Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

'Ultrabook' voor 800€

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Allen,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, nu lijkt zon kleine dunne laptop me wel iets.
Wat ik er mee doe is vooral films/series downloaden, online filmpjes kijken. Excel/word. Daarnaast ook af en toe wat online poker met tracking software.

Waar ik naar gekeken heb qua specificaties is:
- SSD schijf (om op te starten)
- minimaal i5 processor
- <15 inch
- tot 800€

Zat te denken aan deze:

Asus VivoBook S400CA-CA202H

http://tweakers.net/price...vobook-s400ca-ca202h.html

Iemand nog andere (betere) suggesties voor dit geld?

Alvast bedankt!

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Vaio pro, was laatst te bestellen voor 780 met nette specs (wel met core i3, maar dat lijkt me geen probleem, want cpu is bij normaal werk praktisch nooit de bottleneck)

Ik zal zo even de een linkje opzoeken waar je meer info kan vinden. Even geduld

Edit: Sony Vaio Pro
Ik weet niet of de kortingscode nog werkt, maar volgens mij zijn de upgrades nog wel gratis.

Edit2: de korting werkt nog, (790 trouwens, ik had me vergist) ik zou geen seconde meer twijfelen als ik jou was. Wil je graag dat ik dat verder toelicht?

Edit3: Een linkje kan er ook wel bij als ik toch al op de site ben: http://www.sony.nl/customise/vn-pro

[ Voor 45% gewijzigd door Jornv op 30-11-2013 19:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Had al even gekeken, ziet er idd goed uit!

Had het misschien in eerste post moeten zetten, maar heb nog 120e aan bonnen van de bol.com liggen, dus heb eigenlijk alleenl daar gekeken. Maar deze sony vaio ziet er ook wel erg interessant uit!

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Je kan die bonnen misschien gebruiken voor een laptoptas/hoes, een externe dvd speler mocht je die nodig denken te hebben, een speakersetje, muis, noem maar op.

• RdeGroot
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Zoals JornV zei, is de Vaio Pro een interresante keuze. Wanneer je de 13 inch i3 model kiest, ben je best goedkoop uit: op deze pagina vind je een kortingscode die goed is voor 6% korting. Je krijgt tot 2 Dec ook nog 2x zo veel RAM en 2x zo grote SSD(PCIe), als je via de site van Sony besteld.

edit: Ik kan niet lezen, dit is allemaal al gezegd.

[ Voor 6% gewijzigd door RdeGroot op 30-11-2013 19:22 ]