Iemand die eventueel een goede handleiding heeft om het maken van een pc.
Ik zoek ook nog een handleiding om windows te installeren. ( ivm met BIOS settings enzo .. begrijp dit niet zo goed ^^)
Computer in elkaar steken zijn echt tonnen tutorials van te vinden op het internet.
Weet ik maar misschien weten jullie een betrouwbare waar men het mooi uitlegd
De meeste videokaarten hebben wel vga, maar deze blijkbaar niet (ik neem aan dat er een vga kabel bij de monitor zit).
Edit: zit er geen dvi to vga adapter bij de kaart?
[ Voor 31% gewijzigd door mitsumark op 23-12-2013 23:21 ]
Edit: Nu weet ik niet of mijn pc werkt ( eerste keer ^^ ). Als ik de aan knop indruk dan draaien al mijn fans dus ik weet het niet
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 23:28 ]
Onder andere, maar er zijn er veeeel meer.
[ Voor 21% gewijzigd door mitsumark op 23-12-2013 23:26 ]
Die dat jij mij doorstuurt zijn toch geen DVI - D kabels?
+ er werd mij verteld dat je verschillende kwaliteiten hebt met de aansluitingen. Ik wil dan ook meteen de beste kwaliteit en beste aansluiting. ( edit )
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 23:32 ]
Linkadres kopiëren, plakken in je bericht, selecteren en dan afbeelding klikken.
Morgen koop ik die kabel en dan hoop ik dat mijn pc werkt.
Moet ik eerdt de cd van mijn moederbord er insteken?
Of meteen die van Windows?
Allemaal bedankt voor jullie hulp, ik weet het was lastig om mij zolang te helpen, maar uiteindelijk is het toch goed gekomen. Mijn kabelmanagement is slecht. Maar ik denk dat het genoeg is om gewone taken en Leauge of Legends te draaien.
Heb eventueel nog een klein probleempje. De cd die bij het internet zat is niet compatibel met windows 8.. Is dit erg? Ik kan nu ookal op internet, maar ik vind dat de verbinding niet zo sterk is. Hij sis zwakker dan mijn oude laptop.. Kan dit?
FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)
http://www.tp-link.com/en...?model=TL-WDN3800%0D#down
FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)
Dank u echt waar ! U made my day !
android since G1.
android since G1.
Bolletje: sorry, zal er rekening meehouden
Maar?Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:44:
Net gedownload en alles is okheb wel maar 120 fps maar is ok
Met mijn 7970 haal ik 250 fps, wedden dat we geen verschil gaan zien?