewoon de kans om dat te veranderen. Misschien dat de manier waarop een beetje overdreven is, maar dat is zijn gedrag ook. Je weet niet hoe lang de crew al bezig is geweest om hem bij te brengen dat niet alles toegestaan is hier.
En dan die klaagtopics op LA ook sluiten?
Dat zou jij ook censuur noemen...
Dat zou jij ook censuur noemen...
ho ho, er is een verschil tussen duidelijk fout posten (LA postings in SG etc.)en je vergissen. Ook staat er in de FAQ duidelijk wat niet van gebruikers wordt verwacht. Dat is geen grijs gebied, maar zwart/wit.
Verwijderd
Duidelijk niet, er zijn clausules ingebouwd dat topic zomaar gesloten of opengelaten kunnen worden om dat ze of goed lopen of toch waarschijnlijk niks op zal leveren.Op donderdag 07 juni 2001 13:21 schreef zeef het volgende:
ho ho, er is een verschil tussen duidelijk fout posten (LA postings in SG etc.)en je vergissen. Ook staat er in de FAQ duidelijk wat niet van gebruikers wordt verwacht. Dat is geen grijs gebied, maar zwart/wit.
Ok, da's waar, maar de insteek was toch duidelijk onzinforum gericht, en daar is de FAQ redelijk duidelijk over.
Precies, en dat is nou juist datgene wat hij niet wil lezen. Hij krijgt van mij nu nog eens kans om zich gewoon te gedragen net zoals iedereen hier geacht word te doen. Niets mis mee toch?Op donderdag 07 juni 2001 13:28 schreef zeef het volgende:
Ok, da's waar, maar de insteek was toch duidelijk onzinforum gericht, en daar is de FAQ redelijk duidelijk over.
Hij wil zich kinderachtig gedragen, dan zal ik hem ook kinderachtig behandelen. Tja, doen we het een keer zoals een user het wil, en dan is het nog niet goed.
Ja, we hebben idd een probleem in die zin dat er een grijs gebied is. Prioriteit is namelijk dat een user 't naar z'n zin heeft hierzo op dit forum.
Maar de ene user vind dat topic leuk en de andere user gaat een stapje verder en vind dat leuk... op den duur zijn er users die de maatstavebn van wat ZIJ wel leuk vinden posten terwijl 99% van de overige users 't niet leuk vinden (of dat justitie 't niet leuk vind). Met 25.000 + users slingert er iig altijd wel ergens een teen rond waarop 'we' perongeluk op staan.
probleem is dan, nemen we betreffende user alsnog serieus en geven we 'm ook gelijk of trekken we ergens een grens?
* Delerium denkt dat een forum zonder grenzen NIET zo leuk is/was/zal zijn als goT nu.
Modjes doen hun best om objectief gezien 't leukste forum te houden en helaas kunnen nooit alle users 't ermee eens zijn.
overigens... 't "onzinforum" bestaat niet op GoT. 't is een techforum en je kan toch wel wat slimmegheid van een user verwachten?
Maar de ene user vind dat topic leuk en de andere user gaat een stapje verder en vind dat leuk... op den duur zijn er users die de maatstavebn van wat ZIJ wel leuk vinden posten terwijl 99% van de overige users 't niet leuk vinden (of dat justitie 't niet leuk vind). Met 25.000 + users slingert er iig altijd wel ergens een teen rond waarop 'we' perongeluk op staan.
probleem is dan, nemen we betreffende user alsnog serieus en geven we 'm ook gelijk of trekken we ergens een grens?
* Delerium denkt dat een forum zonder grenzen NIET zo leuk is/was/zal zijn als goT nu.
Modjes doen hun best om objectief gezien 't leukste forum te houden en helaas kunnen nooit alle users 't ermee eens zijn.
overigens... 't "onzinforum" bestaat niet op GoT. 't is een techforum en je kan toch wel wat slimmegheid van een user verwachten?
Daarom snap ik ook niet dat sommige users zo stom zijn om in dat grijze gebied te posten. Dan _vraag_ je toch om een slotje?Op donderdag 07 juni 2001 13:41 schreef ecteinascidin het volgende:
Ja, we hebben idd een probleem in die zin dat er een grijs gebied is. Prioriteit is namelijk dat een user 't naar z'n zin heeft hierzo op dit forum.
Nicely said, er zijn idd een stuk of 25.000 users en je kunt niet iedere individuele user behagenMaar de ene user vindt dat topic leuk en de andere user gaat een stapje verder en vindt dat leuk... op den duur zijn er users die de maatstaven van wat ZIJ wel leuk vinden posten terwijl 99% van de overige users 't niet leuk vindt (of dat justitie 't niet leuk vindt). Met 25.000 + users slingert er iig altijd wel ergens een teen rond waarop 'we' perongeluk op staan.
* Grrrrrene denkt dat een forum zonder grenzen NIET zo leuk is/was/zal zijn als goT nu.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ook ik ben een van de 25.000+ (bravo!) zeer tevreden gebruikers van GoT. Maar ik zie in vergelijking met een jaar geleden veel meer nutteloos gezeik, dus meer slotjes dus nog meer nutteloos gezeik over waarom slotje etc. etc.
Waar ik naartoe wil is het verkleinen van het slotjes gezeur. Het is idd de bedoeling dat jan Gemiddelde User M/V (JGU) het naar z'n/d'r zin heeft. EN als dit betekend dat die 1% moet verkassen omdat men denkt dat het net even verder moet kunnen, dan is dat jammer maar helaas. Dit noem ik geen dictatuur, maar common sense. Die kleine groep die je een vinger geeft, neemt in no time je hele hand. En eenmaal verworven rechten worden maar heel moeizaam afgestaan.
Waar ik naartoe wil is het verkleinen van het slotjes gezeur. Het is idd de bedoeling dat jan Gemiddelde User M/V (JGU) het naar z'n/d'r zin heeft. EN als dit betekend dat die 1% moet verkassen omdat men denkt dat het net even verder moet kunnen, dan is dat jammer maar helaas. Dit noem ik geen dictatuur, maar common sense. Die kleine groep die je een vinger geeft, neemt in no time je hele hand. En eenmaal verworven rechten worden maar heel moeizaam afgestaan.
edit:
typo's+nuance
typo's+nuance
een vorm van democratie dus eigenlijk?
Het grootste deel is er tegen, dus het gebeurt niet.
Totaal oplossing ligt op de plank. 
Binnenkort volgt een pakker maatregelen die in 1 klap het gezeur bij de bron aanpakken en een meer rigide banbeleid om users die dan nog niet tevreden te zijn weg te gooien.
Binnenkort volgt een pakker maatregelen die in 1 klap het gezeur bij de bron aanpakken en een meer rigide banbeleid om users die dan nog niet tevreden te zijn weg te gooien.
In een democratie wordt er tenminste nog geluisterd naar de minderheid.Op donderdag 07 juni 2001 14:37 schreef ACM het volgende:
een vorm van democratie dus eigenlijk?
Maar goed, het is hier geen parlementaire democratie, het is een *tech* forum. Dus het kan mij werkelijk niet boeien dat het uit is met je vriendin, welke auto je hebt etc. etc.
Ja oplettende lezer, ook ik heb wel eens gereageerd in zo'n topic, da's waar. Maar ik ben niet iedere keer als zo'n (onzin) topic dicht ging gaan uithuilen op LA.
ik hoop wel dat in dat nieuwe beleid dan wordt opgenomen dat er nog wel heftig gediscussieerd mag worden in LA, over het algemeen zijn dat de mooiste discussies, je lacht je ziek hoe vasthoudend sommige mensen hier zijnOp donderdag 07 juni 2001 14:47 schreef ecteinascidin het volgende:
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Voor dexterlabs is er altijd plaats... 
Niet in de laatste plaats omdat 't niet vermoeiend is, maar gewoon lachuh
Niet in de laatste plaats omdat 't niet vermoeiend is, maar gewoon lachuh
En dat is goed. ZO hou je de discussie zuiver. het is per defenitie niet slecht OM het beleid ter discussie te stellen. Wat imho WEL slecht is is het feit dat dit nu te vaak gebeurd naar aanleiding van een externe factor (slotje).Op donderdag 07 juni 2001 14:47 schreef ecteinascidin het volgende:
De discussie gaat dan uit van een negatief standpunt : "Ik kreeg slotje want het stond in de FAQ maar ik ben het er niet mee eens". Veel beter is de discussie voor de implementatie. Daar heeft iedereen wat aan. De crew en de gebruikers.
Een mooi voorbeeld is het opstellen van de regels van V&A. Dat gebeurde vooraf en met alle betrokkenen. Er is een werkbare oplossing uitgekomen voor alle *normale* gebruikers.
Verwijderd
Lekker he, die macht!!Op donderdag 07 juni 2001 12:25 schreef obsidian het volgende:
Zodra er even tegengas komt, gelijk afstraffen hoor!! pvdk!
Enig idee hoe vermoeiend 't is om elke dag 100 topics op slot te zetten die FAQloze users plaatsen en elke week weer een scheldpartij te voeren op LA met een 'onheus' bejegende user?Op donderdag 07 juni 2001 15:47 schreef ShiN het volgende:
[..]
Lekker he, die macht!!
Zodra er even tegengas komt, gelijk afstraffen hoor!! pvdk!
We blijven netjes, maar dit topic gaat nu op slot.
't gaat nergens meer over.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()