Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Artikel: Sony Smartwatch 2 (broken link filmpje)

Pagina: 1
Acties:

• Webber
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-10 23:31
Het lijkt er op dat het filmpje niet werkt.

Hij geeft bij mij aan, het volgende;

"1000: Unable to make connection to server or to find FLV on server"

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
welk os/browser/apparaat?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik krijg:
securityError: error #2048
Firefox 25.0.1 op Win 7

Ey!! Macarena \o/

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik zie nog een ander foutje in dat artikel (volgens mij):
De bediening verloopt zowel via de capacitieve knoppen als via het touchscreen. Om in het hoofdmenu te komen moet je eerst op de aan-uitknop en vervolgens op de homeknop drukken. Via het touchscreen kun je vervolgens door de menu's en opties navigeren. Dat verloopt lang niet zo soepel als op een moderne smartphone, omdat het touchscreen niet zo gevoelig is, waardoor je een icoon soms meer dan eens moet aantikken voordat de telefoon de aanraking registreert.
Onderstreept moet volgens mij het horloge zijn :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:42
Vandaag is Sony begonnen met het uitrollen van een update wat de review misschien of vrijwel zeker positief kan beinvloeden dus ik zou er nog even naar kijken:

Sony is currently rolling out a major new firmware update for the SmartWatch 2 (SW2). The update to build version 1.0.B.3.46/1.0.A.3.8 brings a number of new additions including new watch faces (we finally get a date with the digital clock), larger fonts, automatic light sensing as well as a new native Stop Watch application.

There has also been a number of much-need improvements to the notification lists and events including “Fast scroll”, a scroll bar and the possibility to mark all as read. Sony also says it has improved stability. It seems like a very worthwhile update and you should be able to launch the new update through the Google Play Store right now.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:08
Pagina: 1