Toon posts:

League of Legends

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je bedoelt een HD 7790 waarzchijnelijk?

Verwijderd

Topicstarter
Bestelling is betaald. Nu nog de levering en ik kan er aan beginnen.

Iemand die eventueel een goede handleiding heeft om het maken van een pc.

Ik zoek ook nog een handleiding om windows te installeren. ( ivm met BIOS settings enzo .. begrijp dit niet zo goed ^^)

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-02 19:22

Thomg

Aww yiss

Windows is zo simpel als booten van "ding" waar je windows op zet ( optische drive + DVD, usb stick ).

Computer in elkaar steken zijn echt tonnen tutorials van te vinden op het internet.

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik moet niets speciaal doen met BIOS ? Gewoon in elkaar steken, dan windows in de drive en dan aanzetten?

Weet ik maar misschien weten jullie een betrouwbare waar men het mooi uitlegd ;)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem!! Mijn Benq wil niet aansluiten aan mijn grafische kaart. Die kabel die meegeleverd is, kan niet op de grafisch kaart? Wat nu?

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:48
Je zult even een dvi kabel of dvi to vga adapter moeten halen.
De meeste videokaarten hebben wel vga, maar deze blijkbaar niet (ik neem aan dat er een vga kabel bij de monitor zit).

Edit: zit er geen dvi to vga adapter bij de kaart?

[ Voor 31% gewijzigd door mitsumark op 23-12-2013 23:21 ]

• Norbert.O
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-01 16:24
Een kabel kopen die wel past? Enige goede oplossing lijkt me. Je zou een x naar x kunnen kopen maar als je dan toch moet kopen kun je beter gelijk een kabel kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok zijn er mensen die weten welke? Want ik weet echt niet welke ik nodig heb. Ik ga anders snel even foto trekken van de ingangen van de Benq en de ingangen van de Grafische Kaart ;)

Edit: Nu weet ik niet of mijn pc werkt ( eerste keer ^^ ). Als ik de aan knop indruk dan draaien al mijn fans dus ik weet het niet ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 23:28 ]

• mitsumark
http://tweakers.net/price...;279242;278174/categorie/
Onder andere, maar er zijn er veeeel meer.

[ Voor 21% gewijzigd door mitsumark op 23-12-2013 23:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er staat bij de monitor een DVI - D en ik denk dat ik op mijn grafische kaart hetzelfde zij van pins. Dus ik heb denk ik een kabel van DVI - D naar DVI - D nodig, kan dat?

Die dat jij mij doorstuurt zijn toch geen DVI - D kabels?

+ er werd mij verteld dat je verschillende kwaliteiten hebt met de aansluitingen. Ik wil dan ook meteen de beste kwaliteit en beste aansluiting. ( edit )

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 23:32 ]

• mitsumark
Kan natuurlijk ook, de vga kabel 'weggooien' en gelijk voor een dvi-dvi kabel gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zal dat beter doen? Ik ga in de lokale shop een DVI - D naar DVI - D kabel kopen ok?

Verwijderd

Topicstarter
Btw hoe zet je foto's op dit forum? Het icoontje voor foto werkt niet :s

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Je upload ze naar iets als imgur, vervolgens klik je er nog eens op dat je alleen maar de afbeelding ziet.
Linkadres kopiëren, plakken in je bericht, selecteren en dan afbeelding klikken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal dit morgen nog eens proberen.
Morgen koop ik die kabel en dan hoop ik dat mijn pc werkt.
Moet ik eerdt de cd van mijn moederbord er insteken?
Of meteen die van Windows?

• mitsumark
Eerst windows, dan moederbord (bij voorkeur alle nieuwste drivers van de website halen).

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik dan doen als ik de cd van het moederbord er in steek ?

Verwijderd

Topicstarter
Pc is ready to use ! Net een kabel gaan halen bij mijn papa. De pc doet het perfect. Windows is geïnstalleerd. Ik ben echt zo blij !!!

Allemaal bedankt voor jullie hulp, ik weet het was lastig om mij zolang te helpen, maar uiteindelijk is het toch goed gekomen. Mijn kabelmanagement is slecht. Maar ik denk dat het genoeg is om gewone taken en Leauge of Legends te draaien.

Heb eventueel nog een klein probleempje. De cd die bij het internet zat is niet compatibel met windows 8.. Is dit erg? Ik kan nu ookal op internet, maar ik vind dat de verbinding niet zo sterk is. Hij sis zwakker dan mijn oude laptop.. Kan dit?

Verwijderd

Topicstarter
Kan dit zijn dat de computer mijn GPU niet herkend? Waar kan je dit eigenlijk zien?

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-02 20:00
Nee. Hij herkent hem sowieso, anders zou je geen beeld hebben met een FX6300, die heeft namelijk geen integrated graphics.

• S3nz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07-2022

S3nz

Modder in opleiding

Kabelmanagement maakt (meestal) niet zoveel uit hoor :)

FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, weet u misschien wat ik moet doen met mijn internet? Hij valt vaak uit.. Ik heb bij de doos een DVD gekregen, maar die is niet compatibel met windows 8... :s Wel met windows 7 en xp ..

• S3nz

S3nz

Modder in opleiding

door het ding op te zoeken, kan je ook de drivers via de fabrikant downloaden.

http://www.tp-link.com/en...?model=TL-WDN3800%0D#down

FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)

Verwijderd

Topicstarter
S3nZ ik ben u eeuwig dankbaar !!! Internetkaart is geïnstalleerd. Zeer snel internet nu.

Dank u echt waar ! U made my day !

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc vindt de netwerkkaart, maar mijn internet blijft soms uitvallen

Verwijderd

Topicstarter
Wat kan ik proberen zodat mijn internetkaart werkt. Want zo is mijn pc niets waard.. Kan niet op internet.

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-01 23:15
heb je wifi? kabel leggen is sowieso stabieler, er zijn 10000 redenen waarom wifi niet zou kunnen werken :/

android since G1.

Verwijderd

Topicstarter
Ahzo, maar soms is het stabiel en soms ook niet.. echt vreemd; Ik zie wel nog, we gaan waarschijnelijk nog eens naar telenet voor een nieuw internet. Misschien zal het beter zijn daarna ;)

Verwijderd

Topicstarter
Zou het helpen moest ik mijn kaart er even uithalen en weer insteken?

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-01 23:15
nee, wat wel kan helpen is een leeg wifi kanaal opzoeken. google maar ff op hoe je dat moet doen :) (en niet de router naast een magentron ofzo zetten)

android since G1.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is dat ik momenteel op mijn laptop zit die op het zelfde netwerk zit. Hier werkt het internet prima. Maar naast mij werkt de pc helemaal niet

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02 18:18

Bolletje

Moderator Harde Waren
Arthur, als je iets wil toevoegen kan je je oude reactie wijzigen in plaats van te dubbelposten. ;)

• Robbedem
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-03-2025
Wat voor router heb je momenteel? Want als die geen 5GHz ondersteunt zal je met een router die dat wel kan nog een grote snelheidswinst kunnen boeken.

Verwijderd

Topicstarter
We hebben een redelijk oude internetverbinding. We gaan deze vakantie nog eens naar telenet voor een nieuw internet. En wij gaan vragen of het mogelijk is om eventueel kabelinternet op mijn kamer te installeren. Wij hebben daar geen idee van hoe dit moet. Het enigste wat ik kan zeggen is dat we distributie kabel hebben in iedere kamer.

Bolletje: sorry, zal er rekening meehouden

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een DVI kabel gekocht, maar ik kan mijn resolutie niet instellen op 1920x1080 hoe komt dit?

Verwijderd

Topicstarter
Alles werkt tot nu toe. Maar nu ik op Leauge of Legends zit, haal ik maar 10 fps... Dit kan toch niet? Ik heb alles setts op low staaan.... Met zo'n grafische en CPU Moet ik toch meer halen

• S3nz

S3nz

Modder in opleiding

Drivers?

Verwijderd

Topicstarter
Net gedownload en alles is ok ;) heb wel maar 120 fps maar is ok ;)

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:44:
Net gedownload en alles is ok ;) heb wel maar 120 fps maar is ok ;)
Maar? :O
Met mijn 7970 haal ik 250 fps, wedden dat we geen verschil gaan zien?

Verwijderd

Topicstarter
is waar, maar ben er blij mee ;)
Pagina: 1 2 Laatste